Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Němec přišel o řidičák kvůli nastavování stěračů v Tesle

Velký dotykový displej v Tesle Model 3, který nahrazuje většinu ovládacích prvků, se stal předmětem zajímavého sporu. Soudce byl ale nesmlouvavý.
Zpět na článek
3. 8. 2020 16:13
3. 8. 2020 16:46
3. 8. 2020 16:51
3. 8. 2020 17:25
3. 8. 2020 17:32
3. 8. 2020 17:51
3. 8. 2020 17:52
4. 8. 2020 11:59
3. 8. 2020 17:52
3. 8. 2020 18:27
3. 8. 2020 19:16
3. 8. 2020 21:44
4. 8. 2020 10:47
3. 8. 2020 18:00
3. 8. 2020 15:06
dotykové ovládání
celkem zajímavý případ. Dotykové ovládání je ergonomicky cesta zpět. Nejde udělat poslepu a obtěžuje řidiče a zrakově odvádí jeho pozornost. Takže je potřeba takový způsob ovládání v autě minimalizovat. Osobně chci dotykových prvků v autě co nejméně. Dotykové rádio mi naprosto stačí. To co předvádí Tesla, kdy se přes obrazovku nastavují i stěrače to mi přijde jako hodně krok zpátky, ale tak chápu, že je výrobně mnohem levnější udělat auto bez ovládacích prvků a pak vše řešit přes dotykovou obrazovku. Myslím, ale že tahle móda časem ustoupí a přeci jen výrobci budou nucení nějaká ta tlačítka a páčky na ovládání auta nechat.
Rozbalit vlákno
20
3. 8. 2020 15:13
Re: dotykové ovládání
Jen pro kompletnost, co jsem pochopil z US diskuzí k tomuto rozhodnutí tak základní ovládání stěračů je i na volantu a taky hlasem.
3. 8. 2020 15:23
Re: dotykové ovládání
No o fungování hlasem mám trošku pochybnosti, ale jestli je tam normální páčka na volantu, pak se zdá být tvrzení řidiče spíše výmluvou.
Avatar - xxc
3. 8. 2020 15:55
Re: dotykové ovládání
Už snáď majú nové autá senzor stieračov. Mne to par krát zachránilo život, keď proti idúce auto ostrieka sklo a senzory reagujú okamžite. Samozrejme, že to bola výhovorka. Inak v jednom aute mám aj tlačítka bez dotykového displeja a naslepo to tiež neovládam. Naopak, aj na dotykovom displeji sa to celkom ovládať dá, keď vie človek, čo chce. V takom bmw som zablúdil aj pri ovládani ovládačom :-) Treba si vyskúšať rôzne možnosti a tak hodnotiť.
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2020 16:18
Re: dotykové ovládání
Já si průběžně upravuji citlivost senzoru. A mimochodem jsem nikdy nepotřeboval, aby mi nějaký senzor zachraňoval život.
3. 8. 2020 16:27
Re: dotykové ovládání
ano to dělám taky. Automatický stěrače fungují sice celkem dobře, ovšem co chvíli je potřeba si hrát s nastavením na páčce, když se mění intenzita deště a senzor na to neumí správně zareagovat.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 16:38
Re: dotykové ovládání
No tak teď docela DOST ROZPORUJEŠ sám sebe. Buď:

a) automatický stěrače fungující celkem dobře

NEBO NE a

b) je potřeba si hrát s nastavením když se mění intenzita
Avatar - xxc
3. 8. 2020 17:35
Re: dotykové ovládání
Mal som auta, kde to fungovalo aj bez moznosti nastavenia a mam aj auta, kde to funguje blbo, hoci to ide nastavit.
3. 8. 2020 19:05
Re: dotykové ovládání
Zrovna na superbovi si s tim v prubehu deste celkem hraju. Sice to spolehlive zapne sterace ale nekdy to nahodi hrozne dlouhej cyklus a tak mu s tim musim cvaknout rucne, ale v zasade mi to nijak nevadi.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 19:17
Re: dotykové ovládání
Viz já 16:38

