Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vedoucí vývoje Škody předčasně končí. Mluvilo se o něm jako o možném šéfovi značky

Christian Strube šéfoval vývoji automobilky Škoda Auto od prosince 2015. Nyní odchází do předčasného důchodu.
Zpět na článek
11. 11. 2020 09:13
Re: Jak napsal twisted a ještě k tomu
Prosímtě, můžeš mi vysvětlit jak ze Škodovky budou dělat Dacii?? Já nevím, že ve snaze tak moc bránit Škodu před tím zlým VW jsou všichn i tak zaslepení. Zaprvé - jediné vyjádření které řekl, je že se škoda musí odlišit od VW a Audi, aby koncern VW dokázal získat větší kus trhu. Teď se ty značky prolínají, a dokáží oslovit určité procento. Cílem bude je diferencovat, tak, aby lidé, co si teď VW nekoupí, ale kupují korejce, Opel, Citroen nebo Dacii chtěli a mohli kupovat Škodu. To ale taky může znamenta nový trh pro Škodu a její mnohem větší růst. O nějakém zhoršování kvalitiy nemůže být řeč. Zaprvé, má defakto novou modelovou řadu - obnovení čeká Superb v mrtvém umírajícím segmentu a Fabii, Ovšem pokud se podíváš na konkurenci, na kterou chce mířit, tak ta nabízí (krom Dacie) vyšší výbavy za lepší ceny - tak mi teď řekni jak se na ně škodovka bude přibližovat? Sníží už tak nízkou základní výbavu? To asi ne, to už by tuplem každý koupil radši Rio nebo Corsu... Ubere bezpečnostní prvky? Ne, protože potřebují hvězdičky bezpečnosti. Prostě a jednoduše, se akorát změní marketing, upraví business plán ohledně marží, a interní platby v rámci VW koncernu se přesměrují tak, aby to vypadalo, že Audi a VW vydělávají více, Škoda méně.
Avatar - Blue Sun
10. 11. 2020 21:53
Re: Vtipné
Možná nic, ale i to nic bude více, než tvá zaslepenost. :-D
10. 11. 2020 21:32
Re: Jak napsal twisted a ještě k tomu
:D Hezký pokus, ale nejsem prodejce Škodovky. Nicméně pracoval jsem pro VW na stavbě předsériových aut, takže jsem tyhle změny v rámci "modelové péče" zajišťoval.

Neslyšel jsem, a ani nečetl, jediné slovo od nového šéfa Škodovky, že by ji chtěl přistřihnout křídla, pouze že chtějí dělat i jednodušší verze, aby mohli konkurovat levnějším značkám. Kde je pravda uvidíme v budoucnu.

Ty změny, o kterých mluvíš, se dějí neustále a ne všechny jsou k horšímu. To, že je tlak na šetření je jasné a někde to vidět půjde, ale pokud to bude blbost typu filcu ve dveřích a nebude se šidit mechanika auta, motory, podvozek, software, tak je to za mě snesitelné. Ale ano, zamrzí to, v tom s tebou souhlasím.
Diess mluví zejména o tom, že Škoda je zisková díky tomu, že se nepodílí na vývoji tak jako Audi a VW a nakupuje od VW levněji. Úplně stačí, když zdraží nákupní cenu platformy MQB a MEB, část zisku tím přelejí k VW a Škoda rázem bude vypadat mnohem méně úspěšně.
10. 11. 2020 19:52
Re: Jak napsal twisted a ještě k tomu
Jistě že ano. Ale ty nezásadní už se dějou.
Těch tvejch 5 litrů jeuž teď jenpro někter trhy (včetně ČR), tak se nepředváděj.
Z viditelných změn? Tak např. Kodiaqy a Karoqy ve vyšších výbavách už nemají ve skříňce u spolujezdce tapecírung, ale dáváš brejle nebo klíče rovnou na plast. To je jeden z příkladů, který šli udělat narychlo a hned. Ale další modelové roky a hlavně nové modely se už budou plánovat sv tomto směru.
Možná, že ti ten kousek koberečku přijde směšnej, ale právě součtem desítek i stovek (často ne takto viditelných) drobných ústupků na kvalitě se z nadprůměrného mainstreamu stane ten Opel. Co příde zítra
Ten chromovej plastík na dveřích by mohl bejt nekvalitnějc udělanej, co na tom že se za 2 let sloupe?
A co repráky? Pozná někdo při zkušební jízdě když tam dáme místo levnýho z Číny ještě levnější z Číny.
Nehádám se z tebou. Záměrěm přistřihnout škodovce křídla se netají Diess ani ten novej generální. Tak nemel srance (tvůj slovník). A jsem si jist, že co mohouu dělat hned, s německou urputostí udělají. I když zatím maličkosti.
Ty "modelová péče"P. Ti na školeních pěkně vymejvaj palici, viď.
10. 11. 2020 19:36
Re: Nepřekvapivé
Částečně máš pravdu, ale spousta těchto odchodů je prostě přirozeným procesem. Standartní doba, kterou člověk zůstává na vysoké manažerské pozici je u VW 5 let. Pak rotuje zase jinam. Dokonce na spoustě pozic vyrotovat musí, jinak mají problém.
10. 11. 2020 19:33
Re: Jak napsal twisted a ještě k tomu
Ach jo, kde se tyhle srance vždycky vezmou je mi záhadou, asi prostě "naše" povaha.
Celou dobu první vlny corony všichni zaručeně věděli, že Škodovka nebude mít co vyrábět a bude se propouštět. Tří týdny zpět zase všichni v MB kraji tvrdili, že se Škodovka zavře, protože má moc nakažených, žádné zakázky, nejsou díly apod. Obojí bylo nakonec úplně naopak.

