Elektromobily
TT
7
Lebo si si dávno nevrzol...? 😁
Přejít do diskuze
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A ten pokroucený volant vypadá jak po bouračce.
BMW se vrátilo ke konceptu "elektrozkrat musí vypadat jako když se designer pořádně zhulil"
BMW se vrátilo ke konceptu "elektrozkrat musí vypadat jako když se designer pořádně zhulil"
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
je pro mě bodem zlomu, bude-li budoucnost bmw čistě EV a v tomto stylu designu, pak se moje a bmw cesty rozejdou, po třiceti letech. Pro mě už v té kreaci není nic z bmw, koncepce pohonu, design, tohle je jakési designové cvičení s různými geom. tvary na krabici od bot, na které nalepili bmw znáček.
Cena nejspíš moc neulítne od konkurence.
eTron 1.9M za holátko
EQC 2M holátko
TMX 2.5M vybavená
Parametry budou lepší než meďák a audi, takže můj odhad spíš k těm 2.5
eTron 1.9M za holátko
EQC 2M holátko
TMX 2.5M vybavená
Parametry budou lepší než meďák a audi, takže můj odhad spíš k těm 2.5
"Zabi bobra, zachrániš strom." - na túto obludku to dokonale sedí. Spredu je to hnusné, a je to žiaľ aj jediný znak, ktorý hovorí, že ide o BMW. Zboku to môže byť čokoľvek, ten tvar je už unifikovaný do takej miery, že ide v automobilovom svete už priam o klišé.
Zvnútra za mňa absolútna tragédia. Človeku, čo ho navrhoval, by mali zobrať diplom (ak ho má) a na zbytok kariéry ho postaviť do haly k pásu. V tom interiéri nesedí absolútne nič. Nesúrodé tvary, neladiace farby, nechutná zmeska materiálov, skrátka niečo odporné. Mám pocit, že už veľmi dávno som nevidel nové auto, ktorému by sa dal dizajn, zvonku či zvnútra, dal bez väčších výhrad pochváliť.
Zvnútra za mňa absolútna tragédia. Človeku, čo ho navrhoval, by mali zobrať diplom (ak ho má) a na zbytok kariéry ho postaviť do haly k pásu. V tom interiéri nesedí absolútne nič. Nesúrodé tvary, neladiace farby, nechutná zmeska materiálov, skrátka niečo odporné. Mám pocit, že už veľmi dávno som nevidel nové auto, ktorému by sa dal dizajn, zvonku či zvnútra, dal bez väčších výhrad pochváliť.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
EV může dávat smysl jako autíčko do centra historických měst, kde je omezený prostor, nulové místní emise jsou skutečně výhodou a i když dneska jsou benzínová auta už mnohem tišší, než bývala, stejně je EV pořád tišší...
Ale na to se hodí auto kolem 3 metrů délky a stačí mu cca 30 kW výkonu... ale k čemu je dobré TOHLE?!!
Ale na to se hodí auto kolem 3 metrů délky a stačí mu cca 30 kW výkonu... ale k čemu je dobré TOHLE?!!
A toto ti pripadá ako autíčko do centra mesta? Pod pojmom autíčko si ja predstavujem niečo ako Fiat 500, eCitigo, prípadne niečo veľkosti triedy B. Problém použitia takejto techniky u malého autíčka je následne cena, za ktorú si to kúpi maximálne pár majetných nadšencov. Toto musí prešľapávať cestičku práve pre tie malé autá, do ktorých sa tá technológia dostane až o pár rokov, keď sa zaplatí vývoj práve v takýchto veľkých a drahých modeloch.
No je to teda ultrahnus, skoro jako každé BMW za posledních 6 let. Tudíž se to ale bude výborně prodávat, protože cílová skupina jsou zbohatlíci bez špetky vkusu, EU a Čína co potřebujou Bago do levýho a na masírku do centra (Rusák v teplákách, páprda "podnikatel", bazarník a podobný klasický škatulky). Ty to budou milovat, my milovníci klasických BMW tu automobilku neuživíme, jsme socky 😁 😁 .
No musím s tebou souhlasit, na i3 se zvyknout dá. Svým způsobem má zajímavý design, ikdyž okno zadních polodverí mohl být v jedné linii 😉 Pořád je jasné, že to je od BMW.
Tady tohle designové zvěrstvo, co předvádí Adrianova chráněná dílna, nemá s odkazem na sportovně elegantní design značky nic společného. Je to obtloustlý bobr z velkou bachratou zadnicí. Designový odpad. Na to může kdokoliv v klidu nalepit jakoukoliv čínskou značku a je to. :no:
Tady tohle designové zvěrstvo, co předvádí Adrianova chráněná dílna, nemá s odkazem na sportovně elegantní design značky nic společného. Je to obtloustlý bobr z velkou bachratou zadnicí. Designový odpad. Na to může kdokoliv v klidu nalepit jakoukoliv čínskou značku a je to. :no:
i3 jsem uz nejak prekousnul a asi bych s ni dokazal zit.
Ale tady ty bobri zuby, zmrsenej volant a viko kufru z Q7, to je na me moc. Treba to jeste zmeni.
Ale tady ty bobri zuby, zmrsenej volant a viko kufru z Q7, to je na me moc. Treba to jeste zmeni.
....protože vždy, když si myslím, že design mnichovské značky už nemůže klesnout hlouběji, mě vzápětí přesvědčí o opaku! 😲 ;-\ 😒 :no:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak asi záleží na tom, ako sa to spraví. Keď dvaja robia to isté, nemusí to byť to isté. Mimochodom, doba sa mení tak ako myslenie ľudí a vnímanie EV. Nissan Leaf v prvej generácii bol schválne iný, aby sa čo najviac odlišoval od zbytku produkcie a upozorňoval na seba. Druhá generácia je celkom iná - voči prvej nenápadná, s ambíciami páčiť sa oveľa širšiemu okruhu ľudí.
"Je to obtloustlý bobr z velkou bachratou zadnicí." tak toto by sa dalo aplikovať na všeličo od 3 a 5er GC, cez x4 až po x6. 😊
To jsou prime (lokalni) emise.
Kdyz ho budes nabijet ze solaru, tak ty emise budou skutecne minimalni.
A emise potrebne na vyrobu EV se v pripade skutecne (temer) bezemisniho provozu vykompenzuji rychle.
To je bohuzel vec, kterou anti-EV neuvazuji.
Vubec si ji nepripousti.
A radeji pisou uplny hlouposti.
https😐/cs.m.wikipedia.org/…D_zkreslen%C3%AD
https😐/cs.m.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt
Zdravim zdejsi horlive anti-EV diskutery.
Mozna by si meli precist krome o autech neco o psychologii. 😄
EV je v pripade nabijeni energii z obnovitelnych zdroju skutecne velkym prinosem.
Kdyz ho budes nabijet ze solaru, tak ty emise budou skutecne minimalni.
A emise potrebne na vyrobu EV se v pripade skutecne (temer) bezemisniho provozu vykompenzuji rychle.
To je bohuzel vec, kterou anti-EV neuvazuji.
Vubec si ji nepripousti.
A radeji pisou uplny hlouposti.
https😐/cs.m.wikipedia.org/…D_zkreslen%C3%AD
https😐/cs.m.wikipedia.org/…ger%C5%AFv_efekt
Zdravim zdejsi horlive anti-EV diskutery.
Mozna by si meli precist krome o autech neco o psychologii. 😄
EV je v pripade nabijeni energii z obnovitelnych zdroju skutecne velkym prinosem.
Na tom majú zásluhu aj spaľováky, ťažba, doprava ropy, výroba palív, to všetko hltá kvantá elektriny. Alebo je elektrina na tieto účely čistejšia?
To přece nikdo nepopírá, problém je ten, že Cígo s tříválcem je je na pokutu. Obrovský el mastodont má v emisích nula. To je ta pitomost.
A ještě k tomu podvod ze zákona, kterému se nevyrovná ani dieselgate. Emise nula a to je lež a šílená nadváha, která se rovněž nepočítá. Absolutní nesmysl, aby se člověk pohyboval sám v autě těžkým jak naložená dodávka. Lhaní horší než za komunistů.
