Já ale nepíšu nic o supersportech. Na rizeni zajímavé auta jsou dostupná.
PS: Je to jako když tě baví chodit po horách, ale místo toho jedeš k moři a jdeš tam na procházku. Budeš se potit, budeš chodit, ale hory to nejsou.
To co jsi napsal rozhodně tak vyznělo.
Hrát si s předokolkou pomocí ručky je prostě jen marný snažení se přiblížit tomu co by opravdové auto s dobrým řidičem mělo dělat "samo".
Prostě min 95% procent prodaných aut jsou *** a ručka jim k ničemu nepomůže.
Budoucnost? Zakáčtek konce a levičácké omezení imdivuduální dopravy, nebo ve vašich plánejch není přechod na lektro, ale aby ze 100% součansých majitelů aut na světě mělo auto 40%. Proč to nepřiznáte, my víme o co Vám jde.
Protože to je kapitalismus. Trh sám ukáže o co je zájem a co lidi chtějí.To je za co jste tu cinkali.
Dotace je komunistický násroj, a je úplně jedno, zda se dotuje, lančmít, guláš, panelák nebo větrníky, fotovoltaika, Ev auta, migranti, neziskovky, LGBT komunita atd atd.
Prostě je to socialistický nástroj na zvýhodnění učitých skupin nebo celé skupiny. A stejně jako komunisti, tak zelený neosocialisti tvrdí že je to všechno pro blaho lidí, aby byla lepší společnost.
Já nikde nepsal, že v motorsportu je ručka lanovody, ale ze je manuální. Stejně tak jsem nikde nepsal, že za ní musí každý tahat v každé zatáčce. Jen to, že je jednodušší a v případě problémů levnější na opravu. A to, že ty si neumíš pohrát s předokolkou na ručce neznamená, že to nejde.
Ani tohle si NEPOCHOPIL a napsal naprostou KRAVINU? Co s tim nijak nesouvisí? Hlavně že si nezapomněl na dutohlava
Zkus to přečíst znova = se zapnutym mozkem
Nápověda v Asii je to asi 100 aut na 1000 obyvatel. V neexkomunistických částech EU dokonce dost přes 500 na 1000. Hustota zalidnění Asie a EU je zhruba STEJNÁ
mluvil jsem o planetové, tedy eCVT. U klasické CVT ta údržba bude určitě potřeba, mechanické opotřebování tam je vskutku vysoké.
U eCVT není v servisním planu minimálně na 150tis km nic o převodovce.
Nevím, prodal se nějaký automobil někdy za takové peníze? Víš, kolik stojí dobrý jezdecký kůň? No ale především se tím chtělo říct to, že všechny technologie se časem vylepšují a jejich cena se snižuje, dělo se to tak vždycky a nepochybuju o tom, že se to odehraje i u elektromobilů...
Automatická převodovka řadí líp, než většína z nás a rychleji než všichni.
Argumentovat motorsportem... ok, bavíme se o běžném provozu. Ale hlavně to bylo jen takové nevinné pošťouchnutí...
Ale no tak, nevešaj nám bulíky na nos. Subaru predpisuje výmenu oleja v CVT prevodovke len pri ťahaní prívesu po 90 tis. km, pri 60 tis. kontrola. Toyota pri svojich modeloch obvykle interval výmeny neuvádza, alebo 60 tis. km. Pravdou je, že všeobecne sa pre automatické a CVT prevodovky odporúča interval výmeny 20 tis. km, ale fakt je aj to, že to málokto robí, a nejedna prevodovka sa výmeny oleja za svoj život nedočkala. Mimochodom, to isté platí aj o manuálnych prevodovkách, ktoré sú o niečo trvácnejšie, ale aj tam sa nájdu výnimky.Pri nich sa skôr mení zodratá spojka, čím sa priebežné investície do manuálu a automatu prakticky rovnajú.
Vystihl jsi to naprosto přesně. Bohužel dnešní ekoteroristé se snaží z řidičů udělat "uživatele", nejlépe pak EV.... :-(:-(:-(:no::no::no: Tfuj tajksl! :-O:-(:no:
A když je motivuje dotacemi, tak se zase vztekas ;-)
edit: a že se totéž děje v oblasti bydlení, že se zvýhodňují ekologické druhy vytápění a solární panely a sběr dešťové vody, to nikoho nepobuřuje a ještě si půjdou pro dotaci na zelenou energii...
Za co? To je vztek. Nezvládnou argumentovat, tak aspoň daji palecek. A přitom je poměrně zřejmé, ze takhle přesně se to bude řešit, zvýhodněním řešení, které někdo považuje za přínosnější pro ekologii a naopak.
Protože mám v domě tepelne cerpadlo, mám výhodnější sazbu na elektřinu, stejný přístup bude i k automobilům.
Světe div se, ale s elektronickou parkovací brzdou bývá více problémů. Tím spíš pokud nemá separátní brzdiče, což je případ právě tebou zmiňovaných 95% lowcostů...
Jak odvádí zisk? Škoda je součástí VW a zisk škody je přece zisk VW. Jaký odvádění?
Takže ČR čerpá finanční zisk z toho, že tu má VW svoji pobočku. Bude čerpat zisk z toho, že jinde je prodej ele aut podpořen, ale sami řekněme že podporovat nebudeme. Chceme jen ten zisk.
V jednom odvětví motosportu se ruční brzda používá. Rozhodně ale není s lankem jak jsi psal v prvním příspěvků. Stejně tak problémy s ruční brzdou u aut kde by se dalo alespoň mluvit o rychlejší jízdě nejdou v lanku ale v ostatních komponentech. To k te technice.
Druhá věc je ze používání ruční brzdy za jízdy je z naprosté většiny jen dětská hra o rally s totálně nedotacivou predokolkou. S takovým autem opravdu nejde moc vážně mluvit o radosti z jízdy.
Jsem neskonale šťastný a hrdý, že obě tyto údaně "překonané" technické prvky mám u všech 3 svých aut! Pro nadšeného řidiče jsou totiž nenahraditelné a nepostradatelné, stejně jako čistě spalovací motor! :-):yes::yes::yes: P.S. Smrt ekoterorismu a levičácko-zelené diktatuře!
Tedy, tak idiotské přirovnání už tady hóódně dlouho nezaznělo - to je na legendární "zlatý ventilek"! Tvrdit, že auta jsou podobné "zlo" jako cigarety a drogy, na to už musí mít člověk hodně vykradený levičácko-zelený mozek! :-[]:-[]:-[]
P.S. Lehká nápověda pro šílený mozek: Tebe a tvoji rodinu už cigára nebo třeba herák vozily do práce, na nákupy, na dovolenou nebo třeba tvé starší rodiče k doktorům? :-[]
No ano, výstavbu a výbavu nových špičkových vývojových pracovišť Škody Auto financoval VW, ale Škoda mu zase odvádí svůj zisk. Ovšem hlavní je, že ten vývoj zaměstnává české lidi na českém území, ne? :-)
Takže nic no.... čekal jsem to. V motorsportu samozřejmě je celkem jedno jak je to řešené a jediné o co tam jde je, že má manuální ruční brzdu, nikoli automatickou a ani maji hydraulickou.
A mechanika u běžných aut problém není. V drtivé většině pokud něco nefungovalo, tak byly zarezlé lanovody, u starších aut občas urezlo uchycení. U aut, co měla ruční brzdu řešenou bubnem, ale zadní brzdič kotoučem to bylo o něco horší, dva mechanismy v jednom. Měla to například P607, to nebylo úplně dobré řešení.
Tak třeba v motosportu lanko určitě nenajdeš. U sériových aut zase není problém lanko ale ostatní mechanika. Najdi si třeba problémy s brzdci na pq35.
PS: 95% prodávaných aut jsou totální lowcost =McPherson + motor napříč, proč chtít od něčeho takového něco jako potěšení z jízdy?
Pro několik lidí zde ropa roste v nádržích na benzinkách, tak není potřeba vůbec počítat s těžbou, dopravou a zpracováním nafty. Ale těžba uhlí, doprava, zpracování a ztráty vedení je potřeba započítávat, protože to přeci není u elektrárny.
To mate cistu pravdu a nedá sa s vami v jednej veci plne suhlasit.
U Vas sa inteligencia urcite nenosí!
Na rozdiel od Vas som urcite dusevne aj fyzicky zdravy.
Zato vy ste urcite dusevne jednoduchy clovek.
Dal som vam jednoduche otazky,ktore by vase nizsie IQ mohlo zvladnut,ale ocividne som sa mylil.
Bolo mi jasne,ze inteligentnej odpovede sa od Vas nedockam a napisete akurat nejaky smiesny blabol hodny vasho nizkeho IQ.
Vdaka ludom ako ste vy toto forum rapidne klesa na kvalite a preto sa vobec uz necudujem,ze sa zastavate rovnako dusevne jednoducheho cloveka ako ste vy.
To už ale záleží na konkrétním "soukolí". Třeba hybridní planetová převodovka nepotřebuje žádnou údržbu, nemá spojku, nebo dvouhmotu, nemá mechatroniku.
Takže bez kompromisu to nejde. Nekúpiš čo chceš, musíš vziať, čo je, alebo nevziať nič.
V tej podpore sa mýliš. Dotácia na kúpu EV má zmysel v tom, že rozšíri tento druh pohonu medzi verejnosť a spopularizuje ho. Tým pádom budú EV postupne lacnejšie a dostupnejšie - medziiným aj vysoká cena EV je kritizovaná, nie?
S tým výfukom sa tiež mýliš. Ani elektrina sa nevyrába výhradne spaľovaním uhlia - a dokonca všade nie je ani taká situácia ako v Čechách...
Ale berme to tak, že elektrina je len z uhlia. Takže vyťažíš uhlie, odvezieš ho do elektrárne, spáliš ho a vyrobíš elektrinu, ktorú s nejakými stratami prenosom a účinnosťou elektromotora využiješ na pohon auta.
V prípade benzínu a nafty vyťažíš uhlie. odvezieš ho do elektrárne, spáliš ho a vyrobíš elektrinu. Túto elektrinu tiež s nejakými stratami použiješ pri ťažbe ropy, jej doprave do rafinérií, výrobe palív a distribúcii palív. Výsledok všetkej tejto činnosti, pri ktorej sa minuli kvantá elektriny, nakoniec spáliš v motoroch a vypustíš to do vzduchu.
A víš co je úplně nejhorší? Když někdo má znalosti a přesto (nebo právě proto) z nich nedokáže poskládat jedinou kloudnou myšlenku. Hádej o kom byla řeč...
Dobře, ještě jednou v téhle diskusi na tebe zareaguji. Přečti si ještě jednou windera.
Chce jednoduché 3dv auto s hladkým 2l motorem bez elektronických asistentů = musí hledat mezi auty do roku cca 1998. Postupně se s vyšími výkony a výbavami ESP za příplatek / standardně dodávalo 😉
Tj. nový Type R nebo Toyobaru (není kompakt) je mimo výseč, jakkoliv jsou skvělá auta ...
Btw v energetickém mixu ČR je stále více jak 50% dodáváno tepelnými elektrárnami. Internet je plný informací, zkus to ;-)
"Tak čo je ťa do pekla do toho, čo píše? Staraj sa hlavne o seba a vlastnú úroveň."
Vy sa prosim Vas preco nedržíte toho co pisete?
Patrite medzi ludi co: "vodu kazu,vino piju"?
Preco sa vy do toho starate?
Vam bol venovany ten odkaz,alebo moderatorovi diskusie?
Vy ste moderator diskusie?
Preco sa vy sam nestarate len o seba a obhajujete ineho?
Ten clovek je nesvojpravny,ze sa nedokaze sam vyjadrit?
Najprv zacnite u seba a potom poucujte okolie nick Winder.
Zijeme v demokratickej EU,tak podla toho sa aj chovajte a akceptujte nazor ineho cloveka.
Nepripisuj mi veci, ktoré som nenapísal. Kde nepočítam rýchlosť? Každý jeden plnohodnotný EV dosahuje dostatočnú rýchlosť na presiahnutie limitov.
V druhej a tretej vete pletieš dve veci - výfukové plyny a ceny. Trošku si to utrieď, nejak mi uniká pointa.
Bude lepšie? Záleží na tom, čo si pod tým pojmom predstavuješ. Ak budú aspoň v mestách premávať len EV, určite bude lepšie. Jasne, bude asi aj drahšie, ale chceš tvrdiť, že bez EV by nebolo?
Ostane-neostane. Dnes je to tak ako to je, zajtra bude možno inak. Ale inak bude aj spústa iných vecí. Ak presadíš záujmy vlastného vrecka a vlastného pohodlia so spaľovákom, možno tvoji potomci už v mestách nebudú mať čo dýchať, lebo všetok kyslík v nich zožerú turbá a nahradia ho výfukovými plynmi. ;-)
Takový auto si pořád můžeš koupit, pravda bude z počátku 90tých let, dáš do něj kupu peněz, ale bude stát za to 😉 Měl jsem jedno takové Opel Astra GSi z roku 1992, ta jezdila skvěle :yes:
Podporu bych chápal do infrastruktury, to je úloha státu. Ne jako přímé dotace na koupi auta. To je špatně. K tomu čistému vzduchu, v našem energetickém mixu máš výfuk jen o kousek dál v tepelné elektrárně ;-)
To môžu. Každý dôvod na zvýšenie cien sa hodí. Akurát zatiaľ nikto nevysvetlil, ako, čím a o koľko ovplyvňujú EV ceny ostatných áut. Máš na to nejaký materiál?
Nevím za co dostává Mig palce dolů? Za to že píše pravdu? Jakoby se v minulosti žádné spotřební daně nezvyšovaly. Emisní povolenky taky dříve žádné nebyly a dnes se s nimi obchoduje. Ekologický poplatek při převodu auta zavedený od roku 2009 Topolánkovou vládou taky pořád existuje a už delší dobu přemýšlí jak ho vylepšit.
Nikdy si nemal veľmi na výber, iba to nevnímaš. Nekúpiš si, čo chceš, len to, čo je dovolené kúpiť. Ja by som chcel dvojdverový kompakt, hladký benzín, tak dvojliter, aby auto nemalo blbosti typu stop/štart, ESP a ďalších elektronických blbostí. Nech to sedí na šestnástkach kolesách a má plnohodnotnú rezervu. Chcem to - ale aj tak si to nekúpim, lebo mi to nepredajú.
