Novinky
Renault rozšiřuje elektrifikovanou řadu. Mildhybrid a hybrid pro Captur, plug-in pro Mégane hatch
38 komentářů
...termín "hybrid" zvedá se mi žaludek a dělá se mi nevolno. Takže ne, na něco takového rozhodně "nečekám".
Jinak zákazníci Renaultu jistě "ocení", že dostanou dražší, těžší a technicky mnohem složitější verze dříve normálních modelů (navíc nyní většinou s automatickými převodovkami), protože výrobce jejich sportovnost "dožene" novými, sportovněji tvarovanými nárazníky! "Bravo, Renaulte"! 😲 😒 😒 :no: :no: :no😒br /> P.S. Jo a "díky" taky za zrušení manuální převodovky u Meganu R.S. To jeho prodeje u automobilových nadšenců taky jistě "nakopne"!
Jinak zákazníci Renaultu jistě "ocení", že dostanou dražší, těžší a technicky mnohem složitější verze dříve normálních modelů (navíc nyní většinou s automatickými převodovkami), protože výrobce jejich sportovnost "dožene" novými, sportovněji tvarovanými nárazníky! "Bravo, Renaulte"! 😲 😒 😒 :no: :no: :no😒br /> P.S. Jo a "díky" taky za zrušení manuální převodovky u Meganu R.S. To jeho prodeje u automobilových nadšenců taky jistě "nakopne"!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A ty by si jemu povedal do očí toto, čo si napísal? Som si istý, že nie, lebo by si schytal medzi oči jednu riadne tvrdú päsť...
To není nic nového, že náklady na mild hybrid jsou v řádu pár tisíců, ale reálná úspora je otázkou. Zvlášť mimo město.
díval jsem se na technické řešení mildhybridu u Volva a nepřijde mi to nijak extra přetechnizované. 10kW elektromotor v podstatě nahrazuje akorát startér a alternátor. Baterka 0,25kWh je jak na e-bike. Ani cena náhradních dílů není nijak extrémní. Přesto reálná úspora paliva je víc jak litr/100km. Takže za průměrnou životnost auta se na každém autě ušetří cirka 2500L paliva. Tedy 70t Kč. A tolik ten systém nestál.
Jako bonus - to auto je živější (skoro se chce říci, že se chová skoro jak se škrtící klapkou ovládanou lankem) a hádám, že i životnost motoru bude vyšší, protože má "elektroparťáka", co mu pomáhá. Takže méně vibrací, zátěže ...
Takže mildhybrid? Rozhodně ano a strašně se divím, že to nenapadlo nikoho o dost dříve.
Jako bonus - to auto je živější (skoro se chce říci, že se chová skoro jak se škrtící klapkou ovládanou lankem) a hádám, že i životnost motoru bude vyšší, protože má "elektroparťáka", co mu pomáhá. Takže méně vibrací, zátěže ...
Takže mildhybrid? Rozhodně ano a strašně se divím, že to nenapadlo nikoho o dost dříve.
Řekl jsem jen pravdu. Že ji neumíte přijmout a vidět, to není má chyba. Klidně si štěkejte dál, ale na té pravdě to nic nezmění.
Sranda je že ten mildhybrid skúšal Renault už v Lagúne I. a nepredpokladám že medzitým sa nepracovalo na jeho životnosti.
Mégane Grandtour Plugin E-TECH 160 Zen ZAČÍNÁ na nádherných 795.000,- Kč... Obyčejný kombík nižší střední třídy. 0,8M v základu. V době COVIDu... To vážně nikomu nedochází že 1 a 1 jsou dvě???
By mě docela zajímalo, jestli bys mu tohle dokázal říct do očí.
Myslím, že ne. Ty nejspíš budeš takový ubohý kus ho.na, který umí akorát dělat ramena pod rouškou anonymity, že?
Myslím, že ne. Ty nejspíš budeš takový ubohý kus ho.na, který umí akorát dělat ramena pod rouškou anonymity, že?
Cpou nám úzce zaměřené plug-iny, protože v měřícím cyklu vychází skoro jak perpetuum mobile, ale udělat přímého konkurenta Corolle hybrid je nenapadne.
Proč taky, když mohou rovnou udělat plug-in, který se dá využívat jako nabíjecí i jako běžný hybrid?
Limity CO2, které by nutily Toyotu k opatřením, ještě nepřišly. Ne, plug-iny opravdu nejsou u Toyoty záležitost posledních tří let.
Toyota dokaze z jednech surovin vyrobit bud jednu baterku pro PHEV, nebo cca 5 HEV. A podle nich je pro celkovou ekologii (a asi i jejich zisk) lepsi kdyz prodaji pet full-hybridu, nez jeden plug-in.
Vyvinula je pro celý svět v dobách, kdy se v Evropě ještě elektromobilita zdaleka tolik netlačila. To ví průměrný člověk, jak to nemůžou vědět místní odborníci?
Nebo je to selektivní slepota a záměr?
Nebo je to selektivní slepota a záměr?
Takže mám pravdu. Nepotřebuje je, ale přitom je má. Akorát mi tedy vysvětli, proč ty modely pro "zdrbanou Evropu" prodává i doma a v USA? Hups, zase ti to nevyšlo, co?
