Hlavně je 1.6 M-Jet naprosto famózní motor, jehož reálná dynamika např. v Tipu se přibližuje Octavii 2.0 TDI/110 kW! :-):yes::yes::yes: Taky po stránce kultury chodu je na tom 1.6 M-Jet velmi slušně.
Dynamiku neodporujem, ani kulturu chodu, ale celkovy prejav dizloveho Tipa zabija slabe odhlucnenie. Nieco medzi Octavkou prvej a druhej generacie TDI, Co je skoda.
Když o to někdo jóo stojí, tak si může Tipo "doodhlučnit", jina typické cílovce to většinou stačí tak, jak to je. ;-) Jinak v případě Tipa není ani tak problém hlučnost motorů (vč. dieselu), (také díky tomu, že se vždy jedná o 6kvalt), ale spíš o odhlučnění podběhů. A tady je pomoc opravdu docela snadná. :-)
Prečo, na dizajn interiéru auto nejazdí, pokiaľ vyhovuje ergonomicky, tak to nemusí byť až taký zásadný problém. Hluk od podbehov problém je. Ja mám v Berlingu skvelo odhlučnený motor, ale čo z toho, keď na Slovensku ešte asi taký asfalt nepoložili, aby na ňom aj letné gumy nehučali.
Když se mi auto uvnitř nelíbí, tak se mi taky neřídí dobře. Protože na vnější design nekoukám, ale uvnitř jsem celou dobu. A Fiat to zkombinoval dokonale, nehezký interiér s jen průměrnou ergonomií.
male auto s pidi dizlom za vyse 400 tisic? co je na tomto levne? pritom nie je to tak davno co sa dal aj o triedu vacsi full naslapany pro ceed kupatko so 150kw turbobenzinom kupit za 530 tisic...
dizel jedine do pickupu alebo velkeho SUV.. inak je to vtakovina v beznom mensom aute na jazdenie po meste
Ty akože vnímaš ten rozdiel 130 tisíc korún? Keby si ich svojho času mal tak sa vozíš v ASX či? Takto zas si človek môže povedať, že za 700 zoženiem skladovku i30 N atď.
Dnes už ľudia netušia, čo je kupátko. Za kupé sa dnes označuje 3-dverový hatch, športovejšie strihnutý štvordverový sedan, alebo dokonca 5-dverové SUV, čo má zadné sklo položené trošku šikmejšie jak je zvykom.