Žádná Dacie se konat nebude. Ani v dohledné době nemůže, vše je naplánováno na X let dopředu a investice už běží. Ad Seat, kéž by Škodovka měla třeba sedačky jako mají oni.

Diess je koko. to s tebou naprosto souhlasím a nejspíš moc dlouho nevydrží.

Jaké konkrétní změny se prosím ve výrobě dějí?? Třeba to, že nastupuje modelová péče, která se rok a půl plánovala? Jinak si totiž neumím představit, co tak najednou změnili? Dávají do aut tvrdší plasty? Horší tlumiče nebo místo 5l už z výroby tankují jen 3l paliva?
Žádná větší změna se v autě nemůže udělat bez toho, aniž by se postavily předsériové auta a vše se otestovalo, což trvá minimálně 3/4 roku + plánování + náběh do série. Takže žádné zásadnější neplánované změny ve výrobě se prostě už z principu fungování koncernu VW dít nemůžou.
10. 11. 2020 19:13
Re: Vtipné
Hold nemoze byt kazdy tak genYalny ako ty,ty slnieckarsky genYus :D
Avatar - twistedTSD
10. 11. 2020 19:09
Re: Vtipné
Hahaha za to ty jsi ze všech nejgeniálnější. Faktem je, že jsou vyhazování vysocí představitelé automobilky, která je dlouhodobě úspěšná.
10. 11. 2020 19:01
Re: Vtipné
Je to náš názor. V případě toho druhého je i podložený.
Napiš něco, čím to vyvrátíš nebo svůj názor.
Aha, ty o tom nic nevíš.
Tak nic.
Avatar - Blue Sun
10. 11. 2020 18:49
Vtipné
je, jak všichni přesně vědí, že to bylo kvůli odporu k elektromobilitě nebo kvůli snaze dělat lepší auta, než VW... Vy jste genyjální.... fakt že jo. :-D :-D
10. 11. 2020 18:41
Re: Tento borec Strube.....
Ještě, (nebo spíš bohužel) že se toho nedožil starý Piech! Ten by takové zloduchy a likvidátory hnal svinským krokem! :-[]
10. 11. 2020 18:26
Re: Jak napsal twisted a ještě k tomu
1.9 když už.
10. 11. 2020 18:25
Re: Tento borec Strube.....
Tenhle měl potenciál budovat.
Ten co přišel má ničit, dusit a škrtat.
Avatar - pradeda777
10. 11. 2020 17:59
Tento borec Strube.....
...se již viděl jako big boss Škodovky a na poslední chvíli ho "přeskočil" ten borec z Afriky....no koho by to nenaštvalo.... :-[]
Avatar - rohYpnol
10. 11. 2020 17:40
Proč?
Dost možná proto, že nemají zapotřebí znechutit si závěr kariéry politickým plánem na EV spasení světa. Zažili krásnou dobu automobilismu, ve které byla na vrcholu žebříčku hodnot snaha dělat lepší a lepší vozy, které chtějí zákazníci.
Novou dobu, kdy je cílem dělat vozy, na kterých je maximalizován dosažitelný zisk, které jakkoliv splní emisní absurdní limity a které ještě jsou schopni u zákazníků udat aniž by jim je hodili zákazníci na hlavu, je opravdu lepší nechat na jiné, pokud tu ta možnost je. Pokud se na žebříček hodnot u zboží dostane na první místo cokoliv jiného jak zákazník, tak je to známka že je lepší to zabalit a začít dělat něco jiného :-!
10. 11. 2020 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2020 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 11. 2020 16:26
Škoda Škody
Ještě že jsem si dobrou Škodu už koupil nedávno a další auto doufám budu řešit až tak za 6 a více let. Nedivil bych se kdyby pán odcházel do důchodu z flustrace....I když určitě nebude chudý důchodce :-)
10. 11. 2020 16:26
Re: Jak napsal twisted a ještě k tomu
Tak to je tragédie - to co si škodovka za 30 let extrémně tvrdou prací vybudovala, ten nový šéf zlikviduje za pár měsíců. A ta zběsilá násilná elektrifikace je doslova hřebík do rakve.... :-O :-( :no:
10. 11. 2020 15:27
Tohohle pána je škoda
Dokázal, že na kratičkou dobu byla Škodovka lepší než VW i když to nikdo v Německu nechtěl.
Objektivně to byl vždycky jen zbožný český přání.
A zas bude.
Jsem objektivní - býval jsem Škoda hater kdysi.
10. 11. 2020 15:09
Jak napsal twisted a ještě k tomu
musí být také každý pořádně zapálený pro plán nového šéfíka...udělat ze škodovky druhej seat nebo opel, v horším Dacii.
Je to marketing postavenej na hlavu a to, co předvádi Diess je děs. On veřejně haní své dobré zboží na kterým se dobře vydělává a vytrubuje v německým tisku do světa, že ho bude zhoršovat. To je paráda.
Už to začalo. Plíživě ale informace (konkrétní) už mám.
Změny na autech už se dějí v Boleslavi a Kvasinách už v těchto výrobních týdnech.
Avatar - twistedTSD
10. 11. 2020 15:04
Nepřekvapivé
Čistka těch nejschopnějších, hlavně když budou mít ten správný názor na elektromobilitu.