Novinky
Arese
9
Toto ale všichni rozumní lidé dávno ví!
Přejít do diskuze
rohYpnol
Ano, takto to je. Jen by to chtělo tuhle zprávu poslat těm ekohujerům z Evropské komise!!!
JosefBrofsky
Přesně, navíc import milionů negerských a muslimských netáhel a zločinců, se musí z něčeho zafinancovat.
hufuh
je potřeba pochopit, že jde jen o záminku, ekologie je jen zástěrkou pro snazší obhajobu nových regulací, potažmo prachů pro "vyvolené", potažmo posilování moci "elit" nad "otrokama"
ryccardo
Tak takovahle persona je proti pokroku, elektrifikaci a hybridizaci aut? Vsechno delat postaru no tfuj. Kde je inzenyr hamuna, aby mu vysvetlil jak spatne to sef Lamba a Bugatti vidi. Cely svet preci bojuje s emisema CO2 a tady Lambo a Bugatti klidne popira nazory odborniku cely planety v cele s inzenyrem ekonomie hamunousakrou. Nevidane. Ja myslel ze jen ten hloupy ryccardo je proti pokroku a vseobecnemu blahu a on i sef Lamborghini a Bugatti nechce cerpat elektrinu primo do nadrze 😁 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Tiché může být i aut se spalovákem, že si v takovým nikdy nejel je tvůj problém.....Spolehlivé a komfortní, těch jsou se spalováky tisíce....
Naopak elktrojebky typu Tesla vůbec spolehlivé nejsou 😄 Kvalita zpracování odpovídá Chevroletu Spark a Sonic Cena je ovšem 10x větší 😄 😄
Naopak elktrojebky typu Tesla vůbec spolehlivé nejsou 😄 Kvalita zpracování odpovídá Chevroletu Spark a Sonic Cena je ovšem 10x větší 😄 😄
cjoctavian
Ja si myslim, ze EU vobec nejde o CO2, ale len to vyuzivaju na prechod k elektromobilite, aby sa EU stala nezavislou od dovazanej ropy...
Miloš Petráček
Dokud lidstvo neobjeví pořádné ložisko naquadahu a nebude z něho vyrábět naquadrii, nemá význam o elektromobilech uvažovat... Zatím jsou elektromobily jen neefektivní přerostlé mobily, těžké a náročné plýtvače surovinami...
ryccardo
Jde o postoj k problematice. I kdyby EU na vypalnym chtela po Bugatti miliony, tak se to do ceny auta vleze a zakaznici to resit nebudou. Navic mi tady ten cu,rak Hamunu nedavno vysvetloval jak supersport jedine v hybridu. Se samotnym spalovakem ma mizerny jizdni vykony.
kari.laz
Musíme dospět do bodu, kdy bude v celé situaci jasněji. Mohli bychom podobné projekty řešit s našimi nejbližšími zákazníky, ale o budoucím vývoji neustále vedeme diskuze. Výhledově to nemohu vyloučit, ale aktuálně z jejich strany zájem není,“ vysvětlil Winkelmann, proč se obě značky do elektrifikace nehrnou.
Anonym
Přesně tak, má pravdu. Lidi to nechtěj a prodejní čísla mluví jasně, v listopadu se tu prodalo 7x tolik Lad co Tesel. A to Lada nemá ofiko zastoupení, vše šedý dovoz.
A víc se prodalo i pikpaů RAM.
A v ojetinách má víc kusů i Rolls Royce, tak co se nám to tady sanží Hendly a ostatní nakecat. Realita je jasná.
A víc se prodalo i pikpaů RAM.
A v ojetinách má víc kusů i Rolls Royce, tak co se nám to tady sanží Hendly a ostatní nakecat. Realita je jasná.
Anonym
takže se stane závislou na číně, korei (baterky), na číně, africe a rusku (kobalt, nikl, měd, vzácné kovy, lithium, plyn atd
Fakt super změna a výhra 😄 😄 😄 😄 😄
Fakt super změna a výhra 😄 😄 😄 😄 😄
.StenLi.
Je to celkom vtipne, ked niekto ma v niecom jasno, ale odporuje to realite o predajnych ciaslach a spokojnosti zakaznikov s EV, cize to nie je sposobene dotaciami. Porovnavat 8000 predanych aut rocne s milionmi EV ktorych predaje stupaju medzirocno 40% a tvrdit ze ludia ich nechcu je boj s veternymi mlynmi 😊
Lamb👋VAG by sa malo zamysliet nad vyvojom ktory poriadne flaka a len doji stare technologie a nestiha drzat krok s Ferrari a McLarenom. Elektrifikacia ich posuva do hypersportov a je zvlastne ze nezdielaju techniku zo sesterskeho Porsche aby sa tam dostli tiez.
Buducnost je jasna. Drviva vacsina aut sluzi na presun a tam je cielom tiche, spolahlive, komfortne a pocas svojho zivotneho cyklu menej nakladnejsie EV, prave preto aby ta mala mensina sportiakov s pekne znejucimi hybridnymi atmosferami mohla jazdit oproti masovkam zanedbatelne najazdy so zanedbatelnymi emisiami.
Lamb👋VAG by sa malo zamysliet nad vyvojom ktory poriadne flaka a len doji stare technologie a nestiha drzat krok s Ferrari a McLarenom. Elektrifikacia ich posuva do hypersportov a je zvlastne ze nezdielaju techniku zo sesterskeho Porsche aby sa tam dostli tiez.
Buducnost je jasna. Drviva vacsina aut sluzi na presun a tam je cielom tiche, spolahlive, komfortne a pocas svojho zivotneho cyklu menej nakladnejsie EV, prave preto aby ta mala mensina sportiakov s pekne znejucimi hybridnymi atmosferami mohla jazdit oproti masovkam zanedbatelne najazdy so zanedbatelnymi emisiami.
Anonym
v Tesle S sem jel, neboj. Zrychlení je super, zpracování , palubka svítící jak vánoční stromeček a vypálené pixely na megatabletu už mooc ne.
Ty si zas naopak nejel asi nikdy v Rollsu 😄
průměrné ICE auto je relativní pojem, někdo za to považuje oktávku 😄 Apod spotřebák pro ovce, takže těmto lidem pak těžko něco vysvětluje o něco o spolehlivosti a tichosti. U těhle aut jí fakt nehledej. 😄
Ty si zas naopak nejel asi nikdy v Rollsu 😄
průměrné ICE auto je relativní pojem, někdo za to považuje oktávku 😄 Apod spotřebák pro ovce, takže těmto lidem pak těžko něco vysvětluje o něco o spolehlivosti a tichosti. U těhle aut jí fakt nehledej. 😄
Jerry.Gunman
osobně doporučuju použít recept Martina Korduly z půvabné knihy Sovácko sa nesůdí😒br />
Napsat inkůstovů tužků na řemeň a ošvácat o kotrbu
http😐/tyfoza.no-ip.com/…posledni_sud.htm
http😐/tyfoza.no-ip.com/…posledni_sud.htm
Hendly
Nějak tu stále slyším jak EU zabíjí sportovní, mám ale spíš dojem že sportovní auta zabíjí nezájem a jediné jak to udržet je dotovat to z prodeje SUV.
IPace
zajem zakazniku by mozna i byl, jen se jich minimalne v pripade Lamba nikdo nepta, jako zakaznik Porsche a Lamborghini, coz je jeden koncern vydim extremni rozdil v tom jak se o zakaznika dane znacky zajimaji, minimalne tedy v CR, ale i pak online, u Porsche vzdy kdys auto jde na rocni prohlidku tak probehne rozhovor o spokojenosti, jak bych rad videl budoucnost Porsche, a posilaji to i emailem nebo i postou s podekovanim a nejakym darkem k tomu (z Nemecka), ....u Lambirghini nic, relativni nezajem o zakaznika a to i presto ze je to vesmes ten samej prodejce na stejnem miste v Praze, ale nasledne nic ani online, vesmes tedy u Lamborghini nevedi co bych si jako zakaznik pral do budoucna ohledne dane znacky
.StenLi.
