Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
pradeda777
.....velkovýrobci elektřiny a jimi podplacení ekofašisté, si prosadili svoje...... :-[] :no:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Beefcake
Zase ten dementny clickbaitovy nadpis ?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Si nasiel pod stromcekom zase nespravne prasky ? Jaj sorry, na lobotomiu to aj tak nezabera :-(
tradon
budto vsem hrabe nebo jsou ty kecy o uhlikove stope jen pul pravdy a je za tim vic. Neco co by zatim nebylo dobre verejne probirat, ale postupne to jednotlive vlady prijimaji jako nutnost. Napada mne jedine to nezvykle chovani ropnych trhu, v rade zemi ropa konci, ale nikdo nezdrazuje. Takhle to u jinych komodit nefunguje. Mozna prognostici predpovidaji brzky krach na trhu klasickych paliv, brzky = 20-30 let. A prezijou jen ti pripraveni.
Arese
...nepochlubil taky tím, že plánují své jaderné elektrárny v budoucích letech nahradit 6 novými velkými elektrárnami? Už jsou domluveni s Austrálií, že pro ně budou dovážet australské uhlí novými speciálními velkokapacitními loděmi. Už se prý v japonských docích staví.... :-O
×
Sdílení komentáře
×
jedinej kdo to prohlasil jeste v EU byl Johnson, ale ten nema s EU jiz nic spolecneho a do toho co EU chysta jiz on ani jeho vlada nemuze nijak zasahovat
a mimochodem emisni flotilove limity ktere maji teprve zacit platit 2024-25 jdou pohodlne splnit i diky plug-in hybridum, a diky casti prodeju elektromobilu si i v tom obdoby stale budou moci automobilky dovolit prodavat i ciste benzinova ci naftova auta bez "elektrifikace" , snizit emise muzou automobilky klidne i pomoci elektromobilu s palivovymi clanky, a ne jen tema na vodik, da se to treba i diky ethanolu ktery se da vyrabet i neutralne jakozto obnovitelny zdroj treba z biologickeho odpadu, tohle treba pripravuje pokud vim Nissan, tedy elektromobil kde bude jen mala baterie jako v hybridech a palivovej clanek na ethanol, ktery se da mimochodem tankovat i na soucasnych cerpacich stanicich a neni tedy treba budovat zadnou novou infrastrukturu, pripadne dalsi emisni limity pro obdoby od roku 2030 jsou teprve v jednani, ale ani jeden z navrhu nepocita se sprisnenim o vice nez 30% oproti limitum ktere zacnou platit prave v 2024-25, a zameruji se ne na snizovani CO2 jako doted, ale na snizovani emisi NOx, u CO2 je tam u toho nejvice znizujiciho navrhu jen 15% oproti militum od roku 2024-25, a tak by meli jit dane limity splnit i s plug-in hybridy se spotrebou do 2 litru paliva na 100km, coz asi tou dobou opravdu nebude problem, da se predpokladat ze i bezny plug-in hybrid bude mit bezne baterii 20+kWh
aneb nejdriv si o emisnich limitech a jake se chystaji ci co se terve pripravuje neco precti a pak o tom diskutuj ;-)
On to totiž není slušný dotaz na zdroj. On to je taky útok na diskutéra. Takový český styl diskuse no.
ono je to fuk co se tu vybleje v diskuzi, trh si stejne nakonec urci automobilky a jejich zakaznici a nejake zdejsi diskutovani na tom nezmeni naprosto nic :-!
Ach jo, diskuse plná velmi sebevědomých neználků. Když něco nevím, tak se slušně zeptám a čekám slušnou odpověď a ne povýšené poučování.
-----
Možná jsem to špatně pochopilAle není v tom přístupu poněkud rozdíl? Japonsko chce zakázat čistě benzínová auta. Zatímco GB+EU chce zakázat všechna auta, ve kterých jsou k pohonu použita fosilní paliva, tedy včetně hybridů?
Jeho příspěvek kromě toho dotazu obsahuje i argumentaci.
Mám stejný dotazů jako on. Existuje někde oficiální informace o rozhodnutí EU zakázat k nějakému datu spalovací auta?
