Automobilový vkus má každý z nás jiný. Někdo fandí vozům japonským, jiný třeba americkým. Někomu se líbí auta upravená, někomu spíš ta v originálnímu stavu. A zatímco někdo miluje sporťáky, někdo jiný má raději offroady.
Znehodnocuje auta. Čert vem fáčko, těch je stále ještě spousta, ale ten čtyřtaktní Wartburg by byl celkem cenná rarita. Kdyby byl v originálním stavu, nezprzněný tímto umělcem.
Je to skrátka hnus fialový. Bez štipky vkusu. Všetko na jedno kopyto - veľké rozčapené kolesá a skrátené pružiny...Dal by som im to prerábať naspäť. ;-)
Typicky ujetý dederónský styl "tuningu". Odporné.
P.S. Proč mají ty auta tak hnusně zapadlá kola? A proč má ten nebohý Favorit ta kola navíc ještě tak škaredá?! Mistr Nuccio se musí v hrobě obracet... :-O:-(:-(:no::no::no:
Nemám rád takéto úpravy. Starý pekáč ostane starým pekáčom ak s kolesami s číreho
zlata a skrutkami z diamantov. Favorit bol pekný pred 30 rokmi, ale už v dobe svojho vzniku
bol zastaralý, s otrasným interiérom a mizernou kvalitou spracovania. Mal som Škodu Forma,
model 1992, viem o čom hovorím. Stará 120 bola hlučná, pomalá, ale interiér mala krajší. Žiadna
úprava neupraví slabý a hlučný motor, priveľmi ťažké riadenie, mizernú výbavu apod.
Nic :D teda kromě bíločervených světel vzadu, bočních blinkrů a vnitřků světel kolem parabol znásilněných černým sprejem.... Tomu se asi dnes říká tuning......