Podpora EV? Správna. Lebo je to podpora o kúsok čistejšieho vzduchu pre nás všetkých. Alebo tvrdíš, že nie?
Sami zástupci automobilek přece prohlašují, že kvůli nástupu elektromobilů budou zdražovat. On ten vývoj musí někdo zaplatit.To sis ještě nevšiml jako za poslední roky stouply ceny nových aut?
Znalosti čeho? Pořád si se ani nepokusil to vysvětlit, do tvé hlavy nevidím a křišťálovou kouli taky nemám 😉
Já tě urážím? Čím přesně? Hmmm, asi by sis měl zpět přečíst své zmatené příspěvky a potom přemýšlet nad tím, co že je v této diskusi vlastně trapné ...
To je možné, že dokáže, ale čo znamená "zasrať" diskusiu? Že ide proti prúdu alebo vytrvale opakuje to isté? Pokiaľ niekoho vyslovene neosočuje ako napr. fostek, nie je dôvod ho takýmto spôsobom diskriminovať. Zatiaľ sme ako-tak slobodná krajina a kým to nie je v rozpore s tunajšími pravidlami, môže si písať, čo chce a nikto nemá nárok ho stadeto vyháňať. S tým "parťákom" máš samozrejme pravdu a myslím si, že na množstvo a úroveň kohokoľvek má veľký vplyv aj to, ako naň ľudia reagujú. Na Hammunu sú mnohí alergickí bez ohľadu na to, čo píše, a to je smutné. Naproti tomu často sa tu tlieska tým, čo nemajú argumenty, nepíšu k veci, ale iba hania druhých, čo je ešte smutejšie.
Pokud někdo uvažuje stádně, jsi to ty. Já nikoho nenutím, aby si koupil benzin, naftu, CNG, LPG nebo elektriku. Ať si každý koupí co chce, je to tvoje svoboda, rozhodnout si za co utratíš své vydělané peníze. Beru Elektriku jako horší alternativu ke konvenčním pohonům, ale nikomu to násilně necpu.
Problém elektromobility je, že je politicky protlačována jako jediná správná cesta a to se mi nelíbí. Tohle je moje rozhodnutí a ne nějakého zeleného politika zaslepeného svou mocí... Své řádně zdaněné peníze utratím za to, co budu chtít a ne že mi politik nedá na výběr :-O
Ono s tou spotřebou to taky není až tak převažující. V dnešní době opravdu automaty umí předvést hodně, ale vem si, kolik například automatů a to hlavně CVT je spárováno s hybridní technologií a to, co v tom případě šetří palivo je právě to. Každopádně kdo se o to "nechce starat" myšleno hlídat optimální otáčky, kdyz řadit a podobně, tak je automat jasnou volbou. Ne každý na to "má nervy" a často i vlohy, kdy nemají cit ani sluch na to vnímat a poslouchat právě to, kdy a jak řádit, tak proč by se trápili s manuálem, když pro ně to ten faktor nemá ba spíše to má opačný faktor
V tomhle s kari.laz souhlasím. V motorsportu určitě je ruční brzda nepřekonatelná, dovádění s ní v běžném provozu ovšem nemá co dělat. Údržba, lépe řečeno oprava bude určitě taky levnější a jednodušší než u elektrické.
Pokud někdo chce manuál, aby si "pohladil ego", že se mu povedlo dostat z auta výkon svojí zásluhou a správně zařadil, pak překonaný není. Ovšem do spotřeby je dnes snad už to nejhorší ( možná pár laciných automatů na tom ještě bude hůř ), moderní automat snižuje spotřebu v porovnaní s manuálem, i když ne nějak razantně. Rychlost řazení už je taky překonaná většinou automatů, ať už HDM nebo dvouspojkou.
To co zmiňuje kari jako výhodu manuálu naprosto chápu a to mu opravdu nedá žádný automat, i když si bude řadit pádly pod volantem.
Myslím, že tady na popisu ruční brzdy se odhaluje tvá neznalost techniky. Pak je samozřejmě těžké chápat technologický přínos elektromobilu.
Neber to urážlivě, ale prostě vždy jsou lidi co znají víc a tím že jím budeš odporovat se sám neposuneš.
A teba je co do toho buzno?
Dotkol som sa tymi slovami tvojho frajera buzno?
Tam sa chod radsej dalej starat o mrtve deti z vyparov aut a neotravuj buzno
Ruční brzda je určitě nepřekonatelná minimálně v motorsportu, tam jí těžko nahradíš plus výhoda byla jak v ceně, tak údržbě. Pokud se na tom něco pokazilo, tak to byl maximálně lanovod "z apár korun" Ostatní pak už je pro obojí stejný. Byla s tím sranda, o tom ani potom, ale bez toho asi dokážu žít.
Ale co je na manuálu překonaného? Neexistuje náhrada, která by ti zprostředkovala to, co manuál. Ano, jak do spotřeby, rychlosti řazení a z toho plynoucího i zrychlení umí některé dnešní automaty možná i víc, ale to je jen jeden úhel pohledu. Kdo chce "opravdu řídit" ten se s automatem nespokojí. Mizí tam ten faktor, který je u manuálu. To že to většině lidí dneska spíše vadí, je věc jiná.
Ty si nepřipustíš, že si to maluješ jinak, než je realita. Argumentuješ výkony, ale rychlost už nepočítáš, argumentuješ že nechceš aby ti "smrděl" diesel pod nos, ale když se podíváš na to, že spousta z nich nemá na silnici co dělat a zásadně by to pomohlo zlepšení situace alespoň v oblasti emisí v dopravě, tak stejně nevěříš a ono se žádné zdražování zatím nedělo co? Pěkně zpívali, jak zto bude zdarma, ankonec ceny na veřejných stanicích už teď nejsou tak lákavé, jak slibovali a ty si vážně myslíš, že bude líp? Nebude, bude hůž a to znatelně a dotkne se to všech.
A tú filcku v zrkadle si už videl? Hammunasakra ťa nejak uráža? Porušuje pravidlá diskusie? Tak čo je ťa do pekla do toho, čo píše? Staraj sa hlavne o seba a vlastnú úroveň.
1. Opieraš sa o dohady.
2. Kde okrem Nemecka sa môže jazdiť rýchlejšie ako 140 km/h? Argumentuješ tým ,že EV nedokážu prekračovať max. povolenú rýchlosť? " protože se to buď to přehřeje, nebo vybije" - koľko prípadov z praxe poznáš? Aspoň si nevymýšľaj. Varíš z vody.
3. Zase si vymýšľaš. Alebo vieš podložiť reálnymi číslami, že odstaviť "vykuchané" diesle pomôžu viac? Viac ako keď v meste zrušíme všetky diesle, vykuchané aj nevykuchané?
4. To nie je pravda, Spaľovacie motory sú počuť viac ako dosť, hluk vo väčších metropolách je enormný. Autá sú dobre odhlučnené vnútri, zvonka ani omylom. Hluk je veľký enviromentálny problém a nie že nie.
To se shodneme, že starý auta nic moc. Ale přijde mi jednodušší kvalitní kontrola a vyřazení kouřících krámů, než předělávat infrastrukturu pro něco, co zatím nefunguje tak jak má, a jen se domníváme, že to vyřešíme.
