Tak pochop, přece není možné dopustit, aby jim nějaké blbá fakta bourala zářný obraz skvěle zelené budoucnosti. Neodpovídají-li fakta teorii, TÍM HŮŘE pro fakta :D
A opravdu myslíš, že s tím mají co do činění ekologové? Co takhle sami kupci?
Jo, já vím, to si diskutéři nepřipouští, že by snad lidi neměli o jejich miláčky zájem...
komu tu treba 2.0 dizel v mestskom crosse... navyse za cenu nejakeho dizloveho o cislo vacsieho kombika kde ma dizel uz aj zmysel... tento pezo kazdy kupuje stejne len s tym litrovym trojvalcom.. je to ta ista finta na zakaznika ako kamiq ze mas pocit ze mas na vyber X motorickych kombinacii ale nakoniec aj tak je schodna len jedna jedina ( aj cenovo uchopitelna ) ..
mne v tomto pezote chyba 4valec okolo 100-110kw... ktory by bol spriahnuty aj s nejakou tou zakladnejsou vybavou .. a nestal rovno uz 900 litrov alebo aj viac ( okolo 650 litrov by uz mohla byt realna cena sa uz schopnu kombinaciu )
Hluposti, najpredavanejsi je daleko 1.5HDI, potom 1.2 Puretech a okraj tvorili 1.6 a 2.0, dokonca 2.0 je predavany uplne najmenej. A predaje hovoria, ze nikomu R4 nechyba, to by totizto sla 1.6 ako teple rozky.
3 diamanty - V podstatě bych souhlasil až na to, že 3008 není městský cross. Ten představuje 2008. 3008 je kompaktní rodinné SUV. A tam, při naložení celé rodiny, kufru a třeba rakve s lyžemi, může 1,5 těžce zvládat. Navíc z t.t. údajů vyplývá, že 3008 s 1,5 hdi má pohot. hmotnost 1505 kg, což není nejméně. Např. Ateca s 2,0 tdi 110 kw DSG má 1514 kg.
Ja som siel dnes 88kw hdi, hlinikovym, dokonca sa stihol aj zahriat, kym som dosiel na pumpu natankovat :-) Mne ten tazky dvojlitrovy hdi veru nechyba, v meste to bolo tazkopadne. Ale treba si vyskusat a tak sudit.
Chces rozporovat konkretne co?
Ze je tento motor hlucny? Tazko. Pretoze hlucny realne je.
Chces rozporovat, ze je lenivy? Tazko, , lebo 12s 0-100 a mizerna pruznost su fakty.
Chces rozporovat, ze je uzrany na dialnici? Tazko, lebo uzrany realne je. 7,5 litra pri 130kmh je obludne vysoka spotreba na moderny diesel.
Za 3008 v nejvyšší výbavě GTpack s 1,5 hdi a 8.at. chtějí v "akci" 885 000Kč!!!??? Pro srovnání nová Kuga ve výbavě ST line X s 2,0 ecoblue 140 Kw, 8 st. at a pohonem všech kol je aktuálně o 55 000 levnější, Seat Ateca ve výbavě FR s 2,0 tdi 110 kw, 7dsg je o 40 000 levnější a Opel Grandland, což není nic jiného než převlečená 3008ka, je v nejvyšší výbavě se stejnou motorizací a převodovkou bratru o 145 000 levnější. Cena nové Insignie s 2.0 cdti 128 kw, 8st. AT v plné výbavě ultimate - cena 829 000.....V Peugeotu je někdo zjevně na drogách...
moja rec.. vsetko ok len skoda ze to ma zase ten (ne)stastny i-cocpit :'-( ... inak P3008 vyzera asi najlepsie zo sucasnej 3kombinacie 2008/3008/5008 ... aspon u mna je tomu tak
No tak musím říct, že facelift se povedl. Auto vypadá skvěle, ale kombinace motorů a výbav je slabá, teda pokud člověk nechce strpět benzinový 3hrnek nebo poměrně akceptovatelné 1.5HDi. 1.6PT jen s výbavou GT od 825tis Kč a 2.0 HDI bez náhrady vypadl. Hybridy budou asi fajn (viz test od Rasťa), ale ceny brutální... No tak nevím ;-\
Tak vo francuzsku sa prave prerokuva navrh zakona o dodatocnom zdaneni vahy suv nad 1300 kg. Nad 1700kg sa ma platit 20€ za kazde kg navyse.ked sa toto rozsiri v eu tak 3008 bude stat tak v muzeu a co vlada vyberie na dani moze rovno nasypat do psa ked bude krachovat
Po prve dan sa ma platit od 1300kg, a to 5€ za kg , od 1500kg 10 za kg a su verzie 3008 a 5008 co maju vahu kolo 1800, pogoogli, a to je 100x20€= dan 2000€
Googlit nemusim,staci sa mi pozriet do TP, kde svieti cislo 1630 so zaratanim vodica. Hovorim o 5008(1.6 EAT8 s filtrom). Tazsi o par desiatok kg je len 2.0hdi. 3008 je lahsia nez 308SW, tam v TP na mna svieti udaj 1360kg (1.2 eTHP EAT6 bez filtra). Takze ziadne terno. Tie auta su lahke.
Problem je v rozdiele medzi pohotovostna a prevadzkova, pretoze ta druha je +75kg. Takze odpocitaj si vodica. Kazdopadne pokial je to navrh zakona pre vsetky auta bez rozdielu a ide len o vahu tak beriem. Pokial je to zamerane len proti SUV, tak to niekto napadne a v takejto forme to neschvalia.
Rozměrově je to podle mě soupeř Karoqu, ten také dostal 2.0 TSI jen vrcholově - ve sportline 4x4 DSG. S tím, že v konfigurátoru už jsem to nedokázal najít. Tipuji, že ve faceliftu dostane minimálně mild hybrid.