Novinky
pradeda777
9
.....velkovýrobci elektřiny a jimi podplacení ekofašisté, si prosadili svoje...... 😒] :no:
Přejít do diskuze
JirkaVejrazka
Dotaz na zdroj dat je marxisticky? To jsem nevedel. Ja mel dodnes za to, ze schopnost podlozit svoje tvrzeni daty/zdroji by mela byt vlastnosti kazdeho slusneho diskutera vsude.
IPace
muzes dat relevantni odkaz na to, zde se pise neco o tom ze by EU chtela zakazat vsechna auta kde je jakykoliv fosilni pohon?
jedinej kdo to prohlasil jeste v EU byl Johnson, ale ten nema s EU jiz nic spolecneho a do toho co EU chysta jiz on ani jeho vlada nemuze nijak zasahovat
a mimochodem emisni flotilove limity ktere maji teprve zacit platit 2024-25 jdou pohodlne splnit i diky plug-in hybridum, a diky casti prodeju elektromobilu si i v tom obdoby stale budou moci automobilky dovolit prodavat i ciste benzinova ci naftova auta bez "elektrifikace" , snizit emise muzou automobilky klidne i pomoci elektromobilu s palivovymi clanky, a ne jen tema na vodik, da se to treba i diky ethanolu ktery se da vyrabet i neutralne jakozto obnovitelny zdroj treba z biologickeho odpadu, tohle treba pripravuje pokud vim Nissan, tedy elektromobil kde bude jen mala baterie jako v hybridech a palivovej clanek na ethanol, ktery se da mimochodem tankovat i na soucasnych cerpacich stanicich a neni tedy treba budovat zadnou novou infrastrukturu, pripadne dalsi emisni limity pro obdoby od roku 2030 jsou teprve v jednani, ale ani jeden z navrhu nepocita se sprisnenim o vice nez 30% oproti limitum ktere zacnou platit prave v 2024-25, a zameruji se ne na snizovani CO2 jako doted, ale na snizovani emisi NOx, u CO2 je tam u toho nejvice znizujiciho navrhu jen 15% oproti militum od roku 2024-25, a tak by meli jit dane limity splnit i s plug-in hybridy se spotrebou do 2 litru paliva na 100km, coz asi tou dobou opravdu nebude problem, da se predpokladat ze i bezny plug-in hybrid bude mit bezne baterii 20+kWh
aneb nejdriv si o emisnich limitech a jake se chystaji ci co se terve pripravuje neco precti a pak o tom diskutuj 😉
jedinej kdo to prohlasil jeste v EU byl Johnson, ale ten nema s EU jiz nic spolecneho a do toho co EU chysta jiz on ani jeho vlada nemuze nijak zasahovat
a mimochodem emisni flotilove limity ktere maji teprve zacit platit 2024-25 jdou pohodlne splnit i diky plug-in hybridum, a diky casti prodeju elektromobilu si i v tom obdoby stale budou moci automobilky dovolit prodavat i ciste benzinova ci naftova auta bez "elektrifikace" , snizit emise muzou automobilky klidne i pomoci elektromobilu s palivovymi clanky, a ne jen tema na vodik, da se to treba i diky ethanolu ktery se da vyrabet i neutralne jakozto obnovitelny zdroj treba z biologickeho odpadu, tohle treba pripravuje pokud vim Nissan, tedy elektromobil kde bude jen mala baterie jako v hybridech a palivovej clanek na ethanol, ktery se da mimochodem tankovat i na soucasnych cerpacich stanicich a neni tedy treba budovat zadnou novou infrastrukturu, pripadne dalsi emisni limity pro obdoby od roku 2030 jsou teprve v jednani, ale ani jeden z navrhu nepocita se sprisnenim o vice nez 30% oproti limitum ktere zacnou platit prave v 2024-25, a zameruji se ne na snizovani CO2 jako doted, ale na snizovani emisi NOx, u CO2 je tam u toho nejvice znizujiciho navrhu jen 15% oproti militum od roku 2024-25, a tak by meli jit dane limity splnit i s plug-in hybridy se spotrebou do 2 litru paliva na 100km, coz asi tou dobou opravdu nebude problem, da se predpokladat ze i bezny plug-in hybrid bude mit bezne baterii 20+kWh
aneb nejdriv si o emisnich limitech a jake se chystaji ci co se terve pripravuje neco precti a pak o tom diskutuj 😉
Mikesus
To jako vážně? Nemam na někoho argumentaci, tak ho zablokuju?