Proč to nikoho nenapadlo dříve? Protože je to koncepce naprosto na guvno a jediný důvod, proč tohle dnes vzniká je NEDC. To je celé.
PHEV vzniká jen pro splnění tabulkových sra*ek předepisovaných EU.
PHEV vzniká jen pro splnění tabulkových sra*ek předepisovaných EU.
Co lžeš?
V dobách kdy se elektormobilita zdaleka tolik netlačila?? Limity CO2 jsou dány už relativně dlouho, tak nelži.
V dobách kdy se elektormobilita zdaleka tolik netlačila?? Limity CO2 jsou dány už relativně dlouho, tak nelži.
Takže milý zlatý, Evropa vymírá a nebýt invaze z Afriky a východu, tak jde počet obyvatel Evropy do... Takže to, že tu pár zkurv*nců pod zástěrou ekologie posílá s podporou blbých politiků autoprůmysl do hrobu, znamená jediné - Evropa jako celek je naprosto blbá.
Tyto snahy nepovedou ani k záchraně planety, ani neumožní netěžit ropu, ani nesníží globální CO2. Výsledkem bude, že automobil se místo prostředkem svobody stane prostředkem nesvobody.
Tyto snahy nepovedou ani k záchraně planety, ani neumožní netěžit ropu, ani nesníží globální CO2. Výsledkem bude, že automobil se místo prostředkem svobody stane prostředkem nesvobody.
Protože nepotřebuje? Protože je už dávno má? No jo, promiň, přemýšlení není tvá silná stránka, já vím...
Na tyhle sra*ky nikdo nečeká!!!
Autor zapomněl dodat jednu podstatnou věc - dočkáme se především dost brutálního zdražení!!! A tyhle PHEV a MHEV jsou cenově absolutně mimo. Je to cesta do automobilového zapomnění a zatracení. Nikdo tohle nechce kupovat!
Současný stav autoprůmyslu je v mnohem větších sra*kách než v době krize před 10-ti lety. Proč? Protože tehdy se jednalo o předvídatelný stav. A hlavně automobilky tomu uměly a bylo jim umožněno uzpůsobit výrobu. Automobilky přišly s výrobně lacinějšími a jednoduššími vozy a ty neziskové šly pryč z výroby.
Ale dnes? COVID bude znamenat brutální propady v prodejích a poptávce, firmy budou šetřit kde se jen dá. A autoprůmysl? Kvůli ekoteroristické politice pár pošahanců místo toho aby uzpůsoboval výrobu na jednodušší a levnější vozy, tak dělá přesný opak!!! Vyvíjí a vyrábí tyhle sra*ky, které jsou brutálně drahé a nikdo je nechce!!! ALe plán se musí plnit, tabulky jsou tabulky! Přesně jako za socialismu/komunismu!
Autor zapomněl dodat jednu podstatnou věc - dočkáme se především dost brutálního zdražení!!! A tyhle PHEV a MHEV jsou cenově absolutně mimo. Je to cesta do automobilového zapomnění a zatracení. Nikdo tohle nechce kupovat!
Současný stav autoprůmyslu je v mnohem větších sra*kách než v době krize před 10-ti lety. Proč? Protože tehdy se jednalo o předvídatelný stav. A hlavně automobilky tomu uměly a bylo jim umožněno uzpůsobit výrobu. Automobilky přišly s výrobně lacinějšími a jednoduššími vozy a ty neziskové šly pryč z výroby.
Ale dnes? COVID bude znamenat brutální propady v prodejích a poptávce, firmy budou šetřit kde se jen dá. A autoprůmysl? Kvůli ekoteroristické politice pár pošahanců místo toho aby uzpůsoboval výrobu na jednodušší a levnější vozy, tak dělá přesný opak!!! Vyvíjí a vyrábí tyhle sra*ky, které jsou brutálně drahé a nikdo je nechce!!! ALe plán se musí plnit, tabulky jsou tabulky! Přesně jako za socialismu/komunismu!
vsetko smeruje k hybridizacii a elektrifikacii tak to proste je.. nasledujuca dekada bude uz jasne v tomto duchu a asi nema zmysel uz nad tym nejak plakat ale skor je potrebne sa tomu prisposobit .... ved aj ludi je stale viac.. produkuje sa tym padom stale viac emisii a odpadu a stale je vacsi dopyt po vsetkom... od pitnej vody cez vzacne kovy az po bavlnu ci vanilku .... ale planeta proste nie je nafukovacia... a tak je potrebne nieco s tym uz robit ... tiez ma netesi fakt ze auta su coraz pomalsie zlozitejsie drahsie a cele akesi dobabranejsie a nafuknutejsie ale uz prestavam aj ja nad tym plakat... fakt tym si uz nepomozem(e) ... treba sa proste prisposbit a byt rad ze auta ako take este vobec mame v sukromnych rukach a jazdime sami aj riadime ich sami aj nadalej... lebo je dost mozne ze bude este aj horsie a co potom...
=> proto jim vyhovují elektrické verky bez převodovky, bez ruční brzdy a nejlépe s autopilotem
=> s těmito postiženými nemá smysl diskutovat o autech, protože jim nerozumí ani za mák