Novinky
Arese
10
... klasických spalovacích verzí... Přeloženo do normálního lidského jazyka: verze se silnějšími benzínovým motory, s manuálními převodovkami a s pohonem všech kol, nezprzněné hybridizací, tedy verze o které mají zákazníci největší zájem, jsme z nabídky buď vyškrtli, nebo omezili množství dodaných vozů. Uspokojit poptávku našich zákazníků už totiž není naším cílem, hlavní je splnit zvrhlý plán, vytyčený šíleným bruselskými ekofašisty. Strašné, to je opravdu k zblití, čeho jsme se dočkali! 😲 😒 :no:
Přejít do diskuze
... nejvíce byla ovšem omezena nabídka dieselových modelů.
Byli tady blázni kteří nad tím jásali, a neuvědomovali si že na benzíny přijde řada hned po dieselech 😄
Teď je pozdě nad "silnými benzíny" brečet.
Byli tady blázni kteří nad tím jásali, a neuvědomovali si že na benzíny přijde řada hned po dieselech 😄
Teď je pozdě nad "silnými benzíny" brečet.
Nazev clanku je zavadejici. Nejedna se o prodeje, ale o registrace, jak je pozdeji v clanku upresneno. Pro lajka v tom neni rozdil, ale lide z autobranze (a to by mel byt i autor clanku) vedi, ze registrace delaji samotni dealeri sami na sebe, protoze pristi rok by ta auta uz nemohli zaregistrovat, tj. ani prodat. Registrace na sebe sama delaji dealeri zejmena kvuli emisim normam nebo (jako ted) kvuli radiu. To byste neverili, ale od pristiho roku nepujde registrovat auto s analogovym radiem z vyroby. Pozadavek EU na auta s tovarne vybavenym radiem je DAB (digitalni tuner). Jelikoz autoradio je snad v kazdem novem aute, tak dealeri masivne registruji svoje sklady. Pristi rok se tato vozidla budou prodavat stale jako nova, tzv. O km, ale uz budou mit zaznam v TP a mnohdy i spustenou zaruku (zde zavisi od znacky). Za tyto drobne neprijemnosti mude moci zakaznik ocekavat i patricnou financni kompenzaci.
A taky z důvodu očekávané inflace... Pokud by na trhu bylo střední SUV s dieselem, 4x4, manuální převodovkou a ruční brzdou, také bych prosincové prodeje podpořil.
No... je to strašidelné, kolik má ten šílený neomarxistický svět přívrženců, kteří souhlasně bučí a mučí a mečí... a pořád si neuvědomují, že jim bruselský levičácký dobytek ukrajuje ze svobod rok od roku víc a víc. Levičácká rétorika byla vždy založena na cestách dobra, ale i ti největší zaslepenci mohou vidět, že levičácké ideologie končí vždy totalitou.
Za chvíli už nebude ani kam emigrovat, levičáci jsou rozlezlí jako rakovina... po celém světě.
Za chvíli už nebude ani kam emigrovat, levičáci jsou rozlezlí jako rakovina... po celém světě.
Spousta už jich nešla koupit ani v listopadu... Výrobci prostě museli zaříznout hromady motorů. I těch čistých. Viz poslední generace 2.0 HDI. Místo něj si můžete koupit dražší, těžší a poruchovější plug-in, kterej na papíře žere 1,5l/100 a v reálu 7. Hurá ekologie!