Tohle bereš jako diskuzi?
Tohle bereš jako diskuzi?
IPace
nojo to jsme my Marxisti co vydelali na Bitcoinu jako hlavnim Marxistickem nastroji dneska, a tak prosazujem ted volny trh a temer zadnou birokracii, tak at zije Marxizmus 😒]
ono je to fuk co se tu vybleje v diskuzi, trh si stejne nakonec urci automobilky a jejich zakaznici a nejake zdejsi diskutovani na tom nezmeni naprosto nic :-!
ono je to fuk co se tu vybleje v diskuzi, trh si stejne nakonec urci automobilky a jejich zakaznici a nejake zdejsi diskutovani na tom nezmeni naprosto nic :-!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Ale není v tom přístupu poněkud rozdíl? Japonsko chce zakázat čistě benzínová auta. Zatímco GB+EU chce zakázat všechna auta, ve kterých jsou k pohonu použita fosilní paliva, tedy včetně hybridů?
Anonym
Trh určí leda lejno, protože o tom, co se bude vyrábět a kupovat za (skoro) všechny Evropany rozhodne soudružka von Lejenová.
winder
Kde sa do teba naváža? Normálne sa pýta a argumentuje, a ty hneď skáčeš jak dement.
Anonym
Co se do mě navážíš, myslíš si že jsi sežral všechnu moudrost? Laskavě si přečti články o tlaku Dánska na zákaz spalovacích motorů v EU do roku 2030. Přičemž za tímto návrhem stojí několik dalších států. Včetně například Bulharska.
Blue Sun
Ano, Romčo, naházej si nás všechny na HL. To by tak hrálo, aby ti někdo rozvracel tvou dokonalou Toyotí budoucnost. 😁 😁
traveldrive
Roman, si ešte väčší úbožiak ako som si myslel. Vidím to tak, že byť na tvojom hate liste je česť.
Niemand
Nazvať súčasnú situáciu voľným trhom je slušná demagógia. Na svete snáď neexistuje viac preregulovaný obchodný priestor ako ten v EU. A to sa netýka len aut.
Hendly
Ipace dal dotaz který jsi neodpověděl a znova tady tvrdis, že EU chce zakazovat spalovaky.
Jeho příspěvek kromě toho dotazu obsahuje i argumentaci.
Mám stejný dotazů jako on. Existuje někde oficiální informace o rozhodnutí EU zakázat k nějakému datu spalovací auta?
Jeho příspěvek kromě toho dotazu obsahuje i argumentaci.
Mám stejný dotazů jako on. Existuje někde oficiální informace o rozhodnutí EU zakázat k nějakému datu spalovací auta?
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Blue Sun
EU a GB chce nastavit takové limity, aby jimi prošly jen EV a PHEV. Úplný zákaz spalovacích motorů by měl nastat snad až po roce 2050. Ty zákazy, které plánují různé země, jsou na čistě spalovací motorizace. Bohužel třeba u Británie do toho spadají i klasické hybridy bez možnosti nabíjení.
Anonym
Ty ......... negramotný, nejdřív po mě marxisticky vyžaduje relevantní odkaz a nakonec mě instruuje, abych si něco přečetl. Tak se přestaň trapně ptát.
Anonym
Jirko, celý tón jeho odpovědi je takový jakoby marxistický. Na kdejakém aktivu by se dobře vyjímal. Ono začít dotěrnou poznámkou "dej odkaz" a skončit útokem na diskutéra skutečně nemá se slušnou diskusí nic společného. Nedělej, že to nechápeš.
On to totiž není slušný dotaz na zdroj. On to je taky útok na diskutéra. Takový český styl diskuse no.
On to totiž není slušný dotaz na zdroj. On to je taky útok na diskutéra. Takový český styl diskuse no.
