Novinky
iudex
8
Tak nejak zmysel RS iV nevidím. Primárne nie je reálny rozdiel oproti bežnému iV. 225 kmh/7,4s proti 220 kmh/7,7s mi nepríde citeľný rozdiel, to je skoro zanedbateľné. Naviac ako som sa dočítal inde (tu o tom nebola zmienka), hybridné RS má štandardne vysoký podvozok a nie znížený ako bežné RS, teda ani v jazdných vlastnostiach nečakám citeľný rozdiel oproti iV (OK, brzdy). Skrátka a dobre kto chce mať hybrid, už štandardné iV ponúkne dostatočnú dynamiku a za menej. A kto chce trochu radosti z jazdy, vezme spaľovák, ktorý je o 300 kíl ľahší (baterky), s upraveným zníženým podvozkom, ergo je nielen podstatne dynamickejší (250 kmh/6,4s), ale aj citeľne agilnejší.
Přejít do diskuze
Kdyz ja jsem se chtel dozvedet, kde byl elektromotor drive, kdyz ted je nove integrovan do prevodovky...
Vis co, treba ho doted davali do anteny a ta tim plnila funkci radaru...
Vis co, treba ho doted davali do anteny a ta tim plnila funkci radaru...
Nejlepší jízda na webu.
Ale když nechceš číst o napětí v kilowattech, nemusíš. Jak píše diskutérům redaktor Kolman.
Ale když nechceš číst o napětí v kilowattech, nemusíš. Jak píše diskutérům redaktor Kolman.
Taky nevidím jediný důvod, proč si kupovat dražší a o 300 kg těžší Octavii RS hybrid, když můžu mít její normální verzi (navíc s větším kufrem a manuální převodovkou)! 😄
Však počkaj, do večera ti tu istý človek vysvetlí, že nemáš pravdu, lebo baterky zabezpečia nižšie ťažisko atď. 🙂
Jo když už píše pisálek o mild-hybridech, tak by měl napsat i o novém 2,0 TDI mild hybridu.
Můžou si za to sami, protože chtějí bezpečné a spolehlivé auto s nulovým nájezdem? Hmm.
Prosím autora ať opraví údaje o napětí baterie 0,6kW v e-tech verzi. Patrně mělo jít o kapacitu 0,6kWh. Dále pak údaj o kapacitě baterie v iV verzi, jistě to není 36kWh, bude to tak třetina. Děkuji
... jasný, RS iV je hovadina.... taháš kil jak prase, to zničí zážitek z jízdy... a když budeš chtít jet rychle, bude to žrát jak prokopnuté.... Prostě nemůžeš mít všechno - buď jezdíš ekologicky, nebo sportovně a zábavně.... Obojí dohromady nejde a není to nic proti ničemu, sport a ekologie jsou dva protipóly.... Navíc široké pneumatiky a spoilery na PHEV Octávii jsou prostě vizuálně trapné....
trava a tak dal... kdyz jsem byl tenkrat... ale jo.. doba sa meni a auta s nimi co narobime.. ako zakaznici nic...
Jako zákazníci nemusíme taková auta kupovat. Ale když lidi chtějí mít stále nová a nová a nová auta, tak ať se pak nediví, že si to automobilky i EU vykládají jako správný zájem.
V konečném důsledku si za to zase mohou jen lidi sami.
V konečném důsledku si za to zase mohou jen lidi sami.
Ako som písal vyššie, podvozok má byť štandardne vysoký a nie znížený ako RS spaľovák. A tieto fotky to aj potvrdzujú😒br />
bežné iV: https😐/img2.auto.cz/…ull/6555109_.jpg
RS iV: https😐/img2.auto.cz/…ull/6555126_.jpg
RS iV: https😐/img2.auto.cz/…ull/6555126_.jpg
To je jediná verze, kterou bych si koupil. Líbí se mi nejvíc (nevypadá sešláple vpředu) a hodila by se mi krátké vyjíždení po městě čistě na baterky s tím, že bych neměl strach na delší cesty s klasickým motorem. Už aby měli i střešní okno v konfigurátoru. 1.5 a 7rychlostní DSG a shut up and take my money 😊
Racionálním pohledem ano, ale RS vypadá mnohem lépe a odlišuje se od tisíců ostatních oktávek na cestách.
Tak záleží co za to... brzdy, optipaket, interiér... dle článku tady i ten sportovní podvozek...
Ano taky jsem to jinde zahlédl, že světlá výška je jako u klasiky kvůli předepsané vzdálenosti baterie od silnice... Tak mne napadá,to asi člověk osadit nižším sportovnějším podvozkem,tak z STK letí na ten šup.... I když pochybuji že to někdo bude kontrolovat.......
To má pravdu.. U auta jako je stará Ravka alespoň pak díky tomu nemáš pocit, že se auto v zatáčce rozpadne... Jako u většiny jiných situaci v tom autě 😁
O4 má vedle předvolených režimů k dispozici i individuální režimy, kde si lze naklikat libovolné kombinace nastavení včetně imitace zvuku, takže vypnutí není žádný problém.
Ako myšlienka je to dobrá, len častokrát to prevedenie zlyhá na tom, že je to strašne umelé. No a tu to umelé je. A aj to vypnutie býva problém, tipujem, že aj tu to bude spojené s konkrétnym režimom, teda že v športovom režime to máš vždy.
Tak hospodským střelcům to bude asi vyhovovat jako jede to jako rs botoje rs a spotřebu mám jak tdi 😁
Ja nasel tohle, takze to asi obslehli z marketingovych materialu😒br />
Elektrický motor se nachází také vpředu a to mezi převodovkou a spalovacím motorem. Konstrukčně je integrován přímo v převodovce a od spalovacího motoru je oddělen spojkou. Takovéto zapojení umožňuje čistě elektrickou jízdu s vypnutým spalovacím motorem a zároveň součinnost obou motorů při pohonu v hybridním režimu.
https😐/www.autocentrum.cz/…skoda-superb-iv/
Elektrický motor se nachází také vpředu a to mezi převodovkou a spalovacím motorem. Konstrukčně je integrován přímo v převodovce a od spalovacího motoru je oddělen spojkou. Takovéto zapojení umožňuje čistě elektrickou jízdu s vypnutým spalovacím motorem a zároveň součinnost obou motorů při pohonu v hybridním režimu.
https😐/www.autocentrum.cz/…skoda-superb-iv/
Tak víceméně to tam mas u RS iV napsane. 400V a 37A ( predpokladam ze to je prave uvadena kapacita 37Ah ), tedy nejakych 14,8kWh.
Tobe se stará ravka nelíbila? 😒]
A to jsi nejel s nehybridni verzi. Tam je ten podvozek snad to nejhorší co jsem kdy jezdil.
A to jsi nejel s nehybridni verzi. Tam je ten podvozek snad to nejhorší co jsem kdy jezdil.