len je to drahe. a neda sa ist naplno hned, ale az o 2 dediny po zahriati motora. ale s tym by sa obiehalo aj na pol plynu. a ten nosic by hucal, som zvedavy, ci v tom v tejto konfiguracii niekto sedel a jazdil.
Lebo vyzera pekne? Dat tam zadny stierac a nizku cenu, mohol to byt trhak. Ja by som celkom vedel vyuzit sportove auto na ceste do prace a z prace, len by som nezaparkoval, lebo musim prejst cez chodnik a vyssi obrubnik. Tak co mam napisat? Inak na okruh by sa take auto mohlo doviezt a ani neregistrovat, na okruhu znacky netreba, alebo ano?
Pravda, tahle americká filmová otočka se mi vždycky líbila, nikdy mě tedy úplně nenapadlo, že bych na to měl zatáhnout ručku. Ale je fakt, že to v provozu zase tak často nepoužívám, tak zapomínám, jak se to dělá :-)
kolko automobiliek ma dnes kupatko na vlastnej platforme so zadnym nahonom, manualom a v6 benalom ? uz len touto optikou... celkovo sa mi paci az na predny naraznik, takze podla mna si dali zalezat a vyzera to slubne... taku investiciu si nemohli ani dovolit odflaknut
Haha, takže takhle to s tebou je - podle tebe je např. dotykový displej nebo digitální přístrojovka zcela nevhodnou součástí moderních aut a ten kdo se o ně zajímá není snad ani řidič a neměl by mít papíry nejen na auto (ať se přihlásí ten, kdo areseho výplody chápe nějak jinak).
No a naproti tomu "zcela nepostradatelná" mechanická ruční najednou může být jen stylovým doplňkem, který ani nemusíš používat a jen ho máš u ruky!!
Vzdy som snival o malom, rychlom aute na cesty do prace. Keby to bol plugin s dojazdom +- 50 km, poziadam hned o dotaciu na nabijacku pre firmu pred pracou :-) Aka verzia by mala v Europe vacsi uspech? V6 biturbo s manualom?
Z je nissani vrchol (kdyz teda taktne prehledneme pouze v automatu delane GT-R). Sportovni derivaty u BMW, M2, M3 manual taky porad maji. A snad nebudeme porovnavat dvoumistne kupatko s konfekcni 3er. Nissan taky dela svou konfekcni Maximu jen v automatu (a hadej s jakou ruckou) .
Takze "a co jako? " Mno nic, jen ze ta poznamka nahore je takova hloupounka, protoze pletes jablka a hrusky a pritom je v automatech/manualech jeden za 18 a druhej bez 2 za 20. ;-)
PS: kdyz se divam jak se manualu vzdavali MB a Audi uz v minulych generacich, tak vycitat to ted BMW... To uz bych se opakoval. :-)
a nejakou menšou baterkou to mohlo mať úspech aj u nás. Ideál nejakú cross verziu, aspoň 16 cm svetlú výšku, aby som nechytal baterku pri prejazde chodníkom pri ceste do práce.
No tak to zas nie je az taky vykon, kedze tych 5r nissan nic ine nez suv skatule nepredviedol a to by muselo byt hodne nepodarene kuparko aby ich nestrcilo do vrecka.
Ale vždyť tu ručku za jízdy používat nemusíš, ale řidičského fandu prostě velice potěší už samotný fakt, že ji u té pravé ruky má, i kdyby třeba měla jen klasický stylový doplněk interiéru. Co je na tom k nepochopení? :-)
Jenže pár tisíc kusů nezaplatí ani tu homologaci. Jenže to nemá smysl házet na Evropu či EU, mohou za to jen a pouze lidé. Zájem lidí o taková auta zkrátka upadá a lepší to nebude.
Jestli posuzuješ svět aut podle plkala z autofora, pak je to smutný. Nejhloupější komentáře založené na vlastních, povětšinou mylných domněnkách, či fragmentech informací vytržených z kontextu. Je to ostuda a žumpa autožurnalistiky. Dobytek bez sebereflexe skrývající se za anonymitou webu.
Samozrejme kupátka nebudú mať predaje ako hatche, ale pár tisíc kusov by to mohlo byť.
Európa to ale zariadi tak aby tu nebolo takmer nič podobné. (skrz drahé homologácie a pokuty za nadlimitnú spotrebu)
Předpokládám, že teď píše o mechanické brzdě jen kvůli tomu, že je potenciálně spolehlivější. Na jízdu pak speciálně v zadokolce vyvinuté na kvalitní asfalt samosebou k ničemu. ;-)
Podle me Z miri na trh ktery tu moc neni. Dvoumistne coupe je jednoucelny stroj, a to bud nekdo kdo ma jedine auto nechce, neb je to vazne omezujici v nekterych vecech (netahejme sem hned oktavky v kombiku, ale i obyc kratky GTI golf zkratka toho z kazdodennich potreb zastane jednou tolik), anebo ma decka z domu, je nadstandartne zabezpecen a pak otazka "proc Z "jen" od Nissanu a ne treba od BMW?", kouka po necem fajnovejsim...
Nemyslim si ze to nove Zetko nejak zasadne rozsekne, furt se bude strefovat tak nejak nikam. Nakonec i ten mustang, s trochou vule 4 mistne auto, je a bude na tom lip.
PS: Rad bych se pletl, i kdyz dole pisu ze se mi z fotek docela zasadne nelibi, tak budu rad za kazdy kus co potkam v provozu.
Este doplnim, ze podla Nissanu sa to sem nebude vozit z dovodov stale sa zmensujuceho trhu pre sportove kupatka a z emisneho. Namiesto toho sa Nissan v Europe sustredi na lukrativny segment crossoverov a elektrifikaciu svojho portfolia.
Ach, prosím někdy přijeď, na okruh, na silnici, je mi to jedno, půjčím ti hothatch nebo veterána, obojí s mechanickou ručkou, a ukážeš mi, na co to je, ano? Proč je to tak nutné, že to sem ob týden píšeš. :-)
Nevim, vzhledove spis zklamani, zvlast maska chladice / tlama je zcela napaduprosta. Interier "s nadechem retro" prasti do oci displayem, zadni svetla mi ke zbytku taky nesedi a ani ta nejhezci cast, silueta coupe, neprosla bez uhony neb to nekdo citil potrebu "obohatit" kusem chromu / hliniku. Tam kde se nejake kudrlinky snesnou (tvar narazniku) je to bez napadu, tam kde to zasah nepotreboval (linie) se zase prikraslovalo...
Kliknul jsem na trojku a jak tu galerii prochazim po druhe ani za dostatecnouch bych se necitil nijak provinile. ;-\
Technika (vicevalec, manual) minimalne na papire samozrejme na pochvalu. :yes:
% podiel kupenych aut by mohol byt rovnaky aj v EU, co sa pre automobilku pocita, hlavne ked ide o image znacky... je prijemne ako tu lobujes za emisie, nakoniec je dobre ze sa tu Z predavat nebude... jasné
Viz ty Supry a Toybaru a další = v Evropě si to stejně (skoro) nikdo nekupuje. Nevyplatí se homologovat = těch pár nadšenců si stejně případně cokoli doveze individuálně
myslim, ze seria prave ten predny naraznik vymeni, za nieco elegantnejsie... s prednymi svetlami problem nemam, podobaju sa na starsie Z, led podpis je ina vec, ale ani ten ma neuraza...
laicky posudene, ani nejakych Z4 nevidim viac... 350/370 obcas vidno, tie predaje v tejto triede nebudu moc vysoke, kazdopadne verim, ze nove Z sa predavat bude.... ale asi tazko v EU :D
Dal jsem dvojku, za design, líbí se mi to, až na předek, ta polokulatá světla (jakkoliv chápu retro snahu) k tomu zbytku nepasují, a maska je nijaká. Ale jako celek to slušně funguje, vnitřek je pokrok i ve srovnání s gtr. Technika bez debaty, snad bude, jak motor, tak manuál, lepší než v 370ce. Za tohle si nissan zaslouží :yes: těším se na svezení. ;-)
Súhlas ale iba čiastočný. Spredu je to absolútne nezáživné, to sa nepodarilo. Chýba tomu dravosť a dynamika. Denné ledky tomu dodávaju taký "žabací" kukuč, nepasuje mi k zbytku auta. Zadok je celkom ok. Interiér je fajn, hlavne prítomnosť manuálu a klasickej ručnej brzdy poteší. Za mňa však zvonku pomerne sklamanie.
....technika super.....ale že by na tom Nissan někdy vydělal nějaké peníze...? A jestli to vůbec uvidí světlo světa je další velká neznámá....svět už takovým vozům bohužel nepřeje....viz Supra
....Nová Supra je pro Toyotu stále větší zklamání, už ji musí prodávat pod cenou.....(17.03.2020 Af.cz)
Tak novým Zetkem tedy Nissan opravdu mile překvapil. Retrodesign se opravdu povedl a interiér snad ještě víc - a co víc - bude manuální převodovka a mechanická P brzda!!! :-O:D:D:D:-):-):-):yes::yes::yes::yes::yes::yes: P.S. Vídíš to, BMW a Alfo?!! Když se chce, všechno jde!