Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Renault rozšiřuje elektrifikovanou řadu. Mildhybrid a hybrid pro Captur, plug-in pro Mégane hatch

38 komentářů

Arese
...termín "hybrid" zvedá se mi žaludek a dělá se mi nevolno. Takže ne, na něco takového rozhodně "nečekám".
Jinak zákazníci Renaultu jistě "ocení", že dostanou dražší, těžší a technicky mnohem složitější verze dříve normálních modelů (navíc nyní většinou s automatickými převodovkami), protože výrobce jejich sportovnost "dožene" novými, sportovněji tvarovanými nárazníky! "Bravo, Renaulte"! 😲 😒 😒 :no: :no: :no😒br /> P.S. Jo a "díky" taky za zrušení manuální převodovky u Meganu R.S. To jeho prodeje u automobilových nadšenců taky jistě "nakopne"!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - eLzyx
eLzyx
díval jsem se na technické řešení mildhybridu u Volva a nepřijde mi to nijak extra přetechnizované. 10kW elektromotor v podstatě nahrazuje akorát startér a alternátor. Baterka 0,25kWh je jak na e-bike. Ani cena náhradních dílů není nijak extrémní. Přesto reálná úspora paliva je víc jak litr/100km. Takže za průměrnou životnost auta se na každém autě ušetří cirka 2500L paliva. Tedy 70t Kč. A tolik ten systém nestál.
Jako bonus - to auto je živější (skoro se chce říci, že se chová skoro jak se škrtící klapkou ovládanou lankem) a hádám, že i životnost motoru bude vyšší, protože má "elektroparťáka", co mu pomáhá. Takže méně vibrací, zátěže ...
Takže mildhybrid? Rozhodně ano a strašně se divím, že to nenapadlo nikoho o dost dříve.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To není nic nového, že náklady na mild hybrid jsou v řádu pár tisíců, ale reálná úspora je otázkou. Zvlášť mimo město.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Sranda je že ten mildhybrid skúšal Renault už v Lagúne I. a nepredpokladám že medzitým sa nepracovalo na jeho životnosti.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč to nikoho nenapadlo dříve? Protože je to koncepce naprosto na guvno a jediný důvod, proč tohle dnes vzniká je NEDC. To je celé.

PHEV vzniká jen pro splnění tabulkových sra*ek předepisovaných EU.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vsetko smeruje k hybridizacii a elektrifikacii tak to proste je.. nasledujuca dekada bude uz jasne v tomto duchu a asi nema zmysel uz nad tym nejak plakat ale skor je potrebne sa tomu prisposobit .... ved aj ludi je stale viac.. produkuje sa tym padom stale viac emisii a odpadu a stale je vacsi dopyt po vsetkom... od pitnej vody cez vzacne kovy az po bavlnu ci vanilku .... ale planeta proste nie je nafukovacia... a tak je potrebne nieco s tym uz robit ... tiez ma netesi fakt ze auta su coraz pomalsie zlozitejsie drahsie a cele akesi dobabranejsie a nafuknutejsie ale uz prestavam aj ja nad tym plakat... fakt tym si uz nepomozem(e) ... treba sa proste prisposbit a byt rad ze auta ako take este vobec mame v sukromnych rukach a jazdime sami aj riadime ich sami aj nadalej... lebo je dost mozne ze bude este aj horsie a co potom...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Takže milý zlatý, Evropa vymírá a nebýt invaze z Afriky a východu, tak jde počet obyvatel Evropy do... Takže to, že tu pár zkurv*nců pod zástěrou ekologie posílá s podporou blbých politiků autoprůmysl do hrobu, znamená jediné - Evropa jako celek je naprosto blbá.

Tyto snahy nepovedou ani k záchraně planety, ani neumožní netěžit ropu, ani nesníží globální CO2. Výsledkem bude, že automobil se místo prostředkem svobody stane prostředkem nesvobody.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Cpou nám úzce zaměřené plug-iny, protože v měřícím cyklu vychází skoro jak perpetuum mobile, ale udělat přímého konkurenta Corolle hybrid je nenapadne.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Proč taky, když mohou rovnou udělat plug-in, který se dá využívat jako nabíjecí i jako běžný hybrid?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Proč Toyota neudělá rovnou plug-in?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Protože ví že je to koncepce na guvno.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Protože nepotřebuje? Protože je už dávno má? No jo, promiň, přemýšlení není tvá silná stránka, já vím...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Toyota cestou PHEV nejde. Že v nabídce pár modelů pro zdrbanou Evropu má, je věcí jinou.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Takže mám pravdu. Nepotřebuje je, ale přitom je má. Akorát mi tedy vysvětli, proč ty modely pro "zdrbanou Evropu" prodává i doma a v USA? Hups, zase ti to nevyšlo, co?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Proč? Protože už je vyvinula pro Evropu ty ... !
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vyvinula je pro celý svět v dobách, kdy se v Evropě ještě elektromobilita zdaleka tolik netlačila. To ví průměrný člověk, jak to nemůžou vědět místní odborníci?
Nebo je to selektivní slepota a záměr?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Co lžeš?

