Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Arese
Toto ale všichni rozumní lidé dávno ví!
Jojo, každý rozumný člověk chce přece SUV od Lamba 😄
Přesně tak, má pravdu. Lidi to nechtěj a prodejní čísla mluví jasně, v listopadu se tu prodalo 7x tolik Lad co Tesel. A to Lada nemá ofiko zastoupení, vše šedý dovoz.
A víc se prodalo i pikpaů RAM.
A v ojetinách má víc kusů i Rolls Royce, tak co se nám to tady sanží Hendly a ostatní nakecat. Realita je jasná.
A víc se prodalo i pikpaů RAM.
A v ojetinách má víc kusů i Rolls Royce, tak co se nám to tady sanží Hendly a ostatní nakecat. Realita je jasná.
cjoctavian
Ja si myslim, ze EU vobec nejde o CO2, ale len to vyuzivaju na prechod k elektromobilite, aby sa EU stala nezavislou od dovazanej ropy...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
takže se stane závislou na číně, korei (baterky), na číně, africe a rusku (kobalt, nikl, měd, vzácné kovy, lithium, plyn atd
Fakt super změna a výhra 😄 😄 😄 😄 😄
Fakt super změna a výhra 😄 😄 😄 😄 😄
ryccardo
Tak takovahle persona je proti pokroku, elektrifikaci a hybridizaci aut? Vsechno delat postaru no tfuj. Kde je inzenyr hamuna, aby mu vysvetlil jak spatne to sef Lamba a Bugatti vidi. Cely svet preci bojuje s emisema CO2 a tady Lambo a Bugatti klidne popira nazory odborniku cely planety v cele s inzenyrem ekonomie hamunousakrou. Nevidane. Ja myslel ze jen ten hloupy ryccardo je proti pokroku a vseobecnemu blahu a on i sef Lamborghini a Bugatti nechce cerpat elektrinu primo do nadrze 😁 😁
Buggati nejspíše spadá do malovyrobcu kde limity neplatí, ne?
Jde o postoj k problematice. I kdyby EU na vypalnym chtela po Bugatti miliony, tak se to do ceny auta vleze a zakaznici to resit nebudou. Navic mi tady ten cu,rak Hamunu nedavno vysvetloval jak supersport jedine v hybridu. Se samotnym spalovakem ma mizerny jizdni vykony.
IPace
zajem zakazniku by mozna i byl, jen se jich minimalne v pripade Lamba nikdo nepta, jako zakaznik Porsche a Lamborghini, coz je jeden koncern vydim extremni rozdil v tom jak se o zakaznika dane znacky zajimaji, minimalne tedy v CR, ale i pak online, u Porsche vzdy kdys auto jde na rocni prohlidku tak probehne rozhovor o spokojenosti, jak bych rad videl budoucnost Porsche, a posilaji to i emailem nebo i postou s podekovanim a nejakym darkem k tomu (z Nemecka), ....u Lambirghini nic, relativni nezajem o zakaznika a to i presto ze je to vesmes ten samej prodejce na stejnem miste v Praze, ale nasledne nic ani online, vesmes tedy u Lamborghini nevedi co bych si jako zakaznik pral do budoucna ohledne dane znacky
Musíme dospět do bodu, kdy bude v celé situaci jasněji. Mohli bychom podobné projekty řešit s našimi nejbližšími zákazníky, ale o budoucím vývoji neustále vedeme diskuze. Výhledově to nemohu vyloučit, ale aktuálně z jejich strany zájem není,“ vysvětlil Winkelmann, proč se obě značky do elektrifikace nehrnou.
.StenLi.
Je to celkom vtipne, ked niekto ma v niecom jasno, ale odporuje to realite o predajnych ciaslach a spokojnosti zakaznikov s EV, cize to nie je sposobene dotaciami. Porovnavat 8000 predanych aut rocne s milionmi EV ktorych predaje stupaju medzirocno 40% a tvrdit ze ludia ich nechcu je boj s veternymi mlynmi 😊
Lamb👋VAG by sa malo zamysliet nad vyvojom ktory poriadne flaka a len doji stare technologie a nestiha drzat krok s Ferrari a McLarenom. Elektrifikacia ich posuva do hypersportov a je zvlastne ze nezdielaju techniku zo sesterskeho Porsche aby sa tam dostli tiez.
Buducnost je jasna. Drviva vacsina aut sluzi na presun a tam je cielom tiche, spolahlive, komfortne a pocas svojho zivotneho cyklu menej nakladnejsie EV, prave preto aby ta mala mensina sportiakov s pekne znejucimi hybridnymi atmosferami mohla jazdit oproti masovkam zanedbatelne najazdy so zanedbatelnymi emisiami.
Lamb👋VAG by sa malo zamysliet nad vyvojom ktory poriadne flaka a len doji stare technologie a nestiha drzat krok s Ferrari a McLarenom. Elektrifikacia ich posuva do hypersportov a je zvlastne ze nezdielaju techniku zo sesterskeho Porsche aby sa tam dostli tiez.
Buducnost je jasna. Drviva vacsina aut sluzi na presun a tam je cielom tiche, spolahlive, komfortne a pocas svojho zivotneho cyklu menej nakladnejsie EV, prave preto aby ta mala mensina sportiakov s pekne znejucimi hybridnymi atmosferami mohla jazdit oproti masovkam zanedbatelne najazdy so zanedbatelnymi emisiami.
Tiché může být i aut se spalovákem, že si v takovým nikdy nejel je tvůj problém.....Spolehlivé a komfortní, těch jsou se spalováky tisíce....
Naopak elktrojebky typu Tesla vůbec spolehlivé nejsou 😄 Kvalita zpracování odpovídá Chevroletu Spark a Sonic Cena je ovšem 10x větší 😄 😄
Naopak elktrojebky typu Tesla vůbec spolehlivé nejsou 😄 Kvalita zpracování odpovídá Chevroletu Spark a Sonic Cena je ovšem 10x větší 😄 😄
Tvojim problemom je ze pises dookola tie iste klamstva ktore odporuju faktom ktore neovladas. Pochybujem ze si niekedy sedel v najpredavanejsom elektromobile sveta ktory bol vsetkymi vekovymi generaciami vyhodnoteny ako auto s ktorym su najsokojnejsi v roznych hodnoteneych parametroch. Ty a tebe podobni co nikdy nevlastnili Teslu mate neutichajucu potrebu hodnotit jej kvalitu.. trapne.
Vidism ze si zmateny a zamienas si co je mozne s tym ake auta jazdia. Priemerne ICE auto je nasobne hlucnejsie ako hocijake EV, tak sa tu nestrapnuj fabulaciami o tom v akych autach som jazdil, o com ako o vacsine toho co tu pises nemas najmensiu sajnu.
Vidism ze si zmateny a zamienas si co je mozne s tym ake auta jazdia. Priemerne ICE auto je nasobne hlucnejsie ako hocijake EV, tak sa tu nestrapnuj fabulaciami o tom v akych autach som jazdil, o com ako o vacsine toho co tu pises nemas najmensiu sajnu.
v Tesle S sem jel, neboj. Zrychlení je super, zpracování , palubka svítící jak vánoční stromeček a vypálené pixely na megatabletu už mooc ne.
Ty si zas naopak nejel asi nikdy v Rollsu 😄
průměrné ICE auto je relativní pojem, někdo za to považuje oktávku 😄 Apod spotřebák pro ovce, takže těmto lidem pak těžko něco vysvětluje o něco o spolehlivosti a tichosti. U těhle aut jí fakt nehledej. 😄
Ty si zas naopak nejel asi nikdy v Rollsu 😄
průměrné ICE auto je relativní pojem, někdo za to považuje oktávku 😄 Apod spotřebák pro ovce, takže těmto lidem pak těžko něco vysvětluje o něco o spolehlivosti a tichosti. U těhle aut jí fakt nehledej. 😄
Neboj.. snad po chvili googlenia zistis ze najpredavanejsi elektromobil sveta nie je Model S 😉 uz chapem preco si taky zmateny.
Upozornil som ta na tvoje nulove informacie o mne takze nestavaj na nic svoje mylne uvahy, zbytocne tu teoretizujes. Siel som v Rollse aj MB S ktory je tichsi ako Rolls.
Hluk priemerneho ICE auta nie je ziadny relativny pojem, je to jasna definicia: spriemerovana hodnota hluku vsetkych ICE aut na svete ti da jasnu hodnotu ktora bude nasobne vyssia ako hodnota u ktorehokolvek osobneho EV.
Prepac ale nebudem stracat cas s clovekom ako ty ktoremu treba vysvetlovat preco je EV tichsie ako ICE.
Upozornil som ta na tvoje nulove informacie o mne takze nestavaj na nic svoje mylne uvahy, zbytocne tu teoretizujes. Siel som v Rollse aj MB S ktory je tichsi ako Rolls.
Hluk priemerneho ICE auta nie je ziadny relativny pojem, je to jasna definicia: spriemerovana hodnota hluku vsetkych ICE aut na svete ti da jasnu hodnotu ktora bude nasobne vyssia ako hodnota u ktorehokolvek osobneho EV.
Prepac ale nebudem stracat cas s clovekom ako ty ktoremu treba vysvetlovat preco je EV tichsie ako ICE.
Miloš Petráček
Dokud lidstvo neobjeví pořádné ložisko naquadahu a nebude z něho vyrábět naquadrii, nemá význam o elektromobilech uvažovat... Zatím jsou elektromobily jen neefektivní přerostlé mobily, těžké a náročné plýtvače surovinami...
😊 Dalsi e😜ert ktory je lenivy zapnut google a striela tu hluposti od pasu 😊
Efektivita well-to-wheel (premena energie zdroja na roztocenie kolesa) je u EV 59%–62% el. energie zo siete na kolesa, pricom ICE auto prenesie na kolesa iba 17%–21% energie ulozenej v benzine, Nehovorime o nasobne vacsich stratach pri vyrobe a transporte benzinu do nadrze.
Skus si dostudovat zakladne fakty namiesto komiksov 😉
Efektivita well-to-wheel (premena energie zdroja na roztocenie kolesa) je u EV 59%–62% el. energie zo siete na kolesa, pricom ICE auto prenesie na kolesa iba 17%–21% energie ulozenej v benzine, Nehovorime o nasobne vacsich stratach pri vyrobe a transporte benzinu do nadrze.
Skus si dostudovat zakladne fakty namiesto komiksov 😉
http😐/tyfoza.no-ip.com/…posledni_sud.htm