Zůstává rozum stát, že člověk, nazývající se autonovinář, tohle dokáže vypustit z pusy. Pro mě je tohle absolutní dno a pokud to vztáhnu jeho novinařinu čistě k autům, tak je to novinářská nula.
Možná by se mohl ujmout a být novinářské eso ne ekologickém webu.
Je to to samé, jako by na webu o čokádě hlásal, že kakao je dinosaurus a čokoláda se má dělat z chemického hnusu a soji
Dinosauři vymřeli, motory V8 v Evropě jsou na vymření, to je bohužel fakt.
Hned v úvodní větě čtu "Úchvatné vidlicové osmiválce", tedy autorův vztah k nim je jasný, nevidím důvod k prskání.
Tak se stačí podívat kdo tu reaguje, Arese, kar.laz, barichello, obecně jejich názory jsou dost zpátečnické/zaostalé/konzervativní a především je nutí všem ostatním. Fostek zase má v "oblibě" Máru.
Takže chtít mít v autě pořádné motory je dnes podle evropských zelených "progresivistů" prý "zpátečnické" a dokonce "zaostalé". Pozoruhodně idiotská myšlenka! :-O:-(:-(:-(:no:
Arese, zaostalý jsi jen ty, nikoli touha mít pořádné motory.
Seš otravnej jak svítiplyn, meleš furt dokola, v úplně každé diskuzi kam napíšeš, pořád jen to samý. Jak hamuna a dotovaná nafta. Nic na tom nezmění ani tvých pravidelných deset emotikonů.
"Arese, zaostalý jsi jen ty, NIKOLI TOUHA MÍT POŘÁDNÉ MOTORY"
Nejde ti čtení, nebo chápání?
Hádáš se o ho.vně, motory V8 pomalu vymírají, nazývat je dinosaury není nic proti ničemu, a hlavně to není žádná urážka. Jsou to parádní dinosauři.
Hybridgang? On tu má někdo další kromě Mikeše hybrid? Nebo jen netušíš význam slova gang?
Nepřijde ti idi.otský vztekat se a hádat se kvůli označení motoru "dinosaurus", přesto, že zcela evidentně a jasně nebylo myšleno nijak pejorativně, a že autor článku má evidentně V8 rád? On v této diskuzi někdo, kdokoliv - včetně mikeše - napsal něco negativního proti osmiválcům? Já bych osmiválec v autě fakt rád. Píšu do diskuzí často a docela jasně se vyjadřuju v tom smyslu, že mě se.re protlačování EV, nehodlám si je kupovat a jezdím "normálními" auty.Tak co tomeleš za srance o nějakým hybridgangu a snažíš se z toho dělat nějakou válku proti V8, kterou tu nevede ani autor článku ani nikdo, opakuji NIKDO v diskuzi?
Ano a zároveň jsou to dva nejrychlejší řidiči na českých semaforech. On a Hamunna. Jen cituji jejich poznatky. Já si to nevymyslel.
Mel jsem tě za většího automila, než se poslední dny prezentuješ.
Ještě jednou - on tu někdo vede boj proti V8?
Jen imbecil Arese slyší trávu růst a vyčítá nesmysly autorovi článku a vy se jak pitomci chytáte. Zřejmě líní přečíst si byť jen první větu článku začínající "Úchvatné vidlicové osmiválce ".
Děkuji za milé titulování, Karlíku chytráku. Autor prostě použil nevhodného označení motorů V8 za dinosaury. A to je strašně trapné a hlavně tisíckrát ohrané novinářské klišé.
Pozor, aby ti nepraskla žilka, začínáš být nějaký podrážděný.
Samozřejmě jsem článek četl a věř, že nebude dlouhou trvat a ekoloby bude označovat za dinosaura každý spalovací motor.
Mohl to pojmenovat jakkoli, mohl napsat skvělý V8 u Toyoty končí.
Karle, s nima je to marné. Buď neumí nebo nechtějí číst. Ani s jedním nic neuděláš, číst je nenaučíš ( smutne u dospělého člověka, že nechápe psaný text ) nebo v druhem případě s tro(t)lem taky ne.
Jo a vitej s nálepkou ekoterorista od těchto pošuků. :-[]
Jako hamunuv klumpr je zarucene nejrychlejsi auto na semaforech a nevypousti skoro zadny emise. To je naprosty zazrak techniky. A komu se hamunovo auto nezda dost uzasny tak je divnej :D
Smutná ubohost jak o stejném pohonu v autě JV v kterém si jel a trošičku svižnějším STEJNÉM v mém mluvíš JINAK
Zapomněl si ještě že:
- patří k nejspolehlivějším
- to zrychlení je PRINCIP fungování elektromotoru co bys mohl měl znát že skoly
- pro ověření toho zrychlení vznikla tradice KTERÝ SES SÁM ZÚČASTNIL
- viz měření JE TO TAK proč to furt zpochybňuješ?
Jo tvý oktě jedna devět ten benzín 1.8 hybrid na semaforu odjede. Dokonce nepotřebuje dotovat palivo. A jo fakt má emise v pohodě = nepotřebuje na to leváckej dieselgate software
No je jedno kdo má jak staré auto a jaké, důležité že je s ním spokojen a nevnucuje ho ostatním.
Někdo má třeba rád to cukání při řazení, tak bude odsuzovat eCVT. S tím problém nemám, ale to, že to někdo nutí ostatním jen proto, že mu to vyhovuje, to mi vadí hodně.
Ne protože pro něj jsou nejlepší volbou komunisté, Zeman, Bašta Asad = i když já to mám naopak za to nejhorší. Ani že je zpátečník a nových věcí se bojí = o když já to mám naopak
Ale to co píšeš samozřejmě tady v diskusích dělal = dřív obhajoval 77kW tdi naprosto na vše stačí atd. Viz rozdílné hodnocení stejného 1.8 u JirkyVejrazky = nehodnotíme auto ale majitele
Je fuk jak staré má auto = jak vidíš o hybridu mluví stejně = ať zrovna vlastní 15tiletou naftu nebo 10tletý benzín
No a já ho asi 100x opravil = od Iránu spojence USA přes klasický hoaxy po skvělou čínskou investici Nexen co o ní mluvil pan Zeman. Vlastně i emise a hoaxy VW v době Dieselgate. To se nedopouští
Ano na stari auta nezalezi. CVT nechci odsuzovat. Do obycejnyho premistovadla je to Ok. Je to pohodlny a myslim ze i dobry pro motor, ktery se nesnazi narozdil treba od DSG nicit podtacenim. Bohuzel to s CVT moc nejede. Je to jak kdyz te nekdo drzi za kouli. Ale nechci se tomu posmivat. Proste je to urceny na klidnou jizdu. Jen je vtipny jak to Hamuna prezentuje ze kazdymu na semaforech ujede. Jen jestli si ti okolni ridici uvedomuji ze s nima vlastne Hamuna zavodi, aby si vylecil nejakej mindrak. Me teda nikdy nenapadlo na semaforech trhat asfalt a rozjizdim se plynule. Chapu ze kdyz pak vedle me bude stat nejaky zamindrakovany pako s Aurisem a bude se mnou "zavodit" tak k jeho velke radosti vzdy "vyhraje" Zajimalo by me jak takovy pekac bude dal vesele zrychlovat na 100 a dal. Treba takova disciplina 80-140 je pro me mnohem uzitecnejsi nez 0-50. Ja totiz ve meste nezavodim :D
Když jsem zjistil že ty elektromotory a e-cvt fakt takhle zabírají. A kdo by neustále zrychlovat v nižších rychlostech = zato 80-140 km/h to zrychluje většina mnohokrát za den ;-)
Plynule se rozjíždí i ten Prius ŽEJO jen prostě snáz tedy rychleji
Ty máš snad hybridního Aurise? BTW zrychlení z 80 je naprosto běžný předjížděcí manévr na okresce, který je zároveň relativně nebezpečný a potřebuješ v tu chvíli zrychlit rychle a rychle předjet. To jak rychle vystřelím z křižovatky mě fakt nikdy nezajímalo. Takže ano pro mě je disciplína zrychlení z 80 dost důležitá a u mýho auta je příjemný, že to 80-140 můžu realizovat na trojku a bez zbytečnýho přeřazování :D
Hmm 80 - 140 km/h na okresce není běžný ale všude na planetě dokonce striktně zakázáný. V USA a Kanadě je maximum na dálnicích 100-110 km/h. To samý v Austrálii
Za +50 km/h se na týhle planetě berou už i papíry. Fakt bych chtěl vidět graf záznamu jak jezdíš = reál . Možná bys byl sám překvapen? :-)
Říkal si taky že tebe by V max 180 km/h v lokalitě kde máte maxim 90 km/h těžce omezovalo. Že běžně jezdíš přes 200
V Priusu i 218koňový RAVCE = to probíhá taky bez zbytečnýho přeřazování ;-)
Zajdi si do nejbližší Toyoty a půjč si Mikesusovu Corollu nebo Camry. Pak klidně na okresce dalnice tam nikde myslím nemáš = takže maximálka 90 km/h = si zkus to 80-140 km/h
Pak dej vědět :-)
EDIT teď čtu zdroj stejný vydavatel Czech News Center: "kupé Lexus RC se 2024 dočká rozsáhlé modernizace minimálně dalších 5 let ti stane v nabidce nedávno modernizované LC. Brzy přijde přeplňovaný osmiválec s 2 turbodmychadly a výkonem 620-630 koní"
Na RC V8 track edition sem ti dával odkaz = skvělá atmosféra :yes::yes:
Mikesusova Corolla má 132 kW a je lehčí, takže světe div se je o něco málo rychlejší při zrychlení. Stejně tak Camry s 2,5 litrovým motorem. Ačkoliv propastný rozdíly mezi náma zase tak moc nebyly.
