Automobilka přestala přijímat objednávky na ostrého prcka ze dvou důvodů. Prvním je naprosto vyčerpaná výrobní kapacita, druhým pak chystaná modernizace.
Bohužel ne ;-\ :-| to je asi největší výtka co mám a kupodivu mě DSG více vadí při každodenní jízdě než ostré, tam v S režimu funguje dobře, stejně tak při manuálním režimu... horší je její ekologické nastavení, kdy si třeba nikdy nepodradi při brzdění nebo před zatáčkou, drží otáčky nesmyslně nízko, jede úplně stejně jajozna eko režim, v něm jen umí vyřadit...to už i to proklínáne řazení robotické převodovky v Picassu je logičtější. No co už...
Taky se mi zdá 1/3 dost, ale VW je to evidentně málo. Kdyby šlo o nový model, tak to ještě docela chápu. Ovšem auto se normálně s manuálem vyrábělo a přesto to zatrhli. Manuálních převodovku vyrobit ještě umí.
No, evropský automobilový trh idiotská EU již deformuje takovým způsobem, že na něm již brzy zavládne plný socialismus, vč. pořadníků na žádané modely a motorizace! To jsme to dopracovali.... :-O:-(:-(:no::no::no:
Nemáte ponětí kolik se Polo GTI vyrobí (prodá) ročně? Loni vyřadili manuální převodovku z důvodu zájmu pouhé 1/3 zákazníků a zbytek bral DSG. To mi taky hlava nebrala. Auto se už běžně vyrábělo a oni to zařízli. Na druhou stranu letos přišli s nesmyslem T-Roc Cabrio.
Jj, malé hotheče sa jeden za druhým zarezávajú, Clio RS, Corsa OPC, 208 GTi... (keď tak narýchlo rozmýšľam, čo okrem Fiesty ST si viem v segmente aktuálne kúpiť? Nič iné mi nenapadá).
Je paradoxné, že jediný hotheč, ktorý v blízkej budúcnosti príde, nie je od osvedčených výrobcov, ale od... Hyundai. i20N bude asi posledný prírastok do tejto kategórie. Kto by to čakal, že práve Kórea bude oživovať segment, ktorý opúšťajú aj renomované značky. :-O
http://images.hgmsites.net/hug/2021-hyundai-i20-n-spy-shots--photo-credits-baldauf-sb-medien_100757946_h.jpg
PGTI už u nás nie je ani v cenníku, nedá sa objednať do výroby a skladovky žiadne nie sú. Teda u nás tak ako inde platí: Goodbye, Polo GTI.
Je šanca, ako píšu v článku, že príde znovu s faceliftom Pola, dá sa ale v takom prípade očakávať ďalšie zvýšenie ceny. :-(
Polo přišlo s MPI, dvěma 1.0 + 1.5 TSI, TDI a GTI 6M/AT. Zůstalo MPI a TSI 70 kW 5M. Fakt super, brzy už si vybereme jen barvu. Radost žít v tak vyspělé části světa.
To co píšeš dává smysl, Polo v konfigurátoru jenom se slabší verzí 1,0TSI 70kW. Polo GTI mimochodem citelně zdražilo, základní cena okolo 640 000. Jsem nevěřil svým očím. Pokud jsou za tím emise, mají se potencionální zájemci na co těšit. Bych těm oslům v Bruselu řekl pár nehezkých slov.
Odmysliac od toho, že tvoj príspevok zaváňa kyslými hroznami, Polo GTI je dobrý hotheč, naviac na rozdiel od konkurencie si zaslúži pochvalu, že ide proti trendom a v tak malom aute má taký objemný motor. V čase uvedenie na trh naviac bola cena veľmi priaznivá (tú kratučkú dobu, keď bol dostupný manuál), dtto platí pre Up GTI. Čo ale z toho, keď sa nedajú kúpiť.
PS: pár spokojných majiiteľov PGTI tu je, tak im vysvetli, že si také auto nikto nekupuje. ;-)
Rozhodně to tak bude. U BMW se to děje tak, že silné benzíny nestahují z ceníků, ale odsunuje se dodání a zdražují. Bych zvracel...
Jediné info co k VW mám je, že malé modely se jim prý vůbec nevyplatí a "režijní" náklady na model už převyšují náklady konkrétního modelu. A to v kontextu běžných verzí, tzn. Polo GTI se opravdu vyplatí dělat jen v předem spočítané kvótě. Což teda nedává moc nadějí na další generaci, aspoň s nehybridní 2.0 TSI.
U konkurence píší, že důvod je emisní. Příliš prodaných Polo GTI zvyšuje flotilové emise, od příštího roku se jede nanovo a může se opět chvíli prodávat. Kapitalismus jak vyšitej.