Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Kombinace přímého a nepřímého vstřiku: Může znamenat problémy? Odpoví Martin Vaculík

7 komentářů

Avatar - Dzakobo
Dzakobo
2.0TSI 140 kW by neměl používat nepřímé vstřikování, pouze varianty 162 a 169 kW, možná i 206 kW v Leonu Cupra.

Kombinaci používá i Ford v nynějších 1.5EB.
Šimpanz
Nemáš pravdu, pravdu má Vaculík.
2.0 TSI 140 kW 320 Nm, kód motoru CZPB (převzatý od Audi) použitý v Octavii nebo Karoqu používá jak MPI tak FSI.
Stejně tak používá MPI a FSI třeba 2.0 TSI 132 kW 320 Nm kód motoru DKZA v Kodiaqu.
Pouze FSI používá 2.0 TSI 180 kW, 370 Nm, kód motoru DLBA a DKTB
https😐/www.audi-technology-portal.de/….0-tfsi-ultra-en
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Zdenek1234
Neměl, nebo nepoužívá? Mám 140kw a než jsem to koupil, tak jsem si našel servisní příručku a měl oboje. 200kw má už jen přímý. Jak to je u 1.5 to nevím.
xmickey
Jaké všechny TSI / TFSI mají dvojitý vstřik? Těch generací a kódů už je v rámci EA888 moc a nedaří se mi v tom vyznat. ;-\
VII
Aktuálně 2.0TSI 140-150kW
Starší 2.0TSI 132kW a 162-169kW
Tudy
Tento motor, 3. generace řady EA888 měl také kombinované vstřikování. Ve většině koncernových aut byl jeho potenciál nevyužit kvůli slabým převodovkám (MQ250), samotný motor snese s úpravami i 300 koní.