Hodně se mi líbí, stejně jako nový Explorer je to pro mne asi "nejzkousnutelnější" cesta k SUV, pokud budu kdy muset.. vím, že ceny jsou zatím mimo mé možnosti :D
Nejvíce mne irituje (stejně jako u exploreru) volič automatu kolečkem od hifivěže!
Jeste vic by se mi libil Grand Wagoneer 2021. A Bronco je ( i kdyz trochu jina trida ) taky ulet. Dneska je z ceho vybirat a skoro vsechno je hezke. Zaplatpanbuh je za nama era aut s sedymi plasty uvnitr i venku.
To kolecko mi taky vadi.
Na ten volič se dá lehce zvyknout. Já se ho bál v Rangi a pak jsem ani nevnímal, že to není šaltpáka. :-D Naopak mi pak děsně vadilo řazení ve svym autě. :-D Já jsem spíš zvědavej, co přijde příště. Páka už byla, kolečko máme, už přišel i "***" (koncern), ož jen čekám házení kostkou nebo kuličku v ruletě...
:-[]:-[] Nechci tady vytahovat svou garáž, ale mne se nejvíc líbí volič, co mám v Mondeu, popřípadě jak to mají nová Audi (to je možná ještě o trochu hezčí), není velký ani malý, po faceliftu tam pak Ford má taky kolečko :D Ještě fajn byly ty starší DSG, decentní, funkční... V Renaultu mám klacek jak kdybych tam měl hydraulickou ručku ve WRC speciálu, to je taky krása :-[]
Je pro mne přirozenější jezdit voličem do předu a do zadu, třeba když parkuji a přepínám mezi D a R. V tom je ideální jednoduchý automat, co mám v Meganu, dáš R a pak zase uplně dolu na D, není tam za tím žádný sportovní režim, v kterém by i na parkoviští auto vyskočilo dopředu :D Rychlé, pohodlnné, jen ta řadička je jaksi.. viz výše :D
Mě kolečko nevadilo, ani v XF ani v 2016 Chrysler 300S , s kterým sem chvíli jezdil, tam bylo taky.
A nevadí mě ani volič pod volantem v RR, a jak říkám za mě nejlepší řešení tlačítka.
Proti gustu.... neříkám, že na rozdíl od icockpitu bych si auto s kolečkem jako voličem nekoupil, ale asi bych to uváděl jako mínus v ergonomii... třeba bych si zvykl.. Pod volantem se mi to taky nelíbí, zkoušel jsem to v Sklasse.
Pěkný auto. Zvenku se mi ale nelíbí chromová linka na zadním sloupku ala Isignia. Interiér vypadá krásně a luxusně, jen mi tam nepasují digi budíky. Chápu, že chtějí jít s dobou, ale do tohoto auta mi to přijde nějak nepatřičný.Jinak ovšem subjektivně - špička.
A nakonec tedy i výkon osmiválce mi přijde dost konzervativní. Ne, že by to bylo málo, ale auto bude mít hádám 2,5T a tyhle kilowaty mají dnes evropské naftové šestiválce. Ale třeba to má svůj důvod.
I přes pár výtek parádní auto.
presne, ta linka mi hned pripomenula opel. Teraz je to relativne ok, ale casom to bude vec, ktora bude na vzhlade vadit najviac, tie hrany budu starnut pekne pomaly. Skoda
5,7 HEMI má tenhle výkon už cca 13 let.....nijak do toho neivestují, kdo chce větší výkon proto toho sou SRT8 a Trackhawk modely s 6,4 HEMI a 6,2 V8 Hellcat
Řekl bych že i těch podladěných 352k a 530Nm (oproti 395k 555Nm u stejného motoru v Ram) je pořád víc než najdeme u srovnatelně težkých evropských aut ve většině případů, stačí se podívat na ty 110kw motory v Multivanech atd.
Jinak toho že výkonější verze nebudou následovat bych se nebál hlavně se současným mottem Chrysleru: "Hellcat everything" A Evropa dostane dieselový šestiválec od VM Motori, takže konzervativní V8 hlavně v ČR nikoho moc pálit nemusí.
A ano menší přeplňovaný motor bude mít výkon srovnatelný s atmosferickým motorem o větším objemu...
V celku pekné... ale predná čast sa mi moc nepozdáva a chrómová linka tam nepasuje. Exteriérom je proti aktuálne skončenej generácii krok späť. Interiér je fajn.
Velké plus je klasický design. Škoda jenom, že američani nezkusili hybridní pohon. Za mě nejlepší a nejhezčí GRAND všech dob. Kdybych si měl vybrat mezi BMW, MB a Grandem tak je moje volba jasná GRAND!
LPG je ***. Ono se zdá jak levně ti to jezdí a nakonec to všechno doplatíš na opravách výfuků, kyslíkových senzorů atd. Měl jsem ho a už nikdy nechci. Nehledě na 10 let živnotnosti nádrže, nutnost každoroční revize a dvojího měřění emisí.
Ale kulový. Měl jsem na LPG dvě auta, každý asi dva roky, a neměl jsem žádnej problém. Pokud někdo najede ročně pár tisíc km, asi je to zbytečný. Ale jinak to není nijak speciálně poruchový, revize je prd, a deset let životnost nádrže - pche, koho to zajímá. Máš auto patnáct let? A i kdyby....
nadrž 50L - 4000Tkč za 200Tkm reduktor vstřiky /4 válec asi za 8Tkč oprava jinak nic.
Technickou dela mechoš revizák je v práci... Ještě máme dvě LPG auta v rodině. Palivo stojí mín než půlku. Sice člověk si myslí že ušetří neušetří najede toho dvakrát tolik :D:yes:
.... když už 7-mi místné SUV, tak tohle je pro mě to, jak to má vypadat.... hlavně interiér je parádní.... a ta krabicovost u Jeepu až tak extra nevadí.... zatímco třeba u BMW X7 jsem si na to fakt ještě nezvykl....