Novinky
Pěkný auto. Zvenku se mi ale nelíbí chromová linka na zadním sloupku ala Isignia. Interiér vypadá krásně a luxusně, jen mi tam nepasují digi budíky. Chápu, že chtějí jít s dobou, ale do tohoto auta mi to přijde nějak nepatřičný.Jinak ovšem subjektivně - špička.
A nakonec tedy i výkon osmiválce mi přijde dost konzervativní. Ne, že by to bylo málo, ale auto bude mít hádám 2,5T a tyhle kilowaty mají dnes evropské naftové šestiválce. Ale třeba to má svůj důvod.
I přes pár výtek parádní auto.
A nakonec tedy i výkon osmiválce mi přijde dost konzervativní. Ne, že by to bylo málo, ale auto bude mít hádám 2,5T a tyhle kilowaty mají dnes evropské naftové šestiválce. Ale třeba to má svůj důvod.
I přes pár výtek parádní auto.
presne, ta linka mi hned pripomenula opel. Teraz je to relativne ok, ale casom to bude vec, ktora bude na vzhlade vadit najviac, tie hrany budu starnut pekne pomaly. Skoda
5,7 HEMI má tenhle výkon už cca 13 let.....nijak do toho neivestují, kdo chce větší výkon proto toho sou SRT8 a Trackhawk modely s 6,4 HEMI a 6,2 V8 Hellcat
Řekl bych že i těch podladěných 352k a 530Nm (oproti 395k 555Nm u stejného motoru v Ram) je pořád víc než najdeme u srovnatelně težkých evropských aut ve většině případů, stačí se podívat na ty 110kw motory v Multivanech atd.
Jinak toho že výkonější verze nebudou následovat bych se nebál hlavně se současným mottem Chrysleru: "Hellcat everything" A Evropa dostane dieselový šestiválec od VM Motori, takže konzervativní V8 hlavně v ČR nikoho moc pálit nemusí.
A ano menší přeplňovaný motor bude mít výkon srovnatelný s atmosferickým motorem o větším objemu...
Jinak toho že výkonější verze nebudou následovat bych se nebál hlavně se současným mottem Chrysleru: "Hellcat everything" A Evropa dostane dieselový šestiválec od VM Motori, takže konzervativní V8 hlavně v ČR nikoho moc pálit nemusí.
A ano menší přeplňovaný motor bude mít výkon srovnatelný s atmosferickým motorem o větším objemu...
V celku pekné... ale predná čast sa mi moc nepozdáva a chrómová linka tam nepasuje. Exteriérom je proti aktuálne skončenej generácii krok späť. Interiér je fajn.
....normovaná délka parkovacího místa je 5.0 m. Tento stroj se svými 5.204 se tam již nevejde...... 😒
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…s-pro-nove-normy
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…s-pro-nove-normy
Velké plus je klasický design. Škoda jenom, že američani nezkusili hybridní pohon. Za mě nejlepší a nejhezčí GRAND všech dob. Kdybych si měl vybrat mezi BMW, MB a Grandem tak je moje volba jasná GRAND!
oba motory jdou dát na LPG, zvládají ho úplně v pohodě - k čemu hybrid. 😄
LPG je ***. Ono se zdá jak levně ti to jezdí a nakonec to všechno doplatíš na opravách výfuků, kyslíkových senzorů atd. Měl jsem ho a už nikdy nechci. Nehledě na 10 let živnotnosti nádrže, nutnost každoroční revize a dvojího měřění emisí.
revize stojí 5,50, nádrž stojí taky 5,50 a 10 let sem auto ještě nikdy neměl, nejdýl 3,5 roku 😄
Neřeším.
Je rozdíl dát za 100 Km 470 Kč nebo 200 Kč 😄 mam to v autě rok a za ten rok už se mi zaplatila ta instalace 😄 Odtedka už šetřím.
Neřeším.
Je rozdíl dát za 100 Km 470 Kč nebo 200 Kč 😄 mam to v autě rok a za ten rok už se mi zaplatila ta instalace 😄 Odtedka už šetřím.
Ale kulový. Měl jsem na LPG dvě auta, každý asi dva roky, a neměl jsem žádnej problém. Pokud někdo najede ročně pár tisíc km, asi je to zbytečný. Ale jinak to není nijak speciálně poruchový, revize je prd, a deset let životnost nádrže - pche, koho to zajímá. Máš auto patnáct let? A i kdyby....
.... když už 7-mi místné SUV, tak tohle je pro mě to, jak to má vypadat.... hlavně interiér je parádní.... a ta krabicovost u Jeepu až tak extra nevadí.... zatímco třeba u BMW X7 jsem si na to fakt ještě nezvykl....
To s touhle délkou je opravdu grand, až ani nevím, jestli by se mi vešel do garáže. 😄 Jinak je to paráda, jsem zvědav na "krátkou" verzi. :yes:
Tento typ dizajnu mam rad.... jeepy aj land rovery radim v tomo smere k tym najkrajsim v suv segmente.
Nejvíce mne irituje (stejně jako u e😜loreru) volič automatu kolečkem od hifivěže!
To kolecko mi taky vadi.
Šeda doba je za námi. Ale co je před námi? 30 km/h v Bruselu 110 v Holandsku euro normaXX....
A nevadí mě ani volič pod volantem v RR, a jak říkám za mě nejlepší řešení tlačítka.