není to AWD, ale zase je o půl milionu levnější než RAV4
SUV FWD s těžkými bateriemi vzadu pod zadním sedadlem je jen takový mamacar do města. Alespoň nějaký elektrický přístrk by to na zadní nápravu nepochybně chtělo, ale koncern to zřejmě neumí. FWD jsem ještě tak ochotný tolerovat krátkému Tiguanu (přizvednutý Golf), ale ne zde a nebo u AllSpace a Kodiaqu.
Na druhou stranu cena na úrovni dieselu je přijatelná. Jestli chcete vidět plug-in s absurdní cenovkou, mrkněte na Toyotu RAV4. Zvlášť české zastoupení Toyoty se s tím nepáralo a nasadili cenu na úrovni MB GLC PHEV.
Muzes si koupit Prius 4x4, ten to ma podobne ;-) Vlastne nemuzes, k nam se nedovazi.
Ale vazne - tohle par aut melo, prvni myslim nejaky Peugeot hybrid. Osobne bych se trochu bal jizdnich vlastnosti, kdy ti auto tak nejak nahodne prehazuje pohon zepredu dozadu a zpet...
skus sa nad tym trochu zamysliet. v provom rade, auta v tom case vazili vyrazne vyrazne menej ako tie dnesne. a napriklad. ked si sa v minulosti spokojil s pevnou linkou, tak sa spokojis aj dnes ? Tvoj argument nema zmysel.
To by právě moc smysl nedávalo, protože PHEV s 2.0 TSi už je dost drahá sranda, kterou dokáže prodat Audi, ale u Seatu by to nikdo za ty prachy nekupoval.
na elektriku to špatné nebude.... pro hrkání ve městě bude stačit a dojezd bude kolem 50km (v zimě těch 35 no....). Ty elektrické kW fungují překvapivě dobře. Ovšem na benzín to bude dost o ničem.... za mě ani náhodou a už vůbec ne za ty prachy....
Takže kufr plnej těžkých baterek, vpředu malý benzin tak to bude trakce jako u starýho prázdnýho Transita 👌 Dřív si posádka auta stoupala na zadní nárazník tak teď bude sedět na kapotě aby se to aspoň hnulo 😁
ja sem dvojkolku az tak do konce unora ulozil k ledu, protoze se s ni nehnu.
ted asi nejhorsi doba na koupi auta, protoze ctyrkolka u mnohych modelu pouze v nafte.
nechapu, v cem je takovej problem dat elektromotor aspon na zadek a vepredu nechat benzin. pro lidi jako ja, pro ktery je dvojkolka v zime nepouzitelna, by to na projeti na aspon trochu udrzovanou silnici stacilo.
na konfiguratoru jde ctyrkolka zvolit jen u chrochtu, az ani ne u 2.0tsi.
v ceniku jeste 2.0tsi je, ale pouze skladovky
takze to je pouze dvojkolka
koho by ale ta informace zajimala, zeee???
Ano, aspon 2,0tsi ale idealne vr6 jak to bylo v mnoha konceptech. Ale hlavne se 4x4 at uz s haldexem nebo dalsim elektromotorem. Tohle se do kopce na snehu nehne. Jsem zvedavej na facelift kodiaqu rs...0
a to jako proc karle?
lonsky (2020) flotilovy emise tak nejak skouleli, a tak prodej modelu, ktere snizuji flotilove emise (hybridy a elektro) logicky presunuli az na rok kdy se jede naostro, tedy na letosek.
zrychleni na stovku to ma lepsi nez nejsilnejsi chrochtava i benzinova ctyrkolka, tak to zas az tak marny v normalnim rezimu nevidim
Jsou někde dynamické parametry a hmotnost? Na Youtube jsem někde viděl měření Octy RS iV s vybitýma baterkama a velký rozdíl oproti nabitému stavu. V téhle krabici na dálnici to bude mnohem horší. Koukám na to taky zdrženlivě. Jak píšeš, kdyby dělali PHEV s 2.0 TSI, to už by mohlo dávat smysl.
Proc smutna ? Drive se lide spokojili s jeste mensim vykonem. Beznym motorem ve stredni tride byla 1.4, ti lepsi si priplatili za 1.6 v atmosfere. A nekteri s tim tahali prives na dovolenou.
Víš co je nejhorší? Podívej se třeba k Peugeotu, kolik zákazníků si "čvachtá" s tříválcovou 1,2 v 5008 a ještě jsou nadšeni.
A i když mě to přijde pomalu směšný mít 1,4 v takovým autě (jasně s baterkama, ale ty zas dost váží), tak dnešním zákazníkům je to víceméně jedno.
Smutná doba.
Další ukázka neschopnosti koncernu, když auto, které je pro ně tak výhodné z hlediska emisí, debutuje v 2019 a začne se prodávat 2021.
Za mě by ten pohon dával mnohem lepší smysl s podladěným 2,0TSI 140kw. 1,4TSI mi přijde málo, stejně jako třeba u Kie Sorento hybrid 1,6T