Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Produkční Alfa Romeo Tonale může být představena již v září

48 komentářů

Avatar - Stejsn
Stejsn
vypadá jako koala, který se chce kýchnout.
webpaja
...to je ale rychlost 😉

Pro mě je zajímavý velký FL modelů Giulia a Stelvio, které se představí na jaře.
Avatar - speedfred
speedfred
To iba môže byť predstavena, či to ale fakt bude. U nich jeden nikdy nevie.
Keby som vedel že bude FL tak s opravou počkám a mohli by mi tam hodiť rovno už ten nový fejs 😒]
webpaja
Aby ho neořezali jako kočky XE a XF 😉 Půjde se na LED a je evidentní, že přiostření rysů a detailů, jak ukazuje právě Tonale.
Mr.Murphy
.... tak ono by fakt stačilo přiostřit optiku a snad ještě vyhodit pár škaredých plastíků z interiéru... a prodloužit sedák základních sedaček.... jinak tam není moc co řešit, funkčně bych neměnil nic.... A samozřejmě, vlhký sen je kombík, ale to je jasné že je jen sen.... je pravda že inteirér vypadá už taky poněkud zastarale, jenže to je jen pocitová věc, reálně v něm nic nechybí a je hezky intuitivní a přehledný..... a nematlací.... 😉
Dixik2
Co tam budou za změny ? Budou full LED světla,AUTOHOLD ?
webpaja
Píšou jen o dotažení konkurence. LED budou jasné, otázka je co dál. Myslím, že dojde i k hybridizaci á la Maserati Ghibli s R4.
Mr.Murphy
co myslíš autoholdem? jako asistent rozjezdu do kopce? to mají snad všechny Fiaty už tak posledních 10 let ne?
Dixik2
Asistent rozjedu do kopce jenom funguje 2 sekundy.AUTOHOLD je rozšíření el. parkovací brzdy a nemusíš na semaforech stát na brzdě.Viz zde😒br />
https😐/www.smucler.cz/…stent-auto-hold/
Mr.Murphy
tak to je natolik zásadní vychytávka že ti nejsem schopný říct, jestli to ve svém autě mám nebo ne..... 😉 to je asi to úplně poslední, co by mi chybělo....
Ota4
Myslíš že už na jaře?
webpaja
Na podzim to chtějí už prodávat v GB, takže bych čekal, že to bude premiéra na jaře.
Ota4
Ok. Jo hybrid přijde stejně jako v mase. Asi i ty led světla. Jinak za mě nevím co by měli měnit.
Arese
Třeba konečně příjdou s benzínovou Giulií 2.0 s manuální převodovkou! Také kombík Giulia Sportwagon by v Evropě určitě výrazně rozšířila řady potenciálních zákazníků.... 😄
JTDLE
😁 😁
Arese
No jen se směj. Já samozřejmě taky vím, že to ti blbci neudělají, ale jen říkám, čím by mizerné prodeje Giulie mohli výrazně zvýšit... 😢
JTDLE
Ty ses opravdu jak ohrana deska uz stim benzinem a manualem, jsi potencialni kupec? Kdyz uz jsme u te Alfy, tak znamej dela uz par let v Imofe, a co se konkretne Giulie nebo Stelvia tyce, tak od uvedeni na trh respektive uvedeni u nich do prodeje, byl o manual naprosto mizivej zajem, v cislech zhruba 95% ztech par zakazniku slo vyhradne po automatu, takze pochybuju, ze v jinych zemich to bylo vyrazne jinak.
Avatar - speedfred
speedfred
Je pravda že to už ani do smiechu není ten benzín + manuál, a je neodškriepiteľný fakt tá AT prevodovka parádna.
Jedine čo som mal možnosť porovnať verziu s MT vs AT tak u manuálu je lepšia okamžitá reakcia na plyn.
Mr.Murphy
.... kombík by pomohl, naopak manuál u takového auta opravdu nikoho nezajímá.... kvůli pár bychařům to fakt dělat nebudou.....
Arese
Když mohla mít manuál (kterých se prodala naprostá většina) AR 159, proč by ho nemohla mít Giulia? 😄 Proto, že je to zadokolka? To snad ne a ceny běžných verzí zase nejsou o tolik větší, jako bývaly u 159... 😒
JTDLE
Jenze 159 je auto konstrukcne 15 let stary, tehda byly solidni automaty defakto v “plenkach” respektive netesily se takove popularite jako dnes, ikdyz ten Aisin nebyl vubec spatnej tak tehda zkratka ta poptavka po automatech nebyla takova jako je ted a to plati defakto u vsech automobilek. Kdyz si vemes jeste starsi 156ku, tam byl automat uplna vzacnost.
Arese
Přesně tak. A to jen potvrzuje moje slova o totální řidičské degeneraci, která v posledních cca 15-20 letech v Evropě proběhla. 😲 😢 :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jsi si jistý, že znáš preference třeba amerických zákazníků v tomto segmentu?
JTDLE
Ano, podle jeho informaci uz i tam preferuji automat.
Arese
Podle jeho informací... Tak to zní fakt důvěryhodně. 😒]
JTDLE
Holt je to tak, urcite z jeho pozice ma daleko vetsi prehled o situaci Alfy i jinde nez tady. Rozhodne vetsi nez my bezni diskutujici. 😉
Arese
Nevím, možná je čestná výjímka, ale moje zkušenost je ta, že čeští prodejci AR a Fiatu většinou o globální situaci firmy a hlavně chystaných produktových novinkách nevědí lautr nic. 😒 :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Faktem je, že má Giulia bídné prodeje. Mizivý zájem o manuál je silné tvrzení, když ho k benzínu kromě krátkého období v QV nenabízeli, a nevíš, kolik potenciálních zákazníků šlo jinam. Mohlo to být aspoň něco, čím by se odlišila. Absence kombi je taky nepochopitelná. Sedan střední třídy musí mít hodně silné eso v rukávu, aby uspěl. Vypadá to, jako by okopírovali ty nejprodávanější specifikace od trojkového BMW, a čekali, že tím přetáhnou dost zákazníků a ušetří, což se ovšem nestalo.
JTDLE
Jsou to realny procenta zakazniku kteri narovinu chteli zkratka automat. O tom, ze by si ztezovali, ze by chteli manual a byly zklamani nic nevim. Tim ale nerikam, ze to tak u nejakyho procenta lidi byt nemohlo. A ruku na srdce, mel sem od nich pujcenou na nejakou dobu jak prave manual tak automat a ikdyz ten manual byl rozhodne o dost jinde nez u starsich Alf, tak sladeni toho automatu s motorem je vyborny a navic ty skvely padla pod volantem... 😄
Arese
Že ty o tom nic nevíš ještě neznamená, že neexistují. A z tvé poslední věty za spojkou "a" je mi fakt šoufl! 😒 😒 😒 :no: To já bych ocenil řadicí páku s krátkým a přesným chodem a perfektně rozmístěnou trojici pedálů! 😄 :yes😒br /> P.S. Ten benzinový dvoulitr v Giulii mě zklamal ještě jednou zásadní věcí - zvukem. Typické syté, alfácky nezaměnitelné "troubení" sání", jehož tónina se měnila s otáčkami, kterým byly alfácké benzinové čtyřválce AR 60 let proslulé, už totiž nenabízí. 😒 😒 😒 :no:
JTDLE
Holt je doba jaka je a je potreba ji prijmout se vsim vsudy a to i se stale stoupajici oblibou automatickych prevodovek. Za zvuky motoru nejen u Alfy jak jiste vis nemuze automobilka ale narizeni a predpisy. Dnesni oturbeny V8 od Ferrari uz taky nezni tak jako jejich jeste nedavny atmosfery. To je logicky. Nemam vubec nic proti manualu ba v nekterych pripadech spis naopak, ten automat funguje naprosto paradne a neznam snad nikoho, kdo nebyl nadsenej z tech padel a jejich celkovyho chodu v manualnim rezimu. Je to proste pecka at se ti to libi nebo ne. Podle toho co pises nepotrebujes ani moderni auto, klidne mohls zustat u aut z doby pred deseti nebo dvaceti lety. Ty mely prevazne manual, nektery i vybornej a na zvuk se taky nedalo stezovat.
Arese
Ale ty mluvíš o zpřísňujících se normách na VNĚJŠÍ hlučnost! Jak zní motor uším posádky, to zelení bruselští i. d. i. o. t. i ještě naštěstí neregulují. Proto je ten uniformní zvuk čtyřválcové benzinové Giulie naprosto neomluvitelný! 😲 😒 :no:
JTDLE
Proboha to snad nemyslis vazne, pokud neslysis charakteristicky zvukovy projev po otevreni kapoty, respektive navenek, tak ho neuslysis ani zevnitr 😁 . To je snad logicky. Pokud ho tam ovsem neposilaji reproduktory. To je uplne stejnej nesmysl asi jako kdybys ladenej vyfuk strcil do kabiny a neslysel ho tam kde ma byt a to venku. Ano benzinova Giulia nema zvuk, ale ten nema bez lepsiho vyfuku prakticky zadnej dnesni foukanej ctyrvalec.
Arese
Bohužel si stále nic nepochopil. Bavíme se o zvuku SÁNÍ, nikoliv výfuku a určitě tady nepropaguju zvěrstvo s pouštěním umělých skřeků z reproduktorů! Sportovní zvukový projev v interiéru lze v pohodě vyřešit správným odladěním sacího traktu a jeho spojením se speciálním potrubím, které končí pod palubní deskou. Běžně to u svých sportovních verzí již po léta využívá třeba Ford a funguje to parádně! 😄 :yes: Že něco podobného u svého nejnovějšího benzinového čtyřválce nevyvinula AR, je prostě neomluvitelné!!! 😲 😒 :no:
JTDLE
Ja moc dobre rozumim tomu co rikas. Pokud ti vadi ze neslysis v kabine sani pri akceleraci, syceni a odfukovani tak si porid aftermarket kit sani a uvidis ten ficak. Pokud motor respektive vyfuk nema zvuk jako takovy uz z vyroby, tak nejaky syceni v kabine, ktery podle tebe nejde slyset navenek to fakt nespasi. Promin, ale tvoje nazory respektive dedukce jsou opravdu usmevny.
Arese
Opět si nic nepochopil. Mě samozřejmě nejde o "odfukování" turbodmychadla s nainstalovaným blow-off ventilem - to se líbí jen některým pubertálním tunerům! Jde mi o typický a nezaměnitelný hutný zvuk sání alfáckých čtyřválců, které byly po dlouhá desetiletí důležitou součástí požitku z jízdy v těchto autech. Tedy vůbec ne o nějaké "syčení"! Ty jsi ale v žádné starší Alfě evidentně nikdy nejel, takže je to pro tebe španělská vesnice... 😒 😒 😒 😲 A zřejmě si ani nikdy nejel v nějakém Focusu ST, ani si neprohlédl jeho motorový prostor, jinak bys nemohl být tak strašně mimo... 😒
JTDLE
Ja mel 3 starsi Alfy od 33 az po 147 a moc dobre vim co myslis, proto zamerne ponekolikate pisu, ze dnesni ctyrvalce jsou defakto vsechny na jedno brdo co se nejakyho mechanickyho zvuku tyce a hlavne jsou vsechny oturbeny. 5ti valcovy STcko, ktery ma kolega z prace je zvukove srovnatelny s Coupe 20V Turbo kterym sem jezdil 5 let. A rozhodne bych tohle nepletl mezi stary ctyrvalce od Alfy, to je michani jablek a hrusek, pokud teda nemyslels atmosfericky ST v jednickovym Focusu
Arese
Ne, já myslel minulé ST se čtyřválcem. To současné má ale ten "Sound Actor" či jak to Ford nazývá asi taky, stejně jako Mustang s tímto motorem. Díky němu je hutný a lahodně hluboký zvuk při akceleraci v kabině slyšet i při přítomnosti přeplňování motoru. A kdo jiný by proboha měl klást na zvuk svých benzinových motorů maximální nároky, než AR? 😄
Avatar - Avanti
Avanti
S tým zvukom súhlasím.. Zatiaľ čo s 2.0 280k som mal bezkonkurenčný zážitok, pri 2.0 200k som to nejako nepochopil.. zviezol som sa aj na zadnom sedadle a tam som počul len bezpohlavný vysávač... samozrejme keby som naň mal, beriem aj ten vysávač 😁
JTDLE
200 koni v Giulii jede naprosto dostatecne, Ikdyz po zkusenostech bych volil samozrejme Veloce 280 😄 po tech par mesicich se mi to vracelo fakt s tezkym srdcem 😒 ale hodne me prekvapilo jak paradne jede ve Veloce i ten 210konovej diesel. Jasne, neberu v potaz zvuk, ale ten ctyrvalec jede pocitove lip nez kdejakej silnejsi naftak, navic mi prislo, ze i ten automat je o chlup sladenejsi nez ten v tom 200 konovym ctyrvalu.
Arese
Taky jsem s Giulií s 280 koníky a čtyřkolkou jezdil a jede parádně (z hlediska dynamiky a jízdních vlastností). Ale ten zvuk podle mého názoru mohl být mnohem lepší, alfácky charakteričtější a tradičnější. Jen si s tím sacím traktem pořádně pohrát. Určitě by to šlo i při přítomnosti turbodmychadla. 😄
Se základní verzí s výkonem 200 k jsme bohužel neměl tu čest. Taky ale určitě nepojede špatně, když se nemusí tahat s pohonem předních kol a prát se s jeho energetickými nároky... 😄 Jinak ve firemním manuálu jsem se dočetl, že jako dvoukolka se vyrábí i verze s 280 k, ale bohužel se neprodává na trzích EU. Asi je určená pro americký trh, což je ale velká škoda. Auto by s ní muselo jet skvěle a ještě by zákazník výrazně ušetřil na ceně i na spotřebě. 😲
Mr.Murphy
280 PS RWD od letošního roku již dostupná i v EU....
Arese
Fakt? Ještě před Vánoci mi v Imofě řekli, že o této verzi nic nevědí...
Avatar - Avanti
Avanti
Fakt, pozerám že v nemeckom cenníku je k dispozícii.. Dokonca je aj cenovo veľmi výhodná, škoda je, že málo zarábam 😁
Ota4
Určitě nebude postaveno na platformě B-Wide jako Tonale. Použije už platformu PSA
Mr.Murphy
.... to auto mělo být pokud vím představeno v listopadu 2020.... takže "již v září" 2021 zní poněkud komicky..... a přesně víme jak to chodí - v září možná pár kusů, pak dlouho nic, pak první výbavové stupně pro pár trhů a komplet nabídka možná rok po zahájení prodeje..... 😢
Avatar - wakantanka
wakantanka
alebo v září to chcú začať predávať a niekto v redakcii len varí z vody?
Arese
To myslí autor článku vážně? To auto mělo být na trhnu nejpozději tak v roce 2018! Takto zase konkurence ujela AR o parník a chlemtá teď smetanu bez ní, protože malé crossovery jsou horké zboží... 😲