Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Kadostal
To je přesně VW.Např..v roce 1997 přetáhl hlavního konstruktéra Oplu a ziskal bez náhrady celý osmilety vývoj. Vše si okamžitě patentoval,prototypy označil logem VW a za pár let se z druhořadé automobilky vyšvihl na světovou dvojku.
Určite? Ony bývajú v zmluvách dodatky a podmienky o utajených informáciách a výsledkoch práce a všetkých tých veciach okolo - pokiaľ by bola pravda, čo píšeš, VW by dal Oplákov k súdu a bez problémov by vyhral. Nie je také jednoduché preniesť know-how inde, aj keď si jeho spoluautorom alebo autorom. Vždy je majetkom firmy, s ktorou máš zmluvu, a s tým len tak nehneš.
L Cesarin
Sa zasmejem ak Jaguar uspeje 😉 Po tom ako sa rychlo Suzuki rozkmotrilo s VW a obvinilo nemcov zo spionaze a po nedavnom vedomom klamstve spotrebitelov o emisiach si tento koncern koleduje opät o problem. Nevedno ci je to nejaka nova firemna politika nemcov z VW.
To proste zalezi na tom, co presne ten patent obsahuje jako technicke reseni a jestli ho ta konkretni aplikace v aute pouziva nebo ne.
Logiku v patentech nehledej, patenty jsou komplikovana vec.
Obecne lze ocekavat, ze pokud se prokaze, ze patent byl porusen, tak si to nejak zaplati, vyrovnaji se a jede se spokojene dal.
Jeste jsem zagooglil, myslim, ze se jedna o tento https😐/patents.google.com/…t/USRE46828E1/en
Ještě štěstí že si nikdo na začátku automobilismu nenechal patentovat kulatý volant
A u VW to funguje taky takhle ?