Karta uživatele serveru Auto.cz
Hendly
Počet příspěvků pod články2865
Počet příspěvků v MOJE.auto3
Možné operace s uživatelem:
Uživatel je na Vašem "hate-listu" … odstranit z "hate-listu"
Snažil ses diskutovat se sbírkou progresivistických howad, teď to víš.
Tohle bereš jako diskuzi?
Čo sa PHEV týka, tak veľké množstvo končí vo firemných flotilách, kde ich nik nenabíja. A znižovanie emisii je len na papieri.
No a nakoniec 5 rokov je dosť dlhá doba pre automobilky, aby pripravili vhodné portfólio modelov, ale potrebuješ aj presvedčiť ľudí a hlavne vybudovať stabilné zdroje elektriky a to sa za 5 rokov stihnúť nedá.
https://www.unitjuggler.com/…o-lper100km.html?…
95g CO2 = spotreba 4,2 litra benzinu na 100 km, od 1.1.2021.
65g CO2 od 1.1.2025 = 2,8 litra
Spotreba auta 5 litrov = pokuta 4750 EUR od 1.1.2025
Aby nebola pokuta, musel by sa na kazde 2 auta predat viac ako jeden elektromobil, co je cca. tretina predaja. Pri 12 milionoch predanych aut v 2020, ak to neklesne viac, by sa muselo v EU predat rocne 4 miliony elektromobilov = ciste science-fiction.
Co sa stane vieme dopredu, to iste co v Holandsku - skolabuje trh s novymi autami. Ked si bohati Holandania kupuju takmer vylucne jazdenky, nechcem vediet, co si budu kupovat Slovaci alebo Cesi, asi nic, len opravovat stare auta.
P.S.
Mam znameho, co za cias hlbokeho komunizmu kupil auto, najazdil na nom cez 50000 km za par rokov a predal ho drahsie ako kupil. To iste nam hrozi po 2025...
A doufám, že to samozřejmě všechno odvozuješ z dat letošního roku, protože ten je samozřejmě jediný správný a dokonale průkazný pro určování vývoje...
(bezny holandan si kupi jazdenku, bohati napr. porsche, to bohati som myslel ako narod, v porovnani s nami). Ak je toto ciel EU, nasobne znizit predaj aut, tak sa im to uspesne podari...
https://carsalesbase.com/…-car-sales-data/
Väčšinou sa objavia bombastické titulky o kolapse trhu keď sa výrazne menia pravidlá. Vtedy sa ľudia snažia nakúpiť pred zmenou a pár mesiacov po tom to vyzerá ako kolaps. Ale do konca roka sa to stabilizuje.
Golf 1.5 v NL od 31000, I.D.3 od 37000
Golf 1.5 u nas od 21000, I.D.3 od 37000
Plus ked sa v NL kupi spalovak, ma to dalsie nevyhody ako cestnu dan vysoku u spalovaka, ale nulovu u elektromobilu. Takze si cenovo na tom istom, len s elektro mas vyhody pri parkovani, bus pruhoch a pod., tak jasne, ze tam bude velky podiel elektromobilov, nemaju na vyber.
Keby taka cenova politika bola u nas/resp. v tej chudobnejsej polovici EU/, tak predaj skolabuje.
To jsi docela nevychytal...
Tj. staci prodat jedno normalni auto a jeden hybrid a je to splnene.
A to ani nemusis prodat jedine EV.
Podla mna zvyhodnenie plug-inov pri merani spotreby nebude trvat dlhodobo.
EU tlaci na "real-world driving emissions", t.j. emisie v realnej prevadzke, ekologovia uz neriesia diesle ale novy podvod/terč su plug-iny s nasobne vyssimi emisiami a v kazdom aute uz musi byt povinne "cierna skrina" zaznamenavajuca o.i. spotrebu.
a stoja o min. 7000 EUR viac na vyrobu, cize radsej predas bezne clio alebo rapid a zaplatis pokutu a stale si na tom o pár tisic EUR lepsie.
Ale u drahych aut - stredna trieda, SUV, premia, su plug-iny momentalne zaujimave riesenie a aj ponukane.
Len 2025 podla mna v tejto forme namerania 20-35g CO2 nedoziju...
2. už jsem na HL? :-)
2. Ne, ty nejsi sprostý, takže není důvod.