Novinky
...to je naprosto jasné: hlavně nová Fabia, Sandero, dále potom i Tucson, 308, Astra.... 😄
JJ vlastně Tucson...letos druhá nejprodávanější neškoda u nás.
Ale to nebude novinka roku 2021.
Ale to nebude novinka roku 2021.
No a co Tipo? To máš přeci rád, třeba příjde konečně s interiérem z 21. století 😁
Jinak souhlas, ale bojím se, že Astra a 308 bude to stejné auto. Zajímavé pro mne bude možná i DS9 (že by konečně ta kýžená prémie?), Outbac a pak taky Hilux, sice nejsem kupec, ale tomu autu fandím.
Jinak souhlas, ale bojím se, že Astra a 308 bude to stejné auto. Zajímavé pro mne bude možná i DS9 (že by konečně ta kýžená prémie?), Outbac a pak taky Hilux, sice nejsem kupec, ale tomu autu fandím.
Inovované Tipo zatím nenabídlo náhradu za motor 1.4 T-Jet/88 kW... 😲 😒 :no: A to jediné, co bych na jeho původním provedení změnil, ošklivé a levně vypadající interiérové plasty, bohužel zůstaly u modernizovaného provedení beze změny... A mnohem víc se mi líbí jeho předek s tím krásným elegantním logem, než s tím humpoláckým nápisem...😒
Takže to bude takový facelift k ničemu 😁
Tak nějak. Jenom tam narvali tříválec a víc elektronických asistentů... 😲 😒
No, asi viz níže, pokud za to nebudou chtít nesmyslnné ceny, pak proč ne... měl to být lowend, tak měl tak i stát 😊 Pak bych s Tipem neměl problém.
No sedan 1.4/95 k se v základu zatím stále doprodává za necelých 300 000 Kč, což není vůbec špatné. Ani hatchback 1.4 T-Jet/88 kW s bohatou výbavou za 400 000 Kč. 😄 :yes: Uvidíme, co bude dál. 😲
Jo, ten sedan jo, to je novodobá thalie, jak jsem psal, mně nejvíc vadila cena u toho auta, kolem 300 tisíc si myslím má své místo
No, s Thalii lze Tipo porovnávat jen velice obrazně - v kontextu trhu jako celku, O třídu, či spíš o třídu a půl větší Tipo je totiž nesrovnatelně prostornější, komfortnější, bezpečnější...a taky dražší. 😄
Najblizsie k tipu mal podla mna rapid... a uz dnesna scala je zase ako vsetci ostatni daleko pred nim...
Samo o sebe je pritom tipo fajn jednoduche prakticke auto ... akurat u nas v cene skorogolfa fakt nekupitelne.... to uz rovno leona... neferovou cenou ho proste uplne u nas pochovali
Samo o sebe je pritom tipo fajn jednoduche prakticke auto ... akurat u nas v cene skorogolfa fakt nekupitelne.... to uz rovno leona... neferovou cenou ho proste uplne u nas pochovali
Teoreticky možná, ale prakticky jsou auta dost odlišná.
Rapid cílí více na styl, umí vypadat dobře, nabídne živé moderní turbomotory, svěže vypadající interiér a prostornost, vše vykoupeno tím, kde je zase silnější Tipo - odhlučněním, komfortem, bytelností.
Rapid cílí více na styl, umí vypadat dobře, nabídne živé moderní turbomotory, svěže vypadající interiér a prostornost, vše vykoupeno tím, kde je zase silnější Tipo - odhlučněním, komfortem, bytelností.
:yes:
Berme to tak ze aj rapid mal nejake kompromisy ... pritom ale podobne ako tipo ho uz napriklad s golfom ci focusom fakt neslo zrovnavat hoc bol s nimi v rovnakom segmente...
Akurat ma napadlo teraz.... ze to nove zdvihnute a oplastovane tipo moze byt zaujimavy a atraktivnejsi variant popri klasickom tipe... len opat uvidime aka bude cenovka... lebo v cene nejakeho xceedu mu to ani tu fungovat opat nebude obavam sa
Berme to tak ze aj rapid mal nejake kompromisy ... pritom ale podobne ako tipo ho uz napriklad s golfom ci focusom fakt neslo zrovnavat hoc bol s nimi v rovnakom segmente...
Akurat ma napadlo teraz.... ze to nove zdvihnute a oplastovane tipo moze byt zaujimavy a atraktivnejsi variant popri klasickom tipe... len opat uvidime aka bude cenovka... lebo v cene nejakeho xceedu mu to ani tu fungovat opat nebude obavam sa
Bez narážky a bez urážky, vieš mi vysvetliť, čím vie Rapid vpadať dobre?
Nějaké MonteCarlo edice umí vypadat dobře... já vím, že technika a tak, ale rozhodně někde ve městě nevypadají jako chudí příbuzní...
No, povedzme že s prižmúrením obidvoch očí, ale je to jedna akčná výbava. Ceny som neporovnával, ale vyberať medzi Tipom a Rapidom, tak si Rapid neškrtne.
Tak já jsem už párkrát nasal, že je mi líto současná pozice Fiatu.
A Tipo je levný, jinak by se neprodalo...tak asi bude mít levný plasty a jiný věci, který ty (bez urážky, ale už to vím) nevidíš.
A Tipo je levný, jinak by se neprodalo...tak asi bude mít levný plasty a jiný věci, který ty (bez urážky, ale už to vím) nevidíš.
No to je celý ten vtip, vůbec tak levné není.
Když jsem ho zkoušel poprvé, byl to celkem hezký kombík s 1.4Tjet, mimo komfortního podvozku a slušného prostoru to sice nebylo nic extra, interiér hrozný, ale zvykl bych si, kdyby za to chtělí třeba 350-400 tisíc, ale cenovka byla asi 550 ! V té době za to byla Oktávka, Fokus, Golf...
Když jsem ho zkoušel poprvé, byl to celkem hezký kombík s 1.4Tjet, mimo komfortního podvozku a slušného prostoru to sice nebylo nic extra, interiér hrozný, ale zvykl bych si, kdyby za to chtělí třeba 350-400 tisíc, ale cenovka byla asi 550 ! V té době za to byla Oktávka, Fokus, Golf...
Tak to je zlý.
Ale dneska?
Auta podražily.
btw😒br /> TWL DS9? Takže takhle to je? Zfetovanýho tě za volant supersportu nepustím! 😁
Ale dneska?
Auta podražily.
btw😒br /> TWL DS9? Takže takhle to je? Zfetovanýho tě za volant supersportu nepustím! 😁
Koukal jsem na ceník Tipa, základ s 1.4T je za 400, to je nějaká social edition, vybavené kousky pak kolem 0,5 milionu... no nedal bych to za Tipo, to radši Hjondej, nebo jakéhokoliv Franouze 😊
😁 Tak, ty si se sám rozbásnil o Citroenu nedávno, já ho taky tak vnímal a pořád doufám, že místo těch paskvilů SUV bez 4x4 představí limuzínu hodnou jména DS 😉
A vůbec, konečně zase jedna novinka, která není crossover a nebo nějaký jiný prapodivný kříženec. Za každý nový sedan či liftback, kupé a kabriolet, jsem rád.
😁 Tak, ty si se sám rozbásnil o Citroenu nedávno, já ho taky tak vnímal a pořád doufám, že místo těch paskvilů SUV bez 4x4 představí limuzínu hodnou jména DS 😉
A vůbec, konečně zase jedna novinka, která není crossover a nebo nějaký jiný prapodivný kříženec. Za každý nový sedan či liftback, kupé a kabriolet, jsem rád.
1.4 T-Jet byl až moc drahý, a to samé nafta.
Pak tam moc motorů není, kdo by chtěl 95k atmosféru v kombíku v základu za 340 tisíc.. to není zrovna lákavé, to už je zajímavější ten sedan za akčních 290.
Tipo má mimochodem některé věci, které nevidíš, ale zas tak levné nejsou. Třeba akustické sklo nebo dvouokruhové tlumiče. https😐/www.youtube.com/watch?… Jinak interiér je asi nejčastější výtka Tipu, takže ho upravit mohli.
Pak je to tedy dost rozporuplnné auto, zezačátku bylo představeno jako lowend, tomu by odpovídal interiér, nabídka motorizacích (chybí nějaké výkonnější motory, aby to mohlo konkurovat nižší střední třídě), ale cena a jak ty říkáš ani nějaké technické věci neodpovídají... to je pak těžké. Nevím, jak si stojí v porovnání s jinými státy, ale v ČR moc nejezdí.
Ale máš pocit, že Astra je nějakým vrcholem německého inženýrství? Já ne, klidně ať přebouchají Peugeot a dají tam lepší interiér než v Golfu.
Ne, ale bývalo to významné auto segmentu a pokud nám v budoucnu zbude na výběr 10 aut, z čehož 5 bude stejných a dalších 5 taky, to se mi moc nelíbí..
Ale takový je holt trend. Budeš mít VW, PSA, Toyotu a spoustu jejich klonů. Uvidíme, jestli se udrží Focus a Mégane.
Fokus asi jo, ten je globální model.
Tak v USA už není.
Čumím na to jak péro z gauče.. takže v USA je jediné normální auto od Fordu - Mondeo a Mustang? Přitom říkali, že skončí Mondeo a né Fokus..Nebude to čekání na nějaký facelift ?
Skoda ze Civic nestal vedle 308 a Astry ani za zminku.
Pritom je to celosvetove asi nejvyznamnejsi novinka 2021...
BMW drzim palce s technologickou spickou - to me pobavilo - iX.
Pritom je to celosvetove asi nejvyznamnejsi novinka 2021...
BMW drzim palce s technologickou spickou - to me pobavilo - iX.
Civic ma konecne uhladenejsi menej exoticky dizajn, na ten sucasny so samymi falosnymi vyduchmi a pod. sa nedalo pozerat.
Ale prisli sme do doby, ked nizsia stredna trieda bude pomaly luxus pre vyvolenych. Ked honda za jazz pyta od cca 20000e a je len vo fullhybride, nechcem vediet, kolko bude stat civic a je velmi otazne, co za motory tam budu - ten hybrid z jazzu by asi nenaplnil ocakavania "sportovejsej" jazdy v tradicne dobre jazdiacom aute, po trojvalci v tak velkom aute nikto netuzi a nieco ine bude s hroznymi pokutami...
Ale prisli sme do doby, ked nizsia stredna trieda bude pomaly luxus pre vyvolenych. Ked honda za jazz pyta od cca 20000e a je len vo fullhybride, nechcem vediet, kolko bude stat civic a je velmi otazne, co za motory tam budu - ten hybrid z jazzu by asi nenaplnil ocakavania "sportovejsej" jazdy v tradicne dobre jazdiacom aute, po trojvalci v tak velkom aute nikto netuzi a nieco ine bude s hroznymi pokutami...
jako každý rok jsem zvědavý na každou novinku. Více na nižší střední třídu, protože z ní bude zase mé další auto.
Ty si kupuješ každý rok nové auto ty ekologu?
Tak hlavně doufám, že je naftové, aby si z toho taky něco měl 😉
A kde píšu, že ho kupuju příští rok, tupý Romčo? Nové generace aut se dělají jen na rok? A od kdy?
Píšeš troubo, že každý rok jsi zvědavý na novinku, která se stane tvým příštím autem.
Človeče máš pravdu ! Kamarád má Tranzita z 90tek, 2.5D, to je ti paráda, jak to hulí černě.. určitě je to lepší, než kupovat nového !
Já nejvíc vyhlížím Subaru Outback, už se těším na první test. :yes:
To som zvedavý aj ja, len mám obavu, že kým si ho budem môcť dovoliť, tak Subaru už na našom trhu už ani nebude.
Tieto dva modely ma budú najviac zaujímať ale mám obavy že budú iba s benzínovými trojvalcami takže je to pasé.Design môžu mať pekný ale pokiaľ nebudú mať v ponuke maloobjemový turbobenzínový štvorválec tak budú mať problém s predajom.Na toto podľa mna dopláca aj Focus.Nemá také predaje ako by vo Forde chceli.
308 se i přes svůj věk prodává stále dobře, stejně jako ostatní Peugeoty. A kupodivu, taky má jen ten tříválec. Jak je možné, že to těm kupujícím nevadí? 😁
No nepovedal by som že sa 308 predáva dobre.Predať ročne v Europe za rok 2019 143 000 ks keď Focus ich predal 224 000,Octavia 223 000 alebo Golf 410 000 .Tam mali Octa aj Golf staré modely ale za rok 2020 má Octavia,Leon aj Golf už nové modely kdežto Astra aj 308 musia minimálne do 2022 čakať kým sa začnú nové modely predávať takže akých potencionálnych kupcov chce 308 s 9 ročným modelom zaujať.Korejci sa už doťahujú takže 308 má najvyšší čas na nový model ale s tými trojvalcami no neviem neviem.A keď sa pozriem na ceny malej 208 kde so solídnou výbavou stojí okolo 16 000 Eur + , tak nová 308 bude asi dosť drahá.Aj 508 je pekná ale pri tej cene čo za ňu pýtajú je prakticky nepredajná.
Brutalny suhlas... ved 208 dnes uz stoji tolko skoro co vacsia 308... 16tisic eur dat za kusok lepsie male auto tak to uz potom kludne omrknut aj o triedu vacsie kusky.... p308 uz straca pozicie ale stale predava v eu relativne slusne cisla vzhladom na vek aj na ten i-cocpit... aj tu podla mna uz mu suvecka beru cisla a to aj priamo z vlastneho chovu ako p2008 a p3008... a popravde aj ja by som dnes uz radsej zdvihnuty p2008 ako p308 v rovnakej cenovke... s p508 to obavam sa bude jak s tou giuliou uvidis.. prvy rok dva velke halo... co to aj predaju a potom uz to pojde dole vodou.... a dnes uz o giuliu nezavadi skoro nikto... predaje minimalne.... jednoducho klasicka stredna trieda nam uz vymiera... a aj tu to vidim tak ze zakaznici si v tychto cenovkach dnes uz radsej zvolia suvecko... a ja sa im pritom ale vobec nedivim... kedze suvecka dnes uz aj pohodlim a komfortom aj imidzom zatienia aj nejednu limuzinu... su davno prec tie casy ked suvecko bol akurat len kostitras do terenu... dnes je vsetko uz inak.. a prave suvecka svojou vsestrannstou a flexibilitou podla mna uz pozieraju vsetky segmenty naokolo...
Jenže prodává stále stejné počty dlouhodobě. To je důležité. Ne porovnávání s tím, jestli za jeden rok prodá o dvacet nebo padesát tisíc méně, než někdo jiný. Každý model má svou tržní skupinu a u 308, která se blíží konci, je stále dost velká. I za rok 2020 to dotáhne přes všechny uzavření a problémy ke stovce tisíc, což na starý model není vůbec špatné.
Ale jo, potřeboval sis kopnout do tříválce, udělalo se ti líp?
Ale jo, potřeboval sis kopnout do tříválce, udělalo se ti líp?
Mně by spíš zajímalo, jak to, že těm kupcům současné 308 nevadí tragicky nedostatečný prostor pro nohy zadních cestujících. 😒 :no: A dokonce ani nehezky jezevčíkovitá verze SW na tom není o moc lépe... 😒 :no:
Pozri štatistiky, vo väčšine áut sedí len vodič, plus max. spolujazdec. Raz za rok na dovolenku sa to vydrží, a vzadu aj tak najčastejšie sedia deti, tie nie sú také náročné... 😉
Astra bude nastastie bez i-cocpitu navyse ak aj pojde po vzore mokky s novym faceom tak to vidim na astru.. pezot opat doplati na menej prakticky i-cocpit a ocakavam tu aj celkovo mensiu praktickost voci astre... uvidime.... fandim tu uz viac astre z tejto novej bracekovskej medzinarodnej dvojice...
Jasně, ty eksperte. Peugeot doplatí na i-cockpit. A že na něj doplácí už skoro deset let, co? To mi řekni, kdo tedy ty Peugeoty s tím nefunkčním a nechtěným i-cockpitem kupuje, blbečku?
A tu "menší praktičnost" odvozuješ z čeho, vycucal sis ji zase z prstu jako všechno co píšeš?
A tu "menší praktičnost" odvozuješ z čeho, vycucal sis ji zase z prstu jako všechno co píšeš?
Proč se vždycky na někoho, s kým nesouhlasíš takto agresívně obořuješ? Opravdu by to nešlo slušně? 😲
Od tebe, který každého nesouhlasícího s tebou tituluješ vším možným je taková otázka vpravdě směšná.
Nebuď stále taký "nakvašený"... Má vcelku pravdu. Tiež by som sa mohol polepšiť.
V čom konkrétne je Peugeot menej praktický voči Astre?
Zkus se v 308 a Astře posadit dozadu "za sebe" a hned pochopíš! 😁
Jj, ten i-Cocpit je peugeotovské prokletí.... 😲 😒 :no:
Prokletí jsou jen hloupí lidé jako ty.
Tak jasne, focus je fajn a stvorvalec by mu prospel.
Ja som zvedavy na novu astru - nova mokka je podla mna na fotkach nadherna, ak pojde astra tym smerom, bude este krajsia, aj niePSA interier na styl mokky by bol jasnym plusom, nova platforma, ked dobre ohlucnia ten relativne velky trojvalec, mohlo by to byt zaujimave auto - snad az na zostatkovu hodnotu.
Ja som zvedavy na novu astru - nova mokka je podla mna na fotkach nadherna, ak pojde astra tym smerom, bude este krajsia, aj niePSA interier na styl mokky by bol jasnym plusom, nova platforma, ked dobre ohlucnia ten relativne velky trojvalec, mohlo by to byt zaujimave auto - snad az na zostatkovu hodnotu.
..jsem na XJ a Multivan
Na XJ som tiež veľmi zvedavý. Ak by šli len do elektro verzie bol by to poriadne odvážny krok, hlavne potom ako je ich auto roku iPace predajný prepadák.
Plus na BMW iX. Dúfam, že sa im podarí lepšie ako Audi e-tron s reálnym 300 km dojazdom.
Inak som zvedavý kedy tu reálne zavítajú s novinkami Číňania. Pri emisnom tlaku EU a tých nových kvázi ekologických EU autách za 1-2,5 mil. Kč je len otázka času kedy budeme diskutovať elektro novinky s rozsypaným čajom v logu.
Plus na BMW iX. Dúfam, že sa im podarí lepšie ako Audi e-tron s reálnym 300 km dojazdom.
Inak som zvedavý kedy tu reálne zavítajú s novinkami Číňania. Pri emisnom tlaku EU a tých nových kvázi ekologických EU autách za 1-2,5 mil. Kč je len otázka času kedy budeme diskutovať elektro novinky s rozsypaným čajom v logu.
Uz o mesiac by mal byt predstaveny novy outlander co by bracek noveho x-trailu... predpokladam ze jeho predaj tiez uz zacne v tomto roku akurat uz nebude ponukany v europe. Spominany mensi Eclipse phev sa v japonsku uz dva mesiace predava... ale ten este pride aj k nam do eu.. v aprili...
Ja som najviac zvedavý na úplne nové autá, som zvedavý, či budú vo všetkom lepšie ako ich predchodcovia, alebo v niečom doplatia na emisie a šetrenie nákladov. A v kontexte s tým bude samozrejme zaujímavé aj porovnanie s konkurenciou
nebude? Prečóóó? Mal som už pripravený keš.
No nič tak pôjdem asi do RAMa 😄
No nič tak pôjdem asi do RAMa 😄
Nové ASX bylo přeci letos ! Jo, promin... to je pořád to staré ! 😁
Staré sice je, ale ten atmosférický dvoulitrový čtyřválec je pro řadu lidí velké lákadlo... 😄
Těším se, až představí toho Enyaqa v RS verzi. To bude podle mě žihadlo. Manžílek teda říkal, že tohle se rozhodně na trhu neuchytí, ale co on ví. Já jsem denně na https😐/www.cerstvezpravy.cz a tam je velký přehled co se aut týče. Měl by na mě taky jednou dát, já mu do toho fotbalu též nekecám.
Ale z uvedených aut mě hodně zajímají dva Jeepy. Gladiator (jak ho naceněj, motory) a Grand Cherokee.
V přehledu pak chybí sportovní topovky (Lambo, Ferko, Porš atd.) tak snad taky něco vytasej 😊
Edit. Samozřejmě jsem šíleně zvědavej, co udělají z Multivanu. Měl by se po desítkách let oddělit od Transporteru. To mě zajímá extrémně - mám strach, že to ze se rou jako poslední dobou bohužel všechno. Jedno z nejlepších aut všech dob jak jsme ho znali...asi skončí. A z Transporteru se stane přeznačkovanej upatlanej Transit. VW pokračuje v sebedestrukci a já už čekám jen hrůzy.