Freddka
Dnesni plugin hybridy maji 20-35g CO2.
Tj. staci prodat jedno normalni auto a jeden hybrid a je to splnene.
A to ani nemusis prodat jedine EV.
Tj. staci prodat jedno normalni auto a jeden hybrid a je to splnene.
A to ani nemusis prodat jedine EV.
Anonym
1. Já nevím, proto jsem se de facto ptal. Akorát jsem četl článek, že Dánsko společně s dalšími státy tlačí na EU, aby zakázala spalováky od roku 2030.
2. Ne, ty nejsi sprostý, takže není důvod.
2. Ne, ty nejsi sprostý, takže není důvod.
Hammunasakra
1. Od kdy chce EU zakázat auta na fosilní paliva?
2. už jsem na HL? 😄
2. už jsem na HL? 😄
Niemand
Palivové články na ethanol už z princípu nikdy nemôžu konkurovať tým na vodík. Potrvá roky kým budú tak výkonné a kompaktné ako dnešné vodíkové. Tiež ethanol vyrábaný z odpadu by bol super, ale realita bude taká, že polia budu zaplavené dotovanými technickými plodinami.
Čo sa PHEV týka, tak veľké množstvo končí vo firemných flotilách, kde ich nik nenabíja. A znižovanie emisii je len na papieri.
No a nakoniec 5 rokov je dosť dlhá doba pre automobilky, aby pripravili vhodné portfólio modelov, ale potrebuješ aj presvedčiť ľudí a hlavne vybudovať stabilné zdroje elektriky a to sa za 5 rokov stihnúť nedá.
Čo sa PHEV týka, tak veľké množstvo končí vo firemných flotilách, kde ich nik nenabíja. A znižovanie emisii je len na papieri.
No a nakoniec 5 rokov je dosť dlhá doba pre automobilky, aby pripravili vhodné portfólio modelov, ale potrebuješ aj presvedčiť ľudí a hlavne vybudovať stabilné zdroje elektriky a to sa za 5 rokov stihnúť nedá.
WinDiesel
Volný trh neexistuje, existuje jen regulovaný trv řízený neo-RVHP z Bruselu.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
_sulcik_
tón dotazu na zdroj zcela úměrně odpovídal nesmyslům Vámi vypuštěným. A jelikož očividně nemáte čím podložit, kopete kolem sebe jako malý fracek, abyste odvedl pozornost.
Niemand
Už viac krát som čítal, že tam trh skolaboval. Ale nejak to v tých dátach neviem nájsť.
https😐/carsalesbase.com/…-car-sales-data/
Väčšinou sa objavia bombastické titulky o kolapse trhu keď sa výrazne menia pravidlá. Vtedy sa ľudia snažia nakúpiť pred zmenou a pár mesiacov po tom to vyzerá ako kolaps. Ale do konca roka sa to stabilizuje.
https😐/carsalesbase.com/…-car-sales-data/
Väčšinou sa objavia bombastické titulky o kolapse trhu keď sa výrazne menia pravidlá. Vtedy sa ľudia snažia nakúpiť pred zmenou a pár mesiacov po tom to vyzerá ako kolaps. Ale do konca roka sa to stabilizuje.
Blue Sun
Jak Brusel ovlivňuje chování v Číně nebo třeba v USA? Kruci, ti tedy mají moc...
cudzinec111
LPG ti zvysi spotrebu, cize nejake gramy CO2 usetris, ale zaplatis aj pokutu aj prestavbu na LPG...
Blue Sun
Bohatí Holanďané kupují téměř jen ojetiny? Co to je za blábol? Bohatí určitě nekupují ojetiny (maximálně tak jako investiční auta) a běžní Holanďané nakupují asi tak jako všichni ostatní. A mimochodem, je to takhle už dlouhé roky, protože daně na nová auta jsou prostě vysoké.
A doufám, že to samozřejmě všechno odvozuješ z dat letošního roku, protože ten je samozřejmě jediný správný a dokonale průkazný pro určování vývoje...
A doufám, že to samozřejmě všechno odvozuješ z dat letošního roku, protože ten je samozřejmě jediný správný a dokonale průkazný pro určování vývoje...
Anonym
Ne trh a co kdo musí koupit určí neomarxistická EU a další neomarxistické vády a figurky jako Johnson nebo Biden a další šašci
cudzinec111
Tu mas odkaz, si to prepocitaj😒br />
https😐/www.unitjuggler.com/…o-lper100km.html?…
95g CO2 = spotreba 4,2 litra benzinu na 100 km, od 1.1.2021.
65g CO2 od 1.1.2025 = 2,8 litra
Spotreba auta 5 litrov = pokuta 4750 EUR od 1.1.2025
Aby nebola pokuta, musel by sa na kazde 2 auta predat viac ako jeden elektromobil, co je cca. tretina predaja. Pri 12 milionoch predanych aut v 2020, ak to neklesne viac, by sa muselo v EU predat rocne 4 miliony elektromobilov = ciste science-fiction.
Co sa stane vieme dopredu, to iste co v Holandsku - skolabuje trh s novymi autami. Ked si bohati Holandania kupuju takmer vylucne jazdenky, nechcem vediet, co si budu kupovat Slovaci alebo Cesi, asi nic, len opravovat stare auta.
P.S.
Mam znameho, co za cias hlbokeho komunizmu kupil auto, najazdil na nom cez 50000 km za par rokov a predal ho drahsie ako kupil. To iste nam hrozi po 2025...
https😐/www.unitjuggler.com/…o-lper100km.html?…
95g CO2 = spotreba 4,2 litra benzinu na 100 km, od 1.1.2021.
65g CO2 od 1.1.2025 = 2,8 litra
Spotreba auta 5 litrov = pokuta 4750 EUR od 1.1.2025
Aby nebola pokuta, musel by sa na kazde 2 auta predat viac ako jeden elektromobil, co je cca. tretina predaja. Pri 12 milionoch predanych aut v 2020, ak to neklesne viac, by sa muselo v EU predat rocne 4 miliony elektromobilov = ciste science-fiction.
Co sa stane vieme dopredu, to iste co v Holandsku - skolabuje trh s novymi autami. Ked si bohati Holandania kupuju takmer vylucne jazdenky, nechcem vediet, co si budu kupovat Slovaci alebo Cesi, asi nic, len opravovat stare auta.
P.S.
Mam znameho, co za cias hlbokeho komunizmu kupil auto, najazdil na nom cez 50000 km za par rokov a predal ho drahsie ako kupil. To iste nam hrozi po 2025...
Anonym
Jistě že chce EU zakázat splováky, zavedením Euro 7. Žádný to totiž nesplní. A hybrid není spalovák, zejména ne ten, kde motor jen vyrábí elektřinu a ta přes elektromotory pohání kola.
WinDiesel
S eko-progresivisty se nemá cenu hádat. Nechal ses vyprovokovat.
Snažil ses diskutovat se sbírkou progresivistických howad, teď to víš.
Snažil ses diskutovat se sbírkou progresivistických howad, teď to víš.
WinDiesel
Ovšem největší k0k0t jsi tady bez debaty ty, slunce zmodralé vypatlané.
Anonym
Další, co neumí číst. Rovnou jdeš na hatelist.
Karta uživatele serveru Auto.cz
Hendly
Počet příspěvků pod články2865
Počet příspěvků v MOJE.auto3
Možné operace s uživatelem😒br /> Uživatel je na Vašem "hate-listu" … odstranit z "hate-listu"
Karta uživatele serveru Auto.cz
Hendly
Počet příspěvků pod články2865
Počet příspěvků v MOJE.auto3
Možné operace s uživatelem😒br /> Uživatel je na Vašem "hate-listu" … odstranit z "hate-listu"
3_diamanty
Suhlas.. to znamena ze phev kusky nezakazu zatial co eu zda sa uz chce len ciste elektro
Anonym
Další pán argumentace. Všimnul sis, co jsem psal, tedy na co reagoval IPace? Asi ne, protože jinak bys nemohl napsat nic o nesmyslech mnou vypuštěných. Když nic jiného, psal jsem DOTAZ (to se pozná podle otazníku). Žádné pevné tvrzení. Proč bych měl předkládat k tomuto dotazu nějaké zdroje?
Ach jo, diskuse plná velmi sebevědomých neználků. Když něco nevím, tak se slušně zeptám a čekám slušnou odpověď a ne povýšené poučování.
-----
Možná jsem to špatně pochopilAle není v tom přístupu poněkud rozdíl? Japonsko chce zakázat čistě benzínová auta. Zatímco GB+EU chce zakázat všechna auta, ve kterých jsou k pohonu použita fosilní paliva, tedy včetně hybridů?
Ach jo, diskuse plná velmi sebevědomých neználků. Když něco nevím, tak se slušně zeptám a čekám slušnou odpověď a ne povýšené poučování.
-----
Možná jsem to špatně pochopilAle není v tom přístupu poněkud rozdíl? Japonsko chce zakázat čistě benzínová auta. Zatímco GB+EU chce zakázat všechna auta, ve kterých jsou k pohonu použita fosilní paliva, tedy včetně hybridů?
Anonym
Víš, nemusíš psát pod každý můj post to stejné. My někteří máme paměť. Chápu, že tobě slovo paměť nic neříká, protože jsi pamětí nepolíben. Tím se i vysvětluje tvoje trapné hulvatství, které zde předvádíš. Tak buď té lásky, už na mne prosím nereaguj.
Niemand
Došli ti argumenty? Mimo technologický sektor je trh v Čine menej regulovaný. A v technologickom sektore robia regulácie, preto aby sa dostali know-how západných firiem a nie preto, že tam má niekto spasiteľský komplex. No a okrem EU existujú aj iné demokratické krajiny kde trh zďaleka nie je tak moc regulovaný: USA, Japonsko, Južná Kórea.
Beefcake
Si nasiel pod stromcekom zase nespravne prasky ? Jaj sorry, na lobotomiu to aj tak nezabera 😒
tradon
budto vsem hrabe nebo jsou ty kecy o uhlikove stope jen pul pravdy a je za tim vic. Neco co by zatim nebylo dobre verejne probirat, ale postupne to jednotlive vlady prijimaji jako nutnost. Napada mne jedine to nezvykle chovani ropnych trhu, v rade zemi ropa konci, ale nikdo nezdrazuje. Takhle to u jinych komodit nefunguje. Mozna prognostici predpovidaji brzky krach na trhu klasickych paliv, brzky = 20-30 let. A prezijou jen ti pripraveni.
IPace
takze Cina je min regulovana? aha tak to pak jo, tak to doufam ze se prestehujes nekam kde to neni tak regulovane a bdues tam stastnejsi 😄
Hendly
Jak je možné, že statistika prodejů nových aut v Holandsku nic takového co tvrdíš neukazuje?
Niemand
Zatiaľ ešte nič, lebo špecifikácia ešte nie je dokončená. Ale v Bruseli sú taký čo tam chcú natlačiť podmienku na plnenie emisných noriem od prvej sekundy po štarte a to každom počasí. Čo súčasne zariadenia nezvládajú.
cudzinec111
Zatial.
Podla mna zvyhodnenie plug-inov pri merani spotreby nebude trvat dlhodobo.
EU tlaci na "real-world driving emissions", t.j. emisie v realnej prevadzke, ekologovia uz neriesia diesle ale novy podvod/terč su plug-iny s nasobne vyssimi emisiami a v kazdom aute uz musi byt povinne "cierna skrina" zaznamenavajuca o.i. spotrebu.
a stoja o min. 7000 EUR viac na vyrobu, cize radsej predas bezne clio alebo rapid a zaplatis pokutu a stale si na tom o pár tisic EUR lepsie.
Ale u drahych aut - stredna trieda, SUV, premia, su plug-iny momentalne zaujimave riesenie a aj ponukane.
Len 2025 podla mna v tejto forme namerania 20-35g CO2 nedoziju...
Podla mna zvyhodnenie plug-inov pri merani spotreby nebude trvat dlhodobo.
EU tlaci na "real-world driving emissions", t.j. emisie v realnej prevadzke, ekologovia uz neriesia diesle ale novy podvod/terč su plug-iny s nasobne vyssimi emisiami a v kazdom aute uz musi byt povinne "cierna skrina" zaznamenavajuca o.i. spotrebu.
a stoja o min. 7000 EUR viac na vyrobu, cize radsej predas bezne clio alebo rapid a zaplatis pokutu a stale si na tom o pár tisic EUR lepsie.
Ale u drahych aut - stredna trieda, SUV, premia, su plug-iny momentalne zaujimave riesenie a aj ponukane.
Len 2025 podla mna v tejto forme namerania 20-35g CO2 nedoziju...
cudzinec111
Je to tak uz dlhe roky, ako pises, trh s novymi autami je v Holandsku dlhodobo skolabovany, predalo by sa ich nasobne viac, keby neboli tie ekologicke dane...
(bezny holandan si kupi jazdenku, bohati napr. porsche, to bohati som myslel ako narod, v porovnani s nami). Ak je toto ciel EU, nasobne znizit predaj aut, tak sa im to uspesne podari...
(bezny holandan si kupi jazdenku, bohati napr. porsche, to bohati som myslel ako narod, v porovnani s nami). Ak je toto ciel EU, nasobne znizit predaj aut, tak sa im to uspesne podari...
Arese
A taky při jízdě s rakví na střeše a při tažení přívěsu! Neuvěřitelné!!! 😲 :no:
Arese
...nepochlubil taky tím, že plánují své jaderné elektrárny v budoucích letech nahradit 6 novými velkými elektrárnami? Už jsou domluveni s Austrálií, že pro ně budou dovážet australské uhlí novými speciálními velkokapacitními loděmi. Už se prý v japonských docích staví.... 😲
Blue Sun
A že tam mezi těmi dvěma roky máš dost extrémní výkyvy, to tě vůbec netrápí, co? Jednou necelých čtyřista, pak zase pětsetpadesát, zase pod čtyřista, zase pětset... Roky 1999 a 2000 byly zjevně v prodeji extrémní, protože průměr je zhruba někde kolem těch 475 tisíc kusů ročně.
To jsi docela nevychytal...
To jsi docela nevychytal...
cudzinec111
Dik za link - v 2019 sa predalo 450000, a o 20 rokov dozadu to bolo 600000. Sice to nie je na prvy pohlad drasticke, ale clovek by cakal skor 750000 predanych aut pri normalnom vyvoji, rozhodne to nie je normalne, inde predaje vacsinou rastu.
Golf 1.5 v NL od 31000, I.D.3 od 37000
Golf 1.5 u nas od 21000, I.D.3 od 37000
Plus ked sa v NL kupi spalovak, ma to dalsie nevyhody ako cestnu dan vysoku u spalovaka, ale nulovu u elektromobilu. Takze si cenovo na tom istom, len s elektro mas vyhody pri parkovani, bus pruhoch a pod., tak jasne, ze tam bude velky podiel elektromobilov, nemaju na vyber.
Keby taka cenova politika bola u nas/resp. v tej chudobnejsej polovici EU/, tak predaj skolabuje.
Golf 1.5 v NL od 31000, I.D.3 od 37000
Golf 1.5 u nas od 21000, I.D.3 od 37000
Plus ked sa v NL kupi spalovak, ma to dalsie nevyhody ako cestnu dan vysoku u spalovaka, ale nulovu u elektromobilu. Takze si cenovo na tom istom, len s elektro mas vyhody pri parkovani, bus pruhoch a pod., tak jasne, ze tam bude velky podiel elektromobilov, nemaju na vyber.
Keby taka cenova politika bola u nas/resp. v tej chudobnejsej polovici EU/, tak predaj skolabuje.
IPace
jako ze by von Lejenova rozhodovala co si jako ted objednavam, nebo co si objednam za 10 let? aha hmm, tak to me zajimave ovlivnila, konfiguruju si jeden takovej benzinacek, ale teda budu pamatovat ze za mim rozhodnutim pro vyberu auta pro zabavu je von Lejenova.....a kdo to vlastne je ta von Lejenova ?