Takže v Superbu NEFUNGUJÍ dobře
3. 8. 2020 21:03
Re: dotykové ovládání
Já mám Passata B7 2012 a automatické stěrače fungují dost dobře. Vyjímečně se mi stalo (možná dvakrát), že jsem musel měnit intenzitu.
Jediný co, tak je zapínám a vypínám, protože mají občas tendenci setřít i když na okno spadne pár kapek
3. 8. 2020 21:52
Re: dotykové ovládání
Vidis tak to mi zase treba nedela. Ze by chtely drit sklo za sucha se mi jeste nestalo :D asi je kazdej senzor jinak naladenej
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 15:56
Re: dotykové ovládání
Pochybnosti? Siri je tu od roku 2010 od roku 2011 masově rozšířená

Už dáávno to má i Google https://mobilenet.cz/…ezky-cesky-20596 používám to zcela běžně

Dneska to už není nic neobvyklýho ani u televizí https://techfocus.cz/…m-jak-na-to.html

Teď sem získal podezření že ty svůj dům NEovládáš hlasem https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2020 16:20
Re: dotykové ovládání
Hm, a co? Hlasové ovládání mě nebaví.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 16:45
Re: dotykové ovládání
Tak furt existujou tlačítkový telefony https://www.alza.cz/…vne-d4803785.htm tenhle dokonce ve slevě ;-)
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2020 16:56
Re: dotykové ovládání
Haha. Nemám zájem si s autem povídat, alespoň pokud to není nezbytně nutné.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 17:05
Re: dotykové ovládání
Taky si nepovídáš MŮŽEŠ ovládat (i) hlasem

Že se tady nějakej pitomec co se nevěnoval řízení debilně vymlouvá a že soudce asi důchodce homologovaný auto s automatickejma stěračema takhle.. no to je DEBILITA = násobná na všech stranách :-)

Viz já 17:03 to bys mohl ZRUŠIT VŠECHNO

Když tě hlasové ovládání nebaví = to všechno do mobilu vyťukáváš? Nebo máš fakt ten tlačítkovej a smartphony tě eště nezasáhly? Máš už mobil?
Avatar - twistedTSD
3. 8. 2020 23:16
Re: dotykové ovládání
Ano, mobil mám a nepovídáme si.
3. 8. 2020 19:05
Re: dotykové ovládání
Ale muzes, akorat si k tomu musis vypnout radio, aby te slyselo :D
3. 8. 2020 18:19
Re: dotykové ovládání
Toto otřepaně debilní srovnání auta a mobilů je fakt trapné. Auto má být autem,. a ne pojízdným tabletem! Na to mám právě ten dotykový mobil!
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 18:28
Re: dotykové ovládání
Viz já 18:27 je to naopak logické. JINAK těch násobně víc funkcí auta než před desetiletím = prostě nelze..