Metriky WLTP, a vlastně i EPA, přestávají být zajímavý, protože dojezd ve všech režimech kromě dálnice už prostě stačí. Na dálnici to začíná být zajímavý.
iX bude mít nejspíš nejlepší aerodynamiku ve třídě (TMX, eTron, GLC, iPace). Tipuju reálně dálniční dojezd jako Tesla Model X, tzn. 350 km při průměrných 130 km/h. S tím už se dá žít.
Tipuju baterky od CATL, což by bylo super. Stejný dostává TM3 SR+ na e😜ort do Evropy. Mají dlouhou životnost a snesou vysoký nabíjecí proud. Takže i nabíjecí křivka by mohla být stejně dobrá jako TMX.
Další dva postřehy co v článku nezazněly,
1) nemá to frunk
2) nemluví o OTA update, což by asi řekli kdyby s tím počítali. Navíc BMW asi ještě nějakou dobu nebude umět využít flotilu pro sběr dat.
iX bude mít nejspíš nejlepší aerodynamiku ve třídě (TMX, eTron, GLC, iPace). Tipuju reálně dálniční dojezd jako Tesla Model X, tzn. 350 km při průměrných 130 km/h. S tím už se dá žít.
Tipuju baterky od CATL, což by bylo super. Stejný dostává TM3 SR+ na e😜ort do Evropy. Mají dlouhou životnost a snesou vysoký nabíjecí proud. Takže i nabíjecí křivka by mohla být stejně dobrá jako TMX.
Další dva postřehy co v článku nezazněly,
1) nemá to frunk
2) nemluví o OTA update, což by asi řekli kdyby s tím počítali. Navíc BMW asi ještě nějakou dobu nebude umět využít flotilu pro sběr dat.
> CHCI normální auto !
... a tím myslím že chci aby VŠECHNY auta jezdily jenom na UHLÍ a místo šaltrpáky měly KLADIVO!!!!!!!!
... a tím myslím že chci aby VŠECHNY auta jezdily jenom na UHLÍ a místo šaltrpáky měly KLADIVO!!!!!!!!
Pozn. - i Audi mají (od A4 nahoru včetně) motor uložený podélně. "Jenom" je více vpředu a chybí zadokolková verze. 😉
Vidím minimálne dve príčiny. Aerodynamika bude u tej zmienenej X5 asi horšia.
Na jednej strane chcú aby to bolo jasne identifikovateľné ako BMW, ale na druhej strane (ak to verejnosť neprijme) nechcú uškodiť tradičným zástupcom. Trošku taká schíza a akoby hra na istotu. 😄
Na jednej strane chcú aby to bolo jasne identifikovateľné ako BMW, ale na druhej strane (ak to verejnosť neprijme) nechcú uškodiť tradičným zástupcom. Trošku taká schíza a akoby hra na istotu. 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Kdyz si koupis benzinovy auto, tak tam dejme tomu tech 95g na km budes mit vzdy.
Narozdil od EV, kde muzes realne jezdit treba za 30g cely zivotni cyklus vcetne vyroby i recyklace!!!
To ze EV nesmrdi, by mohl pochopit i zaryty odpurce EV...
Bohuzel odpurce elektromobility tady bude vecne sermovat tim, ze to neni za nulu. A jeste si mysli, ze je jediny, kdo na neco takoveho prisel. 😁 😁 😁
Samozrejme, nic neni za nulu.
Ale mit spotrebu tri-ctyri litry benzinu nebo jeden litr benzinu je sakra rozdil!
PS Zajimavy je, ze anti-EV na jednu stranu tvrdi, ze na 95g se nelze dostat bez elektrifikace. Na druhou stranu ale neveri nizkym emisim EV. 😲
Narozdil od EV, kde muzes realne jezdit treba za 30g cely zivotni cyklus vcetne vyroby i recyklace!!!
To ze EV nesmrdi, by mohl pochopit i zaryty odpurce EV...
Bohuzel odpurce elektromobility tady bude vecne sermovat tim, ze to neni za nulu. A jeste si mysli, ze je jediny, kdo na neco takoveho prisel. 😁 😁 😁
Samozrejme, nic neni za nulu.
Ale mit spotrebu tri-ctyri litry benzinu nebo jeden litr benzinu je sakra rozdil!
PS Zajimavy je, ze anti-EV na jednu stranu tvrdi, ze na 95g se nelze dostat bez elektrifikace. Na druhou stranu ale neveri nizkym emisim EV. 😲
U elektroaut přestane dělení na premii a mainstream dávat smysl, žádný náskok díky technice nebude, jen větší baterky za víc peněz. Takže, jestli budu mít na takovém autě znáček s vrtulkou nebo třeba ten okřídlený šíp, mi bude nejspíš jedno, navíc zrovna enyaq vypadá podstatně líp než tahle kreace z Mnichova. 😉
https😐/edison.media/e-hub/so-viel-strom-brauchen-autos-mit-verbrennungsmotor/20826274.html + https😐/autobible.euro.cz/…le-malo-ji-neni/#…
Místní blokování odkazů cizích webů a materiálů O AUTECH = je fakt hnus :no: 😒
Místní blokování odkazů cizích webů a materiálů O AUTECH = je fakt hnus :no: 😒
No takový divný, od C sloupku dál to z BMW nemá nic, jako jiný auto.
A obecně bezrámový okna nemusim.
A obecně bezrámový okna nemusim.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
V tom případě by bylo lepší se s tímhle zavřít do skladiště jaderného odpadu v Temelíně nebo do komína tepelné elektrárny ne? 😉
Baterie má kapacitu 100kW a dál? A při spotřebě 21kWh na 100km bude dojezd 600km. Ahaaa. 6x21 rovná se... A z wallboxu o výkonu 11 k ( to jako koní? ) se nabije za xy....
Bože můj, do čehos to duši dal?!?
Bože můj, do čehos to duši dal?!?
Jo, kdyby nebylo, to co pisu niz...
Mne se ty vysoky ledvinky nelibi ani na spalovaku. Natoz na EV, kde uz vubec nedavaji smysl.
S interierem krome volantu nemam problem.
Z boku a zezadu (krome toho ze v tom vidim Audi..) dobry.
Libi se mi C sloupek à la Lexus RX.
Mne se ty vysoky ledvinky nelibi ani na spalovaku. Natoz na EV, kde uz vubec nedavaji smysl.
S interierem krome volantu nemam problem.
Z boku a zezadu (krome toho ze v tom vidim Audi..) dobry.
Libi se mi C sloupek à la Lexus RX.
Dobre, už sme to predýchali, je čas si znovu prejsť galériu. Možno tu budem v menšine, ale mne sa to páči. Koncept Vision iNext ma nejak neoslovil a som rád, že tak nevyzerá aj sériové auto. Takto: Ako by podľa vás malo vyzerať elektrické SUV za kopec peňazí? Teraz som mal možnosť preliezť si Enyaq a celkom sklamanie, lebo podobný efekt by sa dal spraviť aj väčším faceliftom Kodiaqa (jasné, je mi jasné, že je to konštrukčne iné). Ale nejak sa mi viac pozdáva, keď sú elektromobily poňaté futuristicky a iX taká je. Som na to auto fakt zvedavý. :yes:
asi byly hodně drahý, když nezbylo ani na interiér.
Jestli tohle má být ekvivalentem X5, a výstavní skříní technologií, tak nějak zapomněli dát tomu odpovídající obal.
Jak psal Pája - dehonestace značky.
Jestli tohle má být ekvivalentem X5, a výstavní skříní technologií, tak nějak zapomněli dát tomu odpovídající obal.
Jak psal Pája - dehonestace značky.
Keď budú EV robiť všetci, rozdiely medzi nimi budú podobné ako pri bežných spaľovákoch. Tiež budeš hodnotiť posed, priestor, pohodlie, filtrovanie podvozku, odozvu od riadenia, nedotáčavosť, schopnosti infoteinmentu, tempomat a tak ďalej.
Ak auto nemá spaľovací motor, neznamená to, že to nie je auto. Vidíš to čiernobielo a také to určite nie je a nebude. Zvykneme si, lebo nám nič iné neostane.
Ak auto nemá spaľovací motor, neznamená to, že to nie je auto. Vidíš to čiernobielo a také to určite nie je a nebude. Zvykneme si, lebo nám nič iné neostane.
nie, to sú návrhy stredovej konzoly. Tu je to trochu vidieť😒br />https😐/img2.auto.cz/…ull/6658017_.jpg
Bangle mel styl.
A treba jeho 5ka je po letech dokonala.
Bobri zuby? Uvidime, co si o nich budeme myslet po letech.
A treba jeho 5ka je po letech dokonala.
Bobri zuby? Uvidime, co si o nich budeme myslet po letech.
Jo, kdysi tu někdo psal, že budeme ještě na Banglea vzpomínat. Měl pravdu, zlatý Chris Bangle :yes:
No to by ale asi nebyla budoucnost masove mobility i kdyby to vypadalo jako Jaguar E-type.
😄
Vzhledem ke kategorii.
Na to si dela zalusk id.3 😉
😄
Vzhledem ke kategorii.
Na to si dela zalusk id.3 😉
Adrian me fakt stve s tema vertikalnima ledvinkama.
Uz dlouho se ty ledvinky neustale snizovaly.
Ted nastal opacny proces.
Asi uz jsem taky starej. 😄
Uz dlouho se ty ledvinky neustale snizovaly.
Ted nastal opacny proces.
Asi uz jsem taky starej. 😄
Nevím, jestli reaguješ na mě
že ten systém ještě není dokonale vyřešený neznamená, že to do budoucna nebude lepší řešení, než fosilní paliva.
Znovu, doporučuji shlédnout
https😐/www.csfd.cz/…planete/prehled/
že ten systém ještě není dokonale vyřešený neznamená, že to do budoucna nebude lepší řešení, než fosilní paliva.
Znovu, doporučuji shlédnout
https😐/www.csfd.cz/…planete/prehled/
Ano, pro mě byla a je prémie primárně o pohonu. RWD, motory podélně (až na výjimky typu Audi či levnějších modelů), motory R/V6, V8, V10, V12.
Pakliže budou vše elektromotory, je to jedno jako druhé.
Pakliže budou vše elektromotory, je to jedno jako druhé.
Tak vzhledem k tomu, že nejvíc se prodávají ev značky, jejíž kvalita zpracování je naprosto tristní, interier je holobyt s tabletem, tak... ne. Bude to jedno, navíc slušné jízdní vlastnosti auta s el. motorem a baterkami v podlaze zvládne taky každý, jinými slovy, rozdíly budou (jsou) minimální, cenu určí počet, resp. kapacita baterií. Znáček na kapotě už nic garantovat nebude.
Ale no tak... EV nemajú podvozok, brzdy, riadenie? Nemôžu mať rôzne výbavy, luxusné prvky, alebo rôzne vychytávky? Neriešia ergonómiu, dizajn, použité materiály, kvalitu, dielenské spracovanie? Nemaj obavy, všetko bude. 😉
Ani po C stĺpik to z BMW nemá nič. 😱 sa na to nalepiť akékoľvek logo, mimo bobrích zubov v tom BMW nenájdeš.
Docela by mě zajímalo, čím je způsobena snaha dát elektromobilům zcela svébytný - a nezřídka velmi kontroverzní - design? Nestačilo by prostě do normální X5ky instalovat baterky a elektromotory? Nebo to vnímají jako něco zcela odlišného a chtějí se té šance "chytit" a obléct ji do úplně nového kabátu?
Osobně se mi třeba líbí Taycan, ale kdyby tomu dali daleko víc designového jazyka Porsche, vůbec by mi to nevadilo... místo toho tomu dají prapodivné světla a šílené kola...
Osobně se mi třeba líbí Taycan, ale kdyby tomu dali daleko víc designového jazyka Porsche, vůbec by mi to nevadilo... místo toho tomu dají prapodivné světla a šílené kola...
NEEEE, to mi neříkej, že ty jsi EV fanoušek. Až doteď jsem to netušil, jsem rád, že jsi se přiznal a už všichni víme čemu fandíš. 😁 😁 😁
Se vzhledem souhlasím, Enyaq jsem už několikrát viděl naživo a je vážně povedený. Tohle je něco naprosto bezpohlavního a navíc nehezkého.
Jestli prémie nedá dohromady něco, čím by mohla ospravedlnit reálně svou nadstavbu, tak jako taková končí. Zatím si to neumím představit, jak by to vyjma technologií mohlo fungovat lépe, třeba je strategie již připravená.
Nicméně, i škodovka má teď v Enyaqu svou RWD 😉
Jestli prémie nedá dohromady něco, čím by mohla ospravedlnit reálně svou nadstavbu, tak jako taková končí. Zatím si to neumím představit, jak by to vyjma technologií mohlo fungovat lépe, třeba je strategie již připravená.
Nicméně, i škodovka má teď v Enyaqu svou RWD 😉
Já si dovedu představit sex s Monicou Belluci. Já si toho vlastně dokážu představit ještě mnohem víc...
Suhlas, ak toto ma byt predzvest dizajnoveho smerovania znacky v najblizsich rokoch, tak to bude kucapaca.
Jestli nema frunk, tak je to fail.
Ze bude v technologiich daleko za Teslou je samozrejmy - ota, fsd...
Aero bude mit lepsi podle me TMX vzhledem k bocnimu profilu.
A vzhledem k absenci bobrich zubu. 😄
Myslim, ze to bude mit velkou konkurenci, jak v Modelu X tak Y.
Ceny budou jiste spis na urovni (pomerne vyrazne - o 15cm?) vetsiho Modelu X.
PS To s tim dojezdem porad spousta lidi nechape, ze dobit 120km za 10min je pro normalniho cloveka naprosto dostatecny. Jenomze zdejsi diskuze jsou plny generalnich manazeru, ktery nemuzou ztratit na ceste (narozdil od hodin denne na acz) ani sekundu.
Ze bude v technologiich daleko za Teslou je samozrejmy - ota, fsd...
Aero bude mit lepsi podle me TMX vzhledem k bocnimu profilu.
A vzhledem k absenci bobrich zubu. 😄
Myslim, ze to bude mit velkou konkurenci, jak v Modelu X tak Y.
Ceny budou jiste spis na urovni (pomerne vyrazne - o 15cm?) vetsiho Modelu X.
PS To s tim dojezdem porad spousta lidi nechape, ze dobit 120km za 10min je pro normalniho cloveka naprosto dostatecny. Jenomze zdejsi diskuze jsou plny generalnich manazeru, ktery nemuzou ztratit na ceste (narozdil od hodin denne na acz) ani sekundu.
Nojo kdo by chtěl 510 koní s nižší poruchovostí = když může mít diesel co je nejporuchovější a potřebuje dotování provozu a jezdí na ropu co na 100% dojde + je fakt šíleně (ne)ekologická a vzhledem k tomu že jí NEMÁME taky sakra neekonomická 😄
KDO by chtěl dojet z barelu ropy dál na benzín když lze ujet míň na naftu která k tomu navíc potřebuje ZVÝHODŇOVAT 😉
Jen blázen by chtěl mít přes 500 koní vznikajících třeba https😐/www.idnes.cz/…ec_reportaze_kot nebo https😐/www.denik.cz/…st-20180906.html a už vůbec šílenství je https😐/www.hybrid.cz/…u-ceny-elektriny
Jj neni nad naftičku = je to nejporuchovější typ pohonu, je výrobně nejdražší, potřebuje zvýhodňovat cenu paliva a z barelu ropy vyrobíš o dost míň nafty = ale holt ZVYK je ZVYK :-!
KDO by chtěl dojet z barelu ropy dál na benzín když lze ujet míň na naftu která k tomu navíc potřebuje ZVÝHODŇOVAT 😉
Jen blázen by chtěl mít přes 500 koní vznikajících třeba https😐/www.idnes.cz/…ec_reportaze_kot nebo https😐/www.denik.cz/…st-20180906.html a už vůbec šílenství je https😐/www.hybrid.cz/…u-ceny-elektriny
Jj neni nad naftičku = je to nejporuchovější typ pohonu, je výrobně nejdražší, potřebuje zvýhodňovat cenu paliva a z barelu ropy vyrobíš o dost míň nafty = ale holt ZVYK je ZVYK :-!
