Elektrifikovanou budoucnost odstartovala automobilka Škoda elektrickým Citigem a SUV jménem Enyaq. Teď se na cestách objevuje rovněž elektrická Fabia, avšak v tomto případě je to docela jiný příběh.
Zvuk v F1 sa od roku 2014 keď zaviedli tieto pohone jednotky celkom zmenil.
To by si ale musel asi chodiť na preteky, čo sa ale podla mňa nezhoduje s tvojim eko-myslenim.
tak jako v priapde Formule-e tak i tady se bude jednat o glycerinove generatory, tedy energie z obnovitelneho zdroje ;-) takze jsi vlastne jen siritel HOAXu :yes:
No a keďže WRC za jazdí od januára do novembra, tak ku každému autu bude 5 akupakov, ktoré si nabijeme predošlé leto a na preteky ich privezú solárnym lietadlom.
A já se těším na dobu, až budou jen solární a větrné elektrárny a ty akupacky se budou nabíjet jen z přebytků. A všechno bude zadarmo, za socialismu se tomu říkalo utopický komunismus, ale teď, teď to klapne. To už hraničí s novou rasou lidí: ekonomický a energetický analfabet.
1m2 FVE da 200W, tedy prinejmensim 1kWh za den kdyz sviti.
takze staci 20m2 panelu a za 5 dni to mas nachytany.
nebo 100m2, tedy plocha kterou zaberou 2 kamiony, a mas to za den
par kol treninku + zavod, typuju to na cca 1hod cistyho casu
je to jedna z mnoha kategorii, ktera ten den jede, takze moc casu na krouzeni nemaj
tohle neni F1 ani vytrvalostni zavod.