Ekonomika
šofér
1
Vyplatí, protože nyní máme Octavie Syle, 2,0 TDi, DSG, se všemi slevami za pořizovačku 541 tis, tedy operák je nastaven na tuto částku a nová O iV vychází o 113 tis dráže takže i operák je dražší a jak píšu, riskáči jsou škudlilové....
Přejít do diskuze
No jasně.. takže ono vlastně primárně nejde o COVID, ale o prudké mezigenerační zdražení škodovky...
Ale to dává smysl, díky..
Ale to dává smysl, díky..
A to se vyplatí? Když jsem koukal na ceny operáků, tak mně přišlo, že splátka operáku na 36 měsíců a 48 měsíců byla vlastně stejná. Někdy paradoxně byl kratší operák levnější, očividně se jim líp pak prodávají mladší ojetiny...
Naprosto chápu firmy, co auta vlastní, tam odložení obměny vozového parku chápu, ale u operáků mi to upřímně smysl moc nedává..
Naprosto chápu firmy, co auta vlastní, tam odložení obměny vozového parku chápu, ale u operáků mi to upřímně smysl moc nedává..
U nás ve firmě díky Civid-19 prodloužíme operák na stávající flotilu o 12 měsíců a to vlastně nejsme nijak epidemií postiženi, jen naši riskáči upozorňují na rizika možných neplatičů. A myslím, že takových nás bude více. A že by se rozjely nákupy do domácností tak tomu nevěřím.