Automobilka Isuzu premiérově použila naftový motor, aby předběhla konkurenci. Trik se ukázal jako dvojsečná zbraň a po dopadu všech negativ dieselu zůstala jen vzpomínka na revoluční sedan pro šest pasažérů.
Ne vážně je to ZAJÍMAVÝ = spotřebuje VÍC ropy, je DRAŽŠÍ, je hlasitější a PORUCHOVĚJŠÍ, je dražší i servisně, problémy s emisema celouu dobu až po fakt úchylnej rozsah https://www.idnes.cz/…856_automoto_fdv viz i tenhle článek od prvopočátku to byl motor na prd, POTŘEBUJE dotování paliva = a stejně část lidí dodnes..
Při pohledu z boku si člověk říká, jak se do toho vepředu asi nastupovalo. Okna předních dvěří jsou o třetinu kratší než okna zadních, příjde mi, že ten průlez byl hrozně úzký. Na ty dochované exempláře je teda žalostný pohled, zvlášť ta fotka prochcaného interiéru je smutná. Jinak je to auto celkem hezké. Ale ze kterého Hillmana že je to teda licence? Z Minxe určitě ne, ten je o třídu menší.
Myslím, že gény tam budú, Japonci v tom čase robili podobné veci ako dnes Číňania. Rozdiel triedy v tom nevidím, Minx mohol byť v ponímaní Japoncov pokojne 6-miestny, stačila jednodielna lavica vpredu.