Novinky
Tady odkaz na jiné srovnání. Pro zajímavost.
https😐/youtu.be/496vTzQtZJM
Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes😒br /> Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.
Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.
A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https😐/youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!
https😐/youtu.be/496vTzQtZJM
Málo lidí třeba ví, že EV je lehčí (o 200kg!) než hybrid... :yes😒br /> Podle německých cen je Tesla i levnější.
No u nás je Tesla od 1,3M Kč a BMW od 1,2M Kč.
Každopádně oba modely jsou výborný. Hybrid samozřejmě univerzálnější.
EV lepší na krátké vzdálenosti a s nižšími náklady.
A ještě porovnání 330i vs M3 Performance.
https😐/youtu.be/2RZYu4a4N_0
V obdobný cenový hladině na tom BMW moc dobře není.
Resp. Tesla je lepší, než si spousta petrolheadů myslí....
V německym testu!
Každopádně díky za připomínku. Posunu dotaz na BMW, jak to tedy s těmi parametry je.
Zdravím,
jsou to data z technických údajů BMW a stejné hodnoty mají i v oficiální tiskové zprávě😒br />https😐/www.press.bmwgroup.com/…0299919CS/436914
Standa
jsou to data z technických údajů BMW a stejné hodnoty mají i v oficiální tiskové zprávě😒br />https😐/www.press.bmwgroup.com/…0299919CS/436914
Standa
Výpočtem: 250 Nm při 3170 ot/min. To je ten rozdíl jestli tomu rozumíš nebo jen opisuješ.
Správné parametry můžou být třeba
250 Nm / 3170 ot. / 83 kW
nebo
265 Nm / 3170 ot. / 88 kW
svět se kvůli tomu pochopitelně nezboří, já jen upozornil že to mají špatně
250 Nm / 3170 ot. / 83 kW
nebo
265 Nm / 3170 ot. / 88 kW
svět se kvůli tomu pochopitelně nezboří, já jen upozornil že to mají špatně
Aha 15Nm rozdil...
Nechapu jak by si toho mohl redaktor vsimnout.
Nebo si mel podle vas zkontrolovat (nejlip prepocitat) vsechny udaje?
Nechapu jak by si toho mohl redaktor vsimnout.
Nebo si mel podle vas zkontrolovat (nejlip prepocitat) vsechny udaje?
To by mě taky zajímalo. Díky.
Kdyby tak mohli dodat i charakteristiku, tak by se vše vyjasnilo. :yes:
A petrolheadi by se dozvěděli spoustu nového. 😄
Kdyby tak mohli dodat i charakteristiku, tak by se vše vyjasnilo. :yes:
A petrolheadi by se dozvěděli spoustu nového. 😄
Tam to má BMW správně, ale ta špička nepůsobí vůbec přirozeně, je to řízené a pak zaříznuté. Platí ale těch 250 Nm.
To není tak docela pravda.
Vycházíš z charakteristik spalováku. Kde za vrcholem točivého momentu křivka momentu padá pomalu.
Podívej se ale na charakteristiku i3! 😉
https😐/insideevs.com/…e-gallery-vide👋
Tady padá moment strměji, tudíž maximum točivého momentu JE při stejných otáčkách jako výkonový maximum. 😲
Wake up, dude. 😄
PS To tvé "mele" byl asi ten správný výraz. 😄 Promiň.
Vycházíš z charakteristik spalováku. Kde za vrcholem točivého momentu křivka momentu padá pomalu.
Podívej se ale na charakteristiku i3! 😉
https😐/insideevs.com/…e-gallery-vide👋
Tady padá moment strměji, tudíž maximum točivého momentu JE při stejných otáčkách jako výkonový maximum. 😲
Wake up, dude. 😄
PS To tvé "mele" byl asi ten správný výraz. 😄 Promiň.
Protože se to tu mele furt dokola, že maximální výkon a maximální točivý moment nemohou být při stejných otáčkách.
Taky zdravím, možná se u BMW jen upsali, ale i vy jste si mohli chyby všimnout
Hodnoty výkonu, momentu a otáček u elektromotoru se vzájemně vylučují. Takhle to prostě být nemůže
Hodnoty výkonu, momentu a otáček u elektromotoru se vzájemně vylučují. Takhle to prostě být nemůže
Inak k fotkám/výzoru áut: na fotkách nielenže F30 nevyzerá nijak staro, ale dokonca vyzerá lepšie, ako nová generácia (tá nutne potrebuje M paket a čiernu masku a ideálne aj lepšiu farbu).