Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Elektrická Škoda Enyaq už má návod k obsluze. Radí, jak nenabíjet i co dělat při požáru

44 komentářů

Avatar - antracit
antracit
Hrozný shit tyhle články co mají vzbuzovat strach z elektromobility. Hnus. Přestávám sledovat tento server a dávám ho do blokace. Jen tak dál, čím dříve skončí tyhle zastaralé servery bránící se budoucnosti tím lépe.
ryccardo
Myslim ze tady chybet nebudes. Ses nejakej psychicky nemocnej kdyz te rozhodi i prezentovany vycuc z navodu k obsluze.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jo, pod kapotu patří diesel! BTW: co je na tom akumulátoru vysokonapěťového? Do napětí 1000V se jedná o nízké napětí.
Flajzi
V automotive máš jiné normy. Taky jsem se stejně dohadoval s jedním pánem, dokud mi neukázal nějaké normy a toto už je v autě definováno jako vysokonapěťové.
Avatar - xxc
xxc
Aky strach? Ved ked to zacne horiet, treba utekat co najdalej 😄 Rovnako, ako pri spalovacom aute. A upozornit hasicov, nech pridu rovno pripraveni.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Benzinová auta obvykle hoří, ale nee😜lodují. EV e😜lodují a s parádou doprovodného wohňostroje.
traveldrive
Faakt? Koľko si ich už hasil?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to byl ubohý pokus wole
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
😄 ekoteroristi už nejsou jen v Bruselu !!

Auto bez motoru , s baterkami , jejichž výroba je škodlivější a ekologicky víc zatěžující tuhle planetu? To je tada pokrok... :no:

Snad jedině vodík je v budoucnu pokrokový.
Flajzi
Vždy mě v diskuzi zabijou komentáře, že auto bez motoru a baterky jsou fuj a pak to skončí vodíkem. Což je v podstatě elektrické auto s 3x-4x menší účinností než čisté EV, nějakou baterku to má taky a hlavně to jezdí už teď dráž než klasika, kde jsou ještě započítany spotřební daně. Nechci jezdit na palivo, kde většina paliva ti "zmizí" cestou do motoru.
Tohle srovnání efektivity jsi už viděl? http😐/ bit .ly/2MTfFB5 (vymaž si mezery)
Avatar - kari.laz
kari.laz
Procházej si Alzu sekci elektrospotřebiče, hudeš mít z toho mokrý sny.
TondaSverak
Neboj, brzy přijdou direktivy z říše, jak hodnotit a testovat EV. VW na do již dohlédne--budoucnost patří všem připraveným.
A do pěti let klesne cena baterek na 50%, takže ID3 bude stát cca 750k, pro říšského občana to je celkem pohoda....a ostatní mohou chodit pěšky nebo jezdit sofistikovanou mastnou tyčkou. Není povinnost mít auto...
JosefBrofsky
To jsi ten pr škodivkářský článeček nepochopil, ten nás má uklidnit, že jsou na vše připraveni a je to v návodu ... zkrátka, když se objeví problém ... utíkej !!!
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Super, tak se měj.
Arese
Tož val val a už sa nevracaj! Takové elektrofanatiky tady nepotřebujeme!
😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Těšilo nás, o jednoho fanatika a marxistu méně. Super. Vem sebou i ty ostatní kašpary a běžte si snít utopie k Eletrodědkovi, Tesláčkovi apod postiženým přiznivcům trolejbusů
Avatar - pradeda777
pradeda777
.........sbalit děcka a prchat co nejdál......... :-!
Avatar - Zetti
Zetti
No jo, ale co delat kdyz tam zadny nebudou, nebo si je bude nekdo hlidat?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Střepiny tě dostihnou a vypálí ti cejch. A když tě dostanou, stále hoří a jde to do hloubky.
Strach z EV je zcela oprávněný.
traveldrive
A ja že prečo si furt taký priposratý...
Dík za objasnenie. :yes:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
za málo, wole
Avatar - Anonym
Anonym
a modlit se at stihneš utéct
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Já se na rovinu ptám, kdo zaplatí ty 2 dny hašení ve vodní lázni??

Kdo zaplatí horší následky nehod z důvodu výrazně vyšší hmotnosti a vyšší kinetické energii při nárazech?

Kdo zaplatí (opět) výrazně vyšší škody, které budou hradit pojišťovny?

Zaplatí to majitelé těch EV shitů??? NE, ZAPLATÍME TO MY VŠICHNI!!! ZAPLATÍ TO OBYČENÝ LIDI CO JEZDÍ 15 LET STAROU OKTÁVII NEBO FABIÍ!!!

A tyhle lidi budou mít opět hlouběji do kapsy a nějaké novější EURO5 nebo EURO6 si nebudou moct dovolit!!! Takže jaký je přínos násilného prosazování EV mobility u nás??? Pro ekologii absolutně negativní! A tohle eurohujeři, ekofašisté a zkratomozci zřejmě nikdy nepochopí :-! :-! :no😒br />
Politickým bullshitem se tu miliony EV vozů prostě neprodají!!! Ono se tu politickým bullshitem neprodaly ani miliony spalováků EURO6!!! Jaký bude reálný stav? Opět jen dovoz dieselových ojetin z DE!!!
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
:yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Povinné se zvedne všem a bude zaplaceno.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Hm, ročně se v Evropě prodá kolem 15 miliónů aut, a Euro 6 platí od roku 2015. To ti zase trošku nevyšlo, co, lháři?
andre padre
Kdo zaplatil ropovod Družba, IKL a MERO Nelahozeves?
Kdo platí za ropu 100mld ročně? My
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
:yes:
PepeST
toto je čo za článok? to už kto píše??? :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
... a tys kdo? čo to je za príspevok?
Avatar - kuk
kuk
Elektrotechnické normy a předpisy dělí elektrické napětí podle velikosti do následujících napěťových stupňů😒br />
Malé napětí, značka mn do 50 V
Nízké napětí, značka. nn 50 V až 1000 V
Vysoké napětí, vn 1000 V až 52 kV
Velmi vysoké napětí, vvn 52 kV až 300 kV
Zvláště vysoké napětí, zvn 300 kV až 800 kV
Ultra vysoké napětí, uvn více než 800 kV

To si zase v automobilkách zabásnili.
Avatar - Mikesus
Mikesus
S příchodem elektromobilů se trochu hodila stranou správnost jednotek a říká se to tak nějak...
Kapacita baterek v kWh místo Ah, vysokonapěťová baterie o napětí 400V. Podle mne se to takhle používá, aby to pochopil každý primitiv. u kapacity by si musel ještě přepočítat s napětím, aby mohl srovnávat baterky mezi sebou, a tady aby jakémukoliv jedinci bylo jasné, že se nejedná o klasickou autobaterii, ale trakční.
Nicméně chápu proč to používají.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Malé napětí, značka mn do 50 V --- lehce vibruješ
Nízké napětí, značka. nn 50 V až 1000 V --- silně vibruješ, jsi v šoku až mrtvý
Vysoké napětí, vn 1000 V až 52 kV --- hoříš
Velmi vysoké napětí, vvn 52 kV až 300 kV --- bleskneš
Zvláště vysoké napětí, zvn 300 kV až 800 kV --- vypaříš se
Ultra vysoké napětí, uvn více než 800 kV --- měníš se v plazmu
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V tom případě začínají zkratomozci a EV ekofašisté někde na 52 kV vysokého napětí. Hoří nadšením pro EV ekonesmysl, Aktuálně jsou pod velmi vysokým napětím, kdy se bleskli "skvělým" nápadem zakázat ICE pod zástěrou Euro7. Až se to tu po*ere a evropské automobilky padnou na hubu tak se změní na zvlášť vysoké napětí, kdy se tihle ekofašisté a eurohujeři vypaří. A na ultravysoké napětí přejde spousta majitelů EV ekozázraků při dopravních nehodách, kdy se v hořící Tesle nebo ID.3 změní v plazmu :-! :-! :-!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Jo, to už píšu nahoře. Je to všechno podvod.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Flajzi
V automotive mají jiné normy. Někdo mě kdysi kdysi odkázal na normu, kde definice napětí pro automotive mají jiné názvosloví.
Gagarin235
Zatím jich moc nevidím ani v MB. Vedení pravděpodobně nedostalo rozkaz použít je jako služebáky místo Superbů iV 😁
M-A-R-S
Jestli Škodaq Nijaq radí jak se chovat při požáru - tak to je ta nejužitečnejší rada. 😲