Ty na VŠE modernější než před -nácti lety říkáš JE TO ŠPATNĚ

Nemůže být chyba = spíš než ve zbytku planety = v tobě?
Avatar - _Karel_
3. 8. 2020 15:38
Přišel o řidičák
No o řidičák přišel spíš proto, že havaroval, ne proto, že nastavoval stěrače. Kéž by se všichni výrobci chytli za nos a začali se zbavovat téhle nesmyslné neergonomické módy.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2020 16:45
Re: Přišel o řidičák
Prostě klasika, nevěnování se řízení vozidla. Za to ale dotykový displej nemůže a výrobce taky ne. Stejná nehoda se může stát s jakýmkoli jiným autem, protože to je jen a pouze chyba řidiče.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 16:47
Re: Přišel o řidičák
:yes: :yes:
Avatar - _Karel_
3. 8. 2020 16:59
Re: Přišel o řidičák
Dotykový display za to může, stejně jako evidentně méně schopný řidič. Považuju za holý fakt, že dotykové ovládání potřebuje víc pozornosti, než čudlíky. Na druhou stranu by ses holt neměl věnovat nastavování auta víc než řízení.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 17:03
Re: Přišel o řidičák
KRAVINA = jednak automatické stěrače = skoro 100% fungujou i u levný toyoty. Druhak za to že čuměl jinam může vždycky řidič = jedno jestli zrovna ladí rádio = to bys MUSEL ZRUŠIT VŠECHNO
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2020 17:23
Re: Přišel o řidičák
Ne, nemůže. Stejná věc by se mu stala s jakýmkoli jiným způsobem ovládání, protože se zaměřil na něco, na co se tak moc zaměřit neměl.
Nakonec, staly se kvůli tomu daleko horší tragédie, než jedna nehoda, včetně několika leteckých havárií, kdy se piloti zabývali drobným problémem natolik, že přehlédli zásadní údaje a havarovali. Ale vždy to byla jen a pouze jejich chyba, stejně jako zde.
3. 8. 2020 22:16
Re: Přišel o řidičák
Nemáš pravdu. Ovládanie akýchkoľvek funkcií auta cez displej, menu, podmenu, voľbu a tak podobne je jednoznačne nebezpečné. A je fuk, či je to cez veľký displej Tesly, alebo menší v inom aute, dotykáč nemá čo v aute robiť a mali by ho zakázať.
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2020 10:16
Re: Přišel o řidičák
A já s tím stejně nesouhlasím a svůj názor měnit nebudu. To prostě není chyba dotykového ovládání, ale špatného naprogramování a struktury systému. Stalo by se mu to i kdyby tam bylo točítko nebo mechanické tlačítko, protože by tak či tak koukal na to, co zrovna dělá někde jinde.
A vy, zpátečníci, si tu říkejte, co chcete...
4. 8. 2020 11:57
Re: Přišel o řidičák
Neblázni. Nastavovanie na páčke mal, ale bol tým displejom tak zblbnutý, že mu to ani neprišlo na um. Nechápem, prečo by na stierače malo byť ešte nejaké tlačítko, páčka vždy stačila... špatné programování a struktura systému - to je možno pravda, ale je to špatné u každého jedného typu auta, kde sa funkcie, bežne používané počas jazdy, ovládajú cez displej. Je to skrátka celé zle. Ak displej, tak na navigáciu a rádio, a na zobrazenie niektorých funkcií, ale nie preboha na ovládanie čohokoľvek. To nie je spiatočníctvo, to je zdravý rozum. Dotykové ovládanie do auta nepatrí.
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2020 18:57
Re: Přišel o řidičák
Vidíš, já s ovládáním na displeji nemám problém, pokud je struktura ovládání navržena logicky a funkčně. Prémiovky to umí, PSA to umí, proč to nedovede třeba Tesla a VW?
6. 8. 2020 12:55
Re: Přišel o řidičák
Ani PSA to nevie. Mám Berlingo, stop/štart sa vypína cez menu na displeji, kontrola jazdy v pruhoch tlačidlom pri ľavom kolene. Logika a ergonómia jak prasa, to ti poviem. Klíma má síce panel zvlášť, ale niektoré tlačidlá sú úplne od ruky, hlboko pod displejom a mimo pohodlný dosah. Jedna z najstarších automobiliek, a stále sa má čo učiť...
3. 8. 2020 15:59
Dobrý precedent...
...pokud by přispěl pro to, aby výrobci od trestuhodn nebezpečného a nepraktického ovládání co nejdříve ustoupili. Tady by bylo správné pole pro regulátory EU!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 16:01
Re: Dobrý precedent...
VŽDY pozadu a NIKDY jinak = a samozřejmě VŠICHNI se musí přizpůsobit MĚ

Tobě by se asi za socilismu líbilo = viz Zemanovy komentáře kolem revoluce (za který byl komunisty právem těsně před ní vyhozen z práce) opoždění zaostání VE VŠEM bylo tak obří = no že tobě by se určitě líbilo :-!
Avatar - Ada je zase tady
3. 8. 2020 16:27
Re: Dobrý precedent...
ty ani neodmaturuješ, když neumíš česky :no:
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 16:48
Re: Dobrý precedent...
Zato vím co se učilo na ZŠ = a ty to popíráš :-!

Hele už ti došlo JAK je na tom diesel = s palivem za tržní ceny? :-)

ŽE se ti nafta líbí HLAVNĚ protože je dotovaná? ;-)
4. 8. 2020 10:48
Re: Dobrý precedent...
elektro je dotovany mnohem vic ..
3. 8. 2020 18:16
Re: Dobrý precedent...
Hele, co je to za "pokrok", když ty podle tebe "progresivní" ovládací prvky několikanásobně více odvádí pozornost řidiče od řízení?!!!!!!!! Tady je jediný "progress" - ale pro výrobce, který si takto (na úkor aktivní bezpčenosti jím nabízeného vozu) snižuje své výrobní náklady. TO JE HNUS!!! :-O :-( :no:
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 18:27
Re: Dobrý precedent...
Viz já 18:27
3. 8. 2020 16:06
pro ridice pochopeni?
To ze nam to servirujou a “lidi” to chtej a “prodava to” a “je to in” neznamena ze je normalni pustit auto ven ze silnice kdyz matlam tablet. To ze degenerujeme a kazdej vi kulovy co to udela s telem kdyz se auto prevrati jen v minimalni rychlosti je klasika. Neseznamil se s autem, ladil to na posledni chvili, muze bejt rad a drzet hubu. Moch sestrelit nekoho. A nebo se pocka az se nekdo zrani aby to bylo brano vazne?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - M1chal
3. 8. 2020 16:13
!?!
Uřády to auto shválí pro provoz a pak to vadí ;-\
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2020 16:46
Re: !?!
Pro automobilku naprosto krásný návod, jak zažalovat stát. Auto prošlo homologací, takže jaký zákaz?
3. 8. 2020 16:51
Re: !?!
Ano, chyba řidiče to je. Má si nastavit vše před jízdou, když ví, že za jízdy by nastavení odvádělo moc pozornost. Na druhou stranu to nic nemění na faktu, že takové ovládání je z hlediska ergonomie špatné.
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2020 17:25
Re: !?!
Kdyby to bylo opravdu TAK špatné, těch nehod a problémů by bylo daleko více, ne? Ale ony nějak chybí, jak je to možné? Jak je možné, že najednou nezačaly vylétávat ze silnice tisícovky Peugeotů, když se u nich už deset let vše nastavuje dotykově? A další, a další...
Chyba je především v řidiči. Nejčastěji v nedostatku pozornosti, ale pak třeba taky v takové drobnosti jako "proč bych četl návod, však na to nějak přijdu.... bum".
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 17:32
Re: !?!
Ono by se muselo zrušit všechno = delší dobu se dá čumět na rádio, do navigace = je to JEN o řidiči
Avatar - _Karel_
3. 8. 2020 17:51
Re: !?!
Pochopitelně dotykové ovládání neznamená, že všichni řidiči budou lítat mimo silnici. Ale vyžaduje víc pozornosti než mechanické, takže víc odvádí pozornost od řízení. U letadel, který zmiňuješ, se po každé havárii zjišťuje důvod a zavádí opatření, aby se zmenšila jejich pravděpodobnost. Škoda, že u aut neexistují stejné úřady pro vyšetřování, které by měly pravomoc navrhovat nápravu.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 17:52
Re: !?!
Řešení není viz já 17:32

Tedy je = řidič nesmí být idiot = takže fakt není
3. 8. 2020 17:52
Re: !?!
Pokud k autu (mobilu, PC, tiskárně,...) musím číst návod tak je to blbě vymyšlený :-) U těch Peugeotů jsem zvědavej, jak dlouho jim to vydrží, novej Citroën C4 už má zase tlačitka, tak uvidíme, jestli se to vrátí do všech budoucích aut PSA, nebo to bude jen specialita jednoho modelu, či jedné značky. Asi jediný auto, kde jsem si říkal, že s dotykovm ovládáním se docela dá žít, bylo Volvo, ale stejně budu radši, když v autech ta ovládací kolečka a tlačítka zůstanou.
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 18:27
Re: !?!
Není to o BLBĚ ale prostým NÁRŮSTU funkcí

Že základní funce musí zůstat jednoduše ovladatelný o tom žádná = ale nelze desítky tlačítek = proto taky máme dotykový mobily = bys musel mít tlačítka na obou stranách a všude po bocích = a stejně by to nestačilo :-!

Ale automatický stěrače fungujou = i u levnejch aut. Blbů co nabourali protože ladili rádio = už taky bylo.. Chceš zrušit rádia?
Avatar - Blue Sun
3. 8. 2020 19:16
Re: !?!
Pokud chceš opravdu zvládnout všechny funkce a možnosti, které auto nabízí, bez návodu se neobejdeš. Jistě, jde to řešit způsobem "co nenajdu, to nepotřebuju", ale některé přizpůsobení prostě chce trošku více práce a hledání. To není chyba, to je vlastnost moderních aut. Všech. A je docela i vhodné si ten návod pročíst, abys pak nehledal nějakou drobnost příliš dlouho jen proto, že netušíš, jak se k ní dostat. Na všechno tlačítko mít nemůžeš, na to jsou auta příliš komplexní.
Jelikož nová 3008 má opět plně dotykový i-cockpit, tak co bys řekl? To už jsou tři modely v rámci současné modelové obměny, takže to asi není specialita "jednoho modelu".
3. 8. 2020 21:44
Re: !?!
Specialitou jednoho modelu jsem myslel ty čudlíky u nové C4 ;-), jsem zvědav, jestli tlačítkové ovládání zůstane specialitou C4, nebo se rozšíří i do jiných Citroënů, případně Peugeotů. Citroš mě docela překvapil, že tam ty kolečka od klimy dal, a že by vyvíjeli novou palubku kvůli jednomu modelu ? Novou 3008 jsem zatím viděl jen na těch patentových fotkách, a jestli se nepletu, je to "jen" modernizace stávajícího modelu, tam změnu ani nečekám. Ale u nové 308 bych se nedivil ničemu.
Ad návody . třeba to Volvo je podle mě zrovna udělané dobře, byť má mnou neoblíbený dotykáč, aut. světla a stěrače fungovaly bezvadně, přepínání tempomat - adaptivní tempomat - pilot assist jsem našel celkem rychle, klima, navigace, výhřevy sedaček, volantu, skla, vše na pohodu. Přišlo mi, že do toho sednu a inuituvně dokážu ovládat všechno důležité, za mě dobře udělaný systém, co mě nenutí číst návod.
4. 8. 2020 10:47
Re: !?!
tak to by byla voda na mlyn ... dieselum a podobne .. tem se taky zakazuje, prestoze byla tato vozidla schvalena ...
Avatar - Ada je zase tady
3. 8. 2020 16:28
Konečně si toho někdo všimnul
zakažte to svinstvo!
Rozbalit vlákno
7
3. 8. 2020 17:34
Re: Konečně si toho někdo všimnul
:yes: :yes: :yes: :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 17:39
Re: Konečně si toho někdo všimnul
Hmm fakt by mě zajímal tvůj profil = kdo co jsi. Áda je zcela MIMO realitu = ostatně doteď popírá multimiliardové dotování nafty a evropské dopady téhle absurdity

Nebo alespoň kolik ti je? To že ses ve škole učil co je to ropa a jak vznikala a proto že jí je už omezeně atd. = to nepopíráš nebo?
3. 8. 2020 18:13
Re: Konečně si toho někdo všimnul
Hele, nezlob se, ale pokud je na tomto fóru někdo, kdo "zcela popírá realitu", tak seš to v prvé řadě ty! :-)
A nech už tu "paní učitelku" a "dotace nafty" spát, evidentně neprospívají tvému duševnímu zdraví! :D
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 18:23
Re: Konečně si toho někdo všimnul
Jako že sem (ti) nejdál? No to DÍK :-!

Ale to ses ZASE pokusil (jako vždy a jako všichni) UTÉCT z reality = z otázky na které se vám NECHCE odpovídat. Protože neumíte?

Takže co ta základní škola https://zs-kaplickeho.cz/…-vyucovani-ropa/ tys byl za školou? A nedohnal si to? Tak POPIRÁŠ to nebo jak? :-)

Dotování nafty JE problém = kam až došlo teda že sme si místo třeba 5% dieslů v osobních autech vydotovali někde i přes 50% = víš sám
Avatar - WinDiesel
3. 8. 2020 18:30
Re: Konečně si toho někdo všimnul
Ona mu rupne žilka a budeme mít zase relax
Když už se ten wůl zajímá o cizí profily, mne by zajímalo jak to že má tolik času že celý den visí na AUTO.CZ
Možná že chovanci různých ústavů mají dost času, jestli je tedy připouštějí k počítači a na internet
Avatar - Hammunasakra
3. 8. 2020 18:33
Re: Konečně si toho někdo všimnul
V zásadě si to trefil = ty chceš relax = žvatlat svoje pitomosti

Reál fakta data = tě obtěžujou spíš dokonce VADÍ

Je to s váma popíračema tak zlý = že sem musel začít dávat odkazy na osnovy učiva základní školy = dokonce i TO pár zoufalců zkoušelo popírat :yes: :D

EDIT = tím kecáním debilit o ústavech a popíráním dokonce i věcí v odkazech atd. apod. tím se realita světa nezmění. No mými odkazy a vysvětlováním = tvoje znalosti taky bohužel ne :-!