Jen podotýkám, že lilo bylo asi 10 stupňů a já jel na sjetejch gumách s asi milimetrem vzorku o rozměru 205/55-16 a on na nových tuším 225/45-17. Teď mám nový kola a gumy, takže příště to vyzkoušíme snad za srovnatelnějších podmínek, kdy nebudu prvních 20 metrů zápasit s prokluzujícíma kolama.
Tvůj stokoňový chcípák by dynamicky spíš byl někde poblíž toho Priusu. Takže to závodění na křižovatce vyvolává jen úsměv nikoliv respekt :D Podívej se třeba jak jede takový 330D to je panečku raketa.
Ale dej na mikesuse půjč si někde v Toyotě ty auta a zkus si sám = těch 80-140km/h
Při prvním https://www.auto.cz/…y-edition-128296 nelilo = nikdo nevěřil že Auris takhle zrychluje. Změřeno = tak teď alespoň říkáš.. to co k tématu říkáš :-!
No ZKUS si s nějakou toyotou = jak lepší bude mít pružnost. Viz srovnání těch ultra verzí benzín elektřina 625 koní = jasně rychlejší i na okruhu = elektřina. Pružnost DRTIVĚ lepší = to je PRINCIP
A co bych měl jako zjistit, když si jí půjčím? Že ten 2 litr s tím autem celkem solidně jede? Jasně když to má přes 130 kW a je to o 150 kilo lehčí než moje a na lepších širších gumách. Bylo by dost smutný kdyby to nejelo a to Camry jakbysmet. Buď rád, že se zkoušelo 80-120, což je, uznávám, při předjíždění na okresce běžnější interval rychlostí. Při 80-140 by se mohlo ukázat, že Corolla i Camry při vyšších rychlostech vyčichnou. Přeci jen maximálka 180 km/h není nic moc. Uvidíme jestli se nějaká podobná akce nebude někdy konat na suchu. Přijet na takovou akci na plešatých gumách nebyl nejlepší nápad, ale nečekal jsem, že si tam budeme hrát na závody.
Při 80-140 by se mohlo ukázat že VYČICHNOU? Maximálka 180 km/h = s tím přece nemá NIC společnýho! To je jako omezení V12 6,6 litru na 250 km/h = rozumíš? Prostě až do tý ELEKTRONICKY OMEZENÝ rychlosti to jede = jako 2litr, 2,5 litr nebo 6,6 litr
To že loni sme jeli napříč Německem do Francie a zpátky plnej kotel furt tacho +180 km/h naprosto bez problémů = s 2,5 litrem je pravda. Ostatně jak říkám PROČ by tak taky nejel? 2,5 litrovej benzínoej motor nepřekvapivě i po stovkách km pohodovou rychlostí 180 těžce v pohodě
Ostatně proč by klasickej R4 2litr a dokonce 2,5 litr = měly už ve 140 km/h vyčichávat?? Je to tak jak ti napsal mikesus = budou tam mít výrazně vyšší výkon než si zvyklý z Okty a Supu = a napsal VYZKOUŠEJ si to. Rozumíš že to omezení NEMÁ NIC SPOLEČNÝHO s výkonem? Že V12 6,6 jede ve 249 km/h naprosto v pohodě a může pokračovat přes 300 km/h že to je ELEKTRONICKÉ omezení? Ne výkonový?
