Novinky
Anonym
4
Ty si kupuješ každý rok nové auto ty ekologu?
Přejít do diskuze
Proč se vždycky na někoho, s kým nesouhlasíš takto agresívně obořuješ? Opravdu by to nešlo slušně? 😲
To možná, taky jeden atmo dvoulitr mám, akorát pro tebe s oblíbeným automatem, je to super, ale pro mne spíš záruka spolehlivosti, v ASX je to sice lepší, než 1.6, ale i tak to není žádná výhra, vzhledem k váze a velikosti auta. Navíc to auto je hrozné i v jiných věcech.
Najblizsie k tipu mal podla mna rapid... a uz dnesna scala je zase ako vsetci ostatni daleko pred nim...
Samo o sebe je pritom tipo fajn jednoduche prakticke auto ... akurat u nas v cene skorogolfa fakt nekupitelne.... to uz rovno leona... neferovou cenou ho proste uplne u nas pochovali
Samo o sebe je pritom tipo fajn jednoduche prakticke auto ... akurat u nas v cene skorogolfa fakt nekupitelne.... to uz rovno leona... neferovou cenou ho proste uplne u nas pochovali
Staré sice je, ale ten atmosférický dvoulitrový čtyřválec je pro řadu lidí velké lákadlo... 😄
Skoda ze Civic nestal vedle 308 a Astry ani za zminku.
Pritom je to celosvetove asi nejvyznamnejsi novinka 2021...
BMW drzim palce s technologickou spickou - to me pobavilo - iX.
Pritom je to celosvetove asi nejvyznamnejsi novinka 2021...
BMW drzim palce s technologickou spickou - to me pobavilo - iX.
Astra bude nastastie bez i-cocpitu navyse ak aj pojde po vzore mokky s novym faceom tak to vidim na astru.. pezot opat doplati na menej prakticky i-cocpit a ocakavam tu aj celkovo mensiu praktickost voci astre... uvidime.... fandim tu uz viac astre z tejto novej bracekovskej medzinarodnej dvojice...
Mně by spíš zajímalo, jak to, že těm kupcům současné 308 nevadí tragicky nedostatečný prostor pro nohy zadních cestujících. 😒 :no: A dokonce ani nehezky jezevčíkovitá verze SW na tom není o moc lépe... 😒 :no:
Tak pokud nedostane nový skvělý přeplňovaný boxer 1,8 l, tak je Subaru v Evropě odsouzeno k pomalému záníku... 😒 :no:
:yes:
Berme to tak ze aj rapid mal nejake kompromisy ... pritom ale podobne ako tipo ho uz napriklad s golfom ci focusom fakt neslo zrovnavat hoc bol s nimi v rovnakom segmente...
Akurat ma napadlo teraz.... ze to nove zdvihnute a oplastovane tipo moze byt zaujimavy a atraktivnejsi variant popri klasickom tipe... len opat uvidime aka bude cenovka... lebo v cene nejakeho xceedu mu to ani tu fungovat opat nebude obavam sa
Berme to tak ze aj rapid mal nejake kompromisy ... pritom ale podobne ako tipo ho uz napriklad s golfom ci focusom fakt neslo zrovnavat hoc bol s nimi v rovnakom segmente...
Akurat ma napadlo teraz.... ze to nove zdvihnute a oplastovane tipo moze byt zaujimavy a atraktivnejsi variant popri klasickom tipe... len opat uvidime aka bude cenovka... lebo v cene nejakeho xceedu mu to ani tu fungovat opat nebude obavam sa
Uz o mesiac by mal byt predstaveny novy outlander co by bracek noveho x-trailu... predpokladam ze jeho predaj tiez uz zacne v tomto roku akurat uz nebude ponukany v europe. Spominany mensi Eclipse phev sa v japonsku uz dva mesiace predava... ale ten este pride aj k nam do eu.. v aprili...
Ne, ale bývalo to významné auto segmentu a pokud nám v budoucnu zbude na výběr 10 aut, z čehož 5 bude stejných a dalších 5 taky, to se mi moc nelíbí..
Pak tam moc motorů není, kdo by chtěl 95k atmosféru v kombíku v základu za 340 tisíc.. to není zrovna lákavé, to už je zajímavější ten sedan za akčních 290.
Pak je to tedy dost rozporuplnné auto, zezačátku bylo představeno jako lowend, tomu by odpovídal interiér, nabídka motorizacích (chybí nějaké výkonnější motory, aby to mohlo konkurovat nižší střední třídě), ale cena a jak ty říkáš ani nějaké technické věci neodpovídají... to je pak těžké. Nevím, jak si stojí v porovnání s jinými státy, ale v ČR moc nejezdí.
Tipo má mimochodem některé věci, které nevidíš, ale zas tak levné nejsou. Třeba akustické sklo nebo dvouokruhové tlumiče. https😐/www.youtube.com/watch?… Jinak interiér je asi nejčastější výtka Tipu, takže ho upravit mohli.
No, asi viz níže, pokud za to nebudou chtít nesmyslnné ceny, pak proč ne... měl to být lowend, tak měl tak i stát 😊 Pak bych s Tipem neměl problém.
Koukal jsem na ceník Tipa, základ s 1.4T je za 400, to je nějaká social edition, vybavené kousky pak kolem 0,5 milionu... no nedal bych to za Tipo, to radši Hjondej, nebo jakéhokoliv Franouze 😊
😁 Tak, ty si se sám rozbásnil o Citroenu nedávno, já ho taky tak vnímal a pořád doufám, že místo těch paskvilů SUV bez 4x4 představí limuzínu hodnou jména DS 😉
A vůbec, konečně zase jedna novinka, která není crossover a nebo nějaký jiný prapodivný kříženec. Za každý nový sedan či liftback, kupé a kabriolet, jsem rád.
😁 Tak, ty si se sám rozbásnil o Citroenu nedávno, já ho taky tak vnímal a pořád doufám, že místo těch paskvilů SUV bez 4x4 představí limuzínu hodnou jména DS 😉
A vůbec, konečně zase jedna novinka, která není crossover a nebo nějaký jiný prapodivný kříženec. Za každý nový sedan či liftback, kupé a kabriolet, jsem rád.
Inovované Tipo zatím nenabídlo náhradu za motor 1.4 T-Jet/88 kW... 😲 😒 :no: A to jediné, co bych na jeho původním provedení změnil, ošklivé a levně vypadající interiérové plasty, bohužel zůstaly u modernizovaného provedení beze změny... A mnohem víc se mi líbí jeho předek s tím krásným elegantním logem, než s tím humpoláckým nápisem...😒
na důležité hodně prodávané novinky mainstreamu: Fabia, Astra. 308
Ale z uvedených aut mě hodně zajímají dva Jeepy. Gladiator (jak ho naceněj, motory) a Grand Cherokee.
V přehledu pak chybí sportovní topovky (Lambo, Ferko, Porš atd.) tak snad taky něco vytasej 😊
Edit. Samozřejmě jsem šíleně zvědavej, co udělají z Multivanu. Měl by se po desítkách let oddělit od Transporteru. To mě zajímá extrémně - mám strach, že to ze se rou jako poslední dobou bohužel všechno. Jedno z nejlepších aut všech dob jak jsme ho znali...asi skončí. A z Transporteru se stane přeznačkovanej upatlanej Transit. VW pokračuje v sebedestrukci a já už čekám jen hrůzy.
Ale z uvedených aut mě hodně zajímají dva Jeepy. Gladiator (jak ho naceněj, motory) a Grand Cherokee.
V přehledu pak chybí sportovní topovky (Lambo, Ferko, Porš atd.) tak snad taky něco vytasej 😊
Edit. Samozřejmě jsem šíleně zvědavej, co udělají z Multivanu. Měl by se po desítkách let oddělit od Transporteru. To mě zajímá extrémně - mám strach, že to ze se rou jako poslední dobou bohužel všechno. Jedno z nejlepších aut všech dob jak jsme ho znali...asi skončí. A z Transporteru se stane přeznačkovanej upatlanej Transit. VW pokračuje v sebedestrukci a já už čekám jen hrůzy.
No zřejmě ve firemních autech moc nevyužíváte pro cestující zadní sedadlo. Při rodinném využití je to ale opačně. 😄
Tvoje stereotypní označování lidí, kteří mají odlišný názor než ty, za "hloupé" je trapné, ubohé a zoufale nudné. 😄
To je celé? Astry máme vo firme a poviem ti, desaťkrát radšej nepraktického Peugeota ako Astru.
Ja som najviac zvedavý na úplne nové autá, som zvedavý, či budú vo všetkom lepšie ako ich predchodcovia, alebo v niečom doplatia na emisie a šetrenie nákladov. A v kontexte s tým bude samozrejme zaujímavé aj porovnanie s konkurenciou
Nenadávaj nikomu, tým menej človeku, čo ťa strčí do vrecka kedy chce. Len zo seba robíš väčšieho tupca. Máš to zapotreby?
Jo, ty "bys radši". Aspoň si do těch aut sedni. 2008 je oproti 308 uvnitř malá, navíc při stejné ceně nabízí o hodně horší výbavu.
Fakt, proč do toho kecáš, když víš úplné h0vn0?
Fakt, proč do toho kecáš, když víš úplné h0vn0?
Jenže prodává stále stejné počty dlouhodobě. To je důležité. Ne porovnávání s tím, jestli za jeden rok prodá o dvacet nebo padesát tisíc méně, než někdo jiný. Každý model má svou tržní skupinu a u 308, která se blíží konci, je stále dost velká. I za rok 2020 to dotáhne přes všechny uzavření a problémy ke stovce tisíc, což na starý model není vůbec špatné.
Ale jo, potřeboval sis kopnout do tříválce, udělalo se ti líp?
Ale jo, potřeboval sis kopnout do tříválce, udělalo se ti líp?
Človeče máš pravdu ! Kamarád má Tranzita z 90tek, 2.5D, to je ti paráda, jak to hulí černě.. určitě je to lepší, než kupovat nového !
Na XJ som tiež veľmi zvedavý. Ak by šli len do elektro verzie bol by to poriadne odvážny krok, hlavne potom ako je ich auto roku iPace predajný prepadák.
Plus na BMW iX. Dúfam, že sa im podarí lepšie ako Audi e-tron s reálnym 300 km dojazdom.
Inak som zvedavý kedy tu reálne zavítajú s novinkami Číňania. Pri emisnom tlaku EU a tých nových kvázi ekologických EU autách za 1-2,5 mil. Kč je len otázka času kedy budeme diskutovať elektro novinky s rozsypaným čajom v logu.
Plus na BMW iX. Dúfam, že sa im podarí lepšie ako Audi e-tron s reálnym 300 km dojazdom.
Inak som zvedavý kedy tu reálne zavítajú s novinkami Číňania. Pri emisnom tlaku EU a tých nových kvázi ekologických EU autách za 1-2,5 mil. Kč je len otázka času kedy budeme diskutovať elektro novinky s rozsypaným čajom v logu.
A kde píšu, že ho kupuju příští rok, tupý Romčo? Nové generace aut se dělají jen na rok? A od kdy?
jako každý rok jsem zvědavý na každou novinku. Více na nižší střední třídu, protože z ní bude zase mé další auto.
Brutalny suhlas... ved 208 dnes uz stoji tolko skoro co vacsia 308... 16tisic eur dat za kusok lepsie male auto tak to uz potom kludne omrknut aj o triedu vacsie kusky.... p308 uz straca pozicie ale stale predava v eu relativne slusne cisla vzhladom na vek aj na ten i-cocpit... aj tu podla mna uz mu suvecka beru cisla a to aj priamo z vlastneho chovu ako p2008 a p3008... a popravde aj ja by som dnes uz radsej zdvihnuty p2008 ako p308 v rovnakej cenovke... s p508 to obavam sa bude jak s tou giuliou uvidis.. prvy rok dva velke halo... co to aj predaju a potom uz to pojde dole vodou.... a dnes uz o giuliu nezavadi skoro nikto... predaje minimalne.... jednoducho klasicka stredna trieda nam uz vymiera... a aj tu to vidim tak ze zakaznici si v tychto cenovkach dnes uz radsej zvolia suvecko... a ja sa im pritom ale vobec nedivim... kedze suvecka dnes uz aj pohodlim a komfortom aj imidzom zatienia aj nejednu limuzinu... su davno prec tie casy ked suvecko bol akurat len kostitras do terenu... dnes je vsetko uz inak.. a prave suvecka svojou vsestrannstou a flexibilitou podla mna uz pozieraju vsetky segmenty naokolo...
308 se i přes svůj věk prodává stále dobře, stejně jako ostatní Peugeoty. A kupodivu, taky má jen ten tříválec. Jak je možné, že to těm kupujícím nevadí? 😁
Tieto dva modely ma budú najviac zaujímať ale mám obavy že budú iba s benzínovými trojvalcami takže je to pasé.Design môžu mať pekný ale pokiaľ nebudú mať v ponuke maloobjemový turbobenzínový štvorválec tak budú mať problém s predajom.Na toto podľa mna dopláca aj Focus.Nemá také predaje ako by vo Forde chceli.
Od tebe, který každého nesouhlasícího s tebou tituluješ vším možným je taková otázka vpravdě směšná.
Těším se, až představí toho Enyaqa v RS verzi. To bude podle mě žihadlo. Manžílek teda říkal, že tohle se rozhodně na trhu neuchytí, ale co on ví. Já jsem denně na https😐/www.cerstvezpravy.cz a tam je velký přehled co se aut týče. Měl by na mě taky jednou dát, já mu do toho fotbalu též nekecám.
Za hloupé označuji lidi s hloupými, nikoli odlišnými názory. Obrovský rozdíl, ale zjevně mimo tvé chápání. Většina tvých názorů je nekonečně hloupá.
Nemusí se vždy jednat jen o obecně uznávanou nadávku, že? Ve skutečnosti jsi mnohem horší, pokrytče.
Vybíral jsem mezi Tipem a Rapidem, který si dvakrát škrtnul, protože stál míň, žral nesrovnatelně míň a servis mám za rohem.
Já tedy ve svém kombík nižší střední třídy vozím dospělé lidi dost často a takových uživatelů je jistě hodně. A naštěstí v plném prostorové komfortu. 😄 :yes:
Fakt si zvedavý na číňanov? Ja nie. Už sem párkrát zavítali a ja už nemám chuť znovu skúmať tie ich skopírované tajomstvá podobné autám. Ešte som nevidel dobre spravené čínske auto a myslím, že tak skoro ani neuvidím. Vlastne dúfam, že neuvidím žiadne čínske auto.
Pozri štatistiky, vo väčšine áut sedí len vodič, plus max. spolujazdec. Raz za rok na dovolenku sa to vydrží, a vzadu aj tak najčastejšie sedia deti, tie nie sú také náročné... 😉
Uvidíme. Ale nezabúdaj, že Subaru má dosť veľkú komunitu priaznivcov aj za súčasného stavu. Teda nie že by mu nový motor nepomohol. 😉
No, povedzme že s prižmúrením obidvoch očí, ale je to jedna akčná výbava. Ceny som neporovnával, ale vyberať medzi Tipom a Rapidom, tak si Rapid neškrtne.
Tak jasne, focus je fajn a stvorvalec by mu prospel.
Ja som zvedavy na novu astru - nova mokka je podla mna na fotkach nadherna, ak pojde astra tym smerom, bude este krajsia, aj niePSA interier na styl mokky by bol jasnym plusom, nova platforma, ked dobre ohlucnia ten relativne velky trojvalec, mohlo by to byt zaujimave auto - snad az na zostatkovu hodnotu.
Ja som zvedavy na novu astru - nova mokka je podla mna na fotkach nadherna, ak pojde astra tym smerom, bude este krajsia, aj niePSA interier na styl mokky by bol jasnym plusom, nova platforma, ked dobre ohlucnia ten relativne velky trojvalec, mohlo by to byt zaujimave auto - snad az na zostatkovu hodnotu.
Civic ma konecne uhladenejsi menej exoticky dizajn, na ten sucasny so samymi falosnymi vyduchmi a pod. sa nedalo pozerat.
Ale prisli sme do doby, ked nizsia stredna trieda bude pomaly luxus pre vyvolenych. Ked honda za jazz pyta od cca 20000e a je len vo fullhybride, nechcem vediet, kolko bude stat civic a je velmi otazne, co za motory tam budu - ten hybrid z jazzu by asi nenaplnil ocakavania "sportovejsej" jazdy v tradicne dobre jazdiacom aute, po trojvalci v tak velkom aute nikto netuzi a nieco ine bude s hroznymi pokutami...
Ale prisli sme do doby, ked nizsia stredna trieda bude pomaly luxus pre vyvolenych. Ked honda za jazz pyta od cca 20000e a je len vo fullhybride, nechcem vediet, kolko bude stat civic a je velmi otazne, co za motory tam budu - ten hybrid z jazzu by asi nenaplnil ocakavania "sportovejsej" jazdy v tradicne dobre jazdiacom aute, po trojvalci v tak velkom aute nikto netuzi a nieco ine bude s hroznymi pokutami...
To píšu od začátku, Tipo není v jádru špatné, ale je naceněné, jako levnější mainstream a na ten nemá...
Nějaké MonteCarlo edice umí vypadat dobře... já vím, že technika a tak, ale rozhodně někde ve městě nevypadají jako chudí příbuzní...
Teoreticky možná, ale prakticky jsou auta dost odlišná.
Rapid cílí více na styl, umí vypadat dobře, nabídne živé moderní turbomotory, svěže vypadající interiér a prostornost, vše vykoupeno tím, kde je zase silnější Tipo - odhlučněním, komfortem, bytelností.
Rapid cílí více na styl, umí vypadat dobře, nabídne živé moderní turbomotory, svěže vypadající interiér a prostornost, vše vykoupeno tím, kde je zase silnější Tipo - odhlučněním, komfortem, bytelností.
Ne, Ford zrušil v USA všechny modely s konvenční karoserií. Divím se, že ještě dožívá Mondeo.
Čumím na to jak péro z gauče.. takže v USA je jediné normální auto od Fordu - Mondeo a Mustang? Přitom říkali, že skončí Mondeo a né Fokus..Nebude to čekání na nějaký facelift ?
Svým způsobem. Ale hlavně nad ním (doufejme že jen zatím?) chybí nový čtyřválec 1.35 FireFly, naladěný tak na 96 kw a 240 N.m... 😒
No, s Thalii lze Tipo porovnávat jen velice obrazně - v kontextu trhu jako celku, O třídu, či spíš o třídu a půl větší Tipo je totiž nesrovnatelně prostornější, komfortnější, bezpečnější...a taky dražší. 😄
Ale takový je holt trend. Budeš mít VW, PSA, Toyotu a spoustu jejich klonů. Uvidíme, jestli se udrží Focus a Mégane.
Jo, ten sedan jo, to je novodobá thalie, jak jsem psal, mně nejvíc vadila cena u toho auta, kolem 300 tisíc si myslím má své místo
No sedan 1.4/95 k se v základu zatím stále doprodává za necelých 300 000 Kč, což není vůbec špatné. Ani hatchback 1.4 T-Jet/88 kW s bohatou výbavou za 400 000 Kč. 😄 :yes: Uvidíme, co bude dál. 😲
Ale máš pocit, že Astra je nějakým vrcholem německého inženýrství? Já ne, klidně ať přebouchají Peugeot a dají tam lepší interiér než v Golfu.
Tak to je zlý.
Ale dneska?
Auta podražily.
btw😒br /> TWL DS9? Takže takhle to je? Zfetovanýho tě za volant supersportu nepustím! 😁
Ale dneska?
Auta podražily.
btw😒br /> TWL DS9? Takže takhle to je? Zfetovanýho tě za volant supersportu nepustím! 😁
No to je celý ten vtip, vůbec tak levné není.
Když jsem ho zkoušel poprvé, byl to celkem hezký kombík s 1.4Tjet, mimo komfortního podvozku a slušného prostoru to sice nebylo nic extra, interiér hrozný, ale zvykl bych si, kdyby za to chtělí třeba 350-400 tisíc, ale cenovka byla asi 550 ! V té době za to byla Oktávka, Fokus, Golf...
Když jsem ho zkoušel poprvé, byl to celkem hezký kombík s 1.4Tjet, mimo komfortního podvozku a slušného prostoru to sice nebylo nic extra, interiér hrozný, ale zvykl bych si, kdyby za to chtělí třeba 350-400 tisíc, ale cenovka byla asi 550 ! V té době za to byla Oktávka, Fokus, Golf...
Tak já jsem už párkrát nasal, že je mi líto současná pozice Fiatu.
A Tipo je levný, jinak by se neprodalo...tak asi bude mít levný plasty a jiný věci, který ty (bez urážky, ale už to vím) nevidíš.
A Tipo je levný, jinak by se neprodalo...tak asi bude mít levný plasty a jiný věci, který ty (bez urážky, ale už to vím) nevidíš.
No a co Tipo? To máš přeci rád, třeba příjde konečně s interiérem z 21. století 😁
Jinak souhlas, ale bojím se, že Astra a 308 bude to stejné auto. Zajímavé pro mne bude možná i DS9 (že by konečně ta kýžená prémie?), Outbac a pak taky Hilux, sice nejsem kupec, ale tomu autu fandím.
Jinak souhlas, ale bojím se, že Astra a 308 bude to stejné auto. Zajímavé pro mne bude možná i DS9 (že by konečně ta kýžená prémie?), Outbac a pak taky Hilux, sice nejsem kupec, ale tomu autu fandím.
JJ vlastně Tucson...letos druhá nejprodávanější neškoda u nás.
Ale to nebude novinka roku 2021.
Ale to nebude novinka roku 2021.
Hlavne je Thalia už minulosťou. Z dnešných áut mu sú najbližšie asi dvojčatá z PSA, aj keď vyzerajú na prvý pohľad lowendovejšie.
Ten druhú odstavec...dúfam, že sa mýliš. Aj keď pohľad na nedávnu novinku Caddy fakt neveští nič dobrého.
To som zvedavý aj ja, len mám obavu, že kým si ho budem môcť dovoliť, tak Subaru už na našom trhu už ani nebude.
No nepovedal by som že sa 308 predáva dobre.Predať ročne v Europe za rok 2019 143 000 ks keď Focus ich predal 224 000,Octavia 223 000 alebo Golf 410 000 .Tam mali Octa aj Golf staré modely ale za rok 2020 má Octavia,Leon aj Golf už nové modely kdežto Astra aj 308 musia minimálne do 2022 čakať kým sa začnú nové modely predávať takže akých potencionálnych kupcov chce 308 s 9 ročným modelom zaujať.Korejci sa už doťahujú takže 308 má najvyšší čas na nový model ale s tými trojvalcami no neviem neviem.A keď sa pozriem na ceny malej 208 kde so solídnou výbavou stojí okolo 16 000 Eur + , tak nová 308 bude asi dosť drahá.Aj 508 je pekná ale pri tej cene čo za ňu pýtajú je prakticky nepredajná.