Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Toyota údajně zastavuje další vývoj motorů V8

63 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Bariku, i slaboduchý jedinec by mohl vědět, že Toyota je největší výrobce aut na světě. A ten článek je o tom, že se asi vykašlou na V8.
Nemusíš mi vykládat, kdo tu tlačí EV, nejsem mimozemšťan, který sem včera přiletěl. Že nás v Bruselu zastupuje banda trotlů není moje vina.
Arese
..."dinosaury" je nejen jejich urážka, ale i ubohé novinářské klišé. Fuj! 😒 😒 😒 :no: :no: :no:
Avatar - _Karel_
_Karel_
Dinosauři vymřeli, motory V8 v Evropě jsou na vymření, to je bohužel fakt.
Hned v úvodní větě čtu "Úchvatné vidlicové osmiválce", tedy autorův vztah k nim je jasný, nevidím důvod k prskání.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Zůstává rozum stát, že člověk, nazývající se autonovinář, tohle dokáže vypustit z pusy. Pro mě je tohle absolutní dno a pokud to vztáhnu jeho novinařinu čistě k autům, tak je to novinářská nula.
Možná by se mohl ujmout a být novinářské eso ne ekologickém webu.
Je to to samé, jako by na webu o čokádě hlásal, že kakao je dinosaurus a čokoláda se má dělat z chemického hnusu a soji
Anonym
Jedno slovo....Mára,
Avatar - _Karel_
_Karel_
"Arese, zaostalý jsi jen ty, NIKOLI TOUHA MÍT POŘÁDNÉ MOTORY"
Nejde ti čtení, nebo chápání?
Hádáš se o ho.vně, motory V8 pomalu vymírají, nazývat je dinosaury není nic proti ničemu, a hlavně to není žádná urážka. Jsou to parádní dinosauři.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Hybridgang? On tu má někdo další kromě Mikeše hybrid? Nebo jen netušíš význam slova gang?
Nepřijde ti idi.otský vztekat se a hádat se kvůli označení motoru "dinosaurus", přesto, že zcela evidentně a jasně nebylo myšleno nijak pejorativně, a že autor článku má evidentně V8 rád? On v této diskuzi někdo, kdokoliv - včetně mikeše - napsal něco negativního proti osmiválcům? Já bych osmiválec v autě fakt rád. Píšu do diskuzí často a docela jasně se vyjadřuju v tom smyslu, že mě se.re protlačování EV, nehodlám si je kupovat a jezdím "normálními" auty.Tak co tomeleš za srance o nějakým hybridgangu a snažíš se z toho dělat nějakou válku proti V8, kterou tu nevede ani autor článku ani nikdo, opakuji NIKDO v diskuzi?
Avatar - wakantanka
wakantanka
A kúpil si, alebo kúpiš si nejakú? Nie? Tak kušuj !
Avatar - _Karel_
_Karel_
Arese, zaostalý jsi jen ty, nikoli touha mít pořádné motory.
Seš otravnej jak svítiplyn, meleš furt dokola, v úplně každé diskuzi kam napíšeš, pořád jen to samý. Jak hamuna a dotovaná nafta. Nic na tom nezmění ani tvých pravidelných deset emotikonů.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak se stačí podívat kdo tu reaguje, Arese, kar.laz, barichello, obecně jejich názory jsou dost zpátečnické/zaostalé/konzervativní a především je nutí všem ostatním. Fostek zase má v "oblibě" Máru.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Čítať očividne vedia ... len s pochopením písaného textu je to horšie. 🙂
Orm
Faktem je, že ještě nedávno byly parametry a vlastnosti motoru důležité při výběru auta. Dnes se snaží PR automobilek přesvědčovat zákazníky jinými argumenty - konektivita, displaye, asistenci, "kurvítka" ... zkrátka z pohledu výrobců idálně jednotná mechanika pokud možno napříč všemi modely a segmenty a mastit si kapsu na SW.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mám za to, že USA jsou těžištěm prodejů Toyoty. Snad si to uměli spočítat.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Karle, s nima je to marné. Buď neumí nebo nechtějí číst. Ani s jedním nic neuděláš, číst je nenaučíš ( smutne u dospělého člověka, že nechápe psaný text ) nebo v druhem případě s tro(t)lem taky ne.
Jo a vitej s nálepkou ekoterorista od těchto pošuků. 😒]
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ještě jednou - on tu někdo vede boj proti V8?
Jen imbecil Arese slyší trávu růst a vyčítá nesmysly autorovi článku a vy se jak pitomci chytáte. Zřejmě líní přečíst si byť jen první větu článku začínající "Úchvatné vidlicové osmiválce ".
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já jsem pseudozelený mozek? Fakt jsi to napsal mě? Nemyslel jsi někoho jinýho? Ty máš v tý hlavě fest nasráno.
kyklop
Tebe a aj mne to môže byť úplne fuk, naše R4 stále žijú
ryccardo
Jako hamunuv klumpr je zarucene nejrychlejsi auto na semaforech a nevypousti skoro zadny emise. To je naprosty zazrak techniky. A komu se hamunovo auto nezda dost uzasny tak je divnej 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Žilka začala praskat nejdřív Aresemu, tobě a spol.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Za VŠECHNY příspěvky :yes:
ryccardo
No tak aby za par let nezjistili ze to byla chyba a nemaji poradnej motor. Amici se museji takovym napadum jako nevyvijet vykony V8 chechtat.
kyklop
Asi tak
Avatar - Anonym
Anonym
Evropa není pupek světa a jinde V8 stále pokračují 😄 To si uvědomte laskavě Vy, že tady zelený neomarxisti tlačí z Bruselu elektro a litrové motory do sekačky je věcí druhou
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak, totální marast a dno tohle.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kravina = nejde o slabší ale Z ČEHO = místo V8 stejný výkon z V6 hybrid = nižší spotřeba nižší emise lepší rozložení hmotnosti nižší těžiště

