Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetiny na českém trhu loni zdražily o 2,5 procenta na 229.400 Kč

Průměrná cena ojetých aut prodávaných na českém trhu loni vzrostla o 2,5 procenta na 229.400 korun. Důvodem byl zejména nižší počet nabízených aut kvůli epidemii koronaviru. Sdělila v tiskové zprávě společnost Cebia.
Zpět na článek
30. 5. 2021 09:41
Roční auta
Přesně proto jsem šel do www.autoopat .cz , kde prodávají auta v programu Škoda plus, takže máte jistotou prověřeného vozu s plným servisem. Byl jsem vybírat auto v Praze, kde mají několikapatrovou budovu plnou aut.
29. 5. 2021 07:59
Roční auta
To jste měl štěstí, že jste v bazaru narazil na auto v dobrém stavu. Já tomu zase tak úplně nerozumím, takže nevím, co je důležité kontrolovat.
28. 5. 2021 06:04
Roční auta
Tak to ale většinou jsou firmy, předváděcí auta, auto z operáku nebo vrácených leasingů. Toho se nemusíte bát. Koupil jsem dva roky starou Octávii, která měla záruku a byla v perfektním stavu. Cenově je tam oproti novému opravdu velký.
27. 5. 2021 08:39
Roční auta
Co si myslíte o nákupu ročních vozů? Proč to někdo prodává?
28. 1. 2021 18:51
Re: A bude hůř
To bylo myšlený jako ironie. EV samozřejmě nic nestabilizují. EV elektřinu jen konzumují. Takže v době kdy ti přestane svítit slunce a solární elektrárny dodávat proud do sítě, tak přijedou lidi domů a svá EV začnou dobíjet. To je v tvých očích ta stabilizace sítě? Plynový elektrárny proti nim nic nemám, ale spalování plynu na rozdíl od JE produkuje CO2. To ti nevadí? Takže jinými slovy souhlasíš s dostavbou Nordstream 2 jestli to chápu správně ;-)
Avatar - Barrichello
27. 1. 2021 23:28
Re: A bude hůř
A tohle je taky fake vid https://www.autojournal.cz/…elektromobility/

Vy zelení bolševici jste fakt trapní
Avatar - Barrichello
27. 1. 2021 23:26
Re: A bude hůř
Přesnně tak, dokud nebyly OZE k žádný stablizacím sítě v dnešním rozsahu a k tom že je téměř blackout nikdy neodcházelo, uhí, JE a plyn jsou stabilní zdroje a jdou vlmi rychle nehodit na plný výkon (u plynu a uhlí)
Avatar - Barrichello
27. 1. 2021 23:25
Re: A bude hůř
Takže ředitel Wien Energie je lhář. Jasně.
27. 1. 2021 18:05
Re: A bude hůř
Tak to že incident z 8.1. byl v čr prezentován velice jednostraně se začíná postupně ukazovat. Bohužel se na tom krásně ukazuje jak to funguje. Něco se pustí do "éteru" udělá se z toho kauza a pak už to jede a těžko se pak "přesvědčeným" lidem dokazuje že to bylo uplně jinak.
Takže přesně co se děje. Ty jsi zůstal zaseklý na té původní zprávě která se ukazuje jako minimálně hodně pokroucená a už nejsi ochotný přistoupit na výsledky vyšetřování.
A co víc, neustále dál šíříš původní fake.
27. 1. 2021 18:01
Re: A bude hůř
EV je plánováno použít ke stabilizaci stejně jako další věci. Je dobře, že už jsi na to přistoupil.
Překlenovací věc je plyn z důvodu rychlosti nasazení.
Je to stále dokola a ty ty plány znáš. Jejich realizace samozřejmě není bez rizik a je na dlouhý čas.
27. 1. 2021 16:52
Re: A bude hůř
To je oblíbená výmluva, co se nehodí do krámu to označit jako fake news to neznáš :D
27. 1. 2021 16:51
Re: A bude hůř
jenže uhlí je neekologický, JE je fuj a drahá a plyn je z ruska, takže sluníčka vidí jedinou šanci v solárních a větrných elektrárnách plus stabilizovat síť s pomocí EV :D
27. 1. 2021 16:48
Re: A bude hůř
OZE vnáší do energetické sítě nestabilitu. To je důvod proč může fungovat jen jako doplňkový zdroj energie a hlavní část elektřiny musí být vyráběna zdroji regulovatelnými a bez těchto zdrojů by se ta krizová situace ani nedokázala zvládnout. Tak si jen uvědom jaký názory zastáváš.
27. 1. 2021 13:35
Re: A bude hůř
Tvá reakce je zajímavá. Dám odkaz na informaci z toho samého zdroje co jsi sám citoval a odporuješ.
Popis toho co se přesně stalo stale ještě podle všeho není uplně veřejně dostupný, ale už tak se ukazuje, že v tom přímo OZE nehrálo roli.
K záchraně přispělo podle infa hlavně včasné odpojení smluvních partnerů dle dohod.
Avatar - Barrichello
27. 1. 2021 12:43
Re: A bude hůř
I totálnímu ido*ovi s nedokončenou zvláštní dojde, že za to můžou OZE, jelikož je to nestabilní zdroj, stačí když moc fouká a je problém protože je najednou elektřiny moc (a musí se vypínat uhelky, plynovky a dokonce snižovat výkony JE, což je ekonomický nesmysl)

a stačí když nefouká a nesvítí dostatečně a je elektriky málo a musí se zapínat uhelky, plyn a rychle brát elektriku ze zahraničí, která pokud by nebyla tak sou helmuti a tyroláci těžce v loji.

Proto kdo má rozum staví jako náhradu uhlí paroplyn a JE, nebo kdo má dostatečné vodní toky tak i vodní elektrárny. A nespoléhá se jak naprostý dement na nestabilní zdroje zcela závislé na výkyvech počasí.
Avatar - Barrichello
27. 1. 2021 12:38
Re: A bude hůř
to je úplně jiný případ Lojzíčku, pleteš si jablíčka a huštičky, vyjádři se k rakousku.
ředitel společnosti Wien Energie Michael Strebl je podle tebe tedy lhář????


KOMIKU
Avatar - Barrichello
27. 1. 2021 12:37
Re: A bude hůř
FakeNEws od rakouského ředitele společnosti Wien Energie Michael Strebla.

Teda vy opravdu perlíte, snaha dehonestovat každý zdroj, který říká to co se Vám nehodí do krámu je opravdu ale VELMI, VELMI TRAPNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
27. 1. 2021 12:33
Re: A bude hůř
Ano děkuji. Tvá další agitace, že za to nemůžou OZE a problém se nevyřešil jen díky elektrárnám, proti kterým ty bojuješ je zbytečná. Ale tvé snažení mě přesvědčit je velice úsměvné. Skoro jako kdyby tě za to někdo měl platit :D
27. 1. 2021 12:00
Re: A bude hůř
Ale kdyby si aspoň nelhal. Nebo si lži někomu jinýmu.

https://oenergetice.cz/…oslednich-14-let
27. 1. 2021 11:12
Re: A bude hůř
Zajímavé je, že podle prvních výsledků vyšetřování nebezpečí Black out za to oze nemůžou. Naopak se ukazuje, že velká část informací na tohle téma byl cílený fakenews.
27. 1. 2021 10:57
Re: A bude hůř
Přesně tak, všichni tyhle zelený eko pomatenci bojující proti uhlí a jádru co si myslí, že na solárech a větrníkách vybudujeme energetickou síť bych odpojoval. Ať si blbečci svítí svíčkama a blackouty bych jim dával k úhradě.
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2021 21:31
Re: A bude hůř
Ryccarda fakta moc neberou = když jich je už moc a nedají se okecat, přichází vulgarity. Napsal jich (jen tady) ne stovky ale tisíce = včetně letošních vánoc
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2021 21:27
Re: A bude hůř
MŮŽEŠ PŘESTAT blekotat že tobě to myslí (a být furt V ROZPORU s vyspělým světem? Dokonce líp než mě? :-! Nebo Siru Attenboroughovi na jehož poslední dokument se BOJÍŠ podivat protože shrnuje to co kritizuješ = a s tebou a Barikem a Jerry.Gunmanem atd. pohlee na věc nesdílí = nemá úroveň vašich znalostí a logicky NEsdílí (me) na tom (nic) založené vaše závěry? Je to už fakt TRAPNÝ https://denikreferendum.cz/…la-ceskymi-medii

Vlastně je to FURT TO SAMÝ = ty píšeš jak sou lidi vzděláním a postavením NAD tebou vlastně POD tebou

Co je starý to je dobrý (včetně socialismu) co je nový https://oenergetice.cz/…apacitou-730-mwh to je špatný
RADŠI mi řekni CO způsobilo v tvý hlavě změnu pohledu na Babiše = roky si ho bránil a žádný prasárny od 80. let a STB a kradení na PZO přes tunelování v 90. a Čapí hnízdo ti nevadily. Nediskutovali sme už jen https://www.denik.cz/…ranice-2020.html ale to na 99,99% tvůj názor (jako extréního ANTI-ekologa) názor na něj určitě nezměnilo = takže CO???

Spočítáš na KOLIK hoaxů už si skočil rsp. na kolik sem tě upozornil a dal odkaz jak to je správně https://manipulatori.cz/ jen já? No tak už si ZASE naletěl = ZASE budeš nadávat a urážet mě (a ne tomu komu si naletěl)?

Kolik KRÁT za týden za měsíc za rok(y) potřebuješ důkaz = že si to blbě vyhodnotil TY?

Dnes si dal najevo že vůbec netušíš jak se měří průměrná spotřeba = nestačilo na jeden den?
26. 1. 2021 18:45
Re: Inflace
Spíš ukaž nějaký odkaz odpůrců ev tady který by vedl na nějaký normální zdroj informací.
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 16:03
Re: Inflace
Konspirační = to, co se elektrofilům nelíbí?
No tvl :D :D :D
Už to neber ani homeopaticky ředěné
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 15:17
Re: A bude hůř
človek s takovými zkušenosti s auty a s tolika kontakty asi ví co říká.

Když ti to shrnu, tak na tom, že čínan vytěží v dolech v Africe materiál, přepraví ho lodí do číny, kde nejdřív musel postavit nové fabriky, v nich to zpracovat a vyrobit z toho baterie, nabíječky a komponenty pro EV a ty další dopravou dojedou z číny do EU, kde musí postavit větrníky, fotovoltaiku, dobjíčky, vylepšit infrasktururu zastaralých rozvodných sítí, postavit bateriová úložiště je tak hodně ekologické, že to předstihne průměrné ICE auto někde mezi 160-240 000 km, kde je u pár aut už nutno opět vyměnit baterky. A ještě záleží jakým energetickým mixem nabíjíš, takže ve Francii + Norsko si EKo v těch 160, v Číně a Posku v těch 240, v číně spíš 290 000 Km. Hahaha

Co nedokážete pochopit je, že fabrika v Detroitu stojí 35 let a benzínku na rohu je postavená komunisty v roce 1972 :-) :-) :-) A ropovod družba je starší než hnědý uhlí atd atd
Co2 z této výstavby sou dávno v prachu, zatímco na vaše poklady ty tuny CO2 lítaj denně z komínů na další výstavbu a k tomu miliony litrů jedů do vod v Africe, číně a rusku, protoež ta těžba je vysoce toxická, starými stroji a postupy s nejlvnější prací (i dětskou) aby to nejvíc neslo :-) :-) :-) :-)

A další co neumíš pochopit je, že jezdit jedním autem 40 let i když žere 20 na sto je víc eko, než 7 elektrombilů a 7 baterek a za 40 let 142x přestavěná továrna. Ty emise z výroby jednoho auta vylítly komínem před 40 lety, zatím těch 6 EV pleček se musí vyrobit navíc. A kvůli nim 142x přestavit linky, takže zas tuny prachu, jedů, CO2......

Ta 40 let stará kára už potřebuje jen benzín a kapaliny a ty si natankuje v benzínce psotavené před 20-50 lety, vyrobí mu to 50 let stará rafinerka kam to doteklo 50 let starým ropovodem.
Kam by to stejně muselo téct, jinak bys neměl co papat, nebot bez ropy hnojiva ani ránu, to samé kosmetika, léky, plasty, obaly a tuny dalších věcí.
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 15:08
Re: Inflace
Na jablonecku je aktuálně místy až 17 cm.....

A na Sachalinu blyo v neděli -36 :-)

V USA před 3 lety v lednu -20-45 :-) :-)

Už je to dost globální?
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 15:07
Re: A bude hůř
Akorát že Čína mohutně JE staví kdežto EU nic, krom zlého Madarska a už jen Finsko
26. 1. 2021 15:04
Re: Inflace
Jojo, asi není lepší příspěvek na kterém lze prezentovat tvůj rozhled.
Vztahovat globální teplotu planety ke stavu počasí na Slapech je velice progresivní teorie.
26. 1. 2021 15:01
Re: A bude hůř
Čína má menší procento ele z JE než Evropa.
A plánované procento % oze v Číně je rozhodně větší než z JE.
26. 1. 2021 14:59
Re: Inflace
A je snad dobře že takový člověk píše na konspirační web?
Precti si co je tam za články, např několikrát vysvětleny hoax na téma nákladních lodí a emisí.
26. 1. 2021 14:56
Re: A bude hůř
Proč se soustředís na to kdo je a ne to čím argumentuje?
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 13:25
Re: A bude hůř
Tomu, co má Ha, muňka, sakra, se říká Aspergerův syndrom a je to psychická nemoc či porucha

... Aspergerův syndrom má svá specifika i problémy, které mohou být stejně závažné, i když kvalitativně odlišné od ostatních poruch autistického spektra. Rozlišuje se nízko funkční a vysoce funkční Aspergerův syndrom. Děti s nízko funkční variantou mají těžké problémové chování, které je jen málo ovlivnitelné. Tyto děti úzkostlivě vyžadují dodržování rituálů od svého okolí. Jejich chování je výrazně repetitivní a mívají velice nízkou frustrační toleranci. Navazují kontakt s ostatními bez ohledu na situaci, nebo kontakt tvrdohlavě odmítají. Nejsou schopny emocionální vzájemnosti ani sociálně přiměřeného chování. Jejich kognitivní schopnosti jsou obvykle v pásmu podprůměru, často se u nich objevuje hyperaktivita a poruchy pozornosti...

S takto postiženým jedincem je jakákoli diskuse zcela zbytečná
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 13:04
Re: A bude hůř
Až bude blackout zaplatíš mi benzín do elektrocentrály? Cvakneš mi to?

Nechci abys ohrožoval národní energetickou bezpečnost tím, že odmítáš jádro uhlí a plyn.
Ty vyrábí elektřinu stabilně a neustále, nezávisle na počasí.

Úložistě nejsou žádná kravina, diskuzní plácale.
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 12:58
Re: A bude hůř
tomu se říká paranoidní schizofrenie :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 12:57
Re: A bude hůř
Těch blackoutů co hrozilo v EU, zejména v Německu a Rakousku a byly odvráceny na poslední chvíli za použití elektřiny od sousedů nebo nahození uhelných a plynových elektráren bylo několik. A bude toho neustále přibývat.

Třeba v tuto chvíli fotovoltaika pod nánosem 5 cm sněhu dává skutečně ohromující výkon, haha

Zatímco jádro jede naplno :-)
26. 1. 2021 12:46
Re: A bude hůř
Ale takový Hamuna si třeba myslí, že to zaostávání je vlastně pokrok :D Třeba mu to dojde, až ten blackout co hrozil skutečně nastane a nebude to ojedinělý jev.
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 12:24
Re: Inflace
A dneska je super den globálního oteplování vid Lojzíčku, v Praze sněhový vločky jak stodola a sněží 3 týdny už, kámoš na Slapech tam má za barákem 12 cm sněhu :-) :-) :-)

Nějak Vám to silně nevychází, to strašení suchem, tím, že už nikdy nebude sníh atd atd.

Blbý co, zelený bolševický utopisti, pavědci a následníci Trofima Lysenka. Nikdo vám už ty vaše plky nevěří. Budete muset přijmout fakt, že cykly sou realita, že se v cyklech prostě střídá sucho a srážky, zima bez sněhu a dost sněhu atd atd
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 12:20
Re: A bude hůř
Ano tuhle Čínu, narozdíl od EU tam nesedí pomatenci a zelený fanatici.
EU se nezmohla na jediný množivý reaktor uvedený do komerčního provozu, v jádru sou 300 let za opicema :-) :-) :-)
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 12:18
Re: Inflace
Takovýhle Lojzíčku, když si nejsi chopen vyhledat informace, tak speciálně pro tebe - Prof. Ing. Jan Macek, DrSc., vedoucí Výzkumného centra Josefa Božka, Fakulta strojní ČVUT v Praze.


Prof. Ing. Jan Macek, DrSc., absolvoval fakultu strojní ČVUT v Praze v roce 1972. V roce 1986 zde získal titul docenta a o sedm let později i titul profesora.

Od roku 1991 vede Ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidel. V letech 1997 až 2000 byl děkanem fakulty strojní ČVUT, od roku 2006 je proděkanem pro vědu a výzkum. V roce 2007 se stal vedoucím Výzkumného centra Josefa Božka.

Má velké zkušenosti s řízením výzkumných projektů, a to i mezinárodních. Je také členem Akademického sněmu Akademie věd ČR.

Fakt neodborný člověk vid, takže je potřeba ho okamžitě dehonstovat, nebot má jiný názor, komunismus jak vyšitý. Kdo není s námi, je proti nám.

Zelený bolševik Hendly se opět odkopal :-) :-) :-)
26. 1. 2021 10:53
Re: A bude hůř
Ty mu ale neodpovídás na jeho celkem logické dotazy. Je Teda z jeho strany neslušné opakovaně poukazovat na tve prokazatelne neznalosti, ale to jde jistě v kulturní společnosti řešit rozhodně jinak než urazkami a vyhrožováním.
Je opravdu smutné se koukat jak svou neschopnost argumentace nahrazuje agresivitou.
26. 1. 2021 10:21
Re: A bude hůř
Můžeš si mě dát na HL a mé příspěvky ignorovat Hamunova mámo. Já tě přeci nenutím se se mnou vybavovat. Pouze považuju za slušnost ti odpovídat, když na mě reaguješ. Stejně tak se snažím odpovědět i tomu pitomcovi, ovšem to vždycky sklouzne k tomu, že mi napíše, že nemám dostatečný IQ, nechápu že stát dotuje naftu a volím prý Babiše. Takže co chceš s takovým kretenem probírat? Hlavně nesklouzni na jeho úroveň.
26. 1. 2021 09:59
Re: A bude hůř
Ty redvadis taktiku trolla. Proč?

Nemusíš se s ním bavit už dlouho.

Znalosti má větší než ty.
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 09:46
Re: A bude hůř
neboj, to přijde - zase se "nějakým omylem" objeví jako Kylie :D
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 09:45
Re: A bude hůř
(1) umístit blba na shit-list
(2) soukromé zprávy mazat bez čtení
Život je krátký na to, abychom ztráceli čas "diskusemi" s takovýmito electro-positive trotly
26. 1. 2021 09:35
Re: A bude hůř
Už ale dlouho nepsal nic pod jeho ženským pseudonymem :D
26. 1. 2021 09:35
Re: A bude hůř
Ano přesně tak. To co předvádí Hamuna je taktika trolů. Nebo ti přijde normální, když někomu napíšeš, ať tě už neotravuje a oznámíš mu, že si ho dáváš na HL, aby tě dál bombardoval zprávama a obtěžoval na SZ ať mu odpovíš? Znalostma na něj jít nemůžeš. Odbočí od tématu, napíše, že jseš volič Babiše a nechápeš jeho dotovanou naftu a končíš s racionální diskuzí. Když mu dáš odkaz na nějakýho odborníka, tak to bagatelizuje, že tohle není ten správný člověk, který ti k tomu dá relevantní informace. Takže u mě je to normální z-rmd a jak píše Jerry - nejlepší ho vymlčet.
Avatar - mariov8
26. 1. 2021 09:08
Re: Inflace
Pánové, souhlasím do puntíku s Vašimi názory, ceny aut z profesních důvodů sleduji už léta a co se děje posledních pět let je teror. Zvláště poslední dva roky už člověk ani nemusí koukat do tabulek, je to vidět volným okem!!! Nabídka řídne, ceny rostou pomalu čtvrtletně a ta propaganda kolem...
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 08:44
Re: A bude hůř
kecy v kleci, křiváku a lháři hendly :D
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 08:41
Re: A bude hůř
Já jenom čekám, kdy tu svou tolik omílanou Teorii Dotované Nafty muňka vydá knižně - a furt nic.
Tak nějak loni v létě (???) muňka navíc slíbila, že mi dodá svoji dutou hlavu, abych s ní mohl bušit do zdi - a opět nic. A to jsem jí i nabízel, že nemusí dodávat jenom hlavu, může dodat vše komplet - že rozpojení hlavy a těla provedu vlastnoručně a vlastno-sekerně :-) :-) :-) :-) :-)
26. 1. 2021 08:39
Re: Inflace
Souhlas. Soudruzi v Bruselu myslí, že lidem seberou auta v cenový relaci půl milion a nahradí je baterkáčema v cenový relaci milion a vše poběží ve starých kolejích. Obávám se ale, že to tak růžový nebude. Podle mě to povede k poklesu poptávky po takových drahých nových autech a vzrůstu poptávky po ojetých a zánovních normálních autech a stárnutí vozového parku. Obávám se ovšem, že až to soudruzi v Bruselu zjistí, že se jim to takhle sype, tak napálí nějakou další eko daň na všechny spalováky a donutí zákazníky ty baterkáče prostě draze koupit.
26. 1. 2021 08:34
Re: A bude hůř
Hele tohle je ale taktika trollů co tu předvádís.
Vypudit ostatní kteří mají jiný názor.
Urazeni, vyhrožování zesmesnovani a dolování se.
Zajímavé, že znalostmi na to nejdete. Tam má totiž jasnou převahu.
26. 1. 2021 08:24
Re: A bude hůř
Máš pravdu. Jenže ona se pak ta diskuze blbě čte, když jí třeba půlku nevidíš :-D. Uniká ti děj a s ohledem na fakt, že Hamuna nikde nepracuje a má tuny volnýho času napsat přes 5000 příspěvků za rok, jsou ty jeho bláboly v diskuzích všude. Myslel jsem, že když na něj povedu tenhle útočný tón, tak se urazí naštve a přestane tady prudit a diskuze se pročistí od jeho příspěvků. Zjevně to nefunguje. Vezmi si, že je to ubožák, se kterým se nikdo nebaví, protože je nabubřelej arogantní idiot. Tak se snaží navázat "vztahy" a vyventilovat alespoň tady v diskuzi. Pro něj není trest, když mu napíšu, že je de-bil, kre,tén, ať zdechne a podobně. Pro něj je psychická katastrofa, když na něj nezareaguju. To jsem ho měl párkrát na HL a pak mě otravuje na SZ a prudí. Ale možná ho spíš dostaneme pryč z diskuzí, když mu nikdo nebudeme odpovídat. S ohledem na jeho psychickou poruchu by pocit osamění v diskuzi mohl zafungovat lépe. Co říkáš? Jerry :D
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 08:15
Re: Inflace
Ono lze předpokládat, že ceny ojetin z dlouhodobého hlediska teprve půjdou nahoru.
Ale je to logické - nedostatek nových automobilů vždycky tlačí ceny ojetin nahoru. A jestliže dneska všechny automobilky mají rozkaz preferovat elektro-debilitu za každou cenu (rozkaz zněl jasně: muž s koženu brašnou NESMÍ PROJÍT ZA ŽÁDNOU CENU), pak se můžeme nadít téhož, co bylo v ČSR do konce let 60. a v NDR fakticky až do konce socíku (o ostatních soc. zemích ani nemluvě) - naprosto neekonomická auta pro věrchušku, mizerně dostupná nová auta a spousta ojetin, slepovaných, jak se dá.

Mne jenom překvapuje, s jakou úporností socialisti všeho druhu mají TAK OBROVSKOU potřebu kurwit všechno kolem sebe.
A je úplně jedno, jestli jde o socialisty nacionální, internacionální, nebo zeleno-rudé
26. 1. 2021 08:08
Re: A bude hůř
Píšeš furt ty samý sra-čky a lži. Kolik ti za to trolení kdo platí?
26. 1. 2021 08:06
Re: A bude hůř
myslíš tu "zaostalou" Čínu, která nejde po vzoru "vyspělé" západní Evropy a nestaví jen slunečníky a větrníky v bláhové naději, že jí to bude stačit? :D
Avatar - Jerry.Gunman
26. 1. 2021 08:02
Re: A bude hůř
Riku,
se Ti divím, že na Ha-muňku-sakra vůbec reaguješ.
Vždyť je to osoba s vážnou duševní poruchou.

Ztrácet čas se čtením hanůminých / kyliiných příspěvků, to je něco podobného, jako bys do púodrobna studoval všechny e-maily, které Ti odchytí spam-filtr.
Dej si je oba (muňku i kylii) na shit-list a máš klid :D
26. 1. 2021 06:47
Re: Inflace
Jaký vedoucí inženýr?
Jo ale máš pravdu, je divný že někdo kdo dělá na ČVUT by neměl přispívat na konspirační weby.
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 01:20
Re: A bude hůř
Zelený fanatičtí bolševici se placaj po ramennou a jedou bomby, tady je zas prča.
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 01:17
Re: A bude hůř
Čínna staví stále nové reaktory včetně nové generace chlazené sodíkem, tzv rychlé rekatory, které má zatím jako jediný stát v komerčním provozu Rusko.

https://atominfo.cz/…eaktoru-cfr-600/

https://atominfo.cz/…-bloku-rosatomu/
Avatar - Barrichello
26. 1. 2021 01:13
Re: Inflace
Jasně, konspirace od vedoucího inženýra ČVUT :-) :-) :-)
https://usermap.cvut.cz/…c5f-f29ee8b777d0

Vy ste fakt trapný
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2021 16:30
Re: A bude hůř
Na posouzení klimatických změn planety a energeticky koncepce státu rsp kontinentu = někdo kdo nedal dotování nafty = ale fakt nejspíš NEMÁ (schopnosti)

Chceš si plkat s rohYpnolem aspol. BEZ opravování a uvádění věcí na pravou míru? Tak si ve své úrovni znalostí povídejte SOUKROMĚ a NEdiskutujte na veřejném fóru = tam tě holt tu a tam někdo opraví

A nebuď baba vyhrožující fackama boxem a nemocnicí = jen řekni kdy jak čím si otočil ZMĚNIL na můj otočil svůj názor na Babiše = to je celý

Tak CO ty volič SPD na 55-73% povinných českých potravin?
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2021 15:45
Re: A bude hůř
To co si napsal = je DOHLEDATELNÝ = i když to časem začneš popírat (jako čínskou investici Nexen v Žatci = na svý nadšení z čínského prezidenta v Praze a popírání že to s čínskými investicemi nebude až tak horký = si snad pamatuješ

Řikal (psal) si že si volil KSČm, SPD, opakovaně Zemana = a HÁJIL BRÁNIL Babiše a jeho praktiky konkrétní levárny, ať za komunismu nebo dnes (dnes mu říkáš stejně jako já). Tak neopakují BLBOSTi = ne volil ale OBHAJOVAL BRÁNIL CHRÁNIL stál na JEHO straně. Dnes máš (už) názor jako já = je ti to trapný?

EDIT víš že loni se v EU poprvé vyrobilo víc (levnější) elektřiny z obnovitelných zdrojů než z jádra a uhlí?

A jo při LŽÍCH a VYMÝŠLENÍ si (byl si na přednášce kde říkali ze 99% ropy se spotřebuje v autech nebo ŘÍKAL to DĚKAN atp.) jsem tě přistihl vícekrát = chápu že TO SE NEPROMÍJÍ

Ale to je další ZÁSADNÍ ROZDÍL mezi náma = já nelžu (mužů se občas splést = ty lžeš úmyslně

Nevymýšlej si nelži neurážej a nemachruj jak sou všichni vzdělanější proti tobě kreté-ni a tupý hovada a blbečci atd = a nikdo ani já tě nebudeme opravovat. Nebude třeba uvádět věci na pravou míru = jedno jestli jde o ekonomický fantsmagorie nebo naposled tvůj boj PROTI VŠEM na téma DMFW (2 hmotový setrvačník). Nebo klima = furt si myslíš že...klimatologie je nesmysl a klimatologové proti tobě a tvým znalostem hovada?
25. 1. 2021 15:15
Re: A bude hůř
Já jsem jenom zvědavej, kdy ti docvakne, že tě považuju za poslední ho-vno na botě, pohrdám tebou a nechci se s tebou vůbec vybavovat, natož řešit politiku. Jestli máš tak vysoký IQ jak o sobě tvrdíš, ušmudlanej bakaláři, tak ti to přeci musí hergot už dojít.
25. 1. 2021 15:04
Re: A bude hůř
Ty máš taky nějaký problém s chápáním? Mě vůbec nevadí bavit se off topic. Mě vadí, když lže o tom jaký názor zastávám a jaký politiky "obdivuju" a mele to pořád dokola. K tomu jeho bonmoty, když s někým o něčem diskutuju a on do toho skočí s glosou typu. "Ty na to nemáš IQ" nebo "ať se nesnažím pochopit takový složitý otázky, že na to nemám". Na to nejde reagovat jinak než pěstí do ksichtu, aby se mu rozsvítilo v makovici. Bohužel ho nemám po ruce, tak ho aspoň vhodně otituluju. Takže ano agresi vidíš z mé strany. To je ovšem důsledek. Příčinu hledej u něj víš.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2021 14:49
Re: A bude hůř
Hošánci zelený? Fakt?

