Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW 330e (2017) vs. 330e (2020): Dvě generace plug-in hybridu bok po boku

17 komentářů

Othello
parametry elektromotoru modelu 2020 uvedené v technických datech nejsou reálné
admin badge
Stanislav Kolman
Zdravím,

jsou to data z technických údajů BMW a stejné hodnoty mají i v oficiální tiskové zprávě😒br />https😐/www.press.bmwgroup.com/…0299919CS/436914

Standa
Othello
Taky zdravím, možná se u BMW jen upsali, ale i vy jste si mohli chyby všimnout
Hodnoty výkonu, momentu a otáček u elektromotoru se vzájemně vylučují. Takhle to prostě být nemůže
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Výpočtem: 250 Nm při 3170 ot/min. To je ten rozdíl jestli tomu rozumíš nebo jen opisuješ.
DonVito
Copak se vam konkretne nezda?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Odpověď najdeš v příspěvku na který reaguješ.
DonVito
Aha 15Nm rozdil...

Nechapu jak by si toho mohl redaktor vsimnout.

Nebo si mel podle vas zkontrolovat (nejlip prepocitat) vsechny udaje?
Othello
No mohl to klidně přepočítat, zabere to tak deset vteřin. Chyby bývají v tomhle dost často protože to přepisují lidi kteří vesměs neví o co jde. Než psát nesmysly je snad lepší parametry vůbec nezveřejňovat
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Protože se to tu mele furt dokola, že maximální výkon a maximální točivý moment nemohou být při stejných otáčkách.
DonVito
To není tak docela pravda.
Vycházíš z charakteristik spalováku. Kde za vrcholem točivého momentu křivka momentu padá pomalu.

Podívej se ale na charakteristiku i3! 😉
https😐/insideevs.com/…e-gallery-vide👋
Tady padá moment strměji, tudíž maximum točivého momentu JE při stejných otáčkách jako výkonový maximum. 😲

Wake up, dude. 😄

PS To tvé "mele" byl asi ten správný výraz. 😄 Promiň.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Tam to má BMW správně, ale ta špička nepůsobí vůbec přirozeně, je to řízené a pak zaříznuté. Platí ale těch 250 Nm.
Othello
Správné parametry můžou být třeba
250 Nm / 3170 ot. / 83 kW
nebo
265 Nm / 3170 ot. / 88 kW

svět se kvůli tomu pochopitelně nezboří, já jen upozornil že to mají špatně
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
a za to dostaneš ještě od nějakého blba mínus.
admin badge
Stanislav Kolman
Každopádně díky za připomínku. Posunu dotaz na BMW, jak to tedy s těmi parametry je.
DonVito
To by mě taky zajímalo. Díky.

Kdyby tak mohli dodat i charakteristiku, tak by se vše vyjasnilo. :yes:

A petrolheadi by se dozvěděli spoustu nového. 😄
Avatar - iudex
iudex
Palec hore redakcii za interakciu s čitateľmi (v tomto prípade nielen čitateľom Stealthom, ale do určitej miery konkurentom testérom). Priame porovnanie najlepšie umožní zistiť, či je novinka skutočne progresom a v akých konkrétnych oblastiach (nielen v číslach na papieri).
Inak k fotkám/výzoru áut: na fotkách nielenže F30 nevyzerá nijak staro, ale dokonca vyzerá lepšie, ako nová generácia (tá nutne potrebuje M paket a čiernu masku a ideálne aj lepšiu farbu).
DonVito
Tady odkaz na jiné srovnání. Pro zajímavost.

https😐/youtu.be/496vTzQtZJM

Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes😒br /> Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.

Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.

A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https😐/youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!