BMW R6 má 510 koní, Maserati V6 630 koní = kolik si představuješ z V8?

Už i naftový R6 má už 300kW/408 koní 800 Nm

V kanadě a usa je maximálně 100-110 km/h
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Smutná ubohost jak o stejném pohonu v autě JV v kterém si jel a trošičku svižnějším STEJNÉM v mém mluvíš JINAK

Zapomněl si ještě že😒br />
- patří k nejspolehlivějším

- to zrychlení je PRINCIP fungování elektromotoru co bys mohl měl znát že skoly

- pro ověření toho zrychlení vznikla tradice KTERÝ SES SÁM ZÚČASTNIL

- viz měření JE TO TAK proč to furt zpochybňuješ?

Jo tvý oktě jedna devět ten benzín 1.8 hybrid na semaforu odjede. Dokonce nepotřebuje dotovat palivo. A jo fakt má emise v pohodě = nepotřebuje na to leváckej dieselgate software

Není to zázrak = je to Toyota 😉
Martin MATYNIKY
A on někdo ty tragédy z redakce ještě bere vážně?
Avatar - Mikesus
Mikesus
No je jedno kdo má jak staré auto a jaké, důležité že je s ním spokojen a nevnucuje ho ostatním.
Někdo má třeba rád to cukání při řazení, tak bude odsuzovat eCVT. S tím problém nemám, ale to, že to někdo nutí ostatním jen proto, že mu to vyhovuje, to mi vadí hodně.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ano a zároveň jsou to dva nejrychlejší řidiči na českých semaforech. On a Hamunna. Jen cituji jejich poznatky. Já si to nevymyslel.
Mel jsem tě za většího automila, než se poslední dny prezentuješ.
Arese
Takže chtít mít v autě pořádné motory je dnes podle evropských zelených "progresivistů" prý "zpátečnické" a dokonce "zaostalé". Pozoruhodně ***ská myšlenka! 😲 😒 😒 😒 :no:
Avatar - kari.laz
kari.laz
tohle nevyhraješ. Hybridgang tě semele. A stejně by jsi mu ani s V8 na semaforu neujel a brzdit ho 😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Při 80-140 by se mohlo ukázat že VYČICHNOU? Maximálka 180 km/h = s tím přece nemá NIC společnýho! To je jako omezení V12 6,6 litru na 250 km/h = rozumíš? Prostě až do tý ELEKTRONICKY OMEZENÝ rychlosti to jede = jako 2litr, 2,5 litr nebo 6,6 litr
To že loni sme jeli napříč Německem do Francie a zpátky plnej kotel furt tacho +180 km/h naprosto bez problémů = s 2,5 litrem je pravda. Ostatně jak říkám PROČ by tak taky nejel? 2,5 litrovej benzínoej motor nepřekvapivě i po stovkách km pohodovou rychlostí 180 těžce v pohodě


Ostatně proč by klasickej R4 2litr a dokonce 2,5 litr = měly už ve 140 km/h vyčichávat?? Je to tak jak ti napsal mikesus = budou tam mít výrazně vyšší výkon než si zvyklý z Okty a Supu = a napsal VYZKOUŠEJ si to. Rozumíš že to omezení NEMÁ NIC SPOLEČNÝHO s výkonem? Že V12 6,6 jede ve 249 km/h naprosto v pohodě a může pokračovat přes 300 km/h že to je ELEKTRONICKÉ omezení? Ne výkonový?

Už jsme se o tom i bavili = ten 2,5 litr se prodává i samostatně = něco jako Mazda 6 2,5 = dle lokality protože CELOPLANETÁRNĚ sou emise PODOBNÝ s výkonem 151-155 kW jen prostě auto s benzínovym spalovákem 2 a půl litr

Jo a výkony Toyot nekončí na 160kW = dokonce ani u nás ne. Z 250 na 285kW stoupnul výkon Supry a https😐/www.toyota.cz/…oracing/gr-yaris má 192kW
210,kW má nafta v Land Cruiseru a asi 300 koní novej hybrid co tam aktuálně dorazí

A tu Camry si můžeš i u nás objednat s V6 3,5 litr = odkazy na pár V8 sem ti taky dával. Běžnej českej prodej ale těch 250-285kW a 192kW z R3. Ale viz výkony aut v Německu a tohle je v koních https😐/www.autoforum.cz/…rii-nema-obdoby/ je to OBŘÍ NADstandard
ryccardo
A co bych měl jako zjistit, když si jí půjčím? Že ten 2 litr s tím autem celkem solidně jede? Jasně když to má přes 130 kW a je to o 150 kilo lehčí než moje a na lepších širších gumách. Bylo by dost smutný kdyby to nejelo a to Camry jakbysmet. Buď rád, že se zkoušelo 80-120, což je, uznávám, při předjíždění na okresce běžnější interval rychlostí. Při 80-140 by se mohlo ukázat, že Corolla i Camry při vyšších rychlostech vyčichnou. Přeci jen maximálka 180 km/h není nic moc. Uvidíme jestli se nějaká podobná akce nebude někdy konat na suchu. Přijet na takovou akci na plešatých gumách nebyl nejlepší nápad, ale nečekal jsem, že si tam budeme hrát na závody.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak v jiných modelech má ten 2litr hybrid 135kW

Ale dej na mikesuse půjč si někde v Toyotě ty auta a zkus si sám = těch 80-140km/h

Při prvním https😐/www.auto.cz/…y-edition-128296 nelilo = nikdo nevěřil že Auris takhle zrychluje. Změřeno = tak teď alespoň říkáš.. to co k tématu říkáš :-!

