TY si napsal o výkonech 225-360 koní "trapný motůrek" = po upozornění že to je blbost se chováš..
DRZOST co sis dovolil napsat "tupě odvozuje jen z výkonu" = je na přesdržku. Asi PROTOŽE mi o výkon až tak nejde = mám za vrchol ne nějaký turbo/biturbo ale https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 jak VÍŠ
Tak nemachruj = je to fakt trapný. Stejně jako říkat 225 až 360 koním trapný motůrek TO je TRAPNÝ
Když k tomu NAVÍC zkoušíš bejt drzej = tim se TVÁ úvodní chyba nesmysl blábol trapas = nezmění. Jen k tomu NAVÍC přidáváš chování ála ryccardo (ten taky když něco pomatlá JE VULGÁRNÍ = no eště víc než ty, ty si zatim jen drzej MISTO abys přiznal že ten "trapný motůrek" je holt díky času evoluci vývoji o level před tím starým (dobrým) V6 = ale ve své době. Dnes by nabídl jen pěkný zvuk = ani výkon ani spotřeba ani životnost ani emise ve všem jsou už lepší
OPAKUJI DOTAZ = CO s tím že ty považuješ 360 koní za trapný motůrek = má společnýho nějaká Gréta?
Hele, řeknu ti to na rovinu - namáháš se úplně zbytečně. Já ty tvoje progresivisticko-grétistické kydy už dávno nečtu, protože se jen pořád opakují. :-)
Říkat pohonům s výkony od 225 po 360 koní "trapný motůrek" = je FAKT TRAPNÝ
Nic proti tomu jak zaslepeně adoruješ motor z přelomu 70. a 80. let = BYL povedený, ale měl daleko MENŠÍ výkon a jako bonus VYŠŠÍ spotřebu a drtivě vyšší emise z výfuku = než to čemu teď fakt trapně říkáš trapný motůrek
Nová auta jsou lepší = ale protože je (ve všem VČETNĚ aut) inflace a nová auta jsou bezpečnější a lepší výbava = tak jsou to auta (asi) mimo tvůj dosah. Tak nějak VO TOM TO JE
Zkus klidně jen emisně i výkonem velmi rozumnou Camry 2.5litr 160kW = a nepomlouvej furt trapně na co nemáš. Je to jako když Áda furt tupě propaguje diesel = nejNEefektivnější s NUTNOSTÍ dotování cenou (daní) i převodem z velkoobchodních jednotek. Motor který spotřebovává VÍC ropy než zážehový = to prosazuje jako NEJ variantu :-O:*):D:-!:-[]
Tvůj nej motor z konce 70tek je teda lepší vo tom jako žádná, ale i tak.. ;-)
Ale ono si nižší vrstvy nekupovaly V6 Busso ani v těch 80. letech = víme?
Je to dokonce NAOPAK = dnes si koupíš výkonnější auto za daleko LEPŠÍ poměr k příjmu = NEŽ v dobách na které (chybně = viz mé motto zde) vzpomínáš :*)
Je opravdu MEGA GIGA ULTRA TRAPNÝ = když o autech úrovně a výkonu (jedno jestli TESLA nebo tohle atp.) kterou si nikdy nezažil a zřejmě nikdy nezažiješ = mluviš TAKhle TRAPNĚ ;-\
C5 v původním provedení se tvářila jak vyvržená velryba, pozdější facelift přídě i zádě jí ale dost pomohl. Každopádně na tak velké auto měla překvapivě málo místa pro nohy vzadu... A z profilu ten liftback taky vůbec nevypadal dobře, protože sklon jeho zadního okna byl příliš malý a to auto bylo na Citroën příliš vysoké...:-(:no:
DS 9?! :-O:D:-[]:-[] Co je na tomto designově prapodivném hybridním rádobykorábu s trapným motůrkem 1,6 l pozoruhodného? :-[] To má šanci možná tak v Číně a kdo ví, jestli! :-)
Pokud by současná nová auta byla skutečně lepší, než jejich nedávní předchůdci, určitě bych proti nim "nebrblal"! :-)
...že v posledních cca 15 letech nepřišel s jediným modelem, který by pro mě byl alespoň trochu atraktivní? Kde jsou ty časy takových pecek, jako byly AX Sport, BX, Saxo VTS nebo třeba krásné Xantie? :-O
A pohon, ten se hodí pro člověka, který má vlastní barák a jezdí do práce 20 km. A spotřeba? Dle úžasného výpočtu se elektrika nepočítá a projetý benzín se dělí minimálně dvěma.