Vy musite v redakci dobre hulit. Scaly nejsou urceny pro primy vykon, ale jako vymena vozoveho parku pro SKPV za jednickovy fabie. A kolikatky kola ma tahle hruza???
tak dat 560tis za jedno v tyhle konfiguraci v tomhle poctu mi prijde hodne prestreleny.
scala v tyhle konfiguraci (1.5tsi, dsg, manual klima) se ted nabizi v akci za 518tis .
navic si myslim, ze policajt by mel byt schopny ovladat manual, ktery me prijde mnohem vhodnejsi a o 40tis levnejsi
fakt ti dela razeni takovej problem??
mozna bych jeste chapal u nejakyho litrovyho moturku, kde musis porad radit, ale tohle ma docela peknej tocivej moment uz od nizkejch otacek, na dvojku se rozjedes a i to kilo na dvojku by to dat melo bez problemu
Jasně, po městě budeš poskakovat pořád na dvojku, a na dvojku i jezdit na výjezdy. Ty jsi mimoň. Hlavně pokud máš jezdit a spíš sledovat okolí namísto věnování se ovládání auta.
Tak pokud se na řazení takhle musíš soustředit, jsi buď začátečník, nebo totální řidičské nemehlo. Já řadím zcela podvědomě a mohu se tak ve městě plně soustředit na okolní provoz. Když pak vyjedu někam, kde to není potřeba, řazení si vědomě maximálně užívám. Každopádně tak mám auto a motor vždy plně pod kontrolou a ještě nemálo ušetřím při koupi i při budoucím servisu :-):yes:
Jenže já nemluvím jen o provozu, šášo. Absolvoval jsem i něco málo desítek jízd jako policejní hlídka, takže vím, že věnování se autu zbytečně zatěžuje i zkušeného řidiče, protože on v té chvíli potřebuje hledat v okolí pachatele nebo podezřelé osoby, namísto "užívání si řazení". I za dne je to otravné a v noci ani nemluvím.
Ovšem od tebe podobná reakce nepřekvapuje, ty nejsi schopný se oprostit od takové drobnosti jako tvůj "jediný správný pohled".
To jsou jen kecy s tím servisem. Vyměnit moderní převodvoku s dvouhmotým setrvačníkem stojí +/- podobně, jako vyměnit automat. Pro příklad já dal cca 45 tisíc i s prací u manuálu.
Řazení v autě pro zábavu - ano, když to máš jako pracovní prostředek a musíš pořád řadit, automat je prostě prvek komfortu, jako elektrická okna, posilovač, či klimatizace...
Ne mimoň si ty. Prostě tě nebavi řizeni nebo to prostě neumiš. A možna kombinace obojiho. Ja jezdim často město, přiskoky, šaltpaka permanentně v ruce a vubec mi to nepřijde. Vše tak nějak dělam automaticky a přirozeně. Pěkně by mě sralo, kdyby si auto dělalo v tomhle připadě to co ma nadiktovano a ne to co po něm chci ja.
Stejně jako ti dva hňupi nahoře nechápeš, že ten policajt tam v dané chvíli není jako řidič na plný úvazek, ale že jeho hlavní prací je sledování okolí a toho, co se děje. Navíc automat minimalizuje riziko jakékoli chyby řidiče, která by mohla způsobit problémy (ano, i těm nejlepším umí tu a tam zhasnout motor). Ale vidím, že zaslepená nechápavost je společná všem těm "posledním pravým řidičům".
Kilo na dvojku a náčelník ti vezme prémie, proože si je projezdíš :D Ne, tohle není auto na zábavu, jestli v tom má někdo popojíždět po městě a okolí, cukačky, buzerace s radarem, pak párkrát výjezd k někomu bez roušky, radši automat.
A máš k tomu připočteny i náklady na policejní výbavu, která vyjde kolem 50-80 tisíc na auto? Máš k tomu připočtený servis? Hups, najednou ti to nesedí, co?
Nevidíš? A co bys tam čekal? Majáky fakt nejsou za pětistovku a radiovýbava taky nestojí tisícovku. O další výbavě se můžeme jen domýšlet, když nemáme reálné fotky.
Cena těch aut byla uváděná vždycky za komplet včetně výbavy, i když její zabudování zajišťuje jiný subjekt. Škoda auto dodává už hotové vozy. Nebo je to u téhle smlouvy jinak a MV bude ještě soutěžit dodavatele výbavy? To by byl naprostý nesmysl.
Skoda auto uvadi ceny za auta s pripravou na dalsi vybaveni. Ohledne specialni policejni vybavy nema SA co do cineni. Cena toho neni do ceny auta zapocitana. Jen pro info: skoda na aute, co komplet shorelo v tunelu Blanka, byla 1300000. To asi cena octavie z tendru nebyla... Ale tyhle clanky musi brat clovek s rezervou, nikdo nikde nerozepise, kolik co stoji. Ale byla by to velka podivana, zverejnit, kolik vnitro za co plati...
Je to možné. Když se kupovaly dálniční stíhací Octavie, byla uváděna právě cena kompletního auta včetně výbavy, proto mě zarazilo, že tady jsou uvedeny jen samotné vozy.
Ne, velitel vozu je tam od komunikace pres vysilacku, popr. navigovani na misto a pripadnou koordinaci s dalsi hlidkou. Nebo ti snad na chodce troubi manzelka, kdyz ridis?
Ale kulovy, VRZ si ridic musi ovladat sam. On nejlip vi, kudy zrovna pojede a kdy bude treba prepinat intenzitu VRZ. Velitel vozu, tedy spolujezdec, ma jiny ukoly.
To nechápu ! Policejní vozy by ještě určitě sloužila minimálně rok ! Teď potřebuje vakcíny a rychle očkovat , do nemocnic dýchací přístroje ! A ne policejní auta ,,to by snad rok počkalo ??
Tak keď je Octavia niekomu drahá a chce Škodu, tak môže zobrať Scalu. Mám známeho, ktorý túžil po Karoqu, ale peniaze mu stačili len na Scalu. Žiadna sláva to teda nie je, za tých 18 kolíkov, čo za ňu vyklopil, rozhodne nestojí. Počítam, že väčšina tých áut, čo vídaš po parkoviskách, budú aj tak služobáky. Rapid a Scala, typické referentské autá - firmy šetria, Octaviu už nedostane hocikto na behanie po meste.
To máš fuk, beztak sa na tom niekto nabalí, a nie je jedno, či tento alebo tamten?
Arese nemá pravdu len v jednom, Škoda už nie je česká, peniažky tečú do Reichu, v Čechách ostávajú len drobné.
Mno mne to jedno nie je a myslím si, že by to nemalo byť jedno nikomu nech tie autá dodá hociktorá automobilka. A či sa na tom niekto nabalí je pri nezverejnení výslednej ceny otázne. Častokrát automobilky dodávajú štátom autá aj bez výrazného zárobku, pretože tie autá sú pojazdná reklama na dlhé roky defacto zadarmo.
Často si kladu otázku, proč kupovat policii nová auta, když nedávno dostali octávie.
Ostatně na ulicích moč policajtů nenívidět, na dálnicích už vůbec.
Proto jezdí po komunikacích mnoho kaskadérů, kteří si z komunikace dělají závodní dráhu, ne o schválně zpomalují ostatní vozidla.
Ono stačí, kdyby se postavili chvilku na komunikaci Strakonickou(80km/h).Zjistili by holou skutečnost, hned by měli na nová auta.