No ZKUS si s nějakou toyotou = jak lepší bude mít pružnost. Viz srovnání těch ultra verzí benzín elektřina 625 koní = jasně rychlejší i na okruhu = elektřina. Pružnost DRTIVĚ lepší = to je PRINCIP
ryccardo
Mikesusova Corolla má 132 kW a je lehčí, takže světe div se je o něco málo rychlejší při zrychlení. Stejně tak Camry s 2,5 litrovým motorem. Ačkoliv propastný rozdíly mezi náma zase tak moc nebyly.

https😐/www.auto.cz/…sel-rules-132058

Jen podotýkám, že lilo bylo asi 10 stupňů a já jel na sjetejch gumách s asi milimetrem vzorku o rozměru 205/55-16 a on na nových tuším 225/45-17. Teď mám nový kola a gumy, takže příště to vyzkoušíme snad za srovnatelnějších podmínek, kdy nebudu prvních 20 metrů zápasit s prokluzujícíma kolama.

Tvůj stokoňový chcípák by dynamicky spíš byl někde poblíž toho Priusu. Takže to závodění na křižovatce vyvolává jen úsměv nikoliv respekt 😁 Podívej se třeba jak jede takový 330D to je panečku raketa.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hmm 80 - 140 km/h na okresce není běžný ale všude na planetě dokonce striktně zakázáný. V USA a Kanadě je maximum na dálnicích 100-110 km/h. To samý v Austrálii

Za +50 km/h se na týhle planetě berou už i papíry. Fakt bych chtěl vidět graf záznamu jak jezdíš = reál . Možná bys byl sám překvapen? 😄

Říkal si taky že tebe by V max 180 km/h v lokalitě kde máte maxim 90 km/h těžce omezovalo. Že běžně jezdíš přes 200

V Priusu i 218koňový RAVCE = to probíhá taky bez zbytečnýho přeřazování 😉

Zajdi si do nejbližší Toyoty a půjč si Mikesusovu Corollu nebo Camry. Pak klidně na okresce dalnice tam nikde myslím nemáš = takže maximálka 90 km/h = si zkus to 80-140 km/h

Pak dej vědět 😄

EDIT teď čtu zdroj stejný vydavatel Czech News Center: "kupé Lexus RC se 2024 dočká rozsáhlé modernizace minimálně dalších 5 let ti stane v nabidce nedávno modernizované LC. Brzy přijde přeplňovaný osmiválec s 2 turbodmychadly a výkonem 620-630 koní"

Na RC V8 track edition sem ti dával odkaz = skvělá atmosféra :yes: :yes:
ryccardo
Ty máš snad hybridního Aurise? BTW zrychlení z 80 je naprosto běžný předjížděcí manévr na okresce, který je zároveň relativně nebezpečný a potřebuješ v tu chvíli zrychlit rychle a rychle předjet. To jak rychle vystřelím z křižovatky mě fakt nikdy nezajímalo. Takže ano pro mě je disciplína zrychlení z 80 dost důležitá a u mýho auta je příjemný, že to 80-140 můžu realizovat na trojku a bez zbytečnýho přeřazování 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak přijeď a ukážu ti, jak takový pekáč zrychluje 80-140, třeba ten tvůj bude rychlejší na této uzitecnejsi disciplině.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Viz já 8:01 a nebuď trubka
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tam tě potrapí Toybaru = a bude s nim možná i větší zábava za volantem

Ale o to nejde = pár aut pro zábavu pro zlomek lidi kteří umí řídít není problém = a je fuk jestli někdo radši cestu velkýho motoru Hellcatu a výkonu nebo Supry. Furt jde o ty 2 miliardy běžných přesunovadel = na nákup nebo zajet do Jablonce binknout ryccarda přes hlavu = jestli se mu třeba náhodou nerozsvítí

A cesta Praha Jablonec = bude trvat STEJNĚ dlouho v Priusu i Hellcatu nebo čemkoliv