V dobách kdy se elektormobilita zdaleka tolik netlačila?? Limity CO2 jsou dány už relativně dlouho, tak nelži.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Limity CO2, které by nutily Toyotu k opatřením, ještě nepřišly. Ne, plug-iny opravdu nejsou u Toyoty záležitost posledních tří let.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Běž už fakt někam.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Copak, pravda ti nevoní?
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Toyota dokaze z jednech surovin vyrobit bud jednu baterku pro PHEV, nebo cca 5 HEV. A podle nich je pro celkovou ekologii (a asi i jejich zisk) lepsi kdyz prodaji pet full-hybridu, nez jeden plug-in.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
=> neumí řídit auto a už se to ani nenaučí :no:
=> proto jim vyhovují elektrické verky bez převodovky, bez ruční brzdy a nejlépe s autopilotem
=> s těmito postiženými nemá smysl diskutovat o autech, protože jim nerozumí ani za mák
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak ještě, že ta sebestředná generace, která se považuje za znalce, je už na vymření.
Arese
1) Seš hnusný, ubohý hulvát.
2) To si ještě chlapečku budeš muset pár desetiletí počkat! 😒]
traveldrive
To si sa zmýlil, to píšeš o sebe.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Hulvát? A v čem, prosím?
BoBik_CZ
By mě docela zajímalo, jestli bys mu tohle dokázal říct do očí.

Myslím, že ne. Ty nejspíš budeš takový ubohý kus ho.na, který umí akorát dělat ramena pod rouškou anonymity, že?
Arese
Kus modrého slunečního ho.na. 😐
traveldrive
A ty by si jemu povedal do očí toto, čo si napísal? Som si istý, že nie, lebo by si schytal medzi oči jednu riadne tvrdú päsť...
Avatar - xxc
xxc
nie kazdy je dusevne chory a napadne niekoho len pre obvinenie, ze nevie soferovat 😄
traveldrive
Ty sa najprv nauč čítať a chápať písaný text, ťunťo.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Mezi oči? Na co se špinit s odpadem? Tihle mi za to fakt nestojí...
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Řekl jsem jen pravdu. Že ji neumíte přijmout a vidět, to není má chyba. Klidně si štěkejte dál, ale na té pravdě to nic nezmění.
Arese
Bravo, Ádo! Vystihl jsi to velice přesně! Bohužel... ;-\ 😒
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
na to, že chce vyrábět neauta, zanedlouho šeredně doplatí
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Na tyhle sra*ky nikdo nečeká!!!

Autor zapomněl dodat jednu podstatnou věc - dočkáme se především dost brutálního zdražení!!! A tyhle PHEV a MHEV jsou cenově absolutně mimo. Je to cesta do automobilového zapomnění a zatracení. Nikdo tohle nechce kupovat!

Současný stav autoprůmyslu je v mnohem větších sra*kách než v době krize před 10-ti lety. Proč? Protože tehdy se jednalo o předvídatelný stav. A hlavně automobilky tomu uměly a bylo jim umožněno uzpůsobit výrobu. Automobilky přišly s výrobně lacinějšími a jednoduššími vozy a ty neziskové šly pryč z výroby.

Ale dnes? COVID bude znamenat brutální propady v prodejích a poptávce, firmy budou šetřit kde se jen dá. A autoprůmysl? Kvůli ekoteroristické politice pár pošahanců místo toho aby uzpůsoboval výrobu na jednodušší a levnější vozy, tak dělá přesný opak!!! Vyvíjí a vyrábí tyhle sra*ky, které jsou brutálně drahé a nikdo je nechce!!! ALe plán se musí plnit, tabulky jsou tabulky! Přesně jako za socialismu/komunismu!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Mégane Grandtour Plugin E-TECH 160 Zen ZAČÍNÁ na nádherných 795.000,- Kč... Obyčejný kombík nižší střední třídy. 0,8M v základu. V době COVIDu... To vážně nikomu nedochází že 1 a 1 jsou dvě???