Zanášení sacích kanálů, výpadky zážehu, sklony k detonačnímu spalování… Přímý vstřik jako takový nemá úplně nejlepší pověst. Pomůže kombinace se vstřikem nepřímým?
Tento motor, 3. generace řady EA888 měl také kombinované vstřikování. Ve většině koncernových aut byl jeho potenciál nevyužit kvůli slabým převodovkám (MQ250), samotný motor snese s úpravami i 300 koní.
Neměl, nebo nepoužívá? Mám 140kw a než jsem to koupil, tak jsem si našel servisní příručku a měl oboje. 200kw má už jen přímý. Jak to je u 1.5 to nevím.
Nemáš pravdu, pravdu má Vaculík.
2.0 TSI 140 kW 320 Nm, kód motoru CZPB (převzatý od Audi) použitý v Octavii nebo Karoqu používá jak MPI tak FSI.
Stejně tak používá MPI a FSI třeba 2.0 TSI 132 kW 320 Nm kód motoru DKZA v Kodiaqu.
Pouze FSI používá 2.0 TSI 180 kW, 370 Nm, kód motoru DLBA a DKTB https://www.audi-technology-portal.de/….0-tfsi-ultra-en