Je to jen o doplňkovém POCITU. Na dálnici i mimo ni pojedu s tim i tamtím STEJNOU rychlostí já ca o 10 km/h nad limit. A přes 180 km/h = v Česku nejezdím

Takže realita rozdíl je jen v nákladech
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Novej Ford E😜lorer = dřív i V8 dneska V6 hybrid s vyšším výkonem. Zapomněli ste se v minulosti BMW 850 dřív V12 dnes V8 s vyšším výkonem. Dřív V8 dneska R6 = I to R6 má vyšší výkon než tehdy V12 = evoluce 😉

TO je dnes Toyota a FORD ale i Maserati = jeho supersport vrchol MC-12 motor V12 630 koní má dneska R6 v běžnym sedanu

Plus hybridy maj

- lepší rozložení hmotnosti mezi nápravy
- nižší těžiště
- nižší spotřebu
- nižší emise

Proč to dělat úmyslně hůř?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hezký pokus i po vtipný příspěvek :yes: 😄

Když jsem zjistil že ty elektromotory a e-cvt fakt takhle zabírají. A kdo by neustále zrychlovat v nižších rychlostech = zato 80-140 km/h to zrychluje většina mnohokrát za den 😉

Plynule se rozjíždí i ten Prius ŽEJO jen prostě snáz tedy rychleji
ryccardo
Ano na stari auta nezalezi. CVT nechci odsuzovat. Do obycejnyho premistovadla je to Ok. Je to pohodlny a myslim ze i dobry pro motor, ktery se nesnazi narozdil treba od DSG nicit podtacenim. Bohuzel to s CVT moc nejede. Je to jak kdyz te nekdo drzi za kouli. Ale nechci se tomu posmivat. Proste je to urceny na klidnou jizdu. Jen je vtipny jak to Hamuna prezentuje ze kazdymu na semaforech ujede. Jen jestli si ti okolni ridici uvedomuji ze s nima vlastne Hamuna zavodi, aby si vylecil nejakej mindrak. Me teda nikdy nenapadlo na semaforech trhat asfalt a rozjizdim se plynule. Chapu ze kdyz pak vedle me bude stat nejaky zamindrakovany pako s Aurisem a bude se mnou "zavodit" tak k jeho velke radosti vzdy "vyhraje" Zajimalo by me jak takovy pekac bude dal vesele zrychlovat na 100 a dal. Treba takova disciplina 80-140 je pro me mnohem uzitecnejsi nez 0-50. Ja totiz ve meste nezavodim 😁
ryccardo
V6 s baterkama. Nic lepsiho Toyota asi nebude umet nabidnout. Na druhou stranu jeste ze zatim nezavrhli alespon ty 6 valce, ale tenhle upadek asi brzo prijde taky.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ne jen pochopili že DELŠÍ generace V8 už moc nedává smysl
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Plácáš bariku = dokonce i R4 1.8 má vyšší spolehlivost a dokonce schopnost vyššího nájezdu km než V8 evropské provenience

Dost přes 1000 koní dneska umí R3 hybrid Koenigsegu k tomu 3500Nm = mimo si zaostal ty. Nic proti V8 a Lex RC-F V8 Track edition ne baví = ale viz i Ford E😜lorer = je 336kW 825Nm V6 hybrid

TY si zaspal dobu
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄
Avatar - Anonym
Anonym
v naší repblice dost těžko anežko, nesmíš jezdit jak trubka po dálnici 😄
Avatar - Anonym
Anonym
asi dost těžko, vyjed na první třeti-třídkuu za vesnici a jestli tam bude kolona, sním svůj klobouk, stejně tak jestli ujede Prius Hellcatu 😄 😄 😄 😄

Po těhle třetitříkách sem jednou ujel bběhem výletu 330 km. Ne každej jouda jezdí po dálnici 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Zas kecáš z hladu, jednak jde o krouták, jednak jde o spolehlivost, jednak jede o tradici. Z V8 se dá samozřejmě 1000 hp, to dne vůbec není problém. zákazník to pořád chce, jinak by nevznikaly pořád nové verze s Hellcaty atd.