Reagoval jsem hlavně na to, jestli máš konkurenceschopný produkt. Alkohol, cigarety, všechno jsou konkurenceschopné produkty, a stejně si z nich stát nechá dost pro sebe, znevýhodňuje je.
Elektromobil rozhodně má k dokonalosti daleko, ale určitě blíž, než fosilní auto. A rozhodně o dost blíž, než fosilní autopark v ČR, starý 15 let, s masivní oblibou pumpe-dýze TDi...
Jasně, když někdo nechce hůř použitelný, byť možná ekologický auto, tak je ovce. Jak jinak. Svět plný ovcí, jen tys to prohlídl. Napadá mě, jaký zvíře jsi ty.
Jasně Migu. Cigarety jsou droga, jinak k ničemu. Auta jsou +- nutnost, denní potřeba. To je zcela zásadní rozdíl.
A pak drobnost, např. když přestane lidstvo kouřit - škodlivost rázem nula. Když se spalováky nahradí EV, nahradí se za ohromnou cenu (infrastruktury) lokální emise globálními, celková bilance je - řekněme sporná.
Tak ta fakta trochu rozvedeme.
1.) Jezdit za nálady jako diesel? Pokud se budeme bavit čistě o tom, že ještě nepřišlo žádné zdanění, které dřívě, nebo později stejně přijde a budeme brát, že nabíjíš jen tam, kde je to levné nebo zdrama, což je dost omezující a že veřejné nabíječky razantně zdražily a zdražovat budou, tak je tu druhý faktor a to je pořizovací cena. Za jak dlouho s em ivrátí rozdíl ceny v nákladech na palivo? U většiny případů nejspíše nikdy.
2.)Výkony jako EV? Nebylo prvotním EV zamřením "ekologie" tedy auta hlavně do zalidněných oblastí, velkých měst? Proč se za ekologii maskuje něco, s čím pak dělají dragrace? Ono to ani k ničemu jinému použít nejde a i tak v omezeně, protože se to buď to přehřeje, nebo vybije. A opravdu ve městě potřebuješ dělat mezi semafory drag race, nebo stačí bez zdržování se rozjet, což zvládne i citigo se 44KW ve městě. A co pak na dálnici, kde běžně mají elektro omezení někde kolem 140-180 ? Tam už se to nepočítá, že i průměrný b aklidně podprůměrný diesel umí jet rychleji?
3.) Tohl eje jediné, o čem by se dalo polemizovat, ale u nových aut s funkčním systémem čistění je i tohle bezpředmětné. Ať se zaměří na auta s vykuchynými filtry a i deset procent takto odstavených nejsmradlavějších aut bude nepopsatelně větší přínos.
4.) Hlukem? V autě většinou slyšíš více aerodynamický šum, než motor, nové diesely a aut aobecně jsou dobře odhlučněna a to jak uvnitř, tak z venku. Vliv motoru na okolní hluk není to nejhorší.
Karle určitě mi vysvetlis proč. Mas na to!
Edit: víš jak by se prodával čistý kolumbijský při cene 200 korun za gram? Staly by se fronty. Ale někdo nahoře seznal, ze mít národ plný feťáků není ideální stav.
S fosilními palivy to bude časem jako s cigaretami, dane budou pořád vyšší a jezdit na ne bude luxus.
Pokud nemám na úplně nové auto, tak mám 2 možnosti. Buď koupím auto ojeté nebo nebo budu používat vlastní nohy, kolo a hromadnou dopravu. Většina koupí ojetinu. Průměrný věk vozového parku 15 let hovoří za vše. Dovoz aut starších 10 let taky v posledních letech rostl. Jaké máš ty řešení?
Faakt?
Ktoré auto s dieslom dokáže jazdiť s nákladmi ako EV?
Ktoré auto s dieslom má výkony ako EV?
Ktoré auto s dieslom dokáže jazdiť bez toho, aby ti smrdelo rovno pod nos?
Ktoré auto s dieslom jazdí s minimálnym hlukom ako EV?
Funguje to tak, ale to neznamená, že je to tak dobre a jedine správne. Tvoja prvá veta dokonale odzrkadľuje stav tvojej mysle. Uvažuješ presne podľa zákonov stáda, ktoré robí len to, čo sa mu dovolí, žerie to, čo mu dajú, a nechá sa dojiť aj zahnať na jatky, pretože tak to funguje. Sú tu honci, psi, ohrada... Skoro žiadneho člena stáda ani nenapadne myšlienka, že tú ohradu by vedel preskočiť, alebo zvaliť, alebo si počkať na moment, keď bude otvorená. A ak to nejakého napadne, utečie obvykle sám, pretože zbytok stáda sa nenamáha o tom rozmýšľať. Je jednoduchšie zostať, a mať čo žrať, zvykol si a je šťastný, presvedčený, že tak je to dobré a správne.
Trh nerešpektuje okrem peňazí nič.
Nerešpektuje ľudské potreby.
Nerešpektuje prírodu a ekológiu.
Nerešpektuje ľudské zdravie.
Nerešpektuje zdravý rozum.
A pretože peniaze sú prakticky jediné, s čím trh disponuje a na čo reaguje, sú tiež dotácie jedným z mála prostriedkov, ako ho ovplyvniť a ohnúť smerom k veciam, ktoré majú aj iný zmysel ako iba zarábať peniaze. A ako vidno, aj to je ťažké. Zvyk je železná košeľa a meniť peniazmi deformované mysle ľudí je extrémne ťažké.
Žádost pro moderátora diskuse, můžete prosím tuhle filcku s nickem Hammunasakra, definitivně smazat? Zapáchá tady už příliš dlouho a je to čím dál horší. Děkuji.
A to by bylo jedině dobře, protože by se tím snížily emise CO2 :yes:
Motorem budoucnosti je diesel a palivem budoucnosti je CNG. Pokud má VW fištróna, tak už dávno vyvíjí diesel na CNG. To bude bomba, ne ty směšný autíčka na baterky.
A tohle je ten rozdíl TY hodnotíš jak se ti co LÍBÍ
Problém je že když máš ZNALOST je to většinou = přesně naopak
Prostě ty CHCEŠ aby to co řiká Maláčová byla pravda a LÍBÍ se ti co řiká = kdo má znalost taky CHCE aby to tak fungovalo. Jen VÍ proč to nejde a co to znamená to přinese když se to tak udělá
Hele KVÍZ = Maláčová oslovuje
a) inteligentní vzdělanější lidi (úplně nejvíc s ekonomickým vzděláním)
b) jednodušší spíš bez vzdělání a znalostí
40 let vládnu ze zákona jen JÁ JÁ JÁ = stoji to 9000000.cz viz Zeman na Letné zdevastování inteligence a omezení vzdělání na úroveň rozvojových států + zaostání v gigantických rozměrech + i když JÁ JÁ JÁ dovolím lidem jen zlomek všeho a JÁ rozhodují co smí číst a poslouchat atd. tak přivedu obří část světa k bankrotu
Pozitivum? Třetinu podniků po krachu mého systému privatizuju pro SEBE = dřív komunistu dnes kapitalistu. Tohle pozitivum si myslel?