EDIT 2 = prostě FURT DOKOLA je to světová realita kam svět došel = a tvý a tobě podobných POPÍRÁNÍ a ODMÍTÁNÍ = často s bonusem urážení a vysmívání (ani nevíte že vlastně sami sobě ;-)
Už je to trochu nuda

DOTAZ = už ti DOŠLO že bez multi-miliardovýho dotování nafty = bys měl fakt jinej nick? :*)
4. 8. 2020 12:09
Re: Konečně si toho někdo všimnul
Málokedy, ale tentokrát s tebou súhlasím.
Avatar - zaplosak
3. 8. 2020 18:00
zakázat
užívaní těhle sraček jako u mobilů - stejně to tak dopadne a kéž by to bylo co nejdřív...
Kia go go go... -.-)
Rozbalit vlákno
0
3. 8. 2020 18:30
A zrovna v nemecku
:-) co si pocnou inženýři z vw, kde si vlastně za jízdy nemůžete zapnout ani klimu :-)
Rozbalit vlákno
0
4. 8. 2020 06:55
Byt tym vodicom...
...tak zazalujem toho kto mi to auto predal. A ten nech si to vybavi s regulacnym uradom ktory auto schvalil do prevadzky, a s vyrobcom ktory mu dodal do predaja auto u ktoreho taku dolezitu funkciu presunul na dotykovy displej.

btw, tie stierace funguju tak, ze ak chce vodic nastavit cyklovac (alebo citlivost), ten spinac na konci packy stieracov ho posle do menu na displeji. Citlivost automatickeho stierania ani interval cyklovaca sa neda nastavit nijako inak! Ze je to blbost je asi dost jasne. A argumenty ze si to vodic mal nastavit pred cestou neobstoja (odkial mal rano v Stuttgarde vediet, ako intenzivne bude popoludni prsat v Berline?).
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2020 10:18
Re: Byt tym vodicom...
Blbost je to pouze v případě, že se na to nějak zásadně upneš a přestaneš sledovat provoz. To ale není chyba dotykového ovládání.
4. 8. 2020 11:51
Re: Byt tym vodicom...
Ty dokazes nieco nastavovat na dotykovom displeji bez toho, aby si sa na ten displej pozeral?
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2020 18:58
Re: Byt tym vodicom...
Nemusím na něj koukat neustále. Schválně jsem si to ráno zkoušel v provozu, jsou to zlomky sekundy, ale jen proto, že vím, co kde hledat.
4. 8. 2020 12:08
Re: Byt tym vodicom...
Jednoznačne je to chyba vodiča, má sledovať cestu a nie sa hrabať v systéme a nastavení, keď nejakú funkciu auta nevie ovládať.
Ovládanie cez dotykáč ale celkom kóšer nie je, na jednej strane má auto milión kdejakých elektronických systémov, ktoré majú suplovať neschopnosť a blbosť vodiča, na druhej strane dotykáč priamo zvádza vodiča, aby nepozeral na cestu ale na displej. Auto s dotykáčom je podľa mňa potenciálne podstatne nebezpečnejšie, ako auto bez systémov upozorňujúcich na opustenie pruhu, na prekážku pred autom a podobne.
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2020 18:59
Re: Byt tym vodicom...
Viz to, co jsem psal Teddymu... stačí jen mít celý mozek.
4. 8. 2020 12:02
Re: Byt tym vodicom...
Ty si taký somár, že nevieš čo kupuješ a nevyskúšaš si to vopred? Výrobca auta nemôže za to, že sa hrabeš v menu namiesto sledovania cesty.
4. 8. 2020 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
20. 2. 2021 11:06
co to pise ?
co to pisete za cance ? kdy bylo euro 11Kc ?
200 euro (cca 2.256 Kč)
Rozbalit vlákno
0