Novinky
... protože spoustu aut si v lednu už nekoupíme ...
A taky z důvodu očekávané inflace... Pokud by na trhu bylo střední SUV s dieselem, 4x4, manuální převodovkou a ruční brzdou, také bych prosincové prodeje podpořil.
Spousta už jich nešla koupit ani v listopadu... Výrobci prostě museli zaříznout hromady motorů. I těch čistých. Viz poslední generace 2.0 HDI. Místo něj si můžete koupit dražší, těžší a poruchovější plug-in, kterej na papíře žere 1,5l/100 a v reálu 7. Hurá ekologie!
Nazev clanku je zavadejici. Nejedna se o prodeje, ale o registrace, jak je pozdeji v clanku upresneno. Pro lajka v tom neni rozdil, ale lide z autobranze (a to by mel byt i autor clanku) vedi, ze registrace delaji samotni dealeri sami na sebe, protoze pristi rok by ta auta uz nemohli zaregistrovat, tj. ani prodat. Registrace na sebe sama delaji dealeri zejmena kvuli emisim normam nebo (jako ted) kvuli radiu. To byste neverili, ale od pristiho roku nepujde registrovat auto s analogovym radiem z vyroby. Pozadavek EU na auta s tovarne vybavenym radiem je DAB (digitalni tuner). Jelikoz autoradio je snad v kazdem novem aute, tak dealeri masivne registruji svoje sklady. Pristi rok se tato vozidla budou prodavat stale jako nova, tzv. O km, ale uz budou mit zaznam v TP a mnohdy i spustenou zaruku (zde zavisi od znacky). Za tyto drobne neprijemnosti mude moci zakaznik ocekavat i patricnou financni kompenzaci.
Byli tady blázni kteří nad tím jásali, a neuvědomovali si že na benzíny přijde řada hned po dieselech 😄
Teď je pozdě nad "silnými benzíny" brečet.
Za chvíli už nebude ani kam emigrovat, levičáci jsou rozlezlí jako rakovina... po celém světě.