Nebo POCIT lidi že jsou v klidu = I když jejich stát v reálu bankrotoval?
A že emise spalovaku ničí hromadně lidské zdravi a prostředí to to sedo argumentace nehodí.
Problem je, že elektroje budoucnost. Ostatní je dotujou by získali konkurenční výhodu. Když To neuděláš jak pak skončí?
Si magor? TEĎ v minulém příspěvku v 19:58 sem ti ten odkaz dal = a jo na tyhle stránky ho dávám já = Hezký že si to pamatuješ a že i všechno ostatní is od koho to znáš
Blbý všechno ostatní = jo dnešní dluh je třeba 1% komunistickýho
Ale to PODSTATNÝ co mě zajímá = jak si člověk jako ty vysvětluje ty nižší mzdy důchody až po nižší rozpočet než srovnatelné Rakousko? Po 2.SV jsme na tom byli dokonce o fous líp. Po komunistech dramaticky hůř = náš rozpočet ca 1 desetina jejich + nesrovnatelně horší infrastruktura. No viz já 21:39 opět ses vyhnul odpovědi
Vtipný že ODE MNE máš jaký je teď dluh a SE MNOU diskutuješ že problematice jinak přece TY MUSÍŠ rozumět líp ;-)
Tak co ty mrzké české socialistické mzdy? Dnes už se rozdíl ZMENŠIL už sme trochu DOHNALI
S cigaretami je to podobne. Stát je zatěžuje daněmi, dává na ne obrázky, tlačí ti do hlavy, jak jsou špatné - je to vůbec fér?? Ale většina inteligentních lidí to chápe, ze si jejich užíváním škodí, nechtějí, aby s tím
začínaly jejich dítka...
Podnikatel nejsem a do Prahy to mám cca 300 km. Proč?
Osobně mě spíš štve, že díky prosazování elektra, zdražují úplně nová auta. Za 300 000 dnes sotva koupím úplný základ.
Můžeš s názory nesouhlasit, ale opakování stale stejných věci v tvém případě je naprosto stejne jako opakování dotované nafty. I když to může být třeba pravda, není potřeba to psát pořád dokola.
Pokud něco takového píšu někde já pořád dokola, rad si to od tebe poslechnu a pro příště se polepsim.
...důchody se zvyšují automaticky, na to Babiš nemá vliv.... počítá se to z inflace atd.... já píšu o nadlimitním zvyšování, což je v současné situaci opravdu věc, kterou by žádný slušný národohospodář neměl udělat....
Stačí se podívat na diskuzi pod Jagem. Parádní auto, nikdo ani nepípl o elektrice nebo hybridech, ale kde není nepřítel je nutné si ho vytvořit a doje.bat diskuzi. Ale sklidils tam potlesk za svůj úplně zbytečnej výkřik. :yes:
Na rozdíl od tebe ano. A taky ví o čem mluví, zatímco ty ze sebe sypeš jednu hloupost za druhou. A když ti dojdou, přidáš lži. Stejně jak ti výše zmínění experti z vašeho antielektroklubu.
hmm zvláštní že odkaz na tuhle stránk usi jsem nejedenkrát myslím dával zrovna ty. Takže:
a) ztratil jsi paměť
b) neumíš počítat
c) jsi lhář
Nebo a)+b)+c)??
Děláš si pr@el, nebo máš fakt tak tupé myšlení, že z mého popisu situace vyvodíš tyhle blitky? A to jsem si myslel, že nejblbější na zdejší diskusi je Arese. Ty ho tedy s přehledem překonáváš!
Ne, mě na rozdíl od tebe opravdu nezajímá pravda. Pravda je vždy právě taková jaký je úhel pohledu. Proto říkat obecné pravdy není žádnou moudrostí.
Já hodnotím především věcný výsledek. A ten je momentálně takový, že přerozdělujeme peníze tak, že místo hledání a financování smysluplného řešení se na rozkaz zelených ekofašistů začaly sypat peníze do politického projektu elektromobility. A TO je špatně.
Proč místo pos-raných dotací na koupi elektromobilů, které by si jinak v podstatě nikdo nekupoval, nejdou tyhle peníze právě třeba na VÝVOJ NOVÝCH BATERIÍ nebo NA VÝVOJ VODÍKOVÉHO POHONU?? Proč? Protože TOhle by byla smysluplná cesta :-!
Ne křivit trh aby se prodala nekonkurenceschopná technologie, ale přispívat na hledání atraktivní a žádané technologie, která se prodá sama. Bez dotací.
Re: Ale do OKD a do BMW narveme dotace 600 milionů jen to fi
Kdyby jen Afrika a Čína! Např. v Japonsku jich v následujících letech postaví hned 6 a už připravují speciální uhelné lodě, které budou černé zlato dovážet z dolů v Austrálii. Nahradí takto chybějící výkon fukušimské atomky. Zato debilní EU trpí utkvělou přestavou, že zachrání světové klima "obětavou" likvidací svého autoprůmyslu.... :-(:-(:-(:no::no::no:
Je to úplně stejné, jako když diskuzi zapleveluje rohypnol, kari.laz, arese, windiesel nebo barichello. Každý na své téma a pokaždé opakují několikrát to samé.
S tímto krokem souhlasím, nevím, proč by elektrodebilita měla být upřednostňována, ale důvod je legrační. Bureš si kupuje voliče, rozhazuje plné hrsti...samozřejmě na sekeru (už půl bilionu). A tady budou prezentovat , jak šetří...
OPĚT i tohle celkem jednoznačné jednoduché téma vidíš PŘESNĚ OPAČNĚ než odborník profík ekonom(ové
OPĚT myslíš že mimo = jsou ONI profíci a ne ty? Fakt?
Tak PROČ ty myslíš že tu jsou nižší platy a důchody až po nižší státní rozpočet? Který byl po komunistech asi 10% rakouského dnes jsme asi na třetině
Tak PROČ? JAK si to vysvětluješ?
Nutit ta nikdo nemoze a ani nechce,ale ked sa da,tak prestan prosim ta verejne nanho reagovat v diskusii a ked mas ale potrebu si s nim nieco vyrozpravat,tak presun to do roviny sukromnych sprav.Ak tak urobis ,tak zrazu tie diskusie na ACZ budu o nieco cistejsie a o tom o com maju byt..o autach.
Teď sorry ale JEDEN z nás opravdu NEVÍ NEZNÁ NEROZUMÍ NECHÁPE
Furt jsou to ty body a) až e) na které nedokážeš napsat konkrétní odpovědi
A víš c) buď jsou mimo
1. všichni kdo roky investují napříč planetou miliardy peněz a statisíce hidin práce vysoce kvalifikovaných
NEBO
2. ty
To samý BUĎ plká populistický kraviny Maláčová a právem se jí říká Venezuela a blb je ten kdo jí na to skočí NEBO maj pravidlu lidi ode mě po Tůmu a Sedláčka a Helenu Horskou (ten Niedermayer je někde mezi asi blíž těm 3 :-!
Ano u nafty to byl a je problém = který extrémně pokřivil trh = a nikdo nikdy ani nepípl
To samý ujen v daleko MENŠÍ míře pro EV = vyvolává těžkou hysterii
Náš rozdílný pohled na diskuzi Maláčová Niedermayer myslím VELMI PŘESNĚ říká kdo jsme i my dva. Vtipné je na tom to = že se OBA považujeme na zakladě toho odlišného pohledu = za totální.. :-!
Barik dokazes nereagovat nato bezpohlavne individum?
Tym,ze nanho reagujes a zahlcujes diskusiu zbytocnymi recami padas na jeho nizku uroven.Niekto to tu uz napisal,ze ked si s hlupym clovekom dopisujes viac ako 5 min ,tak musis byt aj ty hlupy a podla mna ty medzi hlupych ludi nepatris...
Uz sa to ale lepsi,lebo som si vsimol,ze velakrat "TO" odpise a dotyčný nanho nereaguje.
Ratam,ze ho maju na hate liste,ale nechcu zahlcovat diskusiu dokolecka sa opakujucimi recami dotycneho bezpohlavneho jedinca.
Este nech to pochopi Rohac a Barik a bude to o dost lepsie.
Ne bohužel ne = NIJAK to nepokrývá NIC od toho učiva ZŠ přes fakt že ani teď ropu nemáme ale elektřiny nebo vodíku co chceme a ty sou navíc lokálně BEZ emisní
Já nikdy neřekl že Niedrmaier je mimo. Jen to, že má plnou hubu keců obecných pravd a prázdných slov.
Když řeknu že zítra vyjde slunce, tak mám pravdu? ANo, mám. ALe jsem chytrý? NE. A přesně TOhle je Niedermaier. Za celou dbu debaty neřekl jedinou konkrétní cifru na dotaz Maláčové. Prostě NIC.
Ale ano, stejně jako Nieremaier jsi i ty mistr prázdných slov a obecných pravd. I když ani to ti moc nejde, viz dotace že...
Protože to prostě tak funguje ;-) Pokud máš konkurenceschopný produkt, nemáš se čeho bát. Což elektromobil není, je drahý, zdaleka nedosahuje užitných vlastností konvenčního auta a není “user friendly” - samé omezení - baterie, hmotnost vozu, infrastruktura a nedej bože, že tě někdo nabourá. Pak se toho ale chytí zelený politik a skrz dotace (a ne malé) protlačuje tuto mrtvou technologii násilně penězi jako jedinou správnou (sluníčkovou) cestu... Což je špatně a lidi to nemají rádi, zvlášť ti, kterým podobným stylem už někdo za minulého režimu tlačil “to dobro” do hlavy ;-)
Souhlas. Z jedné stránky si každej může bavit s kým uzná za vhodný, na druhou stránku bavit se s tím trotlem znamená táhnout tohle fórum do bahna. Bylo by od všech hezký, kdyby si to uvědomili. :-(
Inac to ani nemohlo skoncit,ked vidim kolko prispevkov tu ma zelena muzatka ;-\
Nechapem,ze nanho este ludia reaguju a dopisovanim si s IT-om (urcite stale o tom istom) sa znizuju sa na jeho dusevne nizku uroven.
Zvláštní že ti makovice jako moje a Niedermayerova přijdou prázdný = že ty musíš bejt přece lepší ekonom
Taky kritizuju dotování nafty = NUTNÝ rozjezd něčeho místo ropy ale MUSÍŠ zadotovat podpořit = to nevíš? To není dotování PROVOZU jako u dieslu ale podpora zcela nové cesty ROZJEZDU ne nutnost dotovat palivo
Tahle opakovaná blbost o spotřebiteli = je OPĚT POPÍRÁNÍ toho učiva ZŠ
Jak si vysvětluješ c)?
A nejen tady v tomhle nechápání co se to proč se to děje, kdy jsme došli k JINÝM závěrům než ty? Není i jiná možnost že c) a já a Niedermayer jsme MIMO? Paka ne vzdělaný blbý co neví co mluví a neví co dělají a neví do čeho vráží miliardy? A ty vysoko NAD NÁMI všemi to posuzuješ komplexněji a líp? A chápeš jak jsme všichni tupí?
Na to, že při plné účasti by pořád třetinu hlasů dostal B. jsem přišel velmi komplikovanou úvahou. Rád ti ji prozradím, i když už jsem to dnes udělal, ale pro tebe znovu - jestliže se x-krát ročně dělají v populaci průzkumy volebních preferencí, ve kterých má ANO stabilně cca 30%, a jestliže v každých volbách tento výsledek potvrzuje, pak mě z toho vyplývá, že B. si přeje skutečně třetina národa. Jestli máš jiné vysvětlení stále stejných stabilních výsledků v průzkumech i volbách, rád se poučím. Po pravdě už hořím nedočkavostí.
Ne, já nekritizuji odklon od ropy!!! To jsi si zase ve svý prázdný makovici vytvořil ty!!!
Já kritizuji DOTACE a KŘIVENÍ TRHU!!!
Pokud se elektromobilita ukáže BEZ DOTACÍ A S OBDOBNÝM ZDANĚNÍM jako lepší alternativa a SPOTŘEBITELÉ si ji vyžádají, tak proč ne. Ale pokud JI NUTÍ OSTATNÍM STÁT, tak je to špatně!
Nijak, přechod se konat nebude, prostě bude posstupně nahrazena auty na EV, CNG městská hromadná doprava, rozvážkové vozy a taxíky atd, tedy věci co jezdí čistě po městech a u zbytku se bude snižovat spotřeba díky nových technologiím splaovacích motorů, modernějším palivům , hybridům.
A zbytek zařídí vaši kamarádi liberálové a soc. demokrati, tedy komunisti zelený, duhový a rasistický tím, že vypuknou masivní občanské války + války gangů, v nichž zahynou desítky milionů lidí. To je při vaší politice naprosto nevyhnutelná věc :-) Střet bílých a barevných nastane a ktomu se barevní budou střílet a kuchat mezi sebou
Niedermayerovo dát MAXIMUM co reálně máme = ti je málo = jak si připomněl. Chceš JÁ JÁ JÁ žít na dluh dětí a vnuků
To samý NUTNÝ postupný odklon od ropy = tvrdě kritizuješ = že jsme jen předposlední v Evropě že to chceš ještě hůř
ANO tak pošta věc = jako chudší bohatší stát a nižší vyšší mzdy a důchody = barikády nezvládá rozlišit :-O:D
Hele vymyslel si ze ropa dojde za 100-115 let = na kolik let odhaduješ kompletní přechod ze strojů aut na ropu = sou jich ca 2 000 000 000 a dál se vyrábí většina na ropu = jen tak přibližně JAK si to vy odpůrci reality (a viz tenhle tvuj příspěvek VELCÍ ODPŮRCI REALITY) představujete :-)
Takže by spíš mělo být trapně tobě, protože zřejmě neumíš číst nebo nechápeš význam vět.
Jo, jestli čekáš nějaké konkrétní datum, tak tě asi zklamu. Nevěštím z křišťálové koule.
