Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Seat el-Born čeká změna. Nabídne jej Cupra jako rychlý elektromobil

14 komentářů

SLeon
2,9 s 0-50 km/h dá i Golf VII GTI 230 hp. A pokud se bavíme o nejvyšší rychlosti, elektroauta proti spalovákům ztrácí, a to dost. Stejně tak dynamika ve vyšších rychlostech je u nich o dost horší.
No a ta nadváha x set kg, to se v zatáčkách zamaskovat nedá. Nechápu nadšení z opakovaného zrychlení bez zvuku motoru...
Velikost baterie je už OK. V jiných ohledech ale Tesle tohle nesahá ani po kotníky.
Jen přeznačkovaný ID.3 Interiér je nuda. Infotainment je k smíchu. Od VW se nic pořádného nedá.
Avatar - CICERO
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
Jsem zvědavý, kdy automobilkám konečně dojde, že žádný elektromobil z principu nemůže být skutečně sportovní! :-O
Othello
Když může být sportovní třeba i kočárek, proč ne elektromobil?
Arese
Protože je těžký jako prase, takže jeho gumy to v zatáčkách velmi rychle vzdají (navíc kvůli principiálně mizernému dojezdu nemohou být ani příliš široké). A po pár ostrých akceleracích to vzdá i baterie (prudký pokles kapacity, přehřívání), zatímco po několika ostrých brzdných manévrech to pro změnu vzdají brzdy. A k tomu všemu si jeho řidič nemůže vychutnávat vytáčení motoru a nemůže ani řadit, zato neustále bojuje s těmi metráky baterek navíc. Pokud ti to ještě nestačí, tak ti připomenu i z principu absurdně vysokou cenu. Ještě pořád si myslíš, že elektrovehykl je ideální základ pro hot-hatch, což má být cenově dostupný lehký vůz pro radost z jízdy na silnici i na okruhu a zároveň denně použitelné vozidlo s vysokou užitnou hodnotou ? :-[] :-[] :-[] :D:D:D:-):-):-)
traveldrive
To je poriadna blbosť, čo si napísal.
Arese
Viz má odpověď výše... ;-)
traveldrive
Rýchlosť a dynamika vy vyšších rýchlostiach - dané systémom pohonu bez prevodovky, rozsah pracovných otáčok elektromotora nepustí. Asi by to chcelo prevodovku. Nadváhu nezamaskuješ, to je jasné, ale to zrýchlenie si vyskúšaj, potom ho možno pochopíš. Zvuk motoru nie je nutnosť, bez ktorej to nejde. Zrýchlenie, ktoré ťa zatlačí do operadla a drží tam, je opojné aj bez rachotu motora. ;-)
Arese
Já ti samozřejmě tvůj názor neberu, ale že by takový elektrovehykl mohl z hlediska řidičských zážitků nahradit normální třistakoňový Leon Cupra s manuální převodovkou, tak to ani omylem! :-)
Ringhofer
Společně s Josefem Turkem mi přijde zajímavý, že el-Born mi svou formou a proporcemi karosérie přijde velice podobný Seatu Altea (blahé paměti). Zaplaťpámbu, neplatí to o přístrojovce, ta vypadá velice dobře. Celý el-Born se mi vlastně hodně líbí. I s tou elektrikou uvnitř.
Zdalipak dorazí také el-Born XL a el-Born Freetrack?
traveldrive
Dizajnovo to nevyzerá zle, o všetkom ostatnom mám pochybnosti.
Arese
Souhlas, design vůbec nevypadá špatně, špatná je jen ta ***ská el. pohonná jednotka. :-)
p1234
cupra pekna ftakovina.......preznaceny seat...
a to ma byt premia ? :-[] :-[] :-[]
Arese
No, cenou určitě... :-( :no: