Autofun
Zpět na článek
Němec upravuje ikonická auta z východu. Co říkáte na jeho Škodu Favorit?
18 komentářů
cjoctavian
7
Nechapem, co je to za pochybnu modu s tymi absurdnymi znizeniami...
Přejít do diskuze
Futurista
Fakt je nutný tvořit článek o takových střepech? Nečetl jsem, stačila úvodní fotka.
Škoda, že se nedočteme o závažnějších a masovějších problémech nebo novinkách, atd...
Škoda, že se nedočteme o závažnějších a masovějších problémech nebo novinkách, atd...
Arese
Typicky ujetý dederónský styl "tuningu". Odporné.
P.S. Proč mají ty auta tak hnusně zapadlá kola? A proč má ten nebohý Favorit ta kola navíc ještě tak škaredá?! Mistr Nuccio se musí v hrobě obracet... 😲 😒 😒 :no: :no: :no:
P.S. Proč mají ty auta tak hnusně zapadlá kola? A proč má ten nebohý Favorit ta kola navíc ještě tak škaredá?! Mistr Nuccio se musí v hrobě obracet... 😲 😒 😒 :no: :no: :no:
traveldrive
Je to skrátka hnus fialový. Bez štipky vkusu. Všetko na jedno kopyto - veľké rozčapené kolesá a skrátené pružiny...Dal by som im to prerábať naspäť. 😉
macino
Nemám rád takéto úpravy. Starý pekáč ostane starým pekáčom ak s kolesami s číreho
zlata a skrutkami z diamantov. Favorit bol pekný pred 30 rokmi, ale už v dobe svojho vzniku
bol zastaralý, s otrasným interiérom a mizernou kvalitou spracovania. Mal som Škodu Forma,
model 1992, viem o čom hovorím. Stará 120 bola hlučná, pomalá, ale interiér mala krajší. Žiadna
úprava neupraví slabý a hlučný motor, priveľmi ťažké riadenie, mizernú výbavu apod.
zlata a skrutkami z diamantov. Favorit bol pekný pred 30 rokmi, ale už v dobe svojho vzniku
bol zastaralý, s otrasným interiérom a mizernou kvalitou spracovania. Mal som Škodu Forma,
model 1992, viem o čom hovorím. Stará 120 bola hlučná, pomalá, ale interiér mala krajší. Žiadna
úprava neupraví slabý a hlučný motor, priveľmi ťažké riadenie, mizernú výbavu apod.
Lukáš Vaňatka
Vždyť tomu dal hnusná kola a zkrátil pružiny. To mi připomíná tuningy tak 20 let na zpět.
žlababa
Znehodnocuje auta. Čert vem fáčko, těch je stále ještě spousta, ale ten čtyřtaktní Wartburg by byl celkem cenná rarita. Kdyby byl v originálním stavu, nezprzněný tímto umělcem.
white label
To je tak ,když si tuzer (naivně) myslí, že je tuner, a nějaký Zajíc Honza z auto.cz, jej v tomto hlubokém omylu ještě utvrzuje. :no😒br />
P.S. Asi to jeho rodiče v dětství přeháněli s nákupy autíček Hot Wheels.
P.S. Asi to jeho rodiče v dětství přeháněli s nákupy autíček Hot Wheels.
Miroslav Holík
Nic 😁 teda kromě bíločervených světel vzadu, bočních blinkrů a vnitřků světel kolem parabol znásilněných černým sprejem.... Tomu se asi dnes říká tuning......
peotl
to přesně odpovídá východoněmecké stlátanině. je to hrůza, kterou bylo vidět i za komoušů
white label
Tím, že dáš do Wartburgu čtyřtakt, z něj opravdovou "raritu" fakt neuděláš.
Ale jinak souhlas.
Ale jinak souhlas.
traveldrive
Ale no tak. Na svoju dobu a miesto vzniku to nebolo zlé auto. Samozrejme, 15 ročný Favorit už bol šrot ako každá vtedajšia škodovka.
megacruiser
musí mít člověk alespoň trochu vkusu. Lepší fotky jsem už nenašel, jen si pamatuji, že měl kola Alessio Monza a skvěle tam padly. To co tu prezentuje auto.cz je hnus fialovej.
http😐/juragpz.sweb.cz/…drej-200x150.JPG
http😐/juragpz.sweb.cz/…drej-200x150.JPG
http😐/juragpz.sweb.cz/…drej-200x150.JPG
http😐/juragpz.sweb.cz/…drej-200x150.JPG
http😐/juragpz.sweb.cz/…drej-200x150.JPG
http😐/juragpz.sweb.cz/…drej-200x150.JPG
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.