Věc se má asi takhle:
"Již za doby studií jsem od svých učitelů slýchal, že světové zásoby ropy vydrží asi tak na 50 let. Z těch 50 let uplynulo již téměř 40 a podle autoritativních odhadů by dnešní zásoby ropy vydržely při současné spotřebě opět asi na 50 let. A přitom musíme brát do úvahy, že nároky lidstva na energii za tu dobu nesmírně vzrostly. "
co budete vy zelení marxisti dělat, až vám dojde kobalt, měd, vzácné kovy, lithium, a cement... a písek, česko, vzhledem k tomu že neotevřelo za 25 let let jedinou novou pískovnu, mimochodem kvůli Vám ekofanatikům - bude muset vozit písek z ciziny a reálně hrozí, že jeho cena během 10 let vzroste 4-12x u stěrku se počítá s 7-20x
Tak si připrav šrajtofli, ekofanatiku :-):-):-)
domeček co dneska stojí 8,5 bude za 9,4 :-) A vilka za 14 bude za 15,5
nebo nikomu. Veřejná doprava je přínosná pro každého. Pá lidí nechá doma auto a nemusí jezdit. Nevím, kdy ty jsi jel naposledy autobusem meziměstským, ale ta cena co chtějí, to jeden člověk nedá ani za cestu autem.
Ale to přece není JEN za nekomunistickou části Evropy! Nízko a bez emisni auta elektřina i vodík = to je Asie i Amerika = my jsme POZADU už docela hodnA v rámci EU sme předPOSLEDNÍ
ZKUS si v hlavě poskládat na co je potřeba ropa + na kolik jí je asi let + kolik let bude trvat kompletní obměna vozového parku třeba JEN u nás
myslíš na úkor imigrantů z afriky a asie? Tady se rodí dětí čím dál méně, neb na to lidi díky politice těchto vlád a morálce společnosti nemaj peníze popř. to nemaj mít s kým, podíl singles co žijí sami a nikoho nemaj neustále roste
určitě, hlavně v Rakousku měl každej druhej svůj barák, byt a k tomu chatu, ti když to tady viděli, padali do mdlob, protože to co tu měli obyčejní dělníci u nich neměli manažeři, tam byt v centru Vídně a k tomu chata 30 km za vídni přišlo v 80. letech na naše na 8 mega :-):-):-)
Tam lidi jezdili denně 70 km tam a zpět anebo žili v pronájmech jak dnešní generace praujících otroků, co má sice 40 měsíčně, ale 17 vysolí za podnájme nebo hypotéku a v případě hypoték se modlí, aby za půl roku zas nemuseli zvednout kotvy, až si pan majiel najde někoho lepšího nebo vážně neonemocněli v případě hypotéky a neskončili pod mostem :-)
A to ještě těch 40 nemaj za 190 hodin ale za 250 a víc, takže na úkor výchovy dětí, rodiny, na úkor zdraví takže stres, nemoci, kolapsy, rozpady manželství atd
Re: Ale do OKD a do BMW narveme dotace 600 milionů jen to fi
„V letech 2006 a 2007 odešlo z OKD více než 30 miliard korun. Tak masivní odliv peněz by nepřežila žádná firma v postavení OKD. Kdyby tam bývaly byly ty peníze, které neměly nikdy odejít, OKD by nikdy nezbankrotovalo,“
Ach jo. I pokud by volební účast byla stoprocentní, což není nikde, tak by pořád třetinu hlasů dostal B. A vzhledem k tomu, že žádná jiná strana nemá tolik hlasů, a netuším, jak by se podle tebe mělo několik milionů odpůrců B. domluvit komu to jednotně hodit, je výsledek pořád stejnej. To rozhodně neznamená, že ty dvě třetiny nevoličů B. za to můžou nebo jsou bl.bí.
Vždycky plácneš nějakou extrémní kravinu ("Takže většina národa je podle tebe tak chytrá že si do čela pustí blba jako babiš.") a pak tu vrcholnou stupiditu do krve obhajuješ. Hamuna hadra.
Re: Ale do OKD a do BMW narveme dotace 600 milionů jen to fi
Bolševiku, Afrika i Čína uhlený elektrárny masivně staví, fungl nové. Blbý co, tak si honem kup leenku a odjed tam dělatku agitku jak sou hloupí a jestli maj základní školu, kašpare zelenej marxistickej
Ano, sleva na dopravu je populismus. Ano, je to nesystémové. Ale také ano, je to podpora sociálně slabé skupiny lidí. A i když je ta podpora populistická, tak je to furt lepší než než Kalouskovo škrtání a pohrdání.
Je jedno, kolik procent byla volební účast. Ve všech průzkumech má B. dlouhodobě cca třetinu. Už roky. Na tom nic zásadního nezmění ani volební účast. Smiř se s tím, že ho třetina chce a dvě třetiny ne. Přesto to stačí na vítězství. Zase se kroutíš jak had
To si napísal dobre. Tých pár tisíc ton bordelu z výfukov vo vzduchu, koho to bolí? Nám predsa môžu byť tie vychcípané moria a rakovinou postihnuté deti ukradnuté...
Pokud je dotaci to, že všichni ostatní se mi složí na část ceny elektorwagen a já budu přispívat někomu jinému, tak říkám rozhodně NE.
Existuje mnohem efektivnější způsob, jak se k elektorwagen dostat- koupit si ho za své.
Vždyť to říkám, umíš číst?
"Nesouhlasím s žádnou podporou jedné skupiny obyvatel". To je podle tebe veřejná doprava skupina obyvatel? Myslel jsem, že jsi tedy chytřejší.
Sociálně slabší jsou podporováni různými dávkami. Podpora veřejné dopravy, proti nic nemám, ta se hodí každému a sníží to i dopravní zátěž. Nevidím jediný důvod zvýhodňovat jednu skupinu.
Jezdím vlakem docela často, protože to je na mnoho cest rychlejší, než auto. A jo, vidím ty důchodce, jak jezdí a slyším je, jak se o tom baví. A jezdí prostě proto, že mohou zalevno. Když tě stokilometrová cesta vyjde na třicet korun, jede se ti snadno.
Kolikrát už jsem slyšel: "Byli bysme doma, ale když to je tak levný, tak jedeme. A zítra zase tam... a pak jinam..."
Dvě odpoledne a už jsi našrot? No, to jsi tedy výstavní případ.
Jak asi mají lidi změnit třeba volební systém, který přepočtem hlasů přidá víc mandátů vítězi? Být to podle skutečného poměru hlasů, nikdy Babiš vládu nesestaví.
Nebo jak máme ovlivnit to, že po konečném výsledku voleb sáhne Babiš po otevřené spolupráci s Komunisty, ačkoli do koalice je nechce?
Už teď sme dík Babišovým soukromým zájmům zase zbytečně pozadu
Vadí ti zadluzovani na NIC rsp kupování si prostších voličů? Teď v minulých letech konjunktury před covidem Babiš stát zadlužil stovky miliard = tak TO vadí
Vybudování dopravní nebo dobíjecí infrastruktury kde sme kvůli JEHO soukromým zájmům propadli na předposlední místo v Evropě = je nutnost. Jen sme díky slovenskému komunistou zaostali = i ve vodíku, no hlavně že Agrofert roste
Ano lidí jako ty co si myslí že všemu rozumí = fakt nechápu
SEBEnamyšlenost že ty to posoudiš komplexnějš než.. je fascinující
Přitom furt jen říkáš JÁ JÁ JÁ a co potom mě nezajímá = jedno jestli důchodový systém nebo ropa
Re: Ale do OKD a do BMW narveme dotace 600 milionů jen to fi
Ty si FAKT MIMOŇ :-O:*):D:-!
Státní peníze na prodloužení agónie PRODĚLEČNÉ činnosti TY jsou z okna vyhozený = fakt vaculíkovo pravidlo buď věci rozumíš a tady je to ekonomicky JASNÉ a nebo ne a to je zvláštní netrefuješ realitu jako by sis házel mincí tak nějak z poloviny správně ale VĚTŠINOU vymyslíš blbostí nesmysl opak = zajímavý
Supr, takže už jsme se posunuli dále :yes: ano, stát méně zatížil naftu spotřební daní. Takže už konečně víš co věděli všichni kolem :yes: ale OK, cenim si toho posunu u tebe.
Tak ono nikdy není lehké něco rozumne a spravedlive nastavit. Obzvlášť když hlavně v CR do rozhodování jdou osobní zájmy, nezkusenost/nevzdelanost nebo neochota/populismus.
Rozumný a inteligentní člověk se pozná tak, ze hledá moznosti, hlupák důvody proč to nejde i přes objektivni argumenty.
Kdybys byl důchodce tak by ti bylo srdečně jedno jestli jsi ty peníze navíc dostal systémově nebo nesystemově. A to je přesně ten moment, který "inteligenti" jako ty nebo Niedermaier co maji jen plnou hubu teoretickych keců a obecných pravd (v lepším případě) nikdy nepochopí.
OKD se mělo zavřít už dávno a ne zestáťnovat a rvát do něj naše peníze.
Chudáci žebráci z BMW dostanou pomoc z našich kapes a nikomu to nevadí. ;-\ :no:
Jako ze důchodci maji tolik zbytečných peněz aby jezdili od ničeho nikam jen proto, aby využili slevu na jízdném?!? Zřejmě podle sebe soudíš ostatní... :no:
Nejsem příznivec slev takových ani makových, ale když bych si měl vybrat, tak raději slevy pro důchodce ve veřejné dopravě než na pořízení EV. Veřejná doprava je určitě z hlediska ekologie ta nejméně zatěžující prostředí než když si každý (a třeba i ten důchodce) nechá přispět na elektrickou hračku (která bez ohledu na pohon nikdy nedosáhne na ekologičnost veřejné dopravy). A navíc ten důchodce bude mít tak malý nájezd, že jednorázová produkce CO2 při výrobě (která je u EV zdaleka nejvyšší) se vůbec nestačí tím malým nájezdem umořit malou produkcí CO2 při provozu.
Zajímavé je že VŠECH jsem se ptal a NIKDO neodpověděl
Přechod 2 miliard aut jezdících na ropu na něco jiného je akce na mnoho desítek let = to nikdo nezpochybňuje. Z čeho a jak dlouho ropa vznikala se učí na ZŠ. Že se z ní vyrábí hodně věcí některé i docela překvapí = to byla snad taky ještě základka
Ano opravdu se zase tesim az ti zelení, děti země, duha apod. budou blokovat povolování Dukovan stejně jako všichni ti co maji plnou hubu keců o ekologii elektromobility ...
No vzhledem k tomu ze podle Hammuna stát dotuje i naftu (nižší spotřební daň), tak vzhledem ke zdanění el. energie stát podle přesvědčení některých silně dotuje elektromobily již nyní :-[]:-!
Elektromobily jsou přece lepší a všichni je chtějí. Prodeje rostou v desitkach procent... Aspoň tohle tu ekofašisté neustále tvrdí... Tak k čemu dotace?!
Já to chtěl vyzkoušet. A dyž na tom i vydělám?
Já platím šílený daně, tak jednou jsem uvítal možnost něco taky nasát vod státu (jinýho):)
edit...heleme elektroprasata jak pěkně palcují...závidí fostekovi že dokázal něco, o čemž ona jen sní :D
Toť rozdíl FF Guru vs elektroprase :D
Jen houšť, KVIČTE!!! Rajská huba pro fostečí slechy!
Ne, že by to bylo podstatný pro to, co píšeš - ale těm šesti mld za slevy na vlaky pro důchodce nevěřím. To by denně muselo 330t. důchodců dostat slevu 50kč.
Na jednu stranu je zvyšování důchodů od B. samozřejmě jen kupováním voličů z peněz nás všech, na druhou stranu ceny i platy poslední roky rostou, je to nutnost. Nehledě k tomu, že ti důchodci většinou celý život pracovali a odváděli...
Jsou případy kdy jsem opravdu rád že jsme zaostalí za západní Evropou. A tohle je přesně ten případ. Dotace jen křiví trh, ničí zdravou konkurenci a umožňuje existenci ne onkurenceschopné technologie.
Ještě by mohli konečně zdanit dobíjení elektromobilů stejně jako PHM aby bylo jasno...
Nějak mě to netrápí, za maximálně 300 000 stejně nové elektro nekoupím. Soused má asi týden (novou) 15 let starou Octavii TDI dovezenou z DE - takže import emisí na chudý východ? Je zajímavé jak se ta výše dotace v rámci zemí EU liší. Na Slovensku 8000 EUR, Rakousku nedávno zvyšovalo ze 3000 na 5000 EUR., v CZ nic. Evropa je evidentně nejednotně jednotná.
nezáviď důchodcům, narozdíl od tebe celý život pracovali... že jim přidaj pár stovek, a ty bys chtěl, aby ti ostatní přispěli pár desítek tisíc na elektronesmysl. :-)
EV jsou protěžovaný dost i bez přímích dotací.
Pokuty za emise, daň na palivech. Viz já výše.
Souhlas, Burešův elektorát jsou tupci...ale občas se najde i někdo blbější, jako třeba ty. :-!
.... pro mě za mě ať ty dotace klidně zruší.... ale zrušit pár desítek miliónů na elektromobily a zároveň nechat slevy pro důchodce ve vlacích když zároveň vidíme jak je totálně podfinancované zabezpečení těch tratí, to je prostě výsměch.... ty slevy nás stojí 6 miliard ročně..... Zároveň se v rádu desítek miliard budou zvyšovat důchody....
Prostě komedie jak prase, vyhazujeme desítky miliard a tady zrušíme pár desítek miliónů.... Prostě zaostalé, tupé Česko, přesně v souladu s Babišovým elektorátem....
Taková cena normálně nastavit nejde. EV je prodělečný a víc než dotace je tlačeno emisníma pokutama, které zdražují spalováky. Taková skrytá dotace naruby. i na tom blbým citigu, co jsem koupil, teče škodárna asi dvě kila. Ale zlepšuje jim flotilový emise, takže ve výsledku se vyplatí. Je to pokroucený dost i bez dotací.
To je velmi dobrá zpráva, protože dotace jsou peníze pouze pro výrobce automobilů. Pomocí dotací se ve skutečnosti brzdí vývoj, protože není tlak na prodejce, aby nastavili akceptovatelnou cenu pro kupce.
a hned dobrá zpráva.
Pěkně za svý elektroprasata.
A návdavkem - FF (famózní fostek) dostal německou dotaci na citigo za českou cenu a ještě to bylo jedno z těch s nabíjením na rok zadarmo.
Alelůja! :D:D:D
Žvanění, bublání, bychaření. a FOSTEK MEZI TÍM ÚTOČÍ! :-!:-!:-!