je to tak... opat suhlas... nova i20 zda sa bude velmi vydareny a uspesny kusok v B segmente... korejci dnes uz umi male auta snad aj lepsie ako eurppania.. aky to paradox.. ale dobre nam tak
Golf je najpredavanejsi voz, avsak z velkej casti preto, ze ma za tie desatrocia vybudovanu velku tradiciu a mnoho ludi/firiem ho kupuje hlavne preto, ze je to Golf. A to bez ohladu, ci to auto za to stoji alebo nie. Vela zakaznikov v DE sa riadi heslom "moj dedo mal VW, otec mal VW a ja mam takisto VW". Samozrejme Golf ma svoje nesporne kvality, ale to uz dnes maju aj konkurenti.
Největší podvod je, že vlastně když tam prásknou tablet a seberou tlačítka a kolečka je to v podstatě levné řešení, jen se to vydává za drahé a moderní. Takže ze zákazníků dělají ko..ty a to je taky značná část problému.
Ano, přesně tak. Dělat v nových modelech "inovace pro inovace" je neuvěřitelně hloupá strategie, která jen většinu zákazníků naštve. A odeže je třeba k mnohem chytřejšímu Hundai. Slyšíš, Volkswagene?!! :-O
Treba na to pozerat tak, ze Korejci sa silou mocou nezenu za kazdou najnovsou inovaciou. Ak usudia, ze pre dany model to nie je klucove alebo potrebne, pretoze by to len zbytocne navysilo cenu auta, tak to tam jednoducho nedaju. Svojho casu to povedal na plnu hubu terajsi sef vyvoja koncernu Hyundai A. Biermann, ze napr. niektore nemecke automobilky sa zamieravaju na inovacie pre inovacie, aj ked su uplne zbytocne a vacsina zakaznikov ich nepotrebuje. Potom su ich auta uz totalne prekomplikovane a drahe.
....jak výrazně se Hyundaie s každou novou generací každého modelu zlepšují... :-):yes:
P.S. Jak je možné, že nová i20 si mohla ponechat mechanickou P brzdu a poctivá tlačítka, když evropské automobilky považují za svou "povinnost" je u svých nových modelů je likvidovat? Proč jsou opravdu tak hloupé, že takto korejcům nahrávají na smeč? :-O
Presne, som fakt zvedavý na Nko, avizovalo sa 200 koní, štvorvalec a manuál. A ak je i30N indíciou, tak myslím, že očakávania od menšieho brata môžu byť vysoké. Naviac na rozdiel od i30N, ktorá bojuje v preplnenom segmente, v triede B už je hothečov veľmi málo, tak i20N bude mať viac priestoru.