Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A3 dostala ostřejší hybrid, techniku sdílí s Octavií RS iV a Golfem GTE

Na rozdíl od svých koncernových sourozenců dostala A3 výkonnější hybrid bez sportovního označení.
Zpět na článek
8. 12. 2020 18:18
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
... jasně že to je jedno, nákladově jsou to naprosté drobné.... já mám PHEV auto čistě kvůli ekologii, pravda, už jsem si zvykl že popojíždím po městě potichu s příjemným odpichem, rychlé topení taky potěší.....
8. 12. 2020 17:00
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
No MojeAuto neprispievam. Ale ešte som nemal a ani nešoféroval auto, kde by som nemal výhrady. A tým nemyslím, že potrebujem R8 s kufrom Octávie, ale že ma tam proste niečo rušilo. A pri osobnom nákupe je to hlavne o najlepšom kompromise.
8. 12. 2020 15:39
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ano, na dlouhý trasy se moderní diesel (třeba TDI EVO) dostane možná trošku pod stejně velkej PHEV (ale rozdíl nebude víc než 10%), ale v dlouhodobým průměru i se započtením elektřiny bude určitě nad ním. Mi vychází obvykle něco kolem 4l plus tak 20kč na elektřinu. Takže je to reálně do 5. Nikdy mi žádný auto velikosti Superbu nejezdilo dlouhodobě pod 6,5l. Fakt je, že třeba to TDI EVO v poslední oktávce bylo schopný jezdit za 5l. Ale je to menší auto s podstatně menším výkonem.
A taky tu dlouhodobě píšu, že PHEV má smysl spíš ve velkejch rozežranejch autech. Protože řekněme si narovinu, že jestli auto velikosti Superbu žere 4,5 nebo 6,5l je asi každýmu jedno.
8. 12. 2020 14:13
Zdravíme naftomilné trolly....
.... jeden z nich už 27 příspěvků, a furt odmítá pochopit realitu.... krásný sluníčkový den.... :D :D :D
8. 12. 2020 14:12
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
... já už jsem to tady taky psal že jsem dal Chorvatsko v Supu iV za 7 a to jsem měl na kouli 4 kola.... ale těmhle pomatencům to nemá cenu furt vysvětlovat, to jsou tupci se zatemněnými mozky....

V celkovém průměru jsou naftové Pasáty v Německu kolem 6,5 litrů, PHEV Pasáty kolem 4 litrů benzínu + EL, čili jak z pohledu Co2 tak lokálních emisí prostě lepší.... ale oni to nechtějí slyšet, ztráta času to furt opakovat.....
Avatar - Roman Horký
8. 12. 2020 13:36
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Kdybych měl jedno auto JEN pro delší dálniční trasy, mohl by to být klidně diesel. Problém je, že potřebuju s autem jezdit i jinak, než po dálnici. Dokonce téměř výhradně jinak, než po dálnici. Proto nechci diesel.
Avatar - Roman Horký
8. 12. 2020 13:31
Re: Ono se hodně traduje
Myslím průměrnou spotřebu benzínu na 100km za celou trasu. Ano, kopce mi dělají taky radost. Bohužel jenom ty kratší. Na ty delší už nemám kam sbírat kWh.
Avatar - Mikesus
8. 12. 2020 13:03
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
To ovšem, doufám, kromě jediného cloveka s aurisem, nikdo netvrdi, ze HEV/PHEV je lepší na velke dálniční presuny nez diesel.
Avatar - Mikesus
8. 12. 2020 13:00
Re: Ono se hodně traduje
Zalezi co znamená definice nejúspornější. Jestli to je absolutní hodnota spotřeby, nebo procentualni porovnani s průměrem ostatních aut.
Ja ve městě jezdim za podobne spotřeby jako mimo město, ted v teplotách kolem a pod 0 to je cca 4.5.
Takze mne v obou variantách nejlépe porad vychází město.
Avatar - twistedTSD
8. 12. 2020 12:58
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ale zase to výrobce nemotivuje o limitech jednat a hledat zákaznicky příznivé řešení, protože jim stačí tě přinutit zaplatit za baterii bez ohledu na to, jestli bydlíš v paneláku.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 12:57
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Spocital jsem to za tebe. Bez uvodniho dobijeni doma se zvedne spotreba ze 4,2 na 4,29, resp. z 5.8 na 5.96.
8. 12. 2020 12:43
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
OK. Ale to asi je hodně podobná spotřeba jako u moderního naftovýho kombíku. Když bych byl otravnej a započetl teda to nabíjení..
Na dálku je to teda slabá výhoda.
Jak říkám - jde o to, co od toho chceš a jak a kam jezdíš.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 12:37
Re: Ono se hodně traduje
Ten muj je nejuspornejsi na horach. Pokud tedy bereme uspornost jako 'kolik usetri paliva oproti beznemu spalovaku, ktery by jel stejnou trasu'.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:49
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Chorvatsko jednou za 4, jednou za 4,2. Jedine nabijeni doma pred odjezdem. Zimni Alpy (Italie) s rakvi za 5,8. Taky dobijeni jen pred odjezdem.

Podivat se muzes sam, je to vsechno v galerii u auta. Proto tam ty fotky davam, neni to kvuli narcismu.
8. 12. 2020 11:48
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
viz níže..

rekord bylo cca 8,5 za 1600km s dvěma kolama na tažným a při dálničních 160km/h a svižné jízdě. Ale průšvih je, že takhle naložený je to už mizerně ovladatelný
8. 12. 2020 11:42
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Superb iV, Chorvatsko 3000km + (až dolu, včetně pojížděk po ostrovech a okolí) s jedním nabíjením a celková byla 6,6l. Dálnice cestovních 150km/h tempomat, volno, žádný kolony mimo sezonu.

Passat 140kW TDI totéž měl kolem 7, ale byl ve 4x4.

Takže se pleteš, TDI bude mít nepatrně horší emise jak CO2 tak škodlivých plynů. Nemluvě o tom, že PHEV určitě nenajezdí většinu kilometrů na trasách 3000km dlouhých. TDI má větší nádrž, takže se na tohle hodí líp. PHEV má ale zase nezávislou klimu, takže lezeš do vychlazenýho auta.
8. 12. 2020 11:40
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
To jo, ale kolik ti to teda žere na takovou dálku bez nabíjení? Dejme tomu že dobiješ před cestou tam a před návratem. Kolik to je? ...fakt se ptám. A dobře, budeme ignorovat elektriku, i když to nabití bude.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:38
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
U vsech fotek uvadim, jestli jsou v hybridnim rezim (bez dobijeni ze zasuvky). Jelikoz nikde nedobijim po ceste, tak jsou ty spotreby realne. To, ze baterka nabita na cca 50km dojezdu nemuze mit vyznamny vliv na spotrebu na ceste do Chorvatska a zpet, snad musis uznat i ty...
8. 12. 2020 11:35
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Bez uvedení elektriky to ale realita není - jak sám uznáváš.
Jinak mě NEVADÍ PHEV. Mě vadí systém, kterej je protěžuje. Ty sis ho koupil za svý a je to tvoje rozhodnutí a jsi spokojen. Tedy vše v pořádku.
Jediní, kdo zakazují pohon, co jim nejde pod vousy, jsou regulátoři a kvičící elektrokomanda.
8. 12. 2020 11:32
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ok díky. Beru.
Já se Superbem dlouhodobě kolem 5ky, ale je to ten slabej a jezdím s ním pomalu. Teď jde o to, když započteš elektriku...jestli to chceš. Ty jo, já ne. Všechno je OK.
8. 12. 2020 11:31
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ano. Jel jsem s tím obojím v současné generaci(ne v A3).
A bohužel, já odpověděl. Ty ne. Děkuji.
Edit - promiň, přehlédl jsem další tvůj příspěvek.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:31
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
"Věříš tedy tomu, že tento vůz má reálnou spotřebu 1.5 l/100km?". Ne, neverim a nikdy jsem to netvrdil. Naopak jsem vzdycky tvrdil, ze uvadet u PHEV jedno cislo je spatne.

Takze me klidne oznacuj za demagoga, ale stekas na spatny strom. Ja jsem nikdy nic takoveho netvrdil, ani s tim tvrzenim nesouhlasim.

Pro tvou informaci - u meho PHEV je ted dlouhodoba (za 2 roky, 2 cesty do Chorvatska a jednou do Italskych Alp na lyze, ostatni cesty 400+km nepocitaje) spotreba 2,7 l/100km. A ano, neni v tom zapocitana elektrika, jsem si toho vedom. V recenzi na MACZ uvadim, ze jsem "tankoval" v prumeru 4hWh/den, nez me to prestalo bavit zapisovat (cca po roce provozu). A nikdy jsem to auto nenabijel jinde nez doma, z bezne domaci zasuvky.

Ty invektivy si nech priste pro sebe.
Avatar - Roman Horký
8. 12. 2020 11:30
Ono se hodně traduje
že hybrid je nejúspornější ve městě. Ten můj není. Ten je nejúspornější na okreskách, respektive na mimoměsto. A neřekl bych, že s tím neumím jezdit.
Avatar - _Karel_
8. 12. 2020 11:26
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Za mě - buďme rádi za PHEV, jedinou alternativou k plnění emisí jsou pak jen EV.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:23
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Odpovez ano/ne: Veris tomu, ze "Když pojede do Chorvatska, bude žrát 7.5 a mít horší emise, než TDI" ?
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:22
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ale to ja nijak nezpochybnuju. Taky nenajdes ode mne zadnou zminku o tom, ze hybrid je vzdy a ve vsem nejlepsi. Taky by se mi libilo, kdyby si kazdy mohl vybrat, co potrebuje a chce. Nejsem fanousek nafty, ale chapu, ze si ji nekdo koupi na krizovani Evropou.

Ale vadi mi zavadejici informace, ktere nekteri (vcetne tebe) siri o pohonu, ktery jim nejde pod fousy. A mj. proto fotim spotebu svych aut - aby si kdokoli mohl udelat obrazek o tom, jaka je realita.
8. 12. 2020 11:15
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
To uznávám. Ale je otázka, o kolik. Ve městě je rozdíl větší. Asi dlužím názor na hybrid. Čili:
Samozřejmě, že je logické, že kinetickou energii uchovávat pro pohon je lepší a úspornější, než ji měnit na teplo. S tím jsem 100 v pohodě.
Ale jde o trasy a počet najetých km, umění řidiče (nebo styl jízdy) a další faktory - čili jestli je to pro daného člověka rentabilní z hlediska negativ. Čili zvýšené váhy, zhoršených jízdních vlastností a především ceny celého ústrojí. A právě o tom by měl každý mít možnost si rozhodnout sám. Ne někde v Bruselu od zeleného stolu slepými sankcemi a dotacemi.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:03
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Jojo, to je blbost. Dal jsem to tam pred lety, kdyz jsem jeste nemel s auty moc zkusenosti.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 11:00
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
A moje reakce mirila na to, ze nejsi schopen uznat, ze hybrid i na delsich trasach je uspornejsi, nez srovnatelny spalovak.
8. 12. 2020 10:45
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Dobře. A přesně na to cílil můj první příspěvek.
8. 12. 2020 10:45
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Já neurážím. Tebe, kterej si nasypeš Priusu za jízdní vlastnosti 9 (to je číslo pro Ferrari) nemá cenu řešit.
Reálnou spotřebu? Ale jenom jednoho ze zdrojů energie. O to tu jde. Nebo ti nepomáhá elektřina? popř ji máš zadarmo nebo se vyrábí a distribuuje s nulovými emisemi? Pokud ano, pmlouvám se. Pokud ne, zamysli se.
Edit: viz níže. Asi jsme se shodli. Ta metodika a z ní vyplývající dotace/úlevy mě deptá.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 10:40
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Tu metodiku mereni spotreby kritizuju ve vsech svych prispevcich k tomu tematu jako nesmyslnou. V tom se shodneme.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 10:38
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Fotim to proto, aby lide vedeli, jakou muzou cekat spotrebu v realnych podminkach. Ale tobe to asi nevysvetlim, kdyz se snizujes k urazkam.
8. 12. 2020 10:36
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ne, nejsou to pro mě krámy. Tohle mi jen furt podsouváte. Jako včera Arese. Co ten navymejšlel - a já ani slovo v tom směru nenapsal. Ale to je jedno, hlavně že jsi spokojenej. To nemyslím ironicky nebo tak.
Jinak jsou dobrá s špatná auta ve své kategorii. Ale mainstream je dneska jen v nuancích. Na MojeAuto jsou ale všechna jen ta nejlepší. :D
Avatar - Roman Horký
