Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektrické SUV BMW iX nabídne výkon přes 500 koní a dojezd až 600 km

První mnichovské SUV postavené na nové čistě elektrické platformě by mělo zaujmout pozici technologické vlajkové lodi, do výroby zamíří jíž příští rok.
Zpět na článek
11. 11. 2020 19:17
11. 11. 2020 19:20
11. 11. 2020 19:35
11. 11. 2020 22:50
11. 11. 2020 19:36
11. 11. 2020 20:03
12. 11. 2020 08:14
11. 11. 2020 21:01
11. 11. 2020 21:05
11. 11. 2020 23:08
11. 11. 2020 23:41
12. 11. 2020 09:06
11. 11. 2020 21:03
11. 11. 2020 21:35
11. 11. 2020 23:26
11. 11. 2020 21:57
11. 11. 2020 21:59
12. 11. 2020 10:23
12. 11. 2020 05:25
12. 11. 2020 07:20
12. 11. 2020 10:16
12. 11. 2020 10:50
12. 11. 2020 11:16
12. 11. 2020 12:40
12. 11. 2020 14:05
12. 11. 2020 14:28
12. 11. 2020 15:01
12. 11. 2020 14:03
12. 11. 2020 15:02
12. 11. 2020 15:22
13. 11. 2020 08:02
12. 11. 2020 08:24
12. 11. 2020 09:14
12. 11. 2020 08:29
12. 11. 2020 08:35
12. 11. 2020 12:33
12. 11. 2020 14:49
12. 11. 2020 20:43
12. 11. 2020 18:45
13. 11. 2020 17:24
Avatar - WinDiesel
11. 11. 2020 19:11
Proč mi jen ten pohled zepředu ...
... připomíná dámské podvazky ????? :D
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 20:47
Re: Proč mi jen ten pohled zepředu ...
Lebo si si dávno nevrzol...? :D
11. 11. 2020 19:13
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
11. 11. 2020 20:14
Re: CO TO ZAS JE? BMW ??? ANI HO... !!!
Nojo kdo by chtěl 510 koní s nižší poruchovostí = když může mít diesel co je nejporuchovější a potřebuje dotování provozu a jezdí na ropu co na 100% dojde + je fakt šíleně (ne)ekologická a vzhledem k tomu že jí NEMÁME taky sakra neekonomická :-)

KDO by chtěl dojet z barelu ropy dál na benzín když lze ujet míň na naftu která k tomu navíc potřebuje ZVÝHODŇOVAT ;-)

Jen blázen by chtěl mít přes 500 koní vznikajících třeba https://www.idnes.cz/…ec_reportaze_kot nebo https://www.denik.cz/…st-20180906.html a už vůbec šílenství je https://www.hybrid.cz/…u-ceny-elektriny

Jj neni nad naftičku = je to nejporuchovější typ pohonu, je výrobně nejdražší, potřebuje zvýhodňovat cenu paliva a z barelu ropy vyrobíš o dost míň nafty = ale holt ZVYK je ZVYK :-!
11. 11. 2020 23:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2020 08:52
Re: CO TO ZAS JE? BMW ??? ANI HO... !!!
Nojo = a spotřebuje víc ropy = než 2.0 TSI ;-)

Pro začatek by stačilo = přestat mu zvýhodňovat palivo :-)
Avatar - WinDiesel
11. 11. 2020 19:13
Je to zženštilé ...
A ten pokroucený volant vypadá jak po bouračce.
BMW se vrátilo ke konceptu "elektrozkrat musí vypadat jako když se designer pořádně zhulil"
Rozbalit vlákno
3
11. 11. 2020 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2020 19:53
Re: Je to zženštilé ...
> CHCI normální auto !

... a tím myslím že chci aby VŠECHNY auta jezdily jenom na UHLÍ a místo šaltrpáky měly KLADIVO!!!!!!!!
11. 11. 2020 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2020 19:13
Opravdová příšernost...
...dehonestující tradiční bavorský design, tradice. :no:
Rozbalit vlákno
2
11. 11. 2020 19:39
Re: Opravdová příšernost...
přitom ještě na skicách to vůbec nevypadalo špatně

https://insideevs.com/…/5291100/bmw-ix/
12. 11. 2020 01:28
Re: Opravdová příšernost...
Suhlas, ak toto ma byt predzvest dizajnoveho smerovania znacky v najblizsich rokoch, tak to bude kucapaca.
Avatar - miromen
11. 11. 2020 19:17
Nevěřim
Tomu volantu nevěřim ani ten znak co v něm vězi, ale třeba se pletu.
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 19:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 11. 2020 19:35
Zajímavý
Metriky WLTP, a vlastně i EPA, přestávají být zajímavý, protože dojezd ve všech režimech kromě dálnice už prostě stačí. Na dálnici to začíná být zajímavý.

iX bude mít nejspíš nejlepší aerodynamiku ve třídě (TMX, eTron, GLC, iPace). Tipuju reálně dálniční dojezd jako Tesla Model X, tzn. 350 km při průměrných 130 km/h. S tím už se dá žít.

Tipuju baterky od CATL, což by bylo super. Stejný dostává TM3 SR+ na export do Evropy. Mají dlouhou životnost a snesou vysoký nabíjecí proud. Takže i nabíjecí křivka by mohla být stejně dobrá jako TMX.

Další dva postřehy co v článku nezazněly,
1) nemá to frunk
2) nemluví o OTA update, což by asi řekli kdyby s tím počítali. Navíc BMW asi ještě nějakou dobu nebude umět využít flotilu pro sběr dat.
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 22:50
Re: Zajímavý
Jestli nema frunk, tak je to fail.
Ze bude v technologiich daleko za Teslou je samozrejmy - ota, fsd...

Aero bude mit lepsi podle me TMX vzhledem k bocnimu profilu.
A vzhledem k absenci bobrich zubu. :-)

Myslim, ze to bude mit velkou konkurenci, jak v Modelu X tak Y.
Ceny budou jiste spis na urovni (pomerne vyrazne - o 15cm?) vetsiho Modelu X.

PS To s tim dojezdem porad spousta lidi nechape, ze dobit 120km za 10min je pro normalniho cloveka naprosto dostatecny. Jenomze zdejsi diskuze jsou plny generalnich manazeru, ktery nemuzou ztratit na ceste (narozdil od hodin denne na acz) ani sekundu.
11. 11. 2020 19:36
dobry noo
Design nehodnotim. Pokud chces aby se na tebe lidi divali tak mas proste tady velkou sanci. Jako automobilovej fanda si to dovedu predstavit vedle meho Mustangu a Mini Cooperu. Jen se obavam te ceny.
Rozbalit vlákno
2
11. 11. 2020 20:03
Re: dobry noo
Cena nejspíš moc neulítne od konkurence.

eTron 1.9M za holátko
EQC 2M holátko
TMX 2.5M vybavená

Parametry budou lepší než meďák a audi, takže můj odhad spíš k těm 2.5
12. 11. 2020 08:14
Re: dobry noo
Já si dovedu představit sex s Monicou Belluci. Já si toho vlastně dokážu představit ještě mnohem víc...
Avatar - Ja Prvni 123
11. 11. 2020 20:06
Šmánkote, proč jsou lidi tak bl... neracionálně uvažující?
EV může dávat smysl jako autíčko do centra historických měst, kde je omezený prostor, nulové místní emise jsou skutečně výhodou a i když dneska jsou benzínová auta už mnohem tišší, než bývala, stejně je EV pořád tišší...
Ale na to se hodí auto kolem 3 metrů délky a stačí mu cca 30 kW výkonu... ale k čemu je dobré TOHLE?!!
Rozbalit vlákno
3
11. 11. 2020 20:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
12. 11. 2020 08:21
Re: Šmánkote, proč jsou lidi tak bl... neracionálně uvažují
No hlavně v centrech historických měst budou moc rádi za dou a více tunová auta.
Avatar - wakantanka
12. 11. 2020 09:02
Re: Šmánkote, proč jsou lidi tak bl... neracionálně uvažují
A toto ti pripadá ako autíčko do centra mesta? Pod pojmom autíčko si ja predstavujem niečo ako Fiat 500, eCitigo, prípadne niečo veľkosti triedy B. Problém použitia takejto techniky u malého autíčka je následne cena, za ktorú si to kúpi maximálne pár majetných nadšencov. Toto musí prešľapávať cestičku práve pre tie malé autá, do ktorých sa tá technológia dostane až o pár rokov, keď sa zaplatí vývoj práve v takýchto veľkých a drahých modeloch.
11. 11. 2020 21:01
Paráda!
Dobre, už sme to predýchali, je čas si znovu prejsť galériu. Možno tu budem v menšine, ale mne sa to páči. Koncept Vision iNext ma nejak neoslovil a som rád, že tak nevyzerá aj sériové auto. Takto: Ako by podľa vás malo vyzerať elektrické SUV za kopec peňazí? Teraz som mal možnosť preliezť si Enyaq a celkom sklamanie, lebo podobný efekt by sa dal spraviť aj väčším faceliftom Kodiaqa (jasné, je mi jasné, že je to konštrukčne iné). Ale nejak sa mi viac pozdáva, keď sú elektromobily poňaté futuristicky a iX taká je. Som na to auto fakt zvedavý. :yes:
Rozbalit vlákno
4
11. 11. 2020 21:05
Re: Paráda!
Jo, kdyby nebylo, to co pisu niz...

Mne se ty vysoky ledvinky nelibi ani na spalovaku. Natoz na EV, kde uz vubec nedavaji smysl.

S interierem krome volantu nemam problem.
Z boku a zezadu (krome toho ze v tom vidim Audi..) dobry.
Libi se mi C sloupek à la Lexus RX.
11. 11. 2020 23:08
Re: Paráda!
Zmysel majú aj keď je to elektro. Niekde treba skryť plno senzorov. Keď ostane voľná plocha, dopadne to ako pri facelifte elektrickej Kony..jednoducho zle.
11. 11. 2020 23:41
Re: Paráda!
Tezko rict, na co si spis clovek zvykne.

Ja vim, ze vertikalni ledvinky se mi nelibi.
A tezko se to casem zmeni.

Ten Hyundai treba casem vydejcham. :-)
Pred FL se mi libil...
Avatar - wakantanka
12. 11. 2020 09:06
Re: Paráda!
Keď to všetci budú robiť rovnako, tak jediným rozlišovacím znakom ostane čo, znak na kapote? BMW si vybralo už dávno takúto identitu a ak nechce aby ich výtvor bol považovaný za novú Teslu či Hyundai nemá veľmi na výber, bez ohľadu či to má alebo nemá nejaký technický či aerodynamický zmysel.
11. 11. 2020 21:03
Jsem fanousek EV
i3 jsem uz nejak prekousnul a asi bych s ni dokazal zit.

Ale tady ty bobri zuby, zmrsenej volant a viko kufru z Q7, to je na me moc. Treba to jeste zmeni.
Rozbalit vlákno
10
11. 11. 2020 21:11
Re: Jsem fanousek EV
"Zabi bobra, zachrániš strom." - na túto obludku to dokonale sedí. Spredu je to hnusné, a je to žiaľ aj jediný znak, ktorý hovorí, že ide o BMW. Zboku to môže byť čokoľvek, ten tvar je už unifikovaný do takej miery, že ide v automobilovom svete už priam o klišé.
Zvnútra za mňa absolútna tragédia. Človeku, čo ho navrhoval, by mali zobrať diplom (ak ho má) a na zbytok kariéry ho postaviť do haly k pásu. V tom interiéri nesedí absolútne nič. Nesúrodé tvary, neladiace farby, nechutná zmeska materiálov, skrátka niečo odporné. Mám pocit, že už veľmi dávno som nevidel nové auto, ktorému by sa dal dizajn, zvonku či zvnútra, dal bez väčších výhrad pochváliť.
11. 11. 2020 23:09
Re: Jsem fanousek EV
Ja takovy designove (pro me) dokonaly auta mam. Interier i exterier top.

Namatkou:
Honda e - svebytny prcek se spravnym (a zadnim...) pohonem a modernim, ale libivym interierem
Alfa Giulia, dokonala jak designem, tak ridicsky
Peugeot (nejen) 508, designove dokonaly mainstream
Mazda 3 (nova), nazivo v cerveny skutecne krasna - umelecky dilo
Volvo V90, tomu rikam strohy design :yes:
A abychom nekrivdili BMW, tak 8 grand coupe.

PS Nemohu si odpustit podle me nejhorsi exterier (zad) z posledni doby. Zive setkani s novym Leonem combi.
11. 11. 2020 21:14
Re: Jsem fanousek EV
No musím s tebou souhlasit, na i3 se zvyknout dá. Svým způsobem má zajímavý design, ikdyž okno zadních polodverí mohl být v jedné linii ;-) Pořád je jasné, že to je od BMW.

Tady tohle designové zvěrstvo, co předvádí Adrianova chráněná dílna, nemá s odkazem na sportovně elegantní design značky nic společného. Je to obtloustlý bobr z velkou bachratou zadnicí. Designový odpad. Na to může kdokoliv v klidu nalepit jakoukoliv čínskou značku a je to. :no:
11. 11. 2020 23:00
Re: Jsem fanousek EV
Adrian me fakt stve s tema vertikalnima ledvinkama.

Uz dlouho se ty ledvinky neustale snizovaly.
Ted nastal opacny proces.
Asi uz jsem taky starej. :-)
12. 11. 2020 08:01
Re: Jsem fanousek EV
Jo, kdysi tu někdo psal, že budeme ještě na Banglea vzpomínat. Měl pravdu, zlatý Chris Bangle :yes:
12. 11. 2020 08:08
Re: Jsem fanousek EV
Bangle mel styl.

A treba jeho 5ka je po letech dokonala.

Bobri zuby? Uvidime, co si o nich budeme myslet po letech.
12. 11. 2020 08:14
Re: Jsem fanousek EV
Ano, e60 je i po letech krásná ;-) Na bobří zuby si nezvyknu, navíc když je přes ně spz :no:
Avatar - wakantanka
12. 11. 2020 09:09
Re: Jsem fanousek EV
"Je to obtloustlý bobr z velkou bachratou zadnicí." tak toto by sa dalo aplikovať na všeličo od 3 a 5er GC, cez x4 až po x6. :)
12. 11. 2020 13:14
Re: Jsem fanousek EV
To je taky fakt, ale ty bobří zuby má jen tohle, a 4er, ikdyž tam zrovna je ta zadní část podařená ;-)
Avatar - kari.laz
12. 11. 2020 08:23
Re: Jsem fanousek EV
NEEEE, to mi neříkej, že ty jsi EV fanoušek. Až doteď jsem to netušil, jsem rád, že jsi se přiznal a už všichni víme čemu fandíš. :D :D :D
11. 11. 2020 21:35
nazivo ok
videl som bobra nazivo na ceste a pacil sa mi
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 23:26
Re: nazivo ok
Tak to jsi měl kliku, ono těch nevyholených už dnes moc není.... :-)
Avatar - Machýrek
11. 11. 2020 21:53
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Blue Sun
11. 11. 2020 22:21
Re: To jsou žehlící prkna?
Z jednoho tam roste nějaká kytička, to asi nebude na žehlení. Podle fotek dál to jsou nějaké "stolky"? No, domů bych si tohle nedal, a to mám moderní design rád.
Avatar - Snooob
12. 11. 2020 09:51
Re: To jsou žehlící prkna?
nie, to sú návrhy stredovej konzoly. Tu je to trochu vidieť:
https://img2.auto.cz/…ull/6658017_.jpg
Avatar - Mokrous
11. 11. 2020 21:57
Už zase?
Baterie má kapacitu 100kW a dál? A při spotřebě 21kWh na 100km bude dojezd 600km. Ahaaa. 6x21 rovná se... A z wallboxu o výkonu 11 k ( to jako koní? ) se nabije za xy....
Bože můj, do čehos to duši dal?!?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Machýrek
11. 11. 2020 21:59
Design
No takový divný, od C sloupku dál to z BMW nemá nic, jako jiný auto.

A obecně bezrámový okna nemusim.
Rozbalit vlákno
1
12. 11. 2020 10:23
Re: Design
Ani po C stĺpik to z BMW nemá nič. D8 sa na to nalepiť akékoľvek logo, mimo bobrích zubov v tom BMW nenájdeš.
Avatar - 3_diamanty
11. 11. 2020 23:18
dalsi elektricky
gyc ktory silou mocou musi vyzerat exoticky a gycovo... pritom klasicke SUVecka od bmw su dnes uz aj celkom kukatelne...

inak komu treba na rozvoz deti nakupy pracu ci zahradu 500 konovu haraburdu za 3 melony ... neviem ale tadial podla mna mobilita ludi nejde tymto smerom... toto je mrtva vetva... nemam nic proti zoe alebo el niru ale taketo SUVecka s 500 konmi za X melonov s xichtom udenej makrely rozhodne nie su buducnostou elektrickej masovej mobility....
Rozbalit vlákno
1
11. 11. 2020 23:46
Re: dalsi elektricky
No to by ale asi nebyla budoucnost masove mobility i kdyby to vypadalo jako Jaguar E-type.
:-)

Vzhledem ke kategorii.
Na to si dela zalusk id.3 ;-)
11. 11. 2020 23:28
"Pozoruhodný" výkon designovéo odd. BMW...
....protože vždy, když si myslím, že design mnichovské značky už nemůže klesnout hlouběji, mě vzápětí přesvědčí o opaku! :-O ;-\ :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2020 05:25
BMW
Tak to je peknej humus! Kam se to BMW zene!?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
12. 11. 2020 07:20
Tohle auto
je pro mě bodem zlomu, bude-li budoucnost bmw čistě EV a v tomto stylu designu, pak se moje a bmw cesty rozejdou, po třiceti letech. Pro mě už v té kreaci není nic z bmw, koncepce pohonu, design, tohle je jakési designové cvičení s různými geom. tvary na krabici od bot, na které nalepili bmw znáček.
Rozbalit vlákno
13
12. 11. 2020 10:16
Re: Tohle auto
Ještě máš Porsche, Ferrari atd :-[]
Avatar - Dinar
12. 11. 2020 10:50
Re: Tohle auto
U elektroaut přestane dělení na premii a mainstream dávat smysl, žádný náskok díky technice nebude, jen větší baterky za víc peněz. Takže, jestli budu mít na takovém autě znáček s vrtulkou nebo třeba ten okřídlený šíp, mi bude nejspíš jedno, navíc zrovna enyaq vypadá podstatně líp než tahle kreace z Mnichova. ;-)
12. 11. 2020 11:16
Re: Tohle auto
Se vzhledem souhlasím, Enyaq jsem už několikrát viděl naživo a je vážně povedený. Tohle je něco naprosto bezpohlavního a navíc nehezkého.

Jestli prémie nedá dohromady něco, čím by mohla ospravedlnit reálně svou nadstavbu, tak jako taková končí. Zatím si to neumím představit, jak by to vyjma technologií mohlo fungovat lépe, třeba je strategie již připravená.

Nicméně, i škodovka má teď v Enyaqu svou RWD ;-)
12. 11. 2020 12:40
Re: Tohle auto
Chces tim rict, ze premie byla primarne o pohonu?

Proc by se jinak melo neco menit?
12. 11. 2020 14:05
Re: Tohle auto
Ano, pro mě byla a je prémie primárně o pohonu. RWD, motory podélně (až na výjimky typu Audi či levnějších modelů), motory R/V6, V8, V10, V12.