Ano, majitelé lepší sedanů Tipa sedan se s takovými mýlkami méně informovaných lidí občas setkávají. Píšou si to na internetovém fóru. Co je na tom nepochopitelného? A jak to souvisí s odporným Leafem I. generace? Toto ktirické hodnocení jeho designu bylo a je zcela obvyklé, a to i zde na auto.cz. Don Víto je v jeho pozitivním designovém hodnocení opravdová bílá vrána! 😉
V tom, o čem píšeš, a co se NEtýká vlastností pohonu a jízdních vlastností, jsou ty rozdíly mezi premií a mainstreamem minimální už dnes a je to vidět na modelech ve třídách, kde se premie s mainstreamem potkávají. Rozdíl je právě v jízdních vlastnostech a kvalitách hnacích řetězců, což je dáno podstatou, klasická koncepce, složité zavěšení, v pohonech víceválce, plnotučné at převodovky. A tohle s el. pohonem odpadne, stačí se podívat právě na teslu, výrobce bez jakékoliv zkušenosti s výrobou aut, a pokud srovnáš jeho vrcholné modely např. s porsche, tak si tam to porsche udrží malinký náskok, díky všem těm desetiletí zkušeností se stavbou aut, ale rozdíl je opravdu minimální, a to proto, že jsou to elektromobily, postavit dobře jezdící auto se spal. motorem je řádově náročnější.
Ty si očividne to z bodu 1 aj 2. Mýliť si Tipo sedan s 3er a chceš tu niekomu vykladať niečo o dizajne?
Když budou elektroauta závodit na okruhu, budou podle mého názoru pořád vítězit ti stejní řidiči jako předtím.
Tak pokud tě Leaf 1 neuráží, tak jseš buď 1) slepý, nebo 2) designérský ignorant, nebo 3) famaticktý elektrohujer.... 😲 ;-\ ;-\
To je taky fakt, ale ty bobří zuby má jen tohle, a 4er, ikdyž tam zrovna je ta zadní část podařená 😉
Určitě nasbírám hromadu mínusů, když koukám do zdejší diskuze, ale mě se to auto líbí. Podle mě vypadá se Sport Paketem v červené a zejména v bílé fakt impozantně.
Určitě to není střihem exteriéru ani interiéru klasické BMW, ale to určitě ani nebyl záměr, stejně jako tomu bylo před lety u i3. Ale pořád jde to auto jasně identifikovat jako BMW.
Beru to jako technologickou výkladní skříň a pro ni mi to ztvárnění dává smysl. A jsem zvědavý na další podrobnosti k technice, protože i to málo, co bylo zatím zveřejněno, zní velmi zajímavě.
P.S. Už jsem zažil spoustu uvedení nových BMW na trh, a že je to hnus a zpronevěření se tradicím apod., říkali lidi i při premiéře E36, E39, E38, E53, atd., Tedy u těch modelů, které dnes hodně lidí (možná většina) vzývá jako ikony BMW ...
Určitě to není střihem exteriéru ani interiéru klasické BMW, ale to určitě ani nebyl záměr, stejně jako tomu bylo před lety u i3. Ale pořád jde to auto jasně identifikovat jako BMW.
Beru to jako technologickou výkladní skříň a pro ni mi to ztvárnění dává smysl. A jsem zvědavý na další podrobnosti k technice, protože i to málo, co bylo zatím zveřejněno, zní velmi zajímavě.
P.S. Už jsem zažil spoustu uvedení nových BMW na trh, a že je to hnus a zpronevěření se tradicím apod., říkali lidi i při premiéře E36, E39, E38, E53, atd., Tedy u těch modelů, které dnes hodně lidí (možná většina) vzývá jako ikony BMW ...
Tesla byla uz v prvni generaci to, co Leaf ve druhe...
Ja nemam problem ani s jednim.
