Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: První japonský automobil s naftou pod kapotou byl šestimístný sedan. Propadl

Automobilka Isuzu premiérově použila naftový motor, aby předběhla konkurenci. Trik se ukázal jako dvojsečná zbraň a po dopadu všech negativ dieselu zůstala jen vzpomínka na revoluční sedan pro šest pasažérů.  
Zpět na článek
12. 11. 2020 08:16
12. 11. 2020 11:44
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2020 20:11
Fakt zajímavé
Tolik mínusů včetně NUTNOSTI dotování paliva = a stejně se rozšířila nafta v osobních vozech až neuvěřitelně

Přitom i základní princip = z barelu ropy dojedeme dál na benzín než na naftu = je MÍNUS jak hrom
Rozbalit vlákno
4
11. 11. 2020 20:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2020 20:33
Re: Fakt zajímavé
Jj forever https://www.autoforum.cz/…opet-na-chvostu/ :D

Ne vážně je to ZAJÍMAVÝ = spotřebuje VÍC ropy, je DRAŽŠÍ, je hlasitější a PORUCHOVĚJŠÍ, je dražší i servisně, problémy s emisema celouu dobu až po fakt úchylnej rozsah https://www.idnes.cz/…856_automoto_fdv viz i tenhle článek od prvopočátku to byl motor na prd, POTŘEBUJE dotování paliva = a stejně část lidí dodnes..
11. 11. 2020 23:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2020 09:05
Re: Fakt zajímavé
Protože spotřebuje VÍC ropy než 2.0 TSI? :D

Protože tím podporuješ adBlue monopol vejvar předsedy vlády svý země? :*)

Pro začátek bych mu přestal zvýhodňovat cenu paliva pro osobní diesly jen TO by udělalo SAKRA BRUTAL masakr :-!
Avatar - Roman Horký
12. 11. 2020 06:43
A tak je to milé děti
s (dis)komfortem dieslového pohonu dodnes. Ó pardon, dnes si ještě do toho musíte dokupovat i chcanky aby to vůbec jelo.
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2020 10:40
Re: A tak je to milé děti
Používaš aj hlavu, alebo uvažuješ výhradne riťou? Tipujem to druhé. Leda že by si mal v tej hlave nasrané.
Avatar - Stejsn
12. 11. 2020 08:16
Nastupování
Při pohledu z boku si člověk říká, jak se do toho vepředu asi nastupovalo. Okna předních dvěří jsou o třetinu kratší než okna zadních, příjde mi, že ten průlez byl hrozně úzký. Na ty dochované exempláře je teda žalostný pohled, zvlášť ta fotka prochcaného interiéru je smutná. Jinak je to auto celkem hezké. Ale ze kterého Hillmana že je to teda licence? Z Minxe určitě ne, ten je o třídu menší.
Rozbalit vlákno
3
12. 11. 2020 10:44
Re: Nastupování
Ale áno, je to Minx. Nič iné vtedy Hillman prakticky nemal.

https://auta5p.eu/katalog/hillman/minx_08.php
Avatar - Stejsn
12. 11. 2020 11:44
Re: Nastupování
No to ne, není to ani superminx. Ta kastle je úplně jiná a navíc čtyřmístná.

EDIT: takže podle wikipedie https://en.wikipedia.org/…iki/Isuzu_Bellel to mělo PODLE Minxe systém pérování a Minx se předtím vyráběl v licenci v Isuzu.
12. 11. 2020 12:53
Re: Nastupování
Myslím, že gény tam budú, Japonci v tom čase robili podobné veci ako dnes Číňania. Rozdiel triedy v tom nevidím, Minx mohol byť v ponímaní Japoncov pokojne 6-miestny, stačila jednodielna lavica vpredu.