Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda 706 RTO patří mezi nejcennější české veterány. Na tuhle nemusí stačit 5 milionů

Platit miliony korun za veterány české výroby zatím není příliš obvyklé. Vysokou hodnotu mívají například klasické osobní tatrovky. Ale nejsou jediné, na velké peníze může přijít i autobus.
Zpět na článek
6. 8. 2020 11:04
7. 8. 2020 18:48
5. 8. 2020 21:11
Článok za všetky drobné...
To sme sa z toho článku zase dozvedeli vecí... Obsiahly, dôkladný a nabitý relevantnými informáciami... Sakra ľudia, nerobte redaktorov motoristických stránok, choďte radšej okopávať chren!
Smutné, že (opäť) ide len o reklamu pre kšeftára, ktorý sa chce na nebohom stroji dobre nabaliť a na ACZ alebo spriatelenom webe má kamaráte. Pritom je to paskvil. Jeho hodnotu na prvý pohľad znižujú neoriginálne predné svetlá, späťáky a ani čierny volant nemá v tomto autobuse čo robiť. Týchto "bastličov" už ani nemožno nazvať renovátormi, robia to pre prachy a vôbec sa s tým nekašlú. Lak mal zrejme vyzerať dobovo, ale to by si museli dať tú námahu zohnať niekde pôvodnú šablonu spraviť to jak sa patrí. Mimochodom, aj modrý autobus v galérii (obr. 24 až 29), o ktorom tu už mimochodom článok bol, predlohu iba pripomína, modré pásy na bokoch karosérie mali celkom iné proporcie. Podľa späťákov a sedadiel, ktoré do tohto vyhotovenia autobusu RTO nepatria, ho dával dokopy ten istý lempl, ako diaľkovú verziu z dnešného materiálu. Že v galérii sú okrem autobusov RTO aj vozidlá RO a poľský licenčný Jelcz, a všade pod fotkami titulok hlása "Škoda 706 RTO" je už iba zhnitá čerešnička na kyslej šľahačke...
Rozbalit vlákno
5
6. 8. 2020 08:40
Re: Článok za všetky drobné...
... zato Aero A45 na titulním foto stojí za povšimnutí.... Nádhera!
6. 8. 2020 10:04
Re: Článok za všetky drobné...
Že by sme namiesto áut začali používať malé lietadlá? ;-)
6. 8. 2020 10:41
Re: Článok za všetky drobné...
Autoři příspěvků na ACZ by především měli začít používat mozek, měli by po sobě své texty pozorně kontrolovat a neměli by předpokládat, že čtenáři sežerou všechno, co jim své povýšenosti předhodí. S tím ať jdou do Vlasty. Velmi dobře jste jim ukázal, že tady na téhle straně webu nejsou žádní truhlíci, traveldrive!
6. 8. 2020 12:43
Re: Článok za všetky drobné...
Ďakujem. (P.S.Na ACZ si diskutéri odjakživa tykajú, nebude lepšie zanechať ten oficálny tón?) ;-)
6. 8. 2020 12:52
Re: Článok za všetky drobné...
OK, přijímám.
Avatar - Stejsn
6. 8. 2020 11:04
Kutnohorská
a je až neuvěřitelné, že v Praze na Kutnohorské se už desítky let válí RTO Lux a všechny pokusy ho odtamtud vykoupit ztroskotaly.
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2020 08:46
RTO na Kutnohorske
Majitel chce za toho LUXe přes 700 000 a je velký problém s odvozem.
Rozbalit vlákno
0
7. 8. 2020 18:48
Karoserie.
Autore článku, můžeš vysvětlit, v čem spočívala ta polosamonosná karoserie?
Děkuji za vyvětlení.
Rozbalit vlákno
1
8. 8. 2020 14:38
Re: Karoserie.
Niekde to opísal, no... Samozrejme konštrukcia karosérie bola viac-menej zhodná s predchádzajúcim typom 706RO. Dokonca sa istý čas z nedostatku vozidiel staré autobusy Š 706 RO repasovali tak, že na pôvodný podvozok s motorom namontovali upravenú karosériu RTO. Tieto autobusy o.i. prezrádzal rozmer kolies, ktoré boli väčšie ako na novších autobusoch Š706 RTO.