Elektromobilita
Peugeot chystá sportovní verzi každého svého modelu. Bez elektřiny se neobejde ani jedna
32 komentářů
"Proto výkonné verze PSE vzniknou, avšak půjde výhradně o elektrifikované verze do zásuvky"
:no: :no: :no:
:no: :no: :no:
....i jeho šéfům přece musí být jasné, že stavět sportovní auta (která musí být pro uspokojivé řidičské zážitky nadšených řidičů v prvé řadě co nejlehčí) na hybridní bázi je totální blbost. Jen se to bojí sobě i svým zákazníkům přiznat. Bohužel, takovéto trapné pokrytectví je pro dnešní úchylnou dobu zcela typické... 😲 😒 :no:
No jasně. Buď hybrid nebo e-vehikl. Bude to mít výkon, ale sportovní charakter ani náhodou.
Dobrá, kvůli tvé trapné demagogii zpřesňuji na "relativně lehká", tedy bez pomocného elektromotorů, vysokonapěťových kabelů a trakční baterie. 😄
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a zmatená EU jim PHEV zatrhne (protože jsou příliš výkonné a dosazují přiliš vysokých maximálních rychlostí) .... (závist, jinými slovy inkluze)
a aby se předešlo black-outům, budou dodavatelé energie v odběrové špičce vypínat nabíjení PHEV a EV (psali dnes na jiném webu)
a aby se předešlo black-outům, budou dodavatelé energie v odběrové špičce vypínat nabíjení PHEV a EV (psali dnes na jiném webu)
Vyloženě srovnatelná konkurence. :yes: Mimochodem, 918 váží 1640 kg, tedy méně než 508 PHEV.
Protože si VW nebo Hyu dokáže řešit emise jinak, než že ti do nejrozežranějších modelů nainstaluje PHEV a vykáže 2 litry. Tedy zatím.
Tak ergonomie u Pažoutů byla vždycky na úrovni dloubance do oka. VW se matlacími destičkami připravilo o to Volks.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Je to takový pojeb na emise. Polovina lidí to nebude pořádně nabíjet, ale Peugeot si srazí emise k nule. Z nejrozežranějšího modelu najednou udělají perpetuum mobile. Asi jako když Jeep vyhodí 4x4 a vnutí ti 4xe. Nechceš plug-in? Tvůj problém.
Zvykneš si. Už jsme si za pět let zvykli na takové sr**ky, že i tohle ti přijde za pár let normální.
Do jakého diskusního suterénu jsi ochoten až klesnout? Je mi tě upřímně líto, ubohý eurohujerku! 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano zatím... presne tak.
Nova 308 ma este k produkcii daleko, takze tam je to jasne pri novych modeloch, kt su novou generaciou. Pri 208 sa s elektrikou uz pocitalo a bohuzel je tiez nova...
Daj tomu 2-3r uvidime do kedy bude dieselgate papa na vyslni a s nim aj H/K... prajem im to, teda aspon tomu H/K, kedze grupák spolu s Boschom to tu ma cele v EU na svedomi ... asi.
Nova 308 ma este k produkcii daleko, takze tam je to jasne pri novych modeloch, kt su novou generaciou. Pri 208 sa s elektrikou uz pocitalo a bohuzel je tiez nova...
Daj tomu 2-3r uvidime do kedy bude dieselgate papa na vyslni a s nim aj H/K... prajem im to, teda aspon tomu H/K, kedze grupák spolu s Boschom to tu ma cele v EU na svedomi ... asi.
Preco z toho vinis Peugeot ? Oni to nechceju, ale musia. Ako som pisal, radsej by mali 208 s 1.6t bez bateriek s manualom, tak ako predosla generacia, myslis ze zabudli o com su sport modely a HH ?
Kazda automobilka sa s tym vzhladom na jej buducnost vysporiada po svojom, ale ako vidis vacsina ma jedine baterky na tieto emisne kompenzacie a pokial to bude legislativa vyznavat dovtedy sa to bude riesit baterkami.
Ked raz niekto v EU povie a uzakoni, za baterky nie su ekologicke tak sa budu hladat ine cesty.
Inak dnes uz ma vacsina HH 1400-1500kg, ak bude mat 208 tiez 1500kg az taky prepadak to nevidim, ak to bude 1600kg to uz bude horsie, ale stale to mozno ujde, uvidime.
Kazda automobilka sa s tym vzhladom na jej buducnost vysporiada po svojom, ale ako vidis vacsina ma jedine baterky na tieto emisne kompenzacie a pokial to bude legislativa vyznavat dovtedy sa to bude riesit baterkami.
Ked raz niekto v EU povie a uzakoni, za baterky nie su ekologicke tak sa budu hladat ine cesty.
Inak dnes uz ma vacsina HH 1400-1500kg, ak bude mat 208 tiez 1500kg az taky prepadak to nevidim, ak to bude 1600kg to uz bude horsie, ale stale to mozno ujde, uvidime.
este nie su ani automobilky uplne otravene a aj napriek podmienkam, ktore su a budu to skusaju... ano s baterkami a je to lepsie ako nič ? je... myslim ze by aj PSA dalo radsej 208 GTi s fukanou 1.6kou a 6kvaltom, mali by s tym este menej prace... nejde to, tak bude s baterkami a mat 1500kg... co uz mozno to uz nebude lahke, ale male, hrave a vykonne auti by to byt mohlo.
https😐/youtu.be/NCc11yxzMok
predpokladam ze ty jsi sportovni auto nikdy ani neridil a jen mas plnou klavesnici blbych kecu :-!
predpokladam ze ty jsi sportovni auto nikdy ani neridil a jen mas plnou klavesnici blbych kecu :-!
Chlapče, ty jsi fakt tragéd. Dvě tuny klasiky nevadí, dvě tuny s baterkami jsou špatné. Tvoje kecy už postrádají jakoukoli logiku. 😁 😁
:no: