Novinky
s (dis)komfortem dieslového pohonu dodnes. Ó pardon, dnes si ještě do toho musíte dokupovat i chcanky aby to vůbec jelo.
Při pohledu z boku si člověk říká, jak se do toho vepředu asi nastupovalo. Okna předních dvěří jsou o třetinu kratší než okna zadních, příjde mi, že ten průlez byl hrozně úzký. Na ty dochované exempláře je teda žalostný pohled, zvlášť ta fotka prochcaného interiéru je smutná. Jinak je to auto celkem hezké. Ale ze kterého Hillmana že je to teda licence? Z Minxe určitě ne, ten je o třídu menší.
Ale áno, je to Minx. Nič iné vtedy Hillman prakticky nemal.
https😐/auta5p.eu/katalog/hillman/minx_08.php
https😐/auta5p.eu/katalog/hillman/minx_08.php
No to ne, není to ani superminx. Ta kastle je úplně jiná a navíc čtyřmístná.
EDIT: takže podle wikipedie https😐/en.wikipedia.org/…iki/Isuzu_Bellel to mělo PODLE Minxe systém pérování a Minx se předtím vyráběl v licenci v Isuzu.
EDIT: takže podle wikipedie https😐/en.wikipedia.org/…iki/Isuzu_Bellel to mělo PODLE Minxe systém pérování a Minx se předtím vyráběl v licenci v Isuzu.
Přitom i základní princip = z barelu ropy dojedeme dál na benzín než na naftu = je MÍNUS jak hrom
Ne vážně je to ZAJÍMAVÝ = spotřebuje VÍC ropy, je DRAŽŠÍ, je hlasitější a PORUCHOVĚJŠÍ, je dražší i servisně, problémy s emisema celouu dobu až po fakt úchylnej rozsah https😐/www.idnes.cz/…856_automoto_fdv viz i tenhle článek od prvopočátku to byl motor na prd, POTŘEBUJE dotování paliva = a stejně část lidí dodnes..
Protože tím podporuješ adBlue monopol vejvar předsedy vlády svý země? :😉
Pro začátek bych mu přestal zvýhodňovat cenu paliva pro osobní diesly jen TO by udělalo SAKRA BRUTAL masakr :-!