Novinky
Palec hore redakcii za interakciu s čitateľmi (v tomto prípade nielen čitateľom Stealthom, ale do určitej miery konkurentom testérom). Priame porovnanie najlepšie umožní zistiť, či je novinka skutočne progresom a v akých konkrétnych oblastiach (nielen v číslach na papieri).
Inak k fotkám/výzoru áut: na fotkách nielenže F30 nevyzerá nijak staro, ale dokonca vyzerá lepšie, ako nová generácia (tá nutne potrebuje M paket a čiernu masku a ideálne aj lepšiu farbu).
Inak k fotkám/výzoru áut: na fotkách nielenže F30 nevyzerá nijak staro, ale dokonca vyzerá lepšie, ako nová generácia (tá nutne potrebuje M paket a čiernu masku a ideálne aj lepšiu farbu).
Tady odkaz na jiné srovnání. Pro zajímavost.
https😐/youtu.be/496vTzQtZJM
Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes😒br /> Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.
Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.
A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https😐/youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!
https😐/youtu.be/496vTzQtZJM
Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes😒br /> Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.
Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.
A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https😐/youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!
jsou to data z technických údajů BMW a stejné hodnoty mají i v oficiální tiskové zprávě😒br />https😐/www.press.bmwgroup.com/…0299919CS/436914
Standa
Hodnoty výkonu, momentu a otáček u elektromotoru se vzájemně vylučují. Takhle to prostě být nemůže
Nechapu jak by si toho mohl redaktor vsimnout.
Nebo si mel podle vas zkontrolovat (nejlip prepocitat) vsechny udaje?
Vycházíš z charakteristik spalováku. Kde za vrcholem točivého momentu křivka momentu padá pomalu.
Podívej se ale na charakteristiku i3! 😉
https😐/insideevs.com/…e-gallery-vide👋
Tady padá moment strměji, tudíž maximum točivého momentu JE při stejných otáčkách jako výkonový maximum. 😲
Wake up, dude. 😄
PS To tvé "mele" byl asi ten správný výraz. 😄 Promiň.
250 Nm / 3170 ot. / 83 kW
nebo
265 Nm / 3170 ot. / 88 kW
svět se kvůli tomu pochopitelně nezboří, já jen upozornil že to mají špatně
Kdyby tak mohli dodat i charakteristiku, tak by se vše vyjasnilo. :yes:
A petrolheadi by se dozvěděli spoustu nového. 😄