Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Dvojvaječná dvojčata: Víte, jak se říká neúspěšné Toyotě Hilux? VW Taro!

31 komentářů

rohor
Nebylo to náhodou spíše tak, že kdo chtěl kvalitní Toyotu tak neměl důvod na ní vozit nálepené logo VW?
Aha pardon zapoměl jsem, kvi-kvik!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Dobře 😊 Moje chyba.. 😊
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
mám trochu pocit že kwičíš ty 😐
Anonym
Správně ty vepři, tak je hodný! :-!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já bych řekl, že krásný UFO už mělo svůj (rozuměj-Honda) skvělý motor 2,2D.
Anonym
zůstane Kojotou i když na ní nalepíš znak VW. Pro zákazníky Volkswagenu nebyl prostě rejžokastrol prostě dost dobrej. :-!
VW honorace!
Kojota polebs!
Kvičte!!!!!!!!! 😒]
Avatar - Stejsn
Stejsn
B3 nejhezčí passat, kór variant.
Avatar - fOE
fOE
Jop, podvozkove ufo nic neodpustilo a na rozbite ceste pusobilo az nepatricne. Zit s tim v Praze musel byt zazitek. 😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Tak to mnohé vysvětluje (vyšší naměřený výkon). 😄
Já UFO zkusil taky, s benzínem, ale obratem šlo z domu, nějak jsem si při koupi v Praze málo vyzkoušel podvozek, a byl pro mě nesnesitelný. Škoda, jinak fajn auto.
Avatar - fOE
fOE
On taky nemel jen 103kw, dobova mereni ukazovala s zeleznou pravidelnosti pres 150k a hlavne se splhal k 400Nm, i kdyz v papirech mel o 50Nm min. Ten motor byl vlastne duvod proc jsem v civicu skoncil. Ne kvuli cislum, ale prubehu, pocitu, tomu ze se snesl srovnani s 20d od BMW z te doby. Byl to i diky sprevodovani silak a do dnes mam pocit, ze s civicem cvicil lip nez aktualnich 180 naftovych koni v mondeu (jeste aby ne kdyz mel 6st. dlouhy jako mondeo 5st). 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě ten motor do Civicu přišel nesmyslný. Jako jít s tankem na srnku. Měl jsem ho v
FR-V a tam byl super, bylo k neuvěření, že má jen 103kw.
Avatar - fOE
fOE
Jestli to bylo jen 90kg, mno, muze byt, ale pocitove to bylo tak +190kg. 😄 Ad spolehlivost, pisu o vecech kolem, takze podfoukle svody, haprujici DPF, predcasne prokluzujici spojky... na to ta auta trpela velice casto a velice brzo a to vse si sebou prinesl prave diesl (benzinaky na nic z toho netrpeli). Celkove spolehlivost tehle anglicke hondy byla u me spis zklamani, soudobe accordy podle vseho na tom byli o dost lip.
chytrak1
No to tak úplně není. Opel přišel jako jeden z prvních s přímým vstřikem, ale ten se mu moc nepovedl (2,0 DTI). Naopak 1,7 (DTI a CDTI) a 2,2 DTI původem od japonců nebyly sice top ale vlastně fungovali OK.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Na předku měl +90kg. Spolehlivost pokud vím perfektní. 😄
Avatar - fOE
fOE
Motor sice skvely, ale taky se s tim civic choval jak kladivo (jestli nebylo na predku 70%+ hmotnosti, tak ani deko), a taky mel ten motor, resp. veci kolem, spolehlivost rekneme nejaponskou... . V accordu alespon to chovani bylo ale lepsi, jedna z tech lepsich naft te doby. 😄
webpaja
Už se tak jmenuješ 😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Víme, že jsi to ty Romane 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jop :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Gratuluji, odhalil si ho v jedné větě, mne se nepřiznal 😁
Anonym
Potom jo, ale ze začátku v Astře F to byla hotová tragedie.
Obecně dieselové motory od Isuzu co apliovalo GM byly zlo.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
šílenější byly motory 2,0 a 2,2, také od Isuzu
máš neúplnou databázi
Opel Frontera měl Isuzu 3,0 4 válec
Daší Opely měly 3,0 litr -6-válec

Oproti těmto větším motorům byl 1,7 zlatý.
rohor
Souhlas, kwik
Anonym
Prase je hrozně podceňované zvíře.
Přitom disponuje podobnou inteligencí jako pes.
Málokdo to ovšem ví!
Kwíík.... 😁
https😐/www.youtube.com/watch?…
rohor
kvi kvik našinec našemu jazyku vždy správně rozumí, kwik.
Sleeper
Jo, Campo. Opel toho měl ale od Isuzu víc. Třeba taky Fronteru a Monterey.
Anonym
bylo to myslím Isuzu. nebo jak to bylo?
Anonym
Ale já to nepopírám! 😄
rohor
Chlape, ty jsi divnej pabouk. Na čem jedeš? Nejmenuju se Roman.
rohor
Ty vole co ty tady pořád meleš? Pořád někoho odhaluješ, mluvíš z cesty, nechápu tě.
Anonym
Jj přesně tak.
A šílenej 1.7turbodiesel. Alias Puklá hlava.
Ten pak převzala nešťastná Honda a japanofilní póvl jezdil v těch hnusnejch Civikách UFO a myslel si, že jede na hájteku.
rohor
Nejhezčí Passat to není, ale rozhodně nepohorší. Jo to byla doba, když VW dělal opravdu slušná auta, která dobře vypadala a dobře jezdila. Ty časy jsou dávno pryč.