Tvrdej zdroj jo = ale fakt SI MYSLÍŠ že celej vyspělej svět sme *** a ty co ses NA ROK zasek u běžnýho ekonomickýho pojmu a napsal stovky vulgarit že dotování (čumějíc na odkazy v 6ti jazycích) URČITĚ není dotování = takhle složitou věc můžeš máš schopnosti posuzovat?? :-O

NEŽ se začnou stavět dukovany který VÍME PROČ prosazuje politik ale těžko říct proč TY??? tak budou fungovat dramaticky EFEKTIVNĚJŠÍ malé modulární reaktory = takže PROČ násobně dražší a hlavně s NÁSOBNĚ DRAŽŠÍ výrobou energie?
CO teda jako urputný prosazovatel končící DRAHÉ NEefektivní výroby = říkáš na Havlíčkovu DAŇ?? https://www.respekt.cz/…-ale-pro-vsechny

Chápeš že STEJNÁ elektřina = se už dnes vyrábí (i několika násobně) LEVNĚJi? Hádej KDO (dle návrhu Havlíčka cenu z Dukovan ZAFIXUJÍ = rozdíl bude platit hádej KDO?) bude platit rozdíl v ceně? No KDO? Cvakneš ho za mě? Moje elektřina do konce života

V tomhle desetiletí URČITĚ NEbude dostavěno jádro postaru v Dukovanech (jak to chceš ty) ale skoro URČITĚ začnou po světě fungovat malý modulární jaderný elektrárny

Téma uskladnění 95% nevyhořelého paliva si zde v diskuzích už (po svém) vyřešil = úložiště sou kravina (no to bylo SNADNÝ :*) :-!

Takhle nějak řeší věci Babiš = a to fakt NEBYLA pochvala :D
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2021 14:36
Re: A bude hůř
Vytahuješ se rád a často = a často lžeš. Takže JESTLI si ex-boxer nevim = ale NEvypadáš na to = že bys mě (kohokoliv) fackama dostal do nemocnice (spíš zase jen "arogantně machruješ" = napsal si že to ti vadí na lidech NEJVÍC = sám to děláš FAKT HODNĚ a ČASTO
Ale neodpověděl si na PODSTATU = PROČ chceš fackovat?? Protože ti vadí když tě někdo v diskuzi opraví, vysvětlí jak je to správně?

Jasně že NECHCEŠ řešit věci kde se hádal = a teď si sám změnil názor
Jen mě zajímá CO způsobilo tu změnu u Babiše = nevadilo ti a hájil si co dělal v 80. letech, v 90. letech až do dnes. A pochybuju že by tu otočku vyvolala aktuální otrávená Bečva. Takže KDY ČIM CO způsobilo tvou změnu názoru na Babiše kterýho si roky hájil? Že dneska říkáš = to co já???

Ušmudlanej bakalář? Jako FAKT? Máš (alespoň) maturitu?
Jo úroveň obsazení rady ČNB která jednu dobu díky ZLÝMU ÚMYSLU soudruha Klause a po něm Zemana = si pamatuju. Včetně přesný TÝHLE KRAVINY kterou si psal i tehdy. Posledníma změnama je to už lepší = to nejhorší snad už je pryč. A jo lidi jako politik Rusnok by fakt NEMĚLI bejt po konci politický kariéry (nezávislými) guvernéry centrálních bank. Ale viz tahle připomínka = ty se chceš JEN hádat a JEN urážet = tak máš (alespoň) maturitu? Prostá otázka = NIKDY si na ní neodpověděl

Jo sem si JISTEJ že si řikal že máš 15ti letou Oktu a vysmíval ses a sprostě urážel nový hybridy = a jak všechno popleteš psal si že můj služebák je MENŠÍ NEŽ FELICIA = pamatuješ? ;-)
Už chápeš, že to je Golf, Focus, Megan, Leon? Jen s lepším rozložením hmotnosti mezi nápravy a nižším těžištěm a lepší spolehlivostí + fakt lepším rozjezdem https://www.auto.cz/…y-edition-128296 byť ta Giulia s V6 od Ferrari se zvýšeným výkonem BYLA o fous.. :-!

Ale k věci (zase si to pomotal s 15ti letým Supem II) před pár lety si českej průměr HÁJIL (když si tak nějak starý auto měl) teď máš o fous mladší = a už si změnil názor?

EDIT tak PROČ vyhrožuješ fackováním a nemocnicí? Prostě PROČ? Protože...?
RADA nepiš blbosti = nikdo tě nebude opravovat. Sám k tomu co popíráš občas časem dojdeš = viz Babiš
CO říkáš jako dnešní volič SPD na https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/kvoty-na-potraviny-hezky-cesky-si-povinne-priplatite
Avatar - Blue Sun
25. 1. 2021 14:35
Re: Inflace
Jeden web lepší než druhý, fakt že jo. :-D :-D Ne, nezlob se, na tyhle rádoby-konspirační blitky fakt neklikám. Odpad nebudu podporovat.
25. 1. 2021 13:39
Re: A bude hůř
Agresi vidím hlavně z tvé strany. Jestli nedovedeš ovládat své emoce jistě s ním nemusíš vůbec komunikovat.
PS:Nechápu proč když ti vadí off topic u něj a nepřistupuješ kriticky i k ostatním lidem co tu jedou off-topic v daleko větším měřítku?
25. 1. 2021 13:13
Re: A bude hůř
To vůbec není za názor. Nevíš do čeho se pleteš. Jeho urážení není o jednom příspěvku, ale prudí mě už několik let, takže jsem najel na vlnu se s ním nepárat s hovadem a jednat s ním tímhle způsobem. Podívej se taky na ty jeho sra-čky co píše. Do diskuze o autech zamotá Babiše, Irán a je nevím co všechno a tvrdí o mě něco co jsem nikdy neřekl ani si nemyslel. A jestli ho někdy fakt potkám, tak mu ty žebra s chutí za tyhle jeho arogantní kecy přerazím. Takže klidně se mnou diskutuj, s tím nemám problém, ale neřeš věci, který se tě netýkají ;-) Hlavně se nesnaž být jako on. Jestli o mě začneš tvrdit, že jsem Babišův volič a fanoušek a psát to v každým svým příspěvku, tak si mě nepřej :D
25. 1. 2021 12:54
Re: A bude hůř
Na vyhrožování násilím za názor nebudu mlčet.
Flustrace je většinou spojená s agresivním chováním.
K tomu vysmivaní, není to z jeho strany slušné, ale je tvá vlastní chyba, že mu to svou neznalostí umožňujes.
PS: tvá pohádka o tom jak všichni v EU dělají něco špatně je něco jiného než názory Ham na bankovní radu?
25. 1. 2021 12:54
Re: Inflace
Tak inflace s cenama ojetin jistě hýbe. Ovšem daleko víc s nima pohne zvýšená poptávka.
25. 1. 2021 12:51
Re: A bude hůř
No že to teď díky slavný OZE málem bylo. Nebýt jaderek a uhelek, tak je Evropa potmě. Možná by se z toho hošánci zelený mohli poučit, že bez uhlí, jádra nebo plynu prostě OZE fungovat nebudou. VŽDYCKY je potřeba nějaký tvrdý zdroj energie, který bude dávat proud i v noci a bezvětří. Tím spíš s nastupujícím rozvojem aut do zásuvky.
25. 1. 2021 12:34
Re: A bude hůř
Můžeš Hamunova maminko přestat reagovat na příspěvky, který se tě netýkají a nechat svýho syna, ať čelí důsledkům svého chování sám? Děkuju ;-)

Na rozmazlenýho fracka, který si myslí, že se může každýmu kolem beztrestně vysmívat, protože co se mu může asi stát, nic jinýho než násilí neplatí. Argument pěstí do ksichtu je za určitých okolností víc než hodiny debatování o ničem.

O bankovní radě se se synkem pobav sám. Já už pohádku o tom jak jsou všichni neschopní ekonomové a Hamuna by ČNB řídil mnohem líp jsem už slyšel. A běda když mu jeho názor neodkýveš. To budeš poslouchat dalších 5 let.
25. 1. 2021 11:44
Re: Inflace
Klidně si pocti ty, ale přemýšlejí u toho čtení. Článek obsahuje klasické manipulace. Naprosto většina argumentů co je v článku už byla vyvrácena.
Pros se furt necháš obelhavat?
Avatar - Barrichello
25. 1. 2021 11:33
Re: A bude hůř
https://realisticka.cz/…elektromobility/

Tak kdy budete vypínat lidem proud jako v KLDR soudruzi zelení bolševici co?
25. 1. 2021 10:51
Re: A bude hůř
Vyhrožovat násilím? :-( To už je dost za hranou slušně diskuze.
Kdo má znalost k něčemu takovému se v diskuzích snižovat snad nemusí.
PS: zajímavý argument s tou bankovní radou. Ta se kritizovat podle tebe nemá, protože Ham není chytřejší než oni. Praktikuje podobný filtr i na svoje názory na jiné instituce?
Avatar - Blue Sun
25. 1. 2021 09:18
Re: Inflace
Za všechno můžou EV. :-) Určitě i za covid můžou EV.
25. 1. 2021 08:50
Re: A bude hůř
Vidíš hrdino já zase vzpíral a rekreačně boxoval. 190 cm je dost. To je lepší mlátit na tělo. Možná bych ti na bradu došáhnul trochu hůř, ale žebra bych ti přerazit asi dokázal. Přijeď uvidíš. Nemocnici máme v Jablonci docela dobrou ;-)

Teď šup šup běž si psát s nějakým inženýrem tvé úrovně a neopruzuj. Kdy už konečně pochopíš, že žádnýho Babiše, dotovanou naftu, ani starý kauzy typu Dieselgate, s tebou řešit nechci :-[]

A podle toho co jsi psal nejsi žádný vystudovaný ekonom. Máš nějakýho ušmudlanýho bakaláře kde jste krom jiného měli taky základy ekonomie a teď tady děláš machry a všechny inženýry ekonomie považuješ za ekonomy druhý třídy. Co ta bankovní rada ČNB? Ty jsi sepsul všechny co je to za amatéry jak ty by si ČNB vedl mnohem líp. To si už nepamatuješ? :D :D

A jsi si jistej, že se před 15 lety vyráběl dvojkovej Superb? Ale no teda, mě se posmíváš, že nevím jaký modely Škodovky mají dvouhmotu a teď napíšeš takovou hovadinu.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2021 07:57
Re: A bude hůř
Fakt věříš že vulgaritama a urážením = zakryješ svy plácání?

Tak CO to dotování nafty? Už si to po stovkách zcela zbytečných vulgarit pochopil? Že to tak prostě je správně = vše co co k tomu napsal byly naprostý totální blbokraviny nesmysly bláboly = kombinovaný s několika STY urážek. Stovky vět blbostí

Tak CO způsobilo tu tvou otočku s eSTBákem co si ho hájil = a dneska mu říkáš stejně jako já? Jen si k témuž došel o pár let pozdějš

Už sis udělal ten IQ test? Abys konečně přestal machrovat jak sou proti tobě tupí klimatologové ekonomové atd?

Já narozdil od tebe nelžu = fakt měřím 190 cm a fakt sem závodně hrál "kuličky" jak si to nazval :-!
Ta fackovaná by na 99% dopadla stejně jako porovnání IQ, znalostí nebo vzdělání
Ale PROČ za CO bys rád fackoval??? Za to že neplácám? Ekonomický blbosti ála rohYpnol, Jerry.Gunman nebo ty?

EDIT náš vozový park je dlouhý roky furt stejně starej = nula celá něco procenta EV = na loňský růst cen nových aut FAKT NEMĚLO
Prostě CHCETE to tak vidět = realita vás nezajímá = dokonce bys za ni fackoval
Černej humor = jako majitel 15 let starý ojetiny si se hádal že to vůbec není problém! Mé to trochu vadilo a vadí = týhle dozvuky kde PŘÍČINOU je socialismus = parta kterou si po revoluci volil :-(
Hele CO ty volič SPD a nová POVINNOST potravin od ministra zemědělství a předsedy vlády???

Si NEpoučitelný? Kupní silu si nejdřív popíral = chybně
Pak si ji zkusil použít (nárůst cen aut) = chybně
WV Dieselgate hoax že díky pokutám zbankrotují si zbaštil i s navijákem
Veyron máš za investici = chybně
Tady viz BlueSun 15:16 a těch příkladů za roky jsou mraky
PROČ si myslíš = že si vystudovaný ekonom? Když z praxe VÍŠ kolikrát...?
25. 1. 2021 06:48
Re: Inflace
Ta metodika je popsána zde : https://www.czso.cz/…esp_mira_inflace . Ve zkratce jde o sledování cen a jejich změn v tzv. spotřebním koši, kde je cca 700 druhů zboží viz https://www.czso.cz/…6bd-5b7df7186811?… . Je tam 15 cen nových aut a 17 cen ojetin.
Avatar - Barrichello
24. 1. 2021 22:58
Re: Inflace
To že zmizely levnná auta do 50 tis a zůstaly jen vraky, toho si taky nevšiml. To taky s covidem a green deal vůbec nesouvisí, že :-) :-) :-) :-)
24. 1. 2021 22:02
Re: A bude hůř
A procpak nam tedy tak starne vozovy park vis? Nechces si prijet pro par facek blbecku? :D
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2021 21:02
Re: Inflace
Ale ono HODNĚ ojetin není původem Z ČR Neználku = dost 3-5 letých se vyveze a pak 10ti lety ch zas přiveze

PROČ si každej šmoula mysli ze je ekonom (a vsechno vi vsechno zna vsemu rozumí :-O
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2021 20:59
Re: Inflace
Smutný ze i TAK jednoduchý věci = nechápeš. Dokonce ti přijdou absurdní = fakt (to je) absurdní :*) :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2021 20:56
Re: A bude hůř
Plácáš kraviny, jako vždy

Už ses dostal přes dotování nafty, který si rok zpochybňoval? Nebo furt nic? Tak nereš 100x složitější věci
24. 1. 2021 20:23
Re: Inflace
Proč by v tom ml být rozdíl a inflace nezasahovala i do ojetin?
Spíš je to jednoduché rozbití tvého příspěvku jak za to můžou EV.
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2021 20:06
Re: Inflace
Zvýšení kvality dovážených ojetin :-[] :-[] :-[] Dobrý joke, ten se ti poved ;-) :yes:
24. 1. 2021 19:58
Re: A bude hůř
Bohuzel neplaca. Zdrazeni novych aut vlivem toho ze maji baterky povede k poptavce po starsich spalovacich a starnuti vozoveho parku.
Avatar - Blue Sun
24. 1. 2021 19:49
Re: A bude hůř
Až konečně začnete přednášet fakta, to se bude slavit. :-) Zatím jen mícháte naprosto nesouvisející čísla dohromady a vzniká vám z toho všem akorát nechutná bramboračka.
Zatím jediné, co se hroutí, jsi ty. :-D :-D
24. 1. 2021 18:34
Re: Inflace
funglovky jsou z velké části z dovozu (i ty díly na Škodovky se z velké části platí EURem), část ojetin je z dovozu.... domácí ojetiny se s tím svezou... růst 2,5% je prd.... nehledej v tom nějaké rudozelené spiknutí.... mimochodem ještě by stálo za to řešit kvalitu těch ojetin - jestli jsou například ty ojetiny v průměru mladší než to co se sem tahalo před rokem, tak je růst ceny daný čistě zvýšením kvality toho importu....

prostě debata o ničem, dokud nebudeme mít víc dat....
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2021 18:18
Re: A bude hůř
Vidim to bohuzial podobne :yes:
Avatar - Jenik3
24. 1. 2021 16:59
Re: Inflace
Pokud nekdo dosel k cislu 2.5, tak je za tim vypocet a kdyz je to vypocet, tak musi byt metodika. Jak se pocita prumerna cena ojetych aut?
Vypoctu inflace od CNB bych docela veril. Ti maji urednicky aprat, ktery to dava do excelu kazdy mesic a pocitaji predikce.
(Melo byt o komentar vyse)
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2021 16:49
Re: Inflace
Ano, to je jistě důvod proč má zdražit ojetina původem z ČR že... :no: :no: :no:
24. 1. 2021 16:37
Re: Inflace
průměrný kurz CZK vs. EUR v roce 2020 stoupl o 3%. To dost podstatně ovlivní cenu dovážených aut, že.... jak těch nových, tak těch použitých....
24. 1. 2021 16:17
Re: A bude hůř
Tak tomu říkám "argument"!
P.S. Vždy mě moc pobaví, jak podrážděně eurohujerové a elektromilové reagují na pro ně nepohodlná fakta! :-[] :-[] :-[]
Ovšem s tím, jak se postupně bude evropský automobilový trh čím dál více deformovat a hroutit a jak budou evropské automobilky po tisících propouštět své zaměstnance, budou jejich levičácko-pseudoprogresivistické pozice stále neobhajitelnější a neudržitelnější... :no: :-) :-) :-)
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2021 16:01
Re: Inflace
Potíž je v tom, že nevnímáš rozdíl mezi novým zbožím a použitým zbožím...
24. 1. 2021 15:45
Re: Inflace
.... přesně to mě napadlo, ceny rostly o inflaci.... navíc zatímco v roce 2019 byl dlouhodobě kurz CZK/EUR kolem 25,80, v roce 2020 to bylo tak o korunu víc, což logicky cenu dovozových aut taky zvýší.... a ceny nových aut šly nahoru myslím podstatně více než o 2,5%, takže ojetiny spíš relativně k novým vozům zlevnily....
Avatar - Blue Sun
24. 1. 2021 15:16
Re: A bude hůř
Plácáš kraviny, jako vždycky.
24. 1. 2021 14:52
Inflace
A pritom inflace je nekde 2-2,5% takze se vlastne ceny ani nepohnuly https://www.cnb.cz/…litika/prognoza/ :-)
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2021 14:30
A bude hůř
A bude hůř. Ceny nových vozů jdou v důsledku promítání ztrátovosti výroby EV nesmyslů a v důsledku plnění absurdních emisních norem vzhůru. Prodeje právě díky zdražování a díky covid situaci padají dolů.
Následuje to jediné co logicky může nastat - zvyšuje se poptávka po ojetých vozech. TOHLE je ten reálný přínos elektromobility! Místo toho, aby se omlazoval přestárlý vozový park moderními a dostupnými vozy se spalovacími motory násobně ekologičtějšími než u starých vozů, se ještě situace zhoršuje a stav se naopak zakonzervuje...

Bravo, eurohujeřii!!! Bravo, zelenořiťolezové!!!
Avatar - zaplosak
24. 1. 2021 14:27
klidně
o 20 % - vždyť tam nikdo nechodí a není to jen covidem, jsme národ podvodníků, to už rozhodně radši předváděčku :D :D :D