Tvojim problemom je ze pises dookola tie iste klamstva ktore odporuju faktom ktore neovladas. Pochybujem ze si niekedy sedel v najpredavanejsom elektromobile sveta ktory bol vsetkymi vekovymi generaciami vyhodnoteny ako auto s ktorym su najsokojnejsi v roznych hodnoteneych parametroch. Ty a tebe podobni co nikdy nevlastnili Teslu mate neutichajucu potrebu hodnotit jej kvalitu.. trapne.
Vidism ze si zmateny a zamienas si co je mozne s tym ake auta jazdia. Priemerne ICE auto je nasobne hlucnejsie ako hocijake EV, tak sa tu nestrapnuj fabulaciami o tom v akych autach som jazdil, o com ako o vacsine toho co tu pises nemas najmensiu sajnu.
Vidism ze si zmateny a zamienas si co je mozne s tym ake auta jazdia. Priemerne ICE auto je nasobne hlucnejsie ako hocijake EV, tak sa tu nestrapnuj fabulaciami o tom v akych autach som jazdil, o com ako o vacsine toho co tu pises nemas najmensiu sajnu.
.StenLi.
😊 Dalsi e😜ert ktory je lenivy zapnut google a striela tu hluposti od pasu 😊
Efektivita well-to-wheel (premena energie zdroja na roztocenie kolesa) je u EV 59%–62% el. energie zo siete na kolesa, pricom ICE auto prenesie na kolesa iba 17%–21% energie ulozenej v benzine, Nehovorime o nasobne vacsich stratach pri vyrobe a transporte benzinu do nadrze.
Skus si dostudovat zakladne fakty namiesto komiksov 😉
Efektivita well-to-wheel (premena energie zdroja na roztocenie kolesa) je u EV 59%–62% el. energie zo siete na kolesa, pricom ICE auto prenesie na kolesa iba 17%–21% energie ulozenej v benzine, Nehovorime o nasobne vacsich stratach pri vyrobe a transporte benzinu do nadrze.
Skus si dostudovat zakladne fakty namiesto komiksov 😉
.StenLi.
Neboj.. snad po chvili googlenia zistis ze najpredavanejsi elektromobil sveta nie je Model S 😉 uz chapem preco si taky zmateny.
Upozornil som ta na tvoje nulove informacie o mne takze nestavaj na nic svoje mylne uvahy, zbytocne tu teoretizujes. Siel som v Rollse aj MB S ktory je tichsi ako Rolls.
Hluk priemerneho ICE auta nie je ziadny relativny pojem, je to jasna definicia: spriemerovana hodnota hluku vsetkych ICE aut na svete ti da jasnu hodnotu ktora bude nasobne vyssia ako hodnota u ktorehokolvek osobneho EV.
Prepac ale nebudem stracat cas s clovekom ako ty ktoremu treba vysvetlovat preco je EV tichsie ako ICE.
Upozornil som ta na tvoje nulove informacie o mne takze nestavaj na nic svoje mylne uvahy, zbytocne tu teoretizujes. Siel som v Rollse aj MB S ktory je tichsi ako Rolls.
Hluk priemerneho ICE auta nie je ziadny relativny pojem, je to jasna definicia: spriemerovana hodnota hluku vsetkych ICE aut na svete ti da jasnu hodnotu ktora bude nasobne vyssia ako hodnota u ktorehokolvek osobneho EV.
Prepac ale nebudem stracat cas s clovekom ako ty ktoremu treba vysvetlovat preco je EV tichsie ako ICE.