8. 12. 2020 10:30
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
No dobře, ale Toyota Prius je moje druhé auto, které (si) chválím. Předtím jsem měl několik aut, Škodovky, VW, Peugeoty. Od Peugeotu nemůžu chválít ani jeden. 406 i 605 se mi přetáčely už na mokru, nechci ani mluvit na sněhu. O Škodovce (105) ani nemluvím - od té doby se táhne moje nenávist k této značce. Měl jsem rád svoji první VW Jetta II, to bylo super auto. Až teprve teď po letech v Priusu jsem spokojenej, jak jsem býval s tou první Jettou. Chápu, že pro tebe jsou to všechno krámy, tak nejsem z oboru, netvrdím, že teď autům nějak extra rozumím, ale před 30 roky když jsem začínal jezdit tak jsem jim nerozuměl vůbec. Pro mě je v autě důležité neslyšet motor, mít přeposilovaný volant a precizní manuál, když manuál. To e-CVT mě teď naprosto unáší a vyhovuje. Ten joystick...paráda. Ale znovu opakuju, rozumím že hledáš něco úplně jiného než já.
8. 12. 2020 10:30
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Vubec.
Ale se spotřebou 1.5 to stejně nejde.
Tak nekousej - nemám náladu se hádat.
Byl to příklad nesmyslu tabulkové spotřeby a myslím, že se to dalo pochopit.
Avatar - fOE
8. 12. 2020 10:24
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Do toho chorvatska jezdis denne nebo jen o vikendech?
8. 12. 2020 10:23
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Přestaň s tou Toyotou prosím.
Jasně -stačí kouknout na MojeAuto a vidím, že každej do nebe vychvaluje svoje auto. Možná by se na to dasla napsat diplomka z psychologie. Téměř všechny auta 9.5-10 bodů. Já bych žádnýmu ze svých nedal ani 8, a že jsou to kolikrát docela tzv."dream cars".
Ale u tebe to jde trochu do křeče.
Mimochodem "kdyby nenabíjel"? Co je to jako za obrat? a když bude nabíjet, pojede na vzduch? nebo eterickou energii? Proč všichni fotíte (jako chytrej Vejražka) svoje palubáky se spotřebou benzínu? To je jako kdybych já jel na výlet s benzíňákem a vyfotil na baráku elektroměr, že se nehnul. Vždyť je to vymknutý, kámo.
Avatar - donPedro
8. 12. 2020 10:18
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Tož baže má spotřebu 1,5l/100km - z kopca a s větrem v zádech, a taky každý lichý úterý o prázdninách. A když je k tomu jestě úplněk, je pak spotřeba dokoce záporná ;-)
Avatar - Roman Horký
8. 12. 2020 10:16
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Když ho nebude nabíjet a povalí 160 tak asi může tolik sežrat. Není to Toyota.
8. 12. 2020 10:06
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Ale tys nic nikdy nevyvrátil. Ty jen plkáš.
Co se CO2 týká, bude mít horší emise, než TDI.
A prosím napiš a odpověz ano/ne: Věříš tedy tomu, že tento vůz má reálnou spotřebu 1.5 l/100km? Já jen s těma nesmyslama. Demagogu. A na co jede těch prvních 50km? Na vzduch?
8. 12. 2020 10:02
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
Což (bohužel) platí v dnešní době u většiny populace. Čím dál více se bojím, že dopadneme špatně, jak píše Fostek, ovšem ne z důvodu "prohlhané EU", ale z důvodu obrovského nárůstu lidí, kteří dané problematice prd rozumí, ale o to větší mají nutkání se k ní pseudoerudovaně vyjádřit.
Nejhorší je, když nám tací vládnou.
Avatar - JirkaVejrazka
8. 12. 2020 09:56
Re: Jaká aféra byl dieselgate?
"Když pojede do Chorvatska, bude žrát 7.5 a mít horší emise, než TDI.". Nebude. Ale uz me nebavi ty nesmysly furt vyvracet. Ostatne u tebe to je jen dojem, fakta te nezajimaji.
Avatar - Roman Horký
8. 12. 2020 09:26
nojo
akorát kdybysme vždycky zrovna my nebyli součástí toho, co jde do ***e.
8. 12. 2020 09:13
Jaká aféra byl dieselgate?
A teď tady ofiko píšou, že to žere 1.5 litru a všichni jsou v klidu.
Když pojede do Chorvatska, bude žrát 7.5 a mít horší emise, než TDI.
Proto nemusí mít dálniční známku atd. :D
Tohle je jak za komárů - oficiálně se lže. Taky EU dopadne jako dopadl sovětský blok.