Novinky
To s touhle délkou je opravdu grand, až ani nevím, jestli by se mi vešel do garáže. 😄 Jinak je to paráda, jsem zvědav na "krátkou" verzi. :yes:
....normovaná délka parkovacího místa je 5.0 m. Tento stroj se svými 5.204 se tam již nevejde...... 😒
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…s-pro-nove-normy
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…s-pro-nove-normy
Tento typ dizajnu mam rad.... jeepy aj land rovery radim v tomo smere k tym najkrajsim v suv segmente.
Velké plus je klasický design. Škoda jenom, že američani nezkusili hybridní pohon. Za mě nejlepší a nejhezčí GRAND všech dob. Kdybych si měl vybrat mezi BMW, MB a Grandem tak je moje volba jasná GRAND!
Pěkné :yes:
Šeda doba je za námi. Ale co je před námi? 30 km/h v Bruselu 110 v Holandsku euro normaXX....
Šeda doba je za námi. Ale co je před námi? 30 km/h v Bruselu 110 v Holandsku euro normaXX....
Řekl bych že i těch podladěných 352k a 530Nm (oproti 395k 555Nm u stejného motoru v Ram) je pořád víc než najdeme u srovnatelně težkých evropských aut ve většině případů, stačí se podívat na ty 110kw motory v Multivanech atd.
Jinak toho že výkonější verze nebudou následovat bych se nebál hlavně se současným mottem Chrysleru: "Hellcat everything" A Evropa dostane dieselový šestiválec od VM Motori, takže konzervativní V8 hlavně v ČR nikoho moc pálit nemusí.
A ano menší přeplňovaný motor bude mít výkon srovnatelný s atmosferickým motorem o větším objemu...
Jinak toho že výkonější verze nebudou následovat bych se nebál hlavně se současným mottem Chrysleru: "Hellcat everything" A Evropa dostane dieselový šestiválec od VM Motori, takže konzervativní V8 hlavně v ČR nikoho moc pálit nemusí.
A ano menší přeplňovaný motor bude mít výkon srovnatelný s atmosferickým motorem o větším objemu...
.... když už 7-mi místné SUV, tak tohle je pro mě to, jak to má vypadat.... hlavně interiér je parádní.... a ta krabicovost u Jeepu až tak extra nevadí.... zatímco třeba u BMW X7 jsem si na to fakt ještě nezvykl....
revize stojí 5,50, nádrž stojí taky 5,50 a 10 let sem auto ještě nikdy neměl, nejdýl 3,5 roku 😄
Neřeším.
Je rozdíl dát za 100 Km 470 Kč nebo 200 Kč 😄 mam to v autě rok a za ten rok už se mi zaplatila ta instalace 😄 Odtedka už šetřím.
Neřeším.
Je rozdíl dát za 100 Km 470 Kč nebo 200 Kč 😄 mam to v autě rok a za ten rok už se mi zaplatila ta instalace 😄 Odtedka už šetřím.
Je pro mne přirozenější jezdit voličem do předu a do zadu, třeba když parkuji a přepínám mezi D a R. V tom je ideální jednoduchý automat, co mám v Meganu, dáš R a pak zase uplně dolu na D, není tam za tím žádný sportovní režim, v kterém by i na parkoviští auto vyskočilo dopředu 😁 Rychlé, pohodlnné, jen ta řadička je jaksi.. viz výše 😁
Měl sem ho v Jaguar XF a úplně v pohodě, podle mě lepší jak klasická páka na středovém tunelu, to už je dneska přežitek....
Na ten volič se dá lehce zvyknout. Já se ho bál v Rangi a pak jsem ani nevnímal, že to není šaltpáka. 😁 Naopak mi pak děsně vadilo řazení ve svym autě. 😁 Já jsem spíš zvědavej, co přijde příště. Páka už byla, kolečko máme, už přišel i "***" (koncern), ož jen čekám házení kostkou nebo kuličku v ruletě...
Jeste vic by se mi libil Grand Wagoneer 2021. A Bronco je ( i kdyz trochu jina trida ) taky ulet. Dneska je z ceho vybirat a skoro vsechno je hezke. Zaplatpanbuh je za nama era aut s sedymi plasty uvnitr i venku.
To kolecko mi taky vadi.
To kolecko mi taky vadi.
Ale kulový. Měl jsem na LPG dvě auta, každý asi dva roky, a neměl jsem žádnej problém. Pokud někdo najede ročně pár tisíc km, asi je to zbytečný. Ale jinak to není nijak speciálně poruchový, revize je prd, a deset let životnost nádrže - pche, koho to zajímá. Máš auto patnáct let? A i kdyby....
LPG je ***. Ono se zdá jak levně ti to jezdí a nakonec to všechno doplatíš na opravách výfuků, kyslíkových senzorů atd. Měl jsem ho a už nikdy nechci. Nehledě na 10 let živnotnosti nádrže, nutnost každoroční revize a dvojího měřění emisí.
Tlacitka mam nyni, ale osobne bych asi radeji to otocne kolecko (dial). Prijde mi intuitivnejsi.
nadrž 50L - 4000Tkč za 200Tkm reduktor vstřiky /4 válec asi za 8Tkč oprava jinak nic.
Technickou dela mechoš revizák je v práci... Ještě máme dvě LPG auta v rodině. Palivo stojí mín než půlku. Sice člověk si myslí že ušetří neušetří najede toho dvakrát tolik 😁 :yes:
Technickou dela mechoš revizák je v práci... Ještě máme dvě LPG auta v rodině. Palivo stojí mín než půlku. Sice člověk si myslí že ušetří neušetří najede toho dvakrát tolik 😁 :yes:
Proti gustu.... neříkám, že na rozdíl od icockpitu bych si auto s kolečkem jako voličem nekoupil, ale asi bych to uváděl jako mínus v ergonomii... třeba bych si zvykl.. Pod volantem se mi to taky nelíbí, zkoušel jsem to v Sklasse.
Mě kolečko nevadilo, ani v XF ani v 2016 Chrysler 300S , s kterým sem chvíli jezdil, tam bylo taky.
A nevadí mě ani volič pod volantem v RR, a jak říkám za mě nejlepší řešení tlačítka.
A nevadí mě ani volič pod volantem v RR, a jak říkám za mě nejlepší řešení tlačítka.
A co ti na tom vadí? Krásně to šetří místo. Navíc Jag to měl z leštěného hliníku, takže i kvalitní provedení
Nejelpší byly tlačítka jako byly v 50. leteech, dneska to ale používá jen Aston Martin a Lincoln
5,7 HEMI má tenhle výkon už cca 13 let.....nijak do toho neivestují, kdo chce větší výkon proto toho sou SRT8 a Trackhawk modely s 6,4 HEMI a 6,2 V8 Hellcat
Mne sa práve páči to kolečko od hifi ako ho má napr RAM, aspoň nezavadzia nikde ten kutáč.
ved to, dnes sa nieco vymysli, a potom hlada cesta ako to zamaskovat , aby to nevadilo europskemu zakaznikovi 😁 napr. bmw
V celku pekné... ale predná čast sa mi moc nepozdáva a chrómová linka tam nepasuje. Exteriérom je proti aktuálne skončenej generácii krok späť. Interiér je fajn.
presne, ta linka mi hned pripomenula opel. Teraz je to relativne ok, ale casom to bude vec, ktora bude na vzhlade vadit najviac, tie hrany budu starnut pekne pomaly. Skoda
Pěkný auto. Zvenku se mi ale nelíbí chromová linka na zadním sloupku ala Isignia. Interiér vypadá krásně a luxusně, jen mi tam nepasují digi budíky. Chápu, že chtějí jít s dobou, ale do tohoto auta mi to přijde nějak nepatřičný.Jinak ovšem subjektivně - špička.
A nakonec tedy i výkon osmiválce mi přijde dost konzervativní. Ne, že by to bylo málo, ale auto bude mít hádám 2,5T a tyhle kilowaty mají dnes evropské naftové šestiválce. Ale třeba to má svůj důvod.
I přes pár výtek parádní auto.
A nakonec tedy i výkon osmiválce mi přijde dost konzervativní. Ne, že by to bylo málo, ale auto bude mít hádám 2,5T a tyhle kilowaty mají dnes evropské naftové šestiválce. Ale třeba to má svůj důvod.
I přes pár výtek parádní auto.
😒] 😒] Nechci tady vytahovat svou garáž, ale mne se nejvíc líbí volič, co mám v Mondeu, popřípadě jak to mají nová Audi (to je možná ještě o trochu hezčí), není velký ani malý, po faceliftu tam pak Ford má taky kolečko 😁 Ještě fajn byly ty starší DSG, decentní, funkční... V Renaultu mám klacek jak kdybych tam měl hydraulickou ručku ve WRC speciálu, to je taky krása 😒]
Nejvíce mne irituje (stejně jako u e😜loreru) volič automatu kolečkem od hifivěže!