Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dvojvaječná dvojčata: Víte, jak se říká neúspěšné Toyotě Hilux? VW Taro!

Když se spojí slavná jména, většinou je to sázka na úspěch. Historie ale přeci ukazuje, že i papírově neprůstřelná kombinace může skončit v propadlišti dějin jako průšvih.
Zpět na článek
13. 1. 2021 19:15
13. 1. 2021 19:23
13. 1. 2021 19:37
Avatar - Stejsn
13. 1. 2021 19:15
Pro mě je
B3 nejhezčí passat, kór variant.
Rozbalit vlákno
1
13. 1. 2021 19:23
Re: Pro mě je
Nejhezčí Passat to není, ale rozhodně nepohorší. Jo to byla doba, když VW dělal opravdu slušná auta, která dobře vypadala a dobře jezdila. Ty časy jsou dávno pryč.
13. 1. 2021 19:37
Smrdutá Kojota
zůstane Kojotou i když na ní nalepíš znak VW. Pro zákazníky Volkswagenu nebyl prostě rejžokastrol prostě dost dobrej. :-!
VW honorace!
Kojota polebs!
Kvičte!!!!!!!!! :-[]
Rozbalit vlákno
13
13. 1. 2021 19:49
Re: Smrdutá Kojota
Nebylo to náhodou spíše tak, že kdo chtěl kvalitní Toyotu tak neměl důvod na ní vozit nálepené logo VW?
Aha pardon zapoměl jsem, kvi-kvik!
13. 1. 2021 19:53
Re: Smrdutá Kojota
Správně ty vepři, tak je hodný! :-!
13. 1. 2021 19:55
Re: Smrdutá Kojota
kvi kvik našinec našemu jazyku vždy správně rozumí, kwik.
13. 1. 2021 19:57
Re: Smrdutá Kojota
Prase je hrozně podceňované zvíře.
Přitom disponuje podobnou inteligencí jako pes.
Málokdo to ovšem ví!
Kwíík.... :D
https://www.youtube.com/watch?…
13. 1. 2021 19:59
Re: Smrdutá Kojota
Souhlas, kwik
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 20:20
Re: Smrdutá Kojota
Gratuluji, odhalil si ho v jedné větě, mne se nepřiznal :D
13. 1. 2021 20:30
Re: Smrdutá Kojota
Ty vole co ty tady pořád meleš? Pořád někoho odhaluješ, mluvíš z cesty, nechápu tě.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 20:35
Re: Smrdutá Kojota
Víme, že jsi to ty Romane ;)
13. 1. 2021 20:37
Re: Smrdutá Kojota
Chlape, ty jsi divnej pabouk. Na čem jedeš? Nejmenuju se Roman.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 20:42
Re: Smrdutá Kojota
Dobře :) Moje chyba.. :)
14. 1. 2021 07:02
Re: Smrdutá Kojota
Už se tak jmenuješ :-[]
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2021 20:01
Re: Smrdutá Kojota
mám trochu pocit že kwičíš ty :-|
13. 1. 2021 22:22
Re: Smrdutá Kojota
Ale já to nepopírám! :-)
13. 1. 2021 19:38
I Opel to takhle měl
bylo to myslím Isuzu. nebo jak to bylo?
Rozbalit vlákno
14
13. 1. 2021 19:44
Re: I Opel to takhle měl
Jo, Campo. Opel toho měl ale od Isuzu víc. Třeba taky Fronteru a Monterey.
13. 1. 2021 19:52
Re: I Opel to takhle měl
Jj přesně tak.
A šílenej 1.7turbodiesel. Alias Puklá hlava.
Ten pak převzala nešťastná Honda a japanofilní póvl jezdil v těch hnusnejch Civikách UFO a myslel si, že jede na hájteku.
Avatar - WinDiesel
13. 1. 2021 20:05
Re: I Opel to takhle měl
šílenější byly motory 2,0 a 2,2, také od Isuzu
máš neúplnou databázi
Opel Frontera měl Isuzu 3,0 4 válec
Daší Opely měly 3,0 litr -6-válec

Oproti těmto větším motorům byl 1,7 zlatý.
13. 1. 2021 20:10
Re: I Opel to takhle měl
Potom jo, ale ze začátku v Astře F to byla hotová tragedie.
Obecně dieselové motory od Isuzu co apliovalo GM byly zlo.
14. 1. 2021 10:09
Re: I Opel to takhle měl
No to tak úplně není. Opel přišel jako jeden z prvních s přímým vstřikem, ale ten se mu moc nepovedl (2,0 DTI). Naopak 1,7 (DTI a CDTI) a 2,2 DTI původem od japonců nebyly sice top ale vlastně fungovali OK.
Avatar - _Karel_
13. 1. 2021 20:21
Re: I Opel to takhle měl
Já bych řekl, že krásný UFO už mělo svůj (rozuměj-Honda) skvělý motor 2,2D.
Avatar - Ozzman
13. 1. 2021 20:26
Re: I Opel to takhle měl
Jop :yes:
Avatar - fOE
14. 1. 2021 07:31
Re: I Opel to takhle měl
Motor sice skvely, ale taky se s tim civic choval jak kladivo (jestli nebylo na predku 70%+ hmotnosti, tak ani deko), a taky mel ten motor, resp. veci kolem, spolehlivost rekneme nejaponskou... . V accordu alespon to chovani bylo ale lepsi, jedna z tech lepsich naft te doby. :-)
Avatar - _Karel_
14. 1. 2021 09:31
Re: I Opel to takhle měl
Na předku měl +90kg. Spolehlivost pokud vím perfektní. :-)
Avatar - fOE
14. 1. 2021 10:10
Re: I Opel to takhle měl
Jestli to bylo jen 90kg, mno, muze byt, ale pocitove to bylo tak +190kg. :-) Ad spolehlivost, pisu o vecech kolem, takze podfoukle svody, haprujici DPF, predcasne prokluzujici spojky... na to ta auta trpela velice casto a velice brzo a to vse si sebou prinesl prave diesl (benzinaky na nic z toho netrpeli). Celkove spolehlivost tehle anglicke hondy byla u me spis zklamani, soudobe accordy podle vseho na tom byli o dost lip.
Avatar - _Karel_
14. 1. 2021 10:16
Re: I Opel to takhle měl
Mě ten motor do Civicu přišel nesmyslný. Jako jít s tankem na srnku. Měl jsem ho v
FR-V a tam byl super, bylo k neuvěření, že má jen 103kw.
Avatar - fOE
14. 1. 2021 10:26
Re: I Opel to takhle měl
On taky nemel jen 103kw, dobova mereni ukazovala s zeleznou pravidelnosti pres 150k a hlavne se splhal k 400Nm, i kdyz v papirech mel o 50Nm min. Ten motor byl vlastne duvod proc jsem v civicu skoncil. Ne kvuli cislum, ale prubehu, pocitu, tomu ze se snesl srovnani s 20d od BMW z te doby. Byl to i diky sprevodovani silak a do dnes mam pocit, ze s civicem cvicil lip nez aktualnich 180 naftovych koni v mondeu (jeste aby ne kdyz mel 6st. dlouhy jako mondeo 5st). :-)
Avatar - _Karel_
14. 1. 2021 10:31
Re: I Opel to takhle měl
Tak to mnohé vysvětluje (vyšší naměřený výkon). :-)
Já UFO zkusil taky, s benzínem, ale obratem šlo z domu, nějak jsem si při koupi v Praze málo vyzkoušel podvozek, a byl pro mě nesnesitelný. Škoda, jinak fajn auto.
Avatar - fOE
14. 1. 2021 10:48
Re: I Opel to takhle měl
Jop, podvozkove ufo nic neodpustilo a na rozbite ceste pusobilo az nepatricne. Zit s tim v Praze musel byt zazitek. :D