Hyundai i20 N Line je tu: Sportovní vizáž pro dobu, než dorazí vrcholný hot hatch

Hyundai i20 N Line
Hyundai i20 N Line
Hyundai i20 N Line
Hyundai i20 N Line
33 Fotogalerie
Diskuze (15)

Korejská automobilka rozšiřuje nabídku derivátů inspirovaných vrcholnými modely N. Hyundai i20 N Line bude možné pořídit s 1.2 MPI nebo 1.0 T-GDI.

Hyundai i20 na začátku roku debutovalo v nové, již třetí generaci. Vsadila na výrazně dynamičtější styl než předchůdce, který se nyní automobilka rozhodla dále zdůraznit variantou N Line. Varianta inspirovaná vrcholnými modely N nabídku malého hatchbacku doplní na jaře 2021. Později dorazí i plnohodnotné "eNko."

„Tímto novým modelem vycházíme vstříc požadavkům ještě širšího okruhu zákazníků, jimž nabídneme exkluzivní sportovní styl inspirovaný naší značkou N, abychom zdůraznili aktivní účast naší značky v motoristickém sportu,“ vysvětluje příchod i20 N Line na trh Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt.

Video placeholder
Hyundai i20 N Line - představení • Zdroj: Hyundai Motor Company

Hyundai i20 N Line se proti výchozím variantám liší zvenku i zevnitř. Zvenku je auto rozpoznatelné pomocí předního nárazníku zvýrazněného exkluzivní šedou charakterovou linií nebo maskou chladiče s mřížkou vycházející z šachovnicové vlajky, navíc ozdobenou logem N Line. Záď zase zdobí odlišný nárazník s trojúhelníkovou mlhovkou ve spojení s chromovanou dvojitou koncovkou výfuku.

Z hlediska barev budou k dispozici čtyři nabízené odstíny karoserie, Phantom Black, Aurora Gray, Polar White a Brass. Možností bude navíc i dvoubarevné lakování kombinující bílý základ s černou střechou.

Uvnitř jsou hlavním prvkem sportovní sedadla s logem N a exkluzivním červeným prošíváním. Jiný je volant, zatímco hlavice řadicí páky je obšitá kůží s červenými ozdobnými prvky a pedály jsou kovové.

Nabídka motorů pak dokazuje, že i i20 N Line jde primárně o sportovní styl než vyloženě sportovní vlastnosti. Hyundai i20 N totiž bude možné objednávat rovněž s atmosférickým motorem 1.2 MPI (62 kW). V nabídce ho doplní dvě varianty přeplňovaného benzinového tříválce 1.0 T-GDI se 74 kW a 88 kW. Zatímco silnější provedení litru je mildhybridem standardně, pro slabší derivát lze řešení s 48V technologií dokoupit.

Vozy poháněné litrovým tříválcem se mimochodem odliší též optimalizované odpružení, rychlejší reakce motoru a sportovnější zvuk výfuku pro podmanivější zážitky z jízdy.  

Vstoupit do diskuze (15)