že to nechce v toyotě je asi věc druhá, že to nechcete vy neomarxisti je věc třetí 😄
Avatar - Anonym
Anonym
tak tak, chci vidět co budou dávat do velkých pikapů, nebo možná pochopili, že konkurovat velké trojce nemá smysl 😄 😄 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Často ne ale tady to píšeš o čem k čemu konkrétně?
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jestli si pamatuju dobře, tak ryccardo dorazil se superbem v benzínu.
ryccardo
Tak kdyz budou zakaznici v USA chtit poradnej motor tak maji dost silnych motoru z vlastni produkce. Toyota nabidne slabsi motorizace pro zakazniky ktery holt nepotrebujou vykon. Ne kazdej potrebuje vykon a tomu pak Toyota staci.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak jinak = ryccardo je křivý prolhaný člověk

Ne protože pro něj jsou nejlepší volbou komunisté, Zeman, Bašta Asad = i když já to mám naopak za to nejhorší. Ani že je zpátečník a nových věcí se bojí = o když já to mám naopak

Ale to co píšeš samozřejmě tady v diskusích dělal = dřív obhajoval 77kW tdi naprosto na vše stačí atd. Viz rozdílné hodnocení stejného 1.8 u JirkyVejrazky = nehodnotíme auto ale majitele

Je fuk jak staré má auto = jak vidíš o hybridu mluví stejně = ať zrovna vlastní 15tiletou naftu nebo 10tletý benzín

No a já ho asi 100x opravil = od Iránu spojence USA přes klasický hoaxy po skvělou čínskou investici Nexen co o ní mluvil pan Zeman. Vlastně i emise a hoaxy VW v době Dieselgate. To se nedopouští
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jsem myslel téma 99% 😄

Bohužel i tam hustota provozu zařídila = že i s hybridní RAVkou můžeš být nadprůměrně rychlý

Mám zkušenost že dlouhodoběji nad 200-210 km/h zvládá jet jen malé procento lidi
Avatar - Mikesus
Mikesus
V naší republice určitě, v Německu na dálnicích by na delší vzdálenost rozdíl byl už asi znát.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Protože výkony a počet DLOUHO narůstaly rychleji než kilometry silnic a dálnic

Je to sice DRSNÝ ale na 99% planety dojedeš do cíle za ca stejnou dobu s AMG i Priusem
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj inovoval = já že ten tehdy novej 1.8 hybrid stejně napadal i jako majitel -náctileté Okty 1.9 😄

V tom rozjezdu ze semaforu = je to fuk jestli 1.9 tdi nebo 1.8 tsi :😉

Zajímavý že ani dnešní 2.0 s nadprůměrným celkovým vykonem nemá ten úvodní odpich až takový
Avatar - kari.laz
kari.laz
Pozor, aby ti nepraskla žilka, začínáš být nějaký podrážděný.
Samozřejmě jsem článek četl a věř, že nebude dlouhou trvat a ekoloby bude označovat za dinosaura každý spalovací motor.
Mohl to pojmenovat jakkoli, mohl napsat skvělý V8 u Toyoty končí.
Arese
Děkuji za milé titulování, Karlíku chytráku. Autor prostě použil nevhodného označení motorů V8 za dinosaury. A to je strašně trapné a hlavně tisíckrát ohrané novinářské klišé.
Arese
No tak pokud označuješ pozitivní názory na motory V8 "zaostalostí", tak to vypadá, že ano. 😉
Arese
Díky, udělal jsi mi velikou radost. Pokud otravuju takové pseudozelené mozky jako jsi ty, moje snaha na tomot webu nepřichází vniveč! 😉 :yes: