To iba môže byť predstavena, či to ale fakt bude. U nich jeden nikdy nevie.
Keby som vedel že bude FL tak s opravou počkám a mohli by mi tam hodiť rovno už ten nový fejs :-[]
.... tak ono by fakt stačilo přiostřit optiku a snad ještě vyhodit pár škaredých plastíků z interiéru... a prodloužit sedák základních sedaček.... jinak tam není moc co řešit, funkčně bych neměnil nic.... A samozřejmě, vlhký sen je kombík, ale to je jasné že je jen sen.... je pravda že inteirér vypadá už taky poněkud zastarale, jenže to je jen pocitová věc, reálně v něm nic nechybí a je hezky intuitivní a přehledný..... a nematlací.... ;-)
tak to je natolik zásadní vychytávka že ti nejsem schopný říct, jestli to ve svém autě mám nebo ne..... ;-) to je asi to úplně poslední, co by mi chybělo....
Třeba konečně příjdou s benzínovou Giulií 2.0 s manuální převodovkou! Také kombík Giulia Sportwagon by v Evropě určitě výrazně rozšířila řady potenciálních zákazníků.... :-)
Ty ses opravdu jak ohrana deska uz stim benzinem a manualem, jsi potencialni kupec? Kdyz uz jsme u te Alfy, tak znamej dela uz par let v Imofe, a co se konkretne Giulie nebo Stelvia tyce, tak od uvedeni na trh respektive uvedeni u nich do prodeje, byl o manual naprosto mizivej zajem, v cislech zhruba 95% ztech par zakazniku slo vyhradne po automatu, takze pochybuju, ze v jinych zemich to bylo vyrazne jinak.
Je pravda že to už ani do smiechu není ten benzín + manuál, a je neodškriepiteľný fakt tá AT prevodovka parádna.
Jedine čo som mal možnosť porovnať verziu s MT vs AT tak u manuálu je lepšia okamžitá reakcia na plyn.
Když mohla mít manuál (kterých se prodala naprostá většina) AR 159, proč by ho nemohla mít Giulia? :-) Proto, že je to zadokolka? To snad ne a ceny běžných verzí zase nejsou o tolik větší, jako bývaly u 159... :-(
Jenze 159 je auto konstrukcne 15 let stary, tehda byly solidni automaty defakto v “plenkach” respektive netesily se takove popularite jako dnes, ikdyz ten Aisin nebyl vubec spatnej tak tehda zkratka ta poptavka po automatech nebyla takova jako je ted a to plati defakto u vsech automobilek. Kdyz si vemes jeste starsi 156ku, tam byl automat uplna vzacnost.
Nevím, možná je čestná výjímka, ale moje zkušenost je ta, že čeští prodejci AR a Fiatu většinou o globální situaci firmy a hlavně chystaných produktových novinkách nevědí lautr nic. :-(:no:
Faktem je, že má Giulia bídné prodeje. Mizivý zájem o manuál je silné tvrzení, když ho k benzínu kromě krátkého období v QV nenabízeli, a nevíš, kolik potenciálních zákazníků šlo jinam. Mohlo to být aspoň něco, čím by se odlišila. Absence kombi je taky nepochopitelná. Sedan střední třídy musí mít hodně silné eso v rukávu, aby uspěl. Vypadá to, jako by okopírovali ty nejprodávanější specifikace od trojkového BMW, a čekali, že tím přetáhnou dost zákazníků a ušetří, což se ovšem nestalo.
Jsou to realny procenta zakazniku kteri narovinu chteli zkratka automat. O tom, ze by si ztezovali, ze by chteli manual a byly zklamani nic nevim. Tim ale nerikam, ze to tak u nejakyho procenta lidi byt nemohlo. A ruku na srdce, mel sem od nich pujcenou na nejakou dobu jak prave manual tak automat a ikdyz ten manual byl rozhodne o dost jinde nez u starsich Alf, tak sladeni toho automatu s motorem je vyborny a navic ty skvely padla pod volantem... :-)
Že ty o tom nic nevíš ještě neznamená, že neexistují. A z tvé poslední věty za spojkou "a" je mi fakt šoufl! :-(:-(:-(:no: To já bych ocenil řadicí páku s krátkým a přesným chodem a perfektně rozmístěnou trojici pedálů! :-):yes:
P.S. Ten benzinový dvoulitr v Giulii mě zklamal ještě jednou zásadní věcí - zvukem. Typické syté, alfácky nezaměnitelné "troubení" sání", jehož tónina se měnila s otáčkami, kterým byly alfácké benzinové čtyřválce AR 60 let proslulé, už totiž nenabízí. :-(:-(:-(:no:
Holt je doba jaka je a je potreba ji prijmout se vsim vsudy a to i se stale stoupajici oblibou automatickych prevodovek. Za zvuky motoru nejen u Alfy jak jiste vis nemuze automobilka ale narizeni a predpisy. Dnesni oturbeny V8 od Ferrari uz taky nezni tak jako jejich jeste nedavny atmosfery. To je logicky. Nemam vubec nic proti manualu ba v nekterych pripadech spis naopak, ten automat funguje naprosto paradne a neznam snad nikoho, kdo nebyl nadsenej z tech padel a jejich celkovyho chodu v manualnim rezimu. Je to proste pecka at se ti to libi nebo ne. Podle toho co pises nepotrebujes ani moderni auto, klidne mohls zustat u aut z doby pred deseti nebo dvaceti lety. Ty mely prevazne manual, nektery i vybornej a na zvuk se taky nedalo stezovat.
Ale ty mluvíš o zpřísňujících se normách na VNĚJŠÍ hlučnost! Jak zní motor uším posádky, to zelení bruselští i. d. i. o. t. i ještě naštěstí neregulují. Proto je ten uniformní zvuk čtyřválcové benzinové Giulie naprosto neomluvitelný! :-O:-(:no:
Proboha to snad nemyslis vazne, pokud neslysis charakteristicky zvukovy projev po otevreni kapoty, respektive navenek, tak ho neuslysis ani zevnitr :D . To je snad logicky. Pokud ho tam ovsem neposilaji reproduktory. To je uplne stejnej nesmysl asi jako kdybys ladenej vyfuk strcil do kabiny a neslysel ho tam kde ma byt a to venku. Ano benzinova Giulia nema zvuk, ale ten nema bez lepsiho vyfuku prakticky zadnej dnesni foukanej ctyrvalec.
Bohužel si stále nic nepochopil. Bavíme se o zvuku SÁNÍ, nikoliv výfuku a určitě tady nepropaguju zvěrstvo s pouštěním umělých skřeků z reproduktorů! Sportovní zvukový projev v interiéru lze v pohodě vyřešit správným odladěním sacího traktu a jeho spojením se speciálním potrubím, které končí pod palubní deskou. Běžně to u svých sportovních verzí již po léta využívá třeba Ford a funguje to parádně! :-):yes: Že něco podobného u svého nejnovějšího benzinového čtyřválce nevyvinula AR, je prostě neomluvitelné!!! :-O:-(:no:
Ja moc dobre rozumim tomu co rikas. Pokud ti vadi ze neslysis v kabine sani pri akceleraci, syceni a odfukovani tak si porid aftermarket kit sani a uvidis ten ficak. Pokud motor respektive vyfuk nema zvuk jako takovy uz z vyroby, tak nejaky syceni v kabine, ktery podle tebe nejde slyset navenek to fakt nespasi. Promin, ale tvoje nazory respektive dedukce jsou opravdu usmevny.
Opět si nic nepochopil. Mě samozřejmě nejde o "odfukování" turbodmychadla s nainstalovaným blow-off ventilem - to se líbí jen některým pubertálním tunerům! Jde mi o typický a nezaměnitelný hutný zvuk sání alfáckých čtyřválců, které byly po dlouhá desetiletí důležitou součástí požitku z jízdy v těchto autech. Tedy vůbec ne o nějaké "syčení"! Ty jsi ale v žádné starší Alfě evidentně nikdy nejel, takže je to pro tebe španělská vesnice... :-(:-(:-(:-O A zřejmě si ani nikdy nejel v nějakém Focusu ST, ani si neprohlédl jeho motorový prostor, jinak bys nemohl být tak strašně mimo... :-(
Ja mel 3 starsi Alfy od 33 az po 147 a moc dobre vim co myslis, proto zamerne ponekolikate pisu, ze dnesni ctyrvalce jsou defakto vsechny na jedno brdo co se nejakyho mechanickyho zvuku tyce a hlavne jsou vsechny oturbeny. 5ti valcovy STcko, ktery ma kolega z prace je zvukove srovnatelny s Coupe 20V Turbo kterym sem jezdil 5 let. A rozhodne bych tohle nepletl mezi stary ctyrvalce od Alfy, to je michani jablek a hrusek, pokud teda nemyslels atmosfericky ST v jednickovym Focusu
Ne, já myslel minulé ST se čtyřválcem. To současné má ale ten "Sound Actor" či jak to Ford nazývá asi taky, stejně jako Mustang s tímto motorem. Díky němu je hutný a lahodně hluboký zvuk při akceleraci v kabině slyšet i při přítomnosti přeplňování motoru. A kdo jiný by proboha měl klást na zvuk svých benzinových motorů maximální nároky, než AR? :-)
S tým zvukom súhlasím.. Zatiaľ čo s 2.0 280k som mal bezkonkurenčný zážitok, pri 2.0 200k som to nejako nepochopil.. zviezol som sa aj na zadnom sedadle a tam som počul len bezpohlavný vysávač... samozrejme keby som naň mal, beriem aj ten vysávač :D
200 koni v Giulii jede naprosto dostatecne, Ikdyz po zkusenostech bych volil samozrejme Veloce 280 :-) po tech par mesicich se mi to vracelo fakt s tezkym srdcem :-( ale hodne me prekvapilo jak paradne jede ve Veloce i ten 210konovej diesel. Jasne, neberu v potaz zvuk, ale ten ctyrvalec jede pocitove lip nez kdejakej silnejsi naftak, navic mi prislo, ze i ten automat je o chlup sladenejsi nez ten v tom 200 konovym ctyrvalu.
Taky jsem s Giulií s 280 koníky a čtyřkolkou jezdil a jede parádně (z hlediska dynamiky a jízdních vlastností). Ale ten zvuk podle mého názoru mohl být mnohem lepší, alfácky charakteričtější a tradičnější. Jen si s tím sacím traktem pořádně pohrát. Určitě by to šlo i při přítomnosti turbodmychadla. :-)
Se základní verzí s výkonem 200 k jsme bohužel neměl tu čest. Taky ale určitě nepojede špatně, když se nemusí tahat s pohonem předních kol a prát se s jeho energetickými nároky... :-) Jinak ve firemním manuálu jsem se dočetl, že jako dvoukolka se vyrábí i verze s 280 k, ale bohužel se neprodává na trzích EU. Asi je určená pro americký trh, což je ale velká škoda. Auto by s ní muselo jet skvěle a ještě by zákazník výrazně ušetřil na ceně i na spotřebě. :-O
.... to auto mělo být pokud vím představeno v listopadu 2020.... takže "již v září" 2021 zní poněkud komicky..... a přesně víme jak to chodí - v září možná pár kusů, pak dlouho nic, pak první výbavové stupně pro pár trhů a komplet nabídka možná rok po zahájení prodeje..... :'-(
To myslí autor článku vážně? To auto mělo být na trhnu nejpozději tak v roce 2018! Takto zase konkurence ujela AR o parník a chlemtá teď smetanu bez ní, protože malé crossovery jsou horké zboží... :-O