Pakliže budou vše elektromotory, je to jedno jako druhé.
12. 11. 2020 14:28
Re: Tohle auto
Pozn. - i Audi mají (od A4 nahoru včetně) motor uložený podélně. "Jenom" je více vpředu a chybí zadokolková verze. ;-)
12. 11. 2020 15:01
Re: Tohle auto
JJ, špatně jsem to napsal, vím ;-)
12. 11. 2020 12:46
Re: Tohle auto
Ale no tak... EV nemajú podvozok, brzdy, riadenie? Nemôžu mať rôzne výbavy, luxusné prvky, alebo rôzne vychytávky? Neriešia ergonómiu, dizajn, použité materiály, kvalitu, dielenské spracovanie? Nemaj obavy, všetko bude. ;-)
Avatar - Dinar
12. 11. 2020 14:03
Re: Tohle auto
Tak vzhledem k tomu, že nejvíc se prodávají ev značky, jejíž kvalita zpracování je naprosto tristní, interier je holobyt s tabletem, tak... ne. Bude to jedno, navíc slušné jízdní vlastnosti auta s el. motorem a baterkami v podlaze zvládne taky každý, jinými slovy, rozdíly budou (jsou) minimální, cenu určí počet, resp. kapacita baterií. Znáček na kapotě už nic garantovat nebude.
12. 11. 2020 14:32
Re: Tohle auto
Keď budú EV robiť všetci, rozdiely medzi nimi budú podobné ako pri bežných spaľovákoch. Tiež budeš hodnotiť posed, priestor, pohodlie, filtrovanie podvozku, odozvu od riadenia, nedotáčavosť, schopnosti infoteinmentu, tempomat a tak ďalej.
Ak auto nemá spaľovací motor, neznamená to, že to nie je auto. Vidíš to čiernobielo a také to určite nie je a nebude. Zvykneme si, lebo nám nič iné neostane.
12. 11. 2020 15:02
Re: Tohle auto
S většinou co píšeš nemůžu plně souhlasit, ale poslední věta je 1000% :yes:
12. 11. 2020 15:22
Re: Tohle auto
Když budou elektroauta závodit na okruhu, budou podle mého názoru pořád vítězit ti stejní řidiči jako předtím.
Avatar - Dinar
13. 11. 2020 08:02
Re: Tohle auto
V tom, o čem píšeš, a co se NEtýká vlastností pohonu a jízdních vlastností, jsou ty rozdíly mezi premií a mainstreamem minimální už dnes a je to vidět na modelech ve třídách, kde se premie s mainstreamem potkávají. Rozdíl je právě v jízdních vlastnostech a kvalitách hnacích řetězců, což je dáno podstatou, klasická koncepce, složité zavěšení, v pohonech víceválce, plnotučné at převodovky. A tohle s el. pohonem odpadne, stačí se podívat právě na teslu, výrobce bez jakékoliv zkušenosti s výrobou aut, a pokud srovnáš jeho vrcholné modely např. s porsche, tak si tam to porsche udrží malinký náskok, díky všem těm desetiletí zkušeností se stavbou aut, ale rozdíl je opravdu minimální, a to proto, že jsou to elektromobily, postavit dobře jezdící auto se spal. motorem je řádově náročnější.
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2020 07:24
Nejodpornější BMW všech dob
A ještě k tomu podvod ze zákona, kterému se nevyrovná ani dieselgate. Emise nula a to je lež a šílená nadváha, která se rovněž nepočítá. Absolutní nesmysl, aby se člověk pohyboval sám v autě těžkým jak naložená dodávka. Lhaní horší než za komunistů.
Rozbalit vlákno
10
12. 11. 2020 08:26
Re: Nejodpornější BMW všech dob
zavři se s tím do garáže a zavři se do garáže s nastartovaným benzínem:)
12. 11. 2020 08:42
Re: Nejodpornější BMW všech dob
V tom případě by bylo lepší se s tímhle zavřít do skladiště jaderného odpadu v Temelíně nebo do komína tepelné elektrárny ne? ;-)
12. 11. 2020 10:28
Re: Nejodpornější BMW všech dob
Na tom majú zásluhu aj spaľováky, ťažba, doprava ropy, výroba palív, to všetko hltá kvantá elektriny. Alebo je elektrina na tieto účely čistejšia?
Avatar - Hammunasakra
12. 11. 2020 10:46
Re: Nejodpornější BMW všech dob
https://edison.media/e-hub/so-viel-strom-brauchen-autos-mit-verbrennungsmotor/20826274.html + https://autobible.euro.cz/…le-malo-ji-neni/#…

Místní blokování odkazů cizích webů a materiálů O AUTECH = je fakt hnus :no: :-(
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2020 11:20
Re: Nejodpornější BMW všech dob
To přece nikdo nepopírá, problém je ten, že Cígo s tříválcem je je na pokutu. Obrovský el mastodont má v emisích nula. To je ta pitomost.
12. 11. 2020 12:00
Re: Nejodpornější BMW všech dob
To jsou prime (lokalni) emise.

