Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault rozšiřuje elektrifikovanou řadu. Mildhybrid a hybrid pro Captur, plug-in pro Mégane hatch

Řada elektrifikovaných modelů E-Tech značky Renault expanduje. V následujících měsících se dočkáme nových mildhybridů, full-hybridů i plug-in hybridu.
Zpět na článek
16. 10. 2020 18:29
16. 10. 2020 18:37
17. 10. 2020 14:20
17. 10. 2020 15:47
17. 10. 2020 16:16
17. 10. 2020 17:08
17. 10. 2020 19:08
17. 10. 2020 19:23
18. 10. 2020 12:01
18. 10. 2020 12:20
18. 10. 2020 17:36
17. 10. 2020 17:57
17. 10. 2020 19:08
18. 10. 2020 16:28
16. 10. 2020 19:02
16. 10. 2020 16:57
Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
...termín "hybrid" zvedá se mi žaludek a dělá se mi nevolno. Takže ne, na něco takového rozhodně "nečekám".
Jinak zákazníci Renaultu jistě "ocení", že dostanou dražší, těžší a technicky mnohem složitější verze dříve normálních modelů (navíc nyní většinou s automatickými převodovkami), protože výrobce jejich sportovnost "dožene" novými, sportovněji tvarovanými nárazníky! "Bravo, Renaulte"! :-O :-( :-( :no: :no: :no:
P.S. Jo a "díky" taky za zrušení manuální převodovky u Meganu R.S. To jeho prodeje u automobilových nadšenců taky jistě "nakopne"!
Rozbalit vlákno
7
16. 10. 2020 18:12
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
jojo dřív byla ty hybride nadávka, dneska se ztoho stává toužebná onanie nad dobroserstvím a láskou k polárním medvídkům....


Arktidě jenom přeju válku o nerostný suroviny a vytěžnost jak poust v sae...
Avatar - eLzyx
16. 10. 2020 18:25
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
díval jsem se na technické řešení mildhybridu u Volva a nepřijde mi to nijak extra přetechnizované. 10kW elektromotor v podstatě nahrazuje akorát startér a alternátor. Baterka 0,25kWh je jak na e-bike. Ani cena náhradních dílů není nijak extrémní. Přesto reálná úspora paliva je víc jak litr/100km. Takže za průměrnou životnost auta se na každém autě ušetří cirka 2500L paliva. Tedy 70t Kč. A tolik ten systém nestál.
Jako bonus - to auto je živější (skoro se chce říci, že se chová skoro jak se škrtící klapkou ovládanou lankem) a hádám, že i životnost motoru bude vyšší, protože má "elektroparťáka", co mu pomáhá. Takže méně vibrací, zátěže ...
Takže mildhybrid? Rozhodně ano a strašně se divím, že to nenapadlo nikoho o dost dříve.
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2020 18:33
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
To není nic nového, že náklady na mild hybrid jsou v řádu pár tisíců, ale reálná úspora je otázkou. Zvlášť mimo město.
Avatar - wakantanka
16. 10. 2020 22:03
Re: Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
Sranda je že ten mildhybrid skúšal Renault už v Lagúne I. a nepredpokladám že medzitým sa nepracovalo na jeho životnosti.
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 15:49
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
Proč to nikoho nenapadlo dříve? Protože je to koncepce naprosto na guvno a jediný důvod, proč tohle dnes vzniká je NEDC. To je celé.

PHEV vzniká jen pro splnění tabulkových sra*ek předepisovaných EU.
Avatar - 3_diamanty
17. 10. 2020 11:21
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
vsetko smeruje k hybridizacii a elektrifikacii tak to proste je.. nasledujuca dekada bude uz jasne v tomto duchu a asi nema zmysel uz nad tym nejak plakat ale skor je potrebne sa tomu prisposobit .... ved aj ludi je stale viac.. produkuje sa tym padom stale viac emisii a odpadu a stale je vacsi dopyt po vsetkom... od pitnej vody cez vzacne kovy az po bavlnu ci vanilku .... ale planeta proste nie je nafukovacia... a tak je potrebne nieco s tym uz robit ... tiez ma netesi fakt ze auta su coraz pomalsie zlozitejsie drahsie a cele akesi dobabranejsie a nafuknutejsie ale uz prestavam aj ja nad tym plakat... fakt tym si uz nepomozem(e) ... treba sa proste prisposbit a byt rad ze auta ako take este vobec mame v sukromnych rukach a jazdime sami aj riadime ich sami aj nadalej... lebo je dost mozne ze bude este aj horsie a co potom...
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 18:18
Re: Dočkáme?! Když v automobilovém světě slyším...
Takže milý zlatý, Evropa vymírá a nebýt invaze z Afriky a východu, tak jde počet obyvatel Evropy do... Takže to, že tu pár zkurv*nců pod zástěrou ekologie posílá s podporou blbých politiků autoprůmysl do hrobu, znamená jediné - Evropa jako celek je naprosto blbá.

Tyto snahy nepovedou ani k záchraně planety, ani neumožní netěžit ropu, ani nesníží globální CO2. Výsledkem bude, že automobil se místo prostředkem svobody stane prostředkem nesvobody.
Avatar - twistedTSD
16. 10. 2020 18:29
Ach jo
Cpou nám úzce zaměřené plug-iny, protože v měřícím cyklu vychází skoro jak perpetuum mobile, ale udělat přímého konkurenta Corolle hybrid je nenapadne.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2020 18:37
Re: Ach jo
Proč taky, když mohou rovnou udělat plug-in, který se dá využívat jako nabíjecí i jako běžný hybrid?
Avatar - twistedTSD
17. 10. 2020 14:20
Re: Ach jo
Proč Toyota neudělá rovnou plug-in?
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 15:47
Re: Ach jo
Protože ví že je to koncepce na guvno.
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2020 16:16
Re: Ach jo
Protože nepotřebuje? Protože je už dávno má? No jo, promiň, přemýšlení není tvá silná stránka, já vím...
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 17:08
Re: Ach jo
Toyota cestou PHEV nejde. Že v nabídce pár modelů pro zdrbanou Evropu má, je věcí jinou.
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2020 19:08
Re: Ach jo
Takže mám pravdu. Nepotřebuje je, ale přitom je má. Akorát mi tedy vysvětli, proč ty modely pro "zdrbanou Evropu" prodává i doma a v USA? Hups, zase ti to nevyšlo, co?
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 19:23
Re: Ach jo
Proč? Protože už je vyvinula pro Evropu ty ... !
Avatar - Blue Sun
18. 10. 2020 12:01
Re: Ach jo
Vyvinula je pro celý svět v dobách, kdy se v Evropě ještě elektromobilita zdaleka tolik netlačila. To ví průměrný člověk, jak to nemůžou vědět místní odborníci?
Nebo je to selektivní slepota a záměr?
Avatar - rohYpnol
18. 10. 2020 12:20
Re: Ach jo
Co lžeš?

V dobách kdy se elektormobilita zdaleka tolik netlačila?? Limity CO2 jsou dány už relativně dlouho, tak nelži.
Avatar - Blue Sun
18. 10. 2020 17:36
Re: Ach jo
Limity CO2, které by nutily Toyotu k opatřením, ještě nepřišly. Ne, plug-iny opravdu nejsou u Toyoty záležitost posledních tří let.
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2020 19:08
Re: Ach jo
Copak, pravda ti nevoní?
Avatar - JirkaVejrazka
18. 10. 2020 16:28
Re: Ach jo
Toyota dokaze z jednech surovin vyrobit bud jednu baterku pro PHEV, nebo cca 5 HEV. A podle nich je pro celkovou ekologii (a asi i jejich zisk) lepsi kdyz prodaji pet full-hybridu, nez jeden plug-in.
Avatar - Ada je zase tady
16. 10. 2020 19:00
Dnešní generace
=> neumí řídit auto a už se to ani nenaučí :no:
=> proto jim vyhovují elektrické verky bez převodovky, bez ruční brzdy a nejlépe s autopilotem
=> s těmito postiženými nemá smysl diskutovat o autech, protože jim nerozumí ani za mák
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Blue Sun
16. 10. 2020 19:38
Re: Dnešní generace
Tak ještě, že ta sebestředná generace, která se považuje za znalce, je už na vymření.
16. 10. 2020 21:37
Re: Dnešní generace
1) Seš hnusný, ubohý hulvát.
2) To si ještě chlapečku budeš muset pár desetiletí počkat! :-[]
17. 10. 2020 13:41
Re: Dnešní generace
To si sa zmýlil, to píšeš o sebe.
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2020 16:08
Re: Dnešní generace
Hulvát? A v čem, prosím?
17. 10. 2020 10:56
Re: Dnešní generace
By mě docela zajímalo, jestli bys mu tohle dokázal říct do očí.

Myslím, že ne. Ty nejspíš budeš takový ubohý kus ho.na, který umí akorát dělat ramena pod rouškou anonymity, že?
17. 10. 2020 11:21
Re: Dnešní generace
Kus modrého slunečního ho.na. :-|
17. 10. 2020 13:42
Re: Dnešní generace
A ty by si jemu povedal do očí toto, čo si napísal? Som si istý, že nie, lebo by si schytal medzi oči jednu riadne tvrdú päsť...
Avatar - xxc
17. 10. 2020 15:15
Re: Dnešní generace
nie kazdy je dusevne chory a napadne niekoho len pre obvinenie, ze nevie soferovat :-)
18. 10. 2020 17:56
Re: Dnešní generace
Ty sa najprv nauč čítať a chápať písaný text, ťunťo.
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2020 16:10
Re: Dnešní generace
Mezi oči? Na co se špinit s odpadem? Tihle mi za to fakt nestojí...
Avatar - Blue Sun
17. 10. 2020 16:09
Re: Dnešní generace
Řekl jsem jen pravdu. Že ji neumíte přijmout a vidět, to není má chyba. Klidně si štěkejte dál, ale na té pravdě to nic nezmění.
16. 10. 2020 21:36
Re: Dnešní generace
Bravo, Ádo! Vystihl jsi to velice přesně! Bohužel... ;-\ :-(
Avatar - Ada je zase tady
16. 10. 2020 19:02
Neauta
na to, že chce vyrábět neauta, zanedlouho šeredně doplatí
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 15:55
DOČKÁME? Začne nám být vnucováno!!!
Na tyhle sra*ky nikdo nečeká!!!

Autor zapomněl dodat jednu podstatnou věc - dočkáme se především dost brutálního zdražení!!! A tyhle PHEV a MHEV jsou cenově absolutně mimo. Je to cesta do automobilového zapomnění a zatracení. Nikdo tohle nechce kupovat!

Současný stav autoprůmyslu je v mnohem větších sra*kách než v době krize před 10-ti lety. Proč? Protože tehdy se jednalo o předvídatelný stav. A hlavně automobilky tomu uměly a bylo jim umožněno uzpůsobit výrobu. Automobilky přišly s výrobně lacinějšími a jednoduššími vozy a ty neziskové šly pryč z výroby.

Ale dnes? COVID bude znamenat brutální propady v prodejích a poptávce, firmy budou šetřit kde se jen dá. A autoprůmysl? Kvůli ekoteroristické politice pár pošahanců místo toho aby uzpůsoboval výrobu na jednodušší a levnější vozy, tak dělá přesný opak!!! Vyvíjí a vyrábí tyhle sra*ky, které jsou brutálně drahé a nikdo je nechce!!! ALe plán se musí plnit, tabulky jsou tabulky! Přesně jako za socialismu/komunismu!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
17. 10. 2020 18:26
Vážně si někdo myslí, že tohle se bude prodávat?!
Mégane Grandtour Plugin E-TECH 160 Zen ZAČÍNÁ na nádherných 795.000,- Kč... Obyčejný kombík nižší střední třídy. 0,8M v základu. V době COVIDu... To vážně nikomu nedochází že 1 a 1 jsou dvě???
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku