Novinky
zůstane Kojotou i když na ní nalepíš znak VW. Pro zákazníky Volkswagenu nebyl prostě rejžokastrol prostě dost dobrej. :-!
VW honorace!
Kojota polebs!
Kvičte!!!!!!!!! 😒]
VW honorace!
Kojota polebs!
Kvičte!!!!!!!!! 😒]
Jop, podvozkove ufo nic neodpustilo a na rozbite ceste pusobilo az nepatricne. Zit s tim v Praze musel byt zazitek. 😁
Tak to mnohé vysvětluje (vyšší naměřený výkon). 😄
Já UFO zkusil taky, s benzínem, ale obratem šlo z domu, nějak jsem si při koupi v Praze málo vyzkoušel podvozek, a byl pro mě nesnesitelný. Škoda, jinak fajn auto.
Já UFO zkusil taky, s benzínem, ale obratem šlo z domu, nějak jsem si při koupi v Praze málo vyzkoušel podvozek, a byl pro mě nesnesitelný. Škoda, jinak fajn auto.
On taky nemel jen 103kw, dobova mereni ukazovala s zeleznou pravidelnosti pres 150k a hlavne se splhal k 400Nm, i kdyz v papirech mel o 50Nm min. Ten motor byl vlastne duvod proc jsem v civicu skoncil. Ne kvuli cislum, ale prubehu, pocitu, tomu ze se snesl srovnani s 20d od BMW z te doby. Byl to i diky sprevodovani silak a do dnes mam pocit, ze s civicem cvicil lip nez aktualnich 180 naftovych koni v mondeu (jeste aby ne kdyz mel 6st. dlouhy jako mondeo 5st). 😄
Mě ten motor do Civicu přišel nesmyslný. Jako jít s tankem na srnku. Měl jsem ho v
FR-V a tam byl super, bylo k neuvěření, že má jen 103kw.
FR-V a tam byl super, bylo k neuvěření, že má jen 103kw.
Jestli to bylo jen 90kg, mno, muze byt, ale pocitove to bylo tak +190kg. 😄 Ad spolehlivost, pisu o vecech kolem, takze podfoukle svody, haprujici DPF, predcasne prokluzujici spojky... na to ta auta trpela velice casto a velice brzo a to vse si sebou prinesl prave diesl (benzinaky na nic z toho netrpeli). Celkove spolehlivost tehle anglicke hondy byla u me spis zklamani, soudobe accordy podle vseho na tom byli o dost lip.
No to tak úplně není. Opel přišel jako jeden z prvních s přímým vstřikem, ale ten se mu moc nepovedl (2,0 DTI). Naopak 1,7 (DTI a CDTI) a 2,2 DTI původem od japonců nebyly sice top ale vlastně fungovali OK.
Motor sice skvely, ale taky se s tim civic choval jak kladivo (jestli nebylo na predku 70%+ hmotnosti, tak ani deko), a taky mel ten motor, resp. veci kolem, spolehlivost rekneme nejaponskou... . V accordu alespon to chovani bylo ale lepsi, jedna z tech lepsich naft te doby. 😄
Potom jo, ale ze začátku v Astře F to byla hotová tragedie.
Obecně dieselové motory od Isuzu co apliovalo GM byly zlo.
Obecně dieselové motory od Isuzu co apliovalo GM byly zlo.
šílenější byly motory 2,0 a 2,2, také od Isuzu
máš neúplnou databázi
Opel Frontera měl Isuzu 3,0 4 válec
Daší Opely měly 3,0 litr -6-válec
Oproti těmto větším motorům byl 1,7 zlatý.
máš neúplnou databázi
Opel Frontera měl Isuzu 3,0 4 válec
Daší Opely měly 3,0 litr -6-válec
Oproti těmto větším motorům byl 1,7 zlatý.
Prase je hrozně podceňované zvíře.
Přitom disponuje podobnou inteligencí jako pes.
Málokdo to ovšem ví!
Kwíík.... 😁
https😐/www.youtube.com/watch?…
Přitom disponuje podobnou inteligencí jako pes.
Málokdo to ovšem ví!
Kwíík.... 😁
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jj přesně tak.
A šílenej 1.7turbodiesel. Alias Puklá hlava.
Ten pak převzala nešťastná Honda a japanofilní póvl jezdil v těch hnusnejch Civikách UFO a myslel si, že jede na hájteku.
A šílenej 1.7turbodiesel. Alias Puklá hlava.
Ten pak převzala nešťastná Honda a japanofilní póvl jezdil v těch hnusnejch Civikách UFO a myslel si, že jede na hájteku.
Aha pardon zapoměl jsem, kvi-kvik!