Ale musi se mi libit.
Leaf 1 me neurazi.
Ja nemam problem ani s jednim.
Ale musi se mi libit.
Leaf 1 me neurazi.
Keď to všetci budú robiť rovnako, tak jediným rozlišovacím znakom ostane čo, znak na kapote? BMW si vybralo už dávno takúto identitu a ak nechce aby ich výtvor bol považovaný za novú Teslu či Hyundai nemá veľmi na výber, bez ohľadu či to má alebo nemá nejaký technický či aerodynamický zmysel.
Tyhle ridici jsou jinaci nez my. Takze ten produkt musi bejt jinačí. Individualita, odlišit se, nejít s davem, bejt někdo. No a kdyz tomu das to hezky pozlatko ze chranis planetu tak jsou korunky doma. Teda doma u prodejce.
Ja takovy designove (pro me) dokonaly auta mam. Interier i exterier top.
Namatkou😒br /> Honda e - svebytny prcek se spravnym (a zadnim...) pohonem a modernim, ale libivym interierem
Alfa Giulia, dokonala jak designem, tak ridicsky
Peugeot (nejen) 508, designove dokonaly mainstream
Mazda 3 (nova), nazivo v cerveny skutecne krasna - umelecky dilo
Volvo V90, tomu rikam strohy design :yes:
A abychom nekrivdili BMW, tak 8 grand coupe.
PS Nemohu si odpustit podle me nejhorsi exterier (zad) z posledni doby. Zive setkani s novym Leonem combi.
Namatkou😒br /> Honda e - svebytny prcek se spravnym (a zadnim...) pohonem a modernim, ale libivym interierem
Alfa Giulia, dokonala jak designem, tak ridicsky
Peugeot (nejen) 508, designove dokonaly mainstream
Mazda 3 (nova), nazivo v cerveny skutecne krasna - umelecky dilo
Volvo V90, tomu rikam strohy design :yes:
A abychom nekrivdili BMW, tak 8 grand coupe.
PS Nemohu si odpustit podle me nejhorsi exterier (zad) z posledni doby. Zive setkani s novym Leonem combi.
gyc ktory silou mocou musi vyzerat exoticky a gycovo... pritom klasicke SUVecka od bmw su dnes uz aj celkom kukatelne...
inak komu treba na rozvoz deti nakupy pracu ci zahradu 500 konovu haraburdu za 3 melony ... neviem ale tadial podla mna mobilita ludi nejde tymto smerom... toto je mrtva vetva... nemam nic proti zoe alebo el niru ale taketo SUVecka s 500 konmi za X melonov s xichtom udenej makrely rozhodne nie su buducnostou elektrickej masovej mobility....
inak komu treba na rozvoz deti nakupy pracu ci zahradu 500 konovu haraburdu za 3 melony ... neviem ale tadial podla mna mobilita ludi nejde tymto smerom... toto je mrtva vetva... nemam nic proti zoe alebo el niru ale taketo SUVecka s 500 konmi za X melonov s xichtom udenej makrely rozhodne nie su buducnostou elektrickej masovej mobility....
Z jednoho tam roste nějaká kytička, to asi nebude na žehlení. Podle fotek dál to jsou nějaké "stolky"? No, domů bych si tohle nedal, a to mám moderní design rád.
Nojo = a spotřebuje víc ropy = než 2.0 TSI 😉
Pro začatek by stačilo = přestat mu zvýhodňovat palivo 😄
Pro začatek by stačilo = přestat mu zvýhodňovat palivo 😄
Tezko rict, na co si spis clovek zvykne.
Ja vim, ze vertikalni ledvinky se mi nelibi.
A tezko se to casem zmeni.
Ten Hyundai treba casem vydejcham. 😄
Pred FL se mi libil...
Ja vim, ze vertikalni ledvinky se mi nelibi.
A tezko se to casem zmeni.
Ten Hyundai treba casem vydejcham. 😄
Pred FL se mi libil...
Zmysel majú aj keď je to elektro. Niekde treba skryť plno senzorov. Keď ostane voľná plocha, dopadne to ako pri facelifte elektrickej Kony..jednoducho zle.