Už jsme se o tom i bavili = ten 2,5 litr se prodává i samostatně = něco jako Mazda 6 2,5 = dle lokality protože CELOPLANETÁRNĚ sou emise PODOBNÝ s výkonem 151-155 kW jen prostě auto s benzínovym spalovákem 2 a půl litr
Jo a výkony Toyot nekončí na 160kW = dokonce ani u nás ne. Z 250 na 285kW stoupnul výkon Supry a https://www.toyota.cz/…oracing/gr-yaris má 192kW
210,kW má nafta v Land Cruiseru a asi 300 koní novej hybrid co tam aktuálně dorazí
A tu Camry si můžeš i u nás objednat s V6 3,5 litr = odkazy na pár V8 sem ti taky dával. Běžnej českej prodej ale těch 250-285kW a 192kW z R3. Ale viz výkony aut v Německu a tohle je v koních https://www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ je to OBŘÍ NADstandard
Evropa není pupek světa a jinde V8 stále pokračují :-) To si uvědomte laskavě Vy, že tady zelený neomarxisti tlačí z Bruselu elektro a litrové motory do sekačky je věcí druhou
Bariku, i slaboduchý jedinec by mohl vědět, že Toyota je největší výrobce aut na světě. A ten článek je o tom, že se asi vykašlou na V8.
Nemusíš mi vykládat, kdo tu tlačí EV, nejsem mimozemšťan, který sem včera přiletěl. Že nás v Bruselu zastupuje banda trotlů není moje vina.
Tak kdyz budou zakaznici v USA chtit poradnej motor tak maji dost silnych motoru z vlastni produkce. Toyota nabidne slabsi motorizace pro zakazniky ktery holt nepotrebujou vykon. Ne kazdej potrebuje vykon a tomu pak Toyota staci.
Zas kecáš z hladu, jednak jde o krouták, jednak jde o spolehlivost, jednak jede o tradici. Z V8 se dá samozřejmě 1000 hp, to dne vůbec není problém. zákazník to pořád chce, jinak by nevznikaly pořád nové verze s Hellcaty atd.
že to nechce v toyotě je asi věc druhá, že to nechcete vy neomarxisti je věc třetí :-)
Plácáš bariku = dokonce i R4 1.8 má vyšší spolehlivost a dokonce schopnost vyššího nájezdu km než V8 evropské provenience
Dost přes 1000 koní dneska umí R3 hybrid Koenigsegu k tomu 3500Nm = mimo si zaostal ty. Nic proti V8 a Lex RC-F V8 Track edition ne baví = ale viz i Ford Explorer = je 336kW 825Nm V6 hybrid
V6 s baterkama. Nic lepsiho Toyota asi nebude umet nabidnout. Na druhou stranu jeste ze zatim nezavrhli alespon ty 6 valce, ale tenhle upadek asi brzo prijde taky.
Novej Ford Explorer = dřív i V8 dneska V6 hybrid s vyšším výkonem. Zapomněli ste se v minulosti BMW 850 dřív V12 dnes V8 s vyšším výkonem. Dřív V8 dneska R6 = I to R6 má vyšší výkon než tehdy V12 = evoluce ;-)
TO je dnes Toyota a FORD ale i Maserati = jeho supersport vrchol MC-12 motor V12 630 koní má dneska R6 v běžnym sedanu
Plus hybridy maj
- lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy
- nižší těžiště
- nižší spotřebu
- nižší emise
Faktem je, že ještě nedávno byly parametry a vlastnosti motoru důležité při výběru auta. Dnes se snaží PR automobilek přesvědčovat zákazníky jinými argumenty - konektivita, displaye, asistenci, "kurvítka" ... zkrátka z pohledu výrobců idálně jednotná mechanika pokud možno napříč všemi modely a segmenty a mastit si kapsu na SW.
asi dost těžko, vyjed na první třeti-třídkuu za vesnici a jestli tam bude kolona, sním svůj klobouk, stejně tak jestli ujede Prius Hellcatu :-):-):-):-)
Po těhle třetitříkách sem jednou ujel bběhem výletu 330 km. Ne každej jouda jezdí po dálnici :-)
No tam tě potrapí Toybaru = a bude s nim možná i větší zábava za volantem
Ale o to nejde = pár aut pro zábavu pro zlomek lidi kteří umí řídít není problém = a je fuk jestli někdo radši cestu velkýho motoru Hellcatu a výkonu nebo Supry. Furt jde o ty 2 miliardy běžných přesunovadel = na nákup nebo zajet do Jablonce binknout ryccarda přes hlavu = jestli se mu třeba náhodou nerozsvítí
A cesta Praha Jablonec = bude trvat STEJNĚ dlouho v Priusu i Hellcatu nebo čemkoliv
Je to jen o doplňkovém POCITU. Na dálnici i mimo ni pojedu s tim i tamtím STEJNOU rychlostí já ca o 10 km/h nad limit. A přes 180 km/h = v Česku nejezdím