Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Peugeot chystá sportovní verzi každého svého modelu. Bez elektřiny se neobejde ani jedna

32 komentářů

Avatar - kari.laz
kari.laz
"Proto výkonné verze PSE vzniknou, avšak půjde výhradně o elektrifikované verze do zásuvky"
:no: :no: :no:
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
No jasně. Buď hybrid nebo e-vehikl. Bude to mít výkon, ale sportovní charakter ani náhodou.
Avatar - kuk
kuk
Smrad a kraval nemá se sportovním charakterem nic společnýho. :-!
Arese
Kdyby blbost nadnášela, tak pan kuk by se tady vznášel jak holubička. 😄
IPace
https😐/youtu.be/NCc11yxzMok

predpokladam ze ty jsi sportovni auto nikdy ani neridil a jen mas plnou klavesnici blbych kecu :-!
Anonym
Elektrickej dvoutunovej Pažout SUV.
:no:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Pluzzzz Speed limiter
2023
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Ale zase můžeš matlat na tablet, jak si to užíváš.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Tak ergonomie u Pažoutů byla vždycky na úrovni dloubance do oka. VW se matlacími destičkami připravilo o to Volks.
rohor
ale koukám, že v evropském kontextu se vůbec nijak nevymyká...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
a zmatená EU jim PHEV zatrhne (protože jsou příliš výkonné a dosazují přiliš vysokých maximálních rychlostí) .... (závist, jinými slovy inkluze)

a aby se předešlo black-outům, budou dodavatelé energie v odběrové špičce vypínat nabíjení PHEV a EV (psali dnes na jiném webu)
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Zvykneš si. Už jsme si za pět let zvykli na takové sr**ky, že i tohle ti přijde za pár let normální.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Roland Von Wagen
Roland Von Wagen
Ty špinavý komunisto!
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Arese
....i jeho šéfům přece musí být jasné, že stavět sportovní auta (která musí být pro uspokojivé řidičské zážitky nadšených řidičů v prvé řadě co nejlehčí) na hybridní bázi je totální blbost. Jen se to bojí sobě i svým zákazníkům přiznat. Bohužel, takovéto trapné pokrytectví je pro dnešní úchylnou dobu zcela typické... 😲 😒 :no:
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo jo, co nejlehčí... V tom případě asi tři čtvrtiny sportovních aut vůbec nejsou sportovní. Takový Veyron, California, 918 Spyder, Mustang a další a další...
Arese
Dobrá, kvůli tvé trapné demagogii zpřesňuji na "relativně lehká", tedy bez pomocného elektromotorů, vysokonapěťových kabelů a trakční baterie. 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Chlapče, ty jsi fakt tragéd. Dvě tuny klasiky nevadí, dvě tuny s baterkami jsou špatné. Tvoje kecy už postrádají jakoukoli logiku. 😁 😁
Arese
Tragéd tady seš jedině ty. 😄
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jen v očích podřadných primitivů jako ty.
Arese
Do jakého diskusního suterénu jsi ochoten až klesnout? Je mi tě upřímně líto, ubohý eurohujerku! 😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vyloženě srovnatelná konkurence. :yes: Mimochodem, 918 váží 1640 kg, tedy méně než 508 PHEV.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Záleží na verzi, taky má přes 1700 kilo. Ale jo, vyber si jen to, co se ti hodí.
Avatar - lamal
lamal
este nie su ani automobilky uplne otravene a aj napriek podmienkam, ktore su a budu to skusaju... ano s baterkami a je to lepsie ako nič ? je... myslim ze by aj PSA dalo radsej 208 GTi s fukanou 1.6kou a 6kvaltom, mali by s tym este menej prace... nejde to, tak bude s baterkami a mat 1500kg... co uz mozno to uz nebude lahke, ale male, hrave a vykonne auti by to byt mohlo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Je to takový pojeb na emise. Polovina lidí to nebude pořádně nabíjet, ale Peugeot si srazí emise k nule. Z nejrozežranějšího modelu najednou udělají perpetuum mobile. Asi jako když Jeep vyhodí 4x4 a vnutí ti 4xe. Nechceš plug-in? Tvůj problém.
Avatar - lamal
lamal
Preco z toho vinis Peugeot ? Oni to nechceju, ale musia. Ako som pisal, radsej by mali 208 s 1.6t bez bateriek s manualom, tak ako predosla generacia, myslis ze zabudli o com su sport modely a HH ?
Kazda automobilka sa s tym vzhladom na jej buducnost vysporiada po svojom, ale ako vidis vacsina ma jedine baterky na tieto emisne kompenzacie a pokial to bude legislativa vyznavat dovtedy sa to bude riesit baterkami.
Ked raz niekto v EU povie a uzakoni, za baterky nie su ekologicke tak sa budu hladat ine cesty.

Inak dnes uz ma vacsina HH 1400-1500kg, ak bude mat 208 tiez 1500kg az taky prepadak to nevidim, ak to bude 1600kg to uz bude horsie, ale stale to mozno ujde, uvidime.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Protože si VW nebo Hyu dokáže řešit emise jinak, než že ti do nejrozežranějších modelů nainstaluje PHEV a vykáže 2 litry. Tedy zatím.
Avatar - lamal
lamal
Ano zatím... presne tak.

Nova 308 ma este k produkcii daleko, takze tam je to jasne pri novych modeloch, kt su novou generaciou. Pri 208 sa s elektrikou uz pocitalo a bohuzel je tiez nova...

Daj tomu 2-3r uvidime do kedy bude dieselgate papa na vyslni a s nim aj H/K... prajem im to, teda aspon tomu H/K, kedze grupák spolu s Boschom to tu ma cele v EU na svedomi ... asi.