Ostrý sedan s kompresorem přeplňovaným osmiválcem má vyšší výkon než BMW M5 CS. Navíc má standardně manuální převodovku, která roztáčí pouze zadní kola.
ano presne tak, preto by mi dizajn tohto sport sedanu so svetlami z Kia SUV trochu prekazal... tie sedadla sa mi tiez nepacia, ach jo https://t.cncenter.cz/…igin-6804943.jpg?…
To je fantazie...a je hrozně smutné, že tohle už v Evropě neumíme postavit, myslím kombinace 8 válců, zadokolka + manuál. A ještě k tomu jde o sedan...který nestojí mnoho miliónů.
ten 10 st. automat ale řadí rychleji jak průměrný řidič....takže aby ti ten fofrklacek k něčemu byl, musíš to s ním už hodně umět....Za mě ameriku jedině s automatem
Ono jde o ten zvuk, že máš 670 HP bez turba, kde to dneska v sedanu máš, o ten zátah, o to když před kocem zašlápneš plynový pedál do podlahy, jak to vystřelí a pořád to táhne jako lokomotiva a neztrácí to dech. Navíc perfektně odladěný podvozek testovaný na Nurburgringu, kvalitní interiér a originální a jedinučný vzhled.
Metoda Lotus Colin Chapman, ale Lotus nikdy nedělal sedany, takže kdo chce trošku prostoru a trošku výbavy, tak je to nevyrobitelné a naprostý nesmysl.....
tohle dokonalý mastrštyk a přesně takhle má vypadat sportovní model exkluzivn znnačky, výkladnní skříně GM. Za to :yes::yes::yes: a tohle auto musí ocenit každý, kdo si říká petrolehad.
Telefounu cez hands free priateľu, cez hands free.
Uzavrieme túto tému bombou na záver. Cadilac :yes: za odvahu a uvidíme čo to bude mať za predaje s MT.
V Evropě se budeme neustále přesvědčovat, že manuál je přežitek a není nic sportovnějšího než hot hatch s osmistupňovým automatem, a mezitím v USA vrazí manuál do osmiválcového sedanu. Bravwo Cadillac.
Jj, mně to přijde, jako kdyby designér cadillacu někde potkal Bangla a řekl mu, čoveče, dělám teď ct4 a ct5 a furt mi nějak nevychází zadky. Bangle mu ukáže obrázek E65 a E63, a co tohle? Borec od caddyho, hm, ty jo, dobrý, docela moderna, to zkusím. :D:D
... je to snová kombinace, ale za design světlometů a hlavně zadních svítilen by měl ten designér dostat pořádně nafackováno... :-O:-(:no: Přitom zbytek auta vypadá velice pěkně...
to niekedy povedal že práve automatový Američania budú vyrábať ostré sedany s manuálom. Palec hore ale vidím to skôr ako nejakú raritu než že to budú ľudia kupovať na obchodné cesty.
Ten výkon je celko krutý ale myslím že nie nezvládnuteľný iba s RWD.😋
Musí to být myšleno jako daily car, těžko si představit, že si někdo koupí pětimetrový sedan jako víkendovku. A pak, jak říkáš, 670 koní rwd v manuálu, good luck, úplně si neumím představit, jak na to někde na veřejné silnici opravdu šlápneš, bohužel, honba za supervýkonem dohnala tahle auta, logicky, ke čtyřkolkám a automatu. Určitě bych se s tím rád svezl, ale nějak si neumím představit, k čemu bych si to koupil. Navíc se mi ty poslední inkarnace cadillacu zvenku nelíbí, vnitřky ok. Ale i tak, palec nahoru, to že caddy vůbec něco takového dnes pustí ven, je na pochvalu. :yes:;-)
Tunu dnes asi ne, ale o půl tuny méně a 300hp se dá řešit. Nicméně to nebude pro 4 lidi a sedan. ;-)
Na americkém trhu si kupce najde, v Evropě to fungovat nebude. Pro mě je tohle velikost velkého daily caru a tam to osobně nedokážu ocenit. Ne, že by se mi ta kombinace brutálního výkonu, manuálu a RWD obecně nelíbila ;-)
Jo, hezký, hlavně zepředu je to takový čistý...
Ty sedačky v kombinaci béžový a tmavý s černejma dírama na vícebodový pásy jsou teda trošku kýč... ale v tý tmavý verzi už je to lepší.
Bude to brutální mazec, kdysi jsme s Dinarem měli možnost zkusit předchůdce CTS-V. Strašlivá raketa, která na oslizlé silnici reagovala na každý pohyb pedálu plynu. Ale fajnový podvozek, stejně jako řízení.
Uvnitř je to jako dobrá kopie architektury BMW jen s dotykáčem místo idrive, vnější tvary jsou...no pro mě bohužel nehezké.
A má to dvě tuny, takže máš přemotorovanou káru bez trakce a s fofrklackem. Walter Rohl říkal, nechci 600 koní, mi stačí polovina ale ať to má jen tunu.
výkon stoupl z původních 477 na 498 kW (649 k vs. 677 k) a točivý moment má hodnotu 893 N.m. Standardně je motor spojen s šestistupňovou manuální převodovkou Tremec, přes kterou putuje výkon na zadní kola.