Kdyz ho budes nabijet ze solaru, tak ty emise budou skutecne minimalni.

A emise potrebne na vyrobu EV se v pripade skutecne (temer) bezemisniho provozu vykompenzuji rychle.

To je bohuzel vec, kterou anti-EV neuvazuji.
Vubec si ji nepripousti.
A radeji pisou uplny hlouposti.

https://cs.m.wikipedia.org/…D_zkreslen%C3%AD

https://cs.m.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt

Zdravim zdejsi horlive anti-EV diskutery.
Mozna by si meli precist krome o autech neco o psychologii. :-)

EV je v pripade nabijeni energii z obnovitelnych zdroju skutecne velkym prinosem.
Avatar - twistedTSD
12. 11. 2020 12:19
Re: Nejodpornější BMW všech dob
Lokální emise nikoho nezajímají. Jinak bychom je neměřili neškodným plynem.
12. 11. 2020 12:24
Re: Nejodpornější BMW všech dob
Kdyz si koupis benzinovy auto, tak tam dejme tomu tech 95g na km budes mit vzdy.

Narozdil od EV, kde muzes realne jezdit treba za 30g cely zivotni cyklus vcetne vyroby i recyklace!!!

To ze EV nesmrdi, by mohl pochopit i zaryty odpurce EV...

Bohuzel odpurce elektromobility tady bude vecne sermovat tim, ze to neni za nulu. A jeste si mysli, ze je jediny, kdo na neco takoveho prisel. :D :D :D
Samozrejme, nic neni za nulu.
Ale mit spotrebu tri-ctyri litry benzinu nebo jeden litr benzinu je sakra rozdil!

PS Zajimavy je, ze anti-EV na jednu stranu tvrdi, ze na 95g se nelze dostat bez elektrifikace. Na druhou stranu ale neveri nizkym emisim EV. :-O
Avatar - KANKUNEN
12. 11. 2020 13:12
Re: Nejodpornější BMW všech dob
Opět jsi úplně vedle
12. 11. 2020 15:24
Re: Nejodpornější BMW všech dob
Nevím, jestli reaguješ na mě
že ten systém ještě není dokonale vyřešený neznamená, že to do budoucna nebude lepší řešení, než fosilní paliva.

Znovu, doporučuji shlédnout
https://www.csfd.cz/…planete/prehled/
12. 11. 2020 07:41
Bude se to skvěle prodávat
No je to teda ultrahnus, skoro jako každé BMW za posledních 6 let. Tudíž se to ale bude výborně prodávat, protože cílová skupina jsou zbohatlíci bez špetky vkusu, EU a Čína co potřebujou Bago do levýho a na masírku do centra (Rusák v teplákách, páprda "podnikatel", bazarník a podobný klasický škatulky). Ty to budou milovat, my milovníci klasických BMW tu automobilku neuživíme, jsme socky :D :D .
Rozbalit vlákno
0
12. 11. 2020 08:24
Kdo ví?
Docela by mě zajímalo, čím je způsobena snaha dát elektromobilům zcela svébytný - a nezřídka velmi kontroverzní - design? Nestačilo by prostě do normální X5ky instalovat baterky a elektromotory? Nebo to vnímají jako něco zcela odlišného a chtějí se té šance "chytit" a obléct ji do úplně nového kabátu?
Osobně se mi třeba líbí Taycan, ale kdyby tomu dali daleko víc designového jazyka Porsche, vůbec by mi to nevadilo... místo toho tomu dají prapodivné světla a šílené kola...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - wakantanka
12. 11. 2020 09:14
Re: Kdo ví?
Vidím minimálne dve príčiny. Aerodynamika bude u tej zmienenej X5 asi horšia.
Na jednej strane chcú aby to bolo jasne identifikovateľné ako BMW, ale na druhej strane (ak to verejnosť neprijme) nechcú uškodiť tradičným zástupcom. Trošku taká schíza a akoby hra na istotu. :-)
12. 11. 2020 08:29
obal prodava
Tyhle ridici jsou jinaci nez my. Takze ten produkt musi bejt jinačí. Individualita, odlišit se, nejít s davem, bejt někdo. No a kdyz tomu das to hezky pozlatko ze chranis planetu tak jsou korunky doma. Teda doma u prodejce.
Rozbalit vlákno
7
12. 11. 2020 08:35
Re: obal prodava
Tesla se prodává dobře a její design mi vůbec nevadí.
12. 11. 2020 10:32
Re: obal prodava
Tak asi záleží na tom, ako sa to spraví. Keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. Mimochodom, doba sa mení tak ako myslenie ľudí a vnímanie EV. Nissan Leaf v prvej generácii bol schválne iný, aby sa čo najviac odlišoval od zbytku produkcie a upozorňoval na seba. Druhá generácia je celkom iná - voči prvej nenápadná, s ambíciami páčiť sa oveľa širšiemu okruhu ľudí.
12. 11. 2020 12:33
Re: obal prodava
Tesla byla uz v prvni generaci to, co Leaf ve druhe...

Ja nemam problem ani s jednim.
Ale musi se mi libit.
Leaf 1 me neurazi.
12. 11. 2020 14:49
Re: obal prodava
Tak pokud tě Leaf 1 neuráží, tak jseš buď 1) slepý, nebo 2) designérský ignorant, nebo 3) famaticktý elektrohujer.... :-O ;-\ ;-\
12. 11. 2020 20:43
Re: obal prodava
To vis ze jo.

A ty jsi letadlo.
Avatar - wakantanka
12. 11. 2020 21:15
Re: Re: obal prodava
Ty si očividne to z bodu 1 aj 2. Mýliť si Tipo sedan s 3er a chceš tu niekomu vykladať niečo o dizajne?
13. 11. 2020 17:21
Re: Re: obal prodava
Ano, majitelé lepší sedanů Tipa sedan se s takovými mýlkami méně informovaných lidí občas setkávají. Píšou si to na internetovém fóru. Co je na tom nepochopitelného? A jak to souvisí s odporným Leafem I. generace? Toto ktirické hodnocení jeho designu bylo a je zcela obvyklé, a to i zde na auto.cz. Don Víto je v jeho pozitivním designovém hodnocení opravdová bílá vrána! ;-)
Avatar - Seeloewe
12. 11. 2020 12:52
Futuristický design
Určitě nasbírám hromadu mínusů, když koukám do zdejší diskuze, ale mě se to auto líbí. Podle mě vypadá se Sport Paketem v červené a zejména v bílé fakt impozantně.
Určitě to není střihem exteriéru ani interiéru klasické BMW, ale to určitě ani nebyl záměr, stejně jako tomu bylo před lety u i3. Ale pořád jde to auto jasně identifikovat jako BMW.
Beru to jako technologickou výkladní skříň a pro ni mi to ztvárnění dává smysl. A jsem zvědavý na další podrobnosti k technice, protože i to málo, co bylo zatím zveřejněno, zní velmi zajímavě.

P.S. Už jsem zažil spoustu uvedení nových BMW na trh, a že je to hnus a zpronevěření se tradicím apod., říkali lidi i při premiéře E36, E39, E38, E53, atd., Tedy u těch modelů, které dnes hodně lidí (možná většina) vzývá jako ikony BMW ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pradeda777
12. 11. 2020 16:05
Re: Futuristický design
Designováno specificky na ohromení Číňanů, nic jiného v tom nehledej.... :-!
Avatar - _Karel_
12. 11. 2020 18:45
Baterie
asi byly hodně drahý, když nezbylo ani na interiér.
Jestli tohle má být ekvivalentem X5, a výstavní skříní technologií, tak nějak zapomněli dát tomu odpovídající obal.
Jak psal Pája - dehonestace značky.
Rozbalit vlákno
1
13. 11. 2020 17:24
Re: Baterie
Ona je otázka, jestli ještě vůbec lze BMW více dehonestovat... ;-\ ;-\ :-( :-O