Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaný Peugeot 3008 odhaluje české ceny. Má novou tvář a chybí mu dvoulitr
34 komentářů
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tom24
Za 3008 v nejvyšší výbavě GTpack s 1,5 hdi a 8.at. chtějí v "akci" 885 000Kč!!!??? Pro srovnání nová Kuga ve výbavě ST line X s 2,0 ecoblue 140 Kw, 8 st. at a pohonem všech kol je aktuálně o 55 000 levnější, Seat Ateca ve výbavě FR s 2,0 tdi 110 kw, 7dsg je o 40 000 levnější a Opel Grandland, což není nic jiného než převlečená 3008ka, je v nejvyšší výbavě se stejnou motorizací a převodovkou bratru o 145 000 levnější. Cena nové Insignie s 2.0 cdti 128 kw, 8st. AT v plné výbavě ultimate - cena 829 000.....V Peugeotu je někdo zjevně na drogách...
Mundy
Krásne auto, vadí mi len ten volant !!!
ericn
No tak musím říct, že facelift se povedl. Auto vypadá skvěle, ale kombinace motorů a výbav je slabá, teda pokud člověk nechce strpět benzinový 3hrnek nebo poměrně akceptovatelné 1.5HDi. 1.6PT jen s výbavou GT od 825tis Kč a 2.0 HDI bez náhrady vypadl. Hybridy budou asi fajn (viz test od Rasťa), ale ceny brutální... No tak nevím ;-\
ptr078
Tak vo francuzsku sa prave prerokuva navrh zakona o dodatocnom zdaneni vahy suv nad 1300 kg. Nad 1700kg sa ma platit 20€ za kazde kg navyse.ked sa toto rozsiri v eu tak 3008 bude stat tak v muzeu a co vlada vyberie na dani moze rovno nasypat do psa ked bude krachovat
? 1700 nevazi ani 5008 v plnke. A 3008 neprekroci 1400, takze o com vlastne tocis?
Po prve dan sa ma platit od 1300kg, a to 5€ za kg , od 1500kg 10 za kg a su verzie 3008 a 5008 co maju vahu kolo 1800, pogoogli, a to je 100x20€= dan 2000€
Googlit nemusim,staci sa mi pozriet do TP, kde svieti cislo 1630 so zaratanim vodica. Hovorim o 5008(1.6 EAT8 s filtrom). Tazsi o par desiatok kg je len 2.0hdi. 3008 je lahsia nez 308SW, tam v TP na mna svieti udaj 1360kg (1.2 eTHP EAT6 bez filtra). Takze ziadne terno. Tie auta su lahke.
Tak za 1630 bude dan 130x10 to je 1300€ ak dobre chapem ten navrh zakona
+ samozrejme 5x200€ takze spolu 2300 €
Problem je v rozdiele medzi pohotovostna a prevadzkova, pretoze ta druha je +75kg. Takze odpocitaj si vodica. Kazdopadne pokial je to navrh zakona pre vsetky auta bez rozdielu a ide len o vahu tak beriem. Pokial je to zamerane len proti SUV, tak to niekto napadne a v takejto forme to neschvalia.
Gagarin235
Rozměrově je to podle mě soupeř Karoqu, ten také dostal 2.0 TSI jen vrcholově - ve sportline 4x4 DSG. S tím, že v konfigurátoru už jsem to nedokázal najít. Tipuji, že ve faceliftu dostane minimálně mild hybrid.
Jo, já vím, to si diskutéři nepřipouští, že by snad lidi neměli o jejich miláčky zájem...
mne v tomto pezote chyba 4valec okolo 100-110kw... ktory by bol spriahnuty aj s nejakou tou zakladnejsou vybavou .. a nestal rovno uz 900 litrov alebo aj viac ( okolo 650 litrov by uz mohla byt realna cena sa uz schopnu kombinaciu )
Jediné vhodné výkony podáva v meste. Kde ho však najviac počuť.
Ale načo to riešiť. Je to shit.
Chces rozporovat konkretne co?
Ze je tento motor hlucny? Tazko. Pretoze hlucny realne je.
Chces rozporovat, ze je lenivy? Tazko, , lebo 12s 0-100 a mizerna pruznost su fakty.
Chces rozporovat, ze je uzrany na dialnici? Tazko, lebo uzrany realne je. 7,5 litra pri 130kmh je obludne vysoka spotreba na